Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic 4D - 2015
Last Updated: Jun 12 2017 11:36, Started by
manuko
, Nov 17 2015 13:55
·
0
#37
Posted 08 January 2016 - 16:03
#38
Posted 12 January 2016 - 21:51
Am vãzut ca ai luat o husa pentru volan. Nici eu nu îl am din piele. Ma gândeam sa-mi spun si eu, însã nu as mai avea am acele "santuri" din spatele volanului, pentru degete. Se simte diferenta asta? Adica aderenta este clar mai buna cu o husa, chiar daca nu mai ai acele santuri"? Poate pun o întrebare de bula, dar niciodatã nu am condus o masina cu asa ceva.
|
#39
Posted 12 January 2016 - 22:15
Maine pun doua, trei poze cu husa. Aderenta e mult mai buna cu o husa din piele chiar daca nu-i estetica. Sambata imi pun husa din piele cusuta pe volan si sunt convins ca o sa aiba o aderenta mai scazuta decat actuala dar.......imaginea conteaza. Pozele te vor lamuri.
|
#40
Posted 14 January 2016 - 18:49
LauCalin, on 12 ianuarie 2016 - 21:51, said:
Am vãzut ca ai luat o husa pentru volan. Nici eu nu îl am din piele. Ma gândeam sa-mi spun si eu, însã nu as mai avea am acele "santuri" din spatele volanului, pentru degete. Se simte diferenta asta? Adica aderenta este clar mai buna cu o husa, chiar daca nu mai ai acele santuri"? Poate pun o întrebare de bula, dar niciodatã nu am condus o masina cu asa ceva. Eu tin labutele pe volan la 9 si 15 si nu cred ca mi-au folosit vreodata adanciturile alea pentru degete din spatele volanului. Husa am pus-o in primul rand pentru ca pielea naturala adera mult mai bine la palmele mele si in al doilea rand pentru protectia volanului. Se stie ca majoritatea masinilor conduse de fete au voilanul "gheruit" Stiu ca arata urat dar e practica........ Consum Giurgiu-Otopeni si retur. 6.8l/100 km. Ma declar multumit. Attached Files |
#41
Posted 15 January 2016 - 14:27
E groasa husa.Mie imi place asa.Sa fie mai gros volanul.
|
#42
Posted 15 January 2016 - 14:37
Da, nu-i chiar cea mai estetica husa, cred ca cel mai ok arata cu volanul imbracat in piele.
|
#43
Posted 12 April 2016 - 19:25
t-balt, on 03 decembrie 2015 - 20:40, said:
prin exterior am vazut mai multi care isi fac o protectie la vopsea, pe forumul Mazda, cativa posesori de 6 isi facusera asa ceva si erau multumiti. Nu mai tin minte cum se numeste toata operatiunea, dar intarea lacul si proteja vopseaua. Merita sa te interesezi. Ati gasit pana la urma o modalitate de a proteja vopseaua pe masina. |
#44
Posted 13 April 2016 - 23:11
Sincer, nici n-am mai cautat. Am fos stresat la inceput, deh, bani multi, masina noua. Faptul ca are garantie si casco imi este suficient.
|
#45
Posted 14 April 2016 - 05:02
manuko, on 13 aprilie 2016 - 23:11, said:
Sincer, nici n-am mai cautat. Am fos stresat la inceput, deh, bani multi, masina noua. Faptul ca are garantie si casco imi este suficient. Dupa necesitatile mele inclin spre Honda Civic sedan si Toyota Corolla. Cu Corolla am facut drive-test, dar cu Civic sedan nu am facut deoarece dealerii din Ardeal, inclusiv Brasov, nu au masina pentru drive-test, au doar in showroom. Ca posesor de Civic sedan poti formula te rog o opinie obiectiva cu referire la confortul pe drum? Am probleme cu coloana si sunt nevoit sa evit masinile care scutura (cu suspensia tare si tinuta de drum sportiva) in care simt orice denivelare sau gropita de pe drum. Aceasta masina are multe puncte tari (fiabilitate, motor, punte independenta spate, dotari, pretul actual, spatiu interior), imi place si la exterior si la interior. Ca puncte slabe am retinut ca vopseaua este sensibila si geamurile nu sunt atermice (lasa sa treaca caldura soarelui prea tare) si este recomandat sa se puna folii. Sunt lamurit cu multe lucruri in afara de confortul la drum lung si pe drumuri mai putin bune, antifonarea si zgomotul facut de vant la viteze peste 130 de km/h (de care iti dai seama la drive-test). |
#46
Posted 14 April 2016 - 08:09
Am cumparat masina in octombrie 2015 si este folosita de luni pana vineri de catre sotie. Eu ma bucur de ea doar in weekend. Din acest motiv, pana acum am parcurs doar 4500 km.....
Totusi, in cele cateva iesiri la drum "lung" cred ca am reusit sa-mi fac o idee obiectiva: 1. Regret ca nu am cumparat varianta mai dotata avand in vedere diferenta de pret. 2. Nu sunt vitezoman dar cu masina asta am atins 170 km/h in depasire pe autostrada si chiar si atunci nu m-a deranjat zgomotul la vant. Motorul intr-adevar, era zgomotos insa la 130 km/h masina se comporta excelent din punctul asta de vedere. Defapt, coeficientul de aerodinamicitate isi spune cuvantul. 3. Antifonarea fata de motor este foarte buna insa zgomotele din exterior imi dau impresia mereu ca am un geam coborat/deschis. 4. Tinuta de drum....... Masina asta nu e facuta pentru drumuri proaste. Garda la sol este destul de joasa (mai joasa in partea din fata) iar pe sosele cu denivelari, scutura/trepideaza intr-un mod ciudat. Cand merg pe drumuri cu mici denivelari, nu pot sa tin capul sprijinit de tetiera.....Dpmdv, nu cred ca este recomandata pentru o persoana cu probleme la coloana dar poate ca exagerez eu (sunt perfectionist, am pretentii de premium de la o masina de clasa compacta etc) si tocmai de aceea va rog sa efectuati un drive test serios inainte de cumparare. Totusi daca Corolla n-are suspensie independenta pe spate, in mod sigur este mult mai rigida decat Civicul Sedan. Am facut drive test si cu Kia Ceed care si ea are suspensie independenta pe spate. Honda este peste Kia la comfort..... Faptul ca geamurile nu sunt atermice este o mare problema. Am primit o oferta de 850 lei pentru montajul unei folii transparente care filtreaza UV (nu-mi plac geamurile "negre") pe toata suprafata vitrata. Mai cercetez....... Daca imi mai vine ceva in minte, va comunic. Cu stima, |
|
#47
Posted 14 April 2016 - 10:46
Va multumesc pentru informatiile date si pentru obiectivitatea lor. In prezent conduc un Megane 2 sedan diesel din 2007 si nu vreau sa achizitionez o masina cu un confort la drum lung sub cel actual. Avem in familie un Kia Ceed hatchback pe care evit sa-l conduc din cauza scuturaturilor si trepidatiilor transmise de suspensia tare a masinii (desi are o tinuta de drum buna si este stabila la viraje). Aveam si Mazda 3 in lista dar am renuntat dupa drive-testul facut si pe un drum betonat cu denivelari. In testul cu Corolla am observat un confort la drum (are suspensia mai moale si filtreaza bine denivelarile) peste Megane-ul 2 sedan Privillege, dar mai stabila in curbe si pe drum ca Megane-ul care este ca o barca pe drumuri cu denivelari. Aveam nevoie neaparat de pareri obiective despre Civic sedan ca sa nu ma arunc sa dau avans pentru rezervare (este atractiva oferta de acum cu reducerile de pret), iar apoi sa regret pasul facut. M-am orientat spre japoneze pentru fiabilitatea lor recunoscuta, in special a motoarelor pe benzina in comparatie cu motoarele turbo de litraj mic a europenelor. O sa astept pana voi avea posibilitatea unui drive test. Va multumesc inca o data.
|
#48
Posted 14 April 2016 - 21:06
Pentru putin,
Va rog sa comparati cele doua autoturisme din oferta (Civic vs Corolla) si o sa constatati ca Civicul este peste Corolla la dotari si motorizare pentru aproximativ acelasi pret. Asa cum am mai spus: drive test-ul este obligatoriu. Ca sa fiu bine inteles, Civicul este o masina execeptionala si am mai avut cateva (peste zece masini) in proprietate cu care am putut s-o compar insa nu este la comfort: A 4, BMW 525 sau macar Passat.... Astept cu interes decizia dvs si bineinteles un jurnal de bord Cu stima, P.S. Daca alegeti Civic, luati varianta mai dotata. Diferenta este de o haina din blana din vizon pentru sotie. Eu stiu........ (((((( Edited by manuko, 14 April 2016 - 21:07. |
#49
Posted 15 April 2016 - 05:47
Nu-mi doresc o masina din clasa medie pentru ca este prea mare pentru mine (doua persoane) si pentru nevoile mele, dar sunt si in clasa compacta masini care nu te zdruncina pe drum (Astra, 308, C4, etc) dar nu au fiabilitatea japonezelor, care au si ele unele puncte slabe (geamurile, vopseaua, costul consumabilelor/pieselor si reviziilor). Daca voi opta pentru Civic sedan cu siguranta va fi ES M/T sau ES A/T. Nu stiu mai nimic despre cutia automata de la Civic sedan (aceeasi ca la hatchback) si nu stiu daca confera un plus real de confort. Este o cutie doar in 5 trepte (ceilalti producatori au 7 trepte la motoare pe benzina) care cred ca devine zgomotoasa la viteze mai mari. Este ca o masina cu cutie de viteze manuala cu 5 trepte, doar ca face schimbarea mai lin si la viteze optime pentru schimbare. Pe CR-V au pus acum cutie cu 9 trepte. Oricum, nu vreau sa cumpar masina pana nu o conduc in drive-test, mai ales dupa ce m-ati atentionat in unele privinte. E un castig sa primesti informatii de la posesori iar apoi sa poti urmari la test ce te intereseaza mai mult la acea masina.
|
#50
Posted 16 April 2016 - 08:11
codesmm, on 15 aprilie 2016 - 05:47, said:
...Nu stiu mai nimic despre cutia automata de la Civic sedan (aceeasi ca la hatchback) si nu stiu daca confera un plus real de confort. ... Pana ajungi sa faci un drive-test, uite aici Jurnalul de Bord al lui @flaviuf( Honda Civic 5D - cutie automata). Citeste ce zice el pe-acolo, poate te ajuta sa-ti faci o idee. |
#51
Posted 16 April 2016 - 19:24
marr, on 16 aprilie 2016 - 08:11, said: Pana ajungi sa faci un drive-test, uite aici Jurnalul de Bord al lui @flaviuf( Honda Civic 5D - cutie automata). Citeste ce zice el pe-acolo, poate te ajuta sa-ti faci o idee. Multumesc, voi studia. |
|
#52
Posted 17 April 2016 - 05:05
#53
Posted 17 April 2016 - 08:47
Din cate stiu, din punct de vedere legal, poti face reviziile la orice service autorizat ( nu neaparat la reprezentanta) fara sa fie afectata garantia atat timp cat se respecta prevederile din carnetul de service ( interval de revizii, tip de lucrari/revizie si specificatii consumabile).
Pe de alta parte, stiind cum merg lururile la noi, daca Doamne Fereste ai nevoie de o interventie in garantie, este posibil sa ti se puna bete-n roate ( ce sa vezi, "nu se poate verifica daca au fost respectate intervalele si lucrarile specificate in caietul de service", ti se vor cere o tona de acte doveditoare, etc). Pentru o economie de max. 200-300 lei / an - cam cu atat ai putea iesi mai ieftin la un service oarecare fata de reprezentanta - eu unul nu as risca sa ma "lupt" cu cei de la Honda pentru orice interventie in garantie. Acu', na ! Fiecare-si stie mai bine situatia particulara. |
#54
Posted 14 May 2016 - 18:08
Salut,
ODO 6000 km. In vacanta de Pasti am facut 830 km: Giurgiu, Varna, Nessebar. Cazat in Nessebar, plimbat Burgas, Sozopol, Sunny, Albena, Balcic si retur Varna-Giurgiu. Portbagajul suficient pentru 1 bagaj (de cala), 1 bagaj mare (de mana), 1 rucsac si doua sacose mari de supermarket. Cu 2 persoane si portbagajul plin, am putut sa efectuez depasiri fara emotii, iar pe autostrada, la viteza de 140-150 km/h am condus relaxat fara sa fiu deranjat de zgomotul produs de motor. La intoarcere, am constatat un consum de 7 l/100 km. Decent, zic eu.... S-auzim de bine ! Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users