Geometrie roti, echilibrat roti si unghi de fuga
Last Updated: May 21 2017 08:42, Started by
un_dac
, Nov 17 2015 10:08
·
0
#19
Posted 29 November 2015 - 14:34
Cum adica fuge volanul?Isi schimba pozitia ? O geometrie facuta bine merge ani de zile , pana cade prima piesa ce trebuie schimbata= pivoti , bucsi , brate , bielete.
Fugi la alt furnizor de servicii , se stie ca nu toti fac treaba buna , ca peste tot in auto.Domeniul de geometrie e cel mai sensibil poate in privinta calitatii.Depinde de aparate scumpe si destul de sofisticate si mai ales de calificare.Sunt meseriasi de la mama lor care te rezolva cu aparate vechi asa cum trebuie si sunt meseriasi parati care nu fac treaba buna nici cu ultimele lasere. Puntea spate independenta nu are nici o relevanta daca nu ai piese uzate cu jocuri . |
#20
Posted 30 November 2015 - 17:05
isi shcimba pozitia, nu mai e perfect drept, e usor spre dreapta acum. am facut geometria la multe service-uri, mai multe de 3 diferite fara nici un rezultat. nu trage niciodata in nici o parte decat se stramba volanul.
|
#21
Posted 26 November 2016 - 17:46
Astazi am facut si eu geometria rotilor dupa ce am schimbat fuzeta drepta pe motiv ca tragea spre dreapta iar volanu nu era drept. Am atasat o poza:
https://postimg.org/image/dd735bq2v/ Ce parere aveti? |
#22
Posted 21 May 2017 - 08:42
Eu după schimbat bucse față și bietele m-am trezit cu volanul puțin într-o parte. Puțin mai mult chiar. Se poate ca din reglajul biletelor să se corecteze? Mașina nu trage în nici o parte merge drept, doar volanul e strâmb...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users