Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Fabricat in Romania/Made in Romania

* * * * * 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
705 replies to this topic

#469
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Postr_murphy, on 28 aprilie 2017 - 06:56, said:

uite baaaa ca fabrici am avut, dar le-am darimat si am facut moluri

Cine a devalizat fabricile alea pana la punctul in care terenul de sub ele a devenit mai valoros decat fabrica in sine?

View Postr_murphy, on 28 aprilie 2017 - 06:56, said:

nu ar fi fost bine sa fie refolosite astfel incit strainii care "vin sa ne faca fabrici" sa vina doar sa reutileze fabrici ?
unde mai pui ca unele din cladiri erau de pe la 1920 - 1930

Halele in sine sunt o mica parte din pretul unei fabrici. Functional vorbind, pentru majoritatea aplicatiilor, hala trebuie sa fie o cutie cu acoperis, geamuri si usi. Costul mare e cu utilajele si liniile de productie.
Unde s-a putut, s-a refolosit. Vezi fabrica de ciment noua din Campulung,facuta in interiorul celei vechi pastrand si din dotarile vechi, vezi Ford/Dacia care au refolosit halele, etc. Dar astea sunt mai mult exceptii.

Edited by shefu_de_combinat, 28 April 2017 - 13:43.


#470
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,062
  • Înscris: 04.03.2014
Eram intr-un supermarket(Roma) acum cateva sapt, mi-au sarit ochii pe o conserva de peste in sos de tomate, "Navodul plin' sau "Navodul de aur" nu-mi mai aduc aminte,  o intorc si vad ca e produsa in Bulgaria:)

Edited by ionutzitaly, 28 April 2017 - 13:45.


#471
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003
La un Rewe din apropierea locului unde stau e un raft numai cu produse romanesti. Am luat doar pateu Ardealul, dar pe mine ma interesau pufuletii.

#472
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010
luat

[ https://i.imgur.com/EzzakW9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#473
oreg

oreg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 17.09.2007
100% capital romanesc, cred ca peste 80% export in UE, China, Turcia, Rusia, prea putin pt intern
http://www.aages.ro

Deci exista si industrie autohtona competitiva.

Edited by oreg, 28 April 2017 - 23:12.


#474
Sakara

Sakara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,597
  • Înscris: 24.08.2010
FOTO Imagini în premieră cu noile camioane produse la Uzina Roman, renăscută din propria cenuşă: trei modele ultramoderne pentru export

Cele mai noi modele sunt prezentate pe site-ul companiei şi sunt în teste în Asia şi Orientul Mijlociu de unde vin principalii clienţi ai uzinei. Două autocamioane 38400 VF au ajuns în Asia de Sud-Est pentru testări. Autovehicului are motor diesel Man Euro 5, transmisie automată şi o masă totală de 28 de tone. Acest tip de autocamion este recomandat pentru transportul containerelor.

Modelul 32.430 DFAES a ajuns la testare în Orientul Mijlociu. Are motor diesel Man Euro 3 şi o putere de 430 CP. Are i masă totală de 32 de tone, este dotat cu echipament de remorcare şi este folosit la operaţiuni de tip Recovery.

Tot în Orientul Mijlociu a ajuns pentru testări şi un camion 22.330 DFAEG. Acesta are motor diesel Man Euro 3, o putere de 330 CP şi o masă totală de 22 de tone. Este echipat cu o platformă cu covergi şi este recomandat pentru transportul echipamentelor speciale ale soldaţilor.

Tot anul acesta mai multe camioane din modelul 21.290DFAEG au ajuns la Aerostar Bacău. Acest model are motor diesel Man Euro 5, 290 de CP şi o masă totală de 21 de tone. Este echipat cu o platformă specială şi este recomandat pentru transportul containerelor.
http://adevarul.ro/l...ry_currentImage

Sa speram ca vor reusi sa castige acele contracte in OM. Economia romaneasca are nevoie de Roman. Doar armata ar trebui sa cumpere 2000 camioane si cum ele sunt cam de 10 ori mai ieftine decat cele de import s-ar face economie de sute de milioane euro (avand in vedere atat costurile initiale cat si cele privind mentenanta pe toata dura de functionare). Un asemena contract ar avea efect si asupra economiei locale.  


Şerban Valeca, ministrul Cercetării şi Inovaţiei: O nouă navă maritimă de cercetare va fi proiectată la ICEPRONAV Galaţi

"Am intenţia să demarez un studiu de fezabilitate pentru o nouă dotare, pentru o navă maritimă de cercetare. Noi avem una mai veche, care peste trei ani şi jumătate va ieşi din uz. Conform conceptului pe care l-am înregistrat la OSIM, Conceput în România, această navă vreau să fie concepută şi fabricată în România. Aşa că astăzi (sâmbătă - n.r.) am chemat ICEPRONAV şi i-am anunţat pe cei de acolo că vor avea de lucru. Nava va fi pentru Institutul maritim din Constanţa. Fondurile vor fi alocate de anul viitor, dar va trebui să avem mai întâi o temă de proiectare, este o întreagă procedură, întâi se aprobă o notă de informare în Guvern, apoi o hotărâre care prevede un studiu de fezabilitate, proiect si execuţie. Cred că ICEPRONAV are capacitatea umană şi tehnologică să facă nava în  bune condiţii”, a spus ministrul Cercetării şi Inovării, Şerban Valeca.
"
http://www.mediafax....galati-16398968

Sa vedem daca se si materializeaza, ca de la anul am tot auzit...

Edited by Sakara, 08 June 2017 - 21:22.


#475
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostSakara, on 08 iunie 2017 - 21:19, said:

FOTO Imagini în premieră cu noile camioane produse la Uzina Roman, renăscută din propria cenuşă: trei modele ultramoderne pentru export

...ma, cabina e aia pe care o stim de pe vremea lu'...
ahwell, doamneajuta, nu zic...

#476
Sakara

Sakara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,597
  • Înscris: 24.08.2010
Cam asa este dar, ei abia au amant falimentul si nu cred au banii necesari sa proiecteze ceva nou deoarece:
1. dureaza si lor le trebuie cat mai rapid contracte care sa ii ajute sa isi plateasca datoriile. Acelor tari le trebuie acum camioane nu asteapta dupa Roman sa le proiecteze, produca si omolegheze;
2. daca modifici designul trebuie sa modifici si linia de productie cea ce inseamna bani care nu cred ca ii au acum.

Oricum acelea sunt camioane militare, important este sa indeplineasca cerintele si mai putin cum arata.

Aici sunt cu o cabina mai interesanta:
http://greatnews.ro/...ade-in-romania/

Edited by Sakara, 08 June 2017 - 21:36.


#477
Kean

Kean

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 14.09.2016

View PostSakara, on 08 iunie 2017 - 21:19, said:

,
Şerban Valeca, ministrul Cercetării şi Inovaţiei: O nouă navă maritimă de cercetare va fi proiectată la ICEPRONAV Galaţi

,

Deci inseamna ca va fi o nava civila nu militara.Tre sa vina Galeo sa ne spuna ce potential are ICEPRONAV ca el a lucrat acolo.

#478
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Are potential, nu e o problema.
Problema ar fi de utilitate...
Au lasat-o moarta cu navele militare dar arunca bani pe "cercetarea meduzelor"! Posted Image

Edited by garett, 09 June 2017 - 05:58.


#479
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
În anul 2017 inginerii de la CFR au reușit să rupă orice bariere și să pună în circulație un tren București-Constanța mai rapid decât automotorul lui Malaxa din anul 1938. În mai puțin de 80 de ani! De acum înainte nimic nu poate sta în calea progresului.

#480
Daco_Get

Daco_Get

    Green Members

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,481
  • Înscris: 30.01.2008
Transportorul blindat 8x8 va fi fabricat la Moreni de o societate mixtă româno-germană înfiinţată la Ministerul Economiei

http://adevarul.ro/l...004a/index.html


Uzina Automecanică Moreni şi furnizorul german de tehnologie militară Rheinmetall au semnat miercuri, 14 iunie, actul constitutiv al societăţii mixte Romanian Military Vehicle Systems. Ceremonia s-a desfăşurat sub egida Ministerului Economiei şi în prezenţa preşedintelui Camerei Deputaţilor, Liviu Dragnea. RMVS va fabrica, vinde şi asigura mentenanţa transportorului blindat de trupe 8x8 (TBT 8x8), produs realizat în comun de compania mixtă, la Moreni.   Viitorul vehicul TBT 8x8 este un transportor blindat amfibiu de trupe cu mobilitate superioară, ce va fi pus la dispoziţia armatei române şi a altor clienţi interesaţi. Acordul UAM - Rheinmetall de fabricare a TBT 8x8 presupune transfer de know-how şi dezvoltarea de tehnologie, în comun.

Edited by Daco_Get, 16 June 2017 - 11:02.


#481
Sakara

Sakara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,597
  • Înscris: 24.08.2010
@Daco_Get
Super stirea cu transportorul si ce este mai important va fi proiectatat, produs in Romania si exportat (pe langa ce vom cumpara noi):

"Thorsten Heinzen, director executiv Rheinmetall Defence (Eastern Markets): ”Uzina Automecanică Moreni și Rheinmetall au împreună mai mult de 150 ani de experiență în fabricarea și dezvoltarea de vehicule militare blindate. Putem promite că împreună vom dezvolta un nou vehicul de acest tip, cel mai avansat din această categorie. Din perspectiva noastră e timpul potrivit să facem acest lucru în România, atât pentru piața locală cât și pentru cea externă”"

Si mai multe info:
"Potrivit actului constitutiv, semnat sub egida Ministerului Economiei și în prezența președintelui Camerei Deputaților, Liviu Dragnea, orice modificări ale capitalului se vor face doar cu menținerea cotelor de 50%-50% ale acționarilor. În primii 5 ani de la constituirea RMVS, niciunul dintre cei doi acționari nu poate transfera acțiuni către o terță parte, fără acordul expres al celuilalt acționar."



Turbomecanica va face service-ul motoarelor de elicoptere Airbus
Compania bucureșteană a semnat un acord cu compania franceză Safran pentru mentenanţă motoarelor de pe elicopterele pe care Airbus vrea să le producă la Braşov.

"E un acord important pentru Turbomecanica, dar şi pentru întreaga industrie aeronautică română pentru că va asigura Ministerului Apărării posibilitatea de a repara în România motoarele şi ansamble mecanice de pe elicopterul H215", a declarat Şerban Vasilescu, director tehnic şi de conformitate la Turbomecanica."
http://economie.hotn...duca-brasov.htm



Boeing a anunțat că va colabora extins cu Romaero

"Gigantul american Boeing, unul din cei mai mari constructuri de avioane din lume, intenţionează să extindă contractele actuale cu societatea românească de stat Romaero, de la care grupul american cumpără componente pentru aeronavele sale, a declarat pentru News.ro directorul de vânzări de avioane comerciale pentru Europa al Boeing, Maarten Kluit, care a motivat devizia prin creşterea producţiei modelului 737."
http://www.digi24.ro...-romaero-746704

Edited by Sakara, 21 June 2017 - 17:18.


#482
CaleaAdevarulSiViata

CaleaAdevarulSiViata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,376
  • Înscris: 13.10.2016

View PostDaco_Get, on 16 iunie 2017 - 11:01, said:

Transportorul blindat 8x8 va fi fabricat la Moreni de o societate mixtă româno-germană înfiinţată la Ministerul Economiei

http://adevarul.ro/l...004a/index.html


Uzina Automecanică Moreni şi furnizorul german de tehnologie militară Rheinmetall au semnat miercuri, 14 iunie, actul constitutiv al societăţii mixte Romanian Military Vehicle Systems. Ceremonia s-a desfăşurat sub egida Ministerului Economiei şi în prezenţa preşedintelui Camerei Deputaţilor, Liviu Dragnea. RMVS va fabrica, vinde şi asigura mentenanţa transportorului blindat de trupe 8x8 (TBT 8x8), produs realizat în comun de compania mixtă, la Moreni.   Viitorul vehicul TBT 8x8 este un transportor blindat amfibiu de trupe cu mobilitate superioară, ce va fi pus la dispoziţia armatei române şi a altor clienţi interesaţi. Acordul UAM - Rheinmetall de fabricare a TBT 8x8 presupune transfer de know-how şi dezvoltarea de tehnologie, în comun.

Nu-i rau, da noi cu ce contribuim, cu vopseaua ?

Unde e cercetarea Romaneasca, unde e ATMul ?

#483
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004

View Posta3ds, on 09 iunie 2017 - 12:15, said:

În anul 2017 inginerii de la CFR au reușit să rupă orice bariere și să pună în circulație un tren București-Constanța mai rapid decât automotorul lui Malaxa din anul 1938. În mai puțin de 80 de ani! De acum înainte nimic nu poate sta în calea progresului.

Pe Bucureşti - Constanţa se circulă cu vreo 150-158 la oră (cu excepţia podurilor de peste Dunăre) încă din 2013-2014. Şi pe Bucureşti - Ploieşti Triaj şi Ploieşti Vest - Câmpina s-ar putea circula cu atât dacă s-ar face nişte upgradeuri. Bine, vagoanele cuşetă şi de dormit vechi sunt limitate la 140 la oră... deşi se pot pune alte boghiuri. Însă unele linii s-ar putea face de 170-190 la oră, însă până o fi gata infrastructura de 160 la oră...
Viteza medie de circulaţie pe căile frate din România a scăzut faţă de acum un sfert de veac.

Edited by djl, 22 June 2017 - 14:09.


#484
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010
Tocmai am vazut un tractor romanesc U651 in Stuttgart.  Mergea bine merci, transporta o remorca cu fan. Uite ca romanii mai stiu sa faca si lucruri trainice.

#485
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Am vazut si eu o dacia 1300 circuland acum vreo 2-3 zile. Modelul ala din 1900 toamna, primul. Relevanta? zero

#486
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010
Înființată în anul 1990, AAGES proiectează și fabrică instalații de încălzire prin inducție pentru o gamă largă de aplicații.

Edited by poadol, 30 June 2017 - 15:39.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate