Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Nemulțumiri legate de Vodafone.

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
1855 replies to this topic

#829
Lieutenant

Lieutenant

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 13.07.2014

View Postalin---, on 22 octombrie 2018 - 18:27, said:



La adresa de e-mail sus mentionata chiar raspunde cineva? Posted Image

Confirm că da. Se răspunde și chiar destul de repede. Trebuie numărul de telefon care face obiectul solicitării și eventual nickname-ul de pe forum.

#830
alin---

alin---

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 16.10.2018
Eu le-am dat numar de telefon in prima faza (primul mesaj) iar in al doilea le-am dat codul de client si tot nu mi-a raspuns nimeni.

#831
Lieutenant

Lieutenant

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 13.07.2014
Ciudat,... Mi-e mi-au răspuns întotdeauna când le-am scris pe adresa de mail menționată pe pagina anterioară. Dă reply pe mail-urile tale și solicită-le un răspuns.

#832
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postalin---, on 23 octombrie 2018 - 10:20, said:

Eu le-am dat numar de telefon in prima faza (primul mesaj) iar in al doilea le-am dat codul de client si tot nu mi-a raspuns nimeni.
Iti vor raspunde in ordinea sosirilor, important este sa lasi numarul in cauza si detalierea solicitarii ;)

#833
alin---

alin---

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 16.10.2018

View PostVodafone, on 23 octombrie 2018 - 14:25, said:

Iti vor raspunde in ordinea sosirilor...

Asa ca in shop-urile voastre...tre' sa iau bilet si sa astept la coada,nu?

#834
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.03.2004

View Postalin---, on 23 octombrie 2018 - 17:11, said:



Asa ca in shop-urile voastre...tre' sa iau bilet si sa astept la coada,nu?
Tot asa,doar ca aici unitatea de măsură e săptămână.

#835
Lupulcelrau

Lupulcelrau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 26.02.2017
Buna ziua,

Sunt client Vodafone detin un abonament de internet fix-mobil(modem care se baga in priza si un sim in interior care are un nr de fix).
Nemultumirea mea e urmataoarea:
-cu nr de fix nu imi pot crea cont pe portalul Vodafone.ro (nr poate primi sms si stiu cum sa accesez modemul ca sa le pot vedea) cere doar numere care au 07 in fata, vreau sa platesc online prin aplicatie ca orice om normal in 2018 acusi 2019, sa ma lipsesc de situatiile in care ma sui in masina si dau o fuga pana la un Vodafone cel mai apropiat e la 20km departare sa il platesc.
-in Call Center ma aburesc cu se poate ..., daca nu va pricepeti mergeti la un centru Vodafone bla, bla, ma duc la un centru Vodafone si surpriza, nimeni nu stie nimic: cat costa? cum se numeste abonamentu? ce beneficii are? ce numar am? detalii minore simple zic eu, daca am noroc si intru in magazin partener acolo e si mai jale, daca nu am o chitanta veche nu stiu sa imi incaseze factura chiar daca le dau buletinu Posted Image.
-conversatiile din Vodafone shop/reprezentanta sunt ceva de genu:
eu: vreu sa platesc factura
reprezentant Vodafone: nr. de telefon?
eu:va dau buletinu, ma gasiti mai usor si discutie inutila
reprezentant Vodafone: nr. de telefon? va rog?
eu: am internet mobil cu nr de fix ...  etc.... etc.
reprezentant Vodafone: nr de fix!?
eu: ce oferta am? cat platesc lunar? ce beneficii am?
reprezentant Vodafone: nu stiu, nu stiu, eu nu stiu de astea Posted Image

Pe bune, am facut misto dar serios vreau si eu cont sa platesc usor si sigur.

Zi placuta Posted Image

PS: Sunt multumit de serviciu asa cum este, vreau sa platesc online.

#836
geutz

geutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 14.04.2007
Site-ul nu merge nici pe versiunea desktop, nici pe mobile. Se incarca partial si pe urma macina in gol. Functionalitate zero. Pe mobil, la fiecare refresh apare minunea de bifa de acord cu cookies. Peste continut se suprapun optiunile de contact cu 3333 sau cu consultantii care seara sunt in timpul liber si nu pot fi contactati; evident ca nu se pot inchide. La lista de telefoane nu exista varianta de aranjare dupa pret fara abonament; daca vrei pretul la liber, trebuie sa intri pe fiecare telefon in parte.

Plata cu cardul merge cand vrea ea.

Aplicatia duraza o eternitate pana se autentifica, la fel cand incerci sa faci ceva pe acolo, asta daca nu da eroare.

Calendarul Cadourilor efectiv nu functioneaza. Vad ca astazi am "pana la 100 EUR reducere", dar nu am cum s-o folosesc.

Nota: nu are cum sa fie problema de hardware sau de conexiune la net. Calculatorul e un ROG nou, telefonul e Note 8, aplicatiile si browserele sunt actualizate la zi; orice alta aplicatie si orice alt site in afara de ale lui vodafone merg perfect.

Edited by geutz, 11 December 2018 - 15:56.


#837
geutz

geutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 14.04.2007
Hai ca vodafone a revenit la sentimente mai bune. Din a 20-a incercare, a reusit sa arate codurile de reducere in aplicatie. Bineinteles, si in aplicatie trebuie sa accepti cookies de fiecare data cand intri.

Evident ca site-ul se misca tot in reluare si de fiecare data cand te uiti la un telefon trebuie sa apara pop-up cu ceva reducere daca te abonezi pe doi ani.

#838
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View PostLupulcelrau, on 10 decembrie 2018 - 17:08, said:

Buna ziua,

Sunt client Vodafone detin un abonament de internet fix-mobil(modem care se baga in priza si un sim in interior care are un nr de fix).
Nemultumirea mea e urmataoarea:
-cu nr de fix nu imi pot crea cont pe portalul Vodafone.ro (nr poate primi sms si stiu cum sa accesez modemul ca sa le pot vedea) cere doar numere care au 07 in fata, vreau sa platesc online prin aplicatie ca orice om normal in 2018 acusi 2019, sa ma lipsesc de situatiile in care ma sui in masina si dau o fuga pana la un Vodafone cel mai apropiat e la 20km departare sa il platesc.
-in Call Center ma aburesc cu se poate ..., daca nu va pricepeti mergeti la un centru Vodafone bla, bla, ma duc la un centru Vodafone si surpriza, nimeni nu stie nimic: cat costa? cum se numeste abonamentu? ce beneficii are? ce numar am? detalii minore simple zic eu, daca am noroc si intru in magazin partener acolo e si mai jale, daca nu am o chitanta veche nu stiu sa imi incaseze factura chiar daca le dau buletinu Posted Image.
-conversatiile din Vodafone shop/reprezentanta sunt ceva de genu:
eu: vreu sa platesc factura
reprezentant Vodafone: nr. de telefon?
eu:va dau buletinu, ma gasiti mai usor si discutie inutila
reprezentant Vodafone: nr. de telefon? va rog?
eu: am internet mobil cu nr de fix ...  etc.... etc.
reprezentant Vodafone: nr de fix!?
eu: ce oferta am? cat platesc lunar? ce beneficii am?
reprezentant Vodafone: nu stiu, nu stiu, eu nu stiu de astea Posted Image

Pe bune, am facut misto dar serios vreau si eu cont sa platesc usor si sigur.

Zi placuta Posted Image

PS: Sunt multumit de serviciu asa cum este, vreau sa platesc online.

Buna!

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland serviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

#839
vRusu

vRusu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 25.06.2008

View PostLupulcelrau, on 10 decembrie 2018 - 17:08, said:

Buna ziua,

Sunt client Vodafone detin un abonament de internet fix-mobil(modem care se baga in priza si un sim in interior care are un nr de fix).
Nemultumirea mea e urmataoarea:
-cu nr de fix nu imi pot crea cont pe portalul Vodafone.ro (nr poate primi sms si stiu cum sa accesez modemul ca sa le pot vedea) cere doar numere care au 07 in fata, vreau sa platesc online prin aplicatie ca orice om normal in 2018 acusi 2019, sa ma lipsesc de situatiile in care ma sui in masina si dau o fuga pana la un Vodafone cel mai apropiat e la 20km departare sa il platesc.
-in Call Center ma aburesc cu se poate ..., daca nu va pricepeti mergeti la un centru Vodafone bla, bla, ma duc la un centru Vodafone si surpriza, nimeni nu stie nimic: cat costa? cum se numeste abonamentu? ce beneficii are? ce numar am? detalii minore simple zic eu, daca am noroc si intru in magazin partener acolo e si mai jale, daca nu am o chitanta veche nu stiu sa imi incaseze factura chiar daca le dau buletinu Posted Image.
-conversatiile din Vodafone shop/reprezentanta sunt ceva de genu:
eu: vreu sa platesc factura
reprezentant Vodafone: nr. de telefon?
eu:va dau buletinu, ma gasiti mai usor si discutie inutila
reprezentant Vodafone: nr. de telefon? va rog?
eu: am internet mobil cu nr de fix ...  etc.... etc.
reprezentant Vodafone: nr de fix!?
eu: ce oferta am? cat platesc lunar? ce beneficii am?
reprezentant Vodafone: nu stiu, nu stiu, eu nu stiu de astea Posted Image

Pe bune, am facut misto dar serios vreau si eu cont sa platesc usor si sigur.

Zi placuta Posted Image

PS: Sunt multumit de serviciu asa cum este, vreau sa platesc online.
Pentru asta poti folosi Pago Plateste. Nu ai nevoie de cont Vodafone.
De asemenea poti plati facturile la mai multi furnizori de servicii diferite.
Aplicatia e de incredere, e facuta in colaborare cu Banca Transilvania, merge cu orice card de la orice banca.

#840
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Vad ca aplicatia MyAccount incepe sa mearga din ce in ce mai prost. Pe contul de abonat persoana juridica au fost momente cand la autentificarea in browser ma plimba prin meniuri de cod abonat si nu puteam merge mai departe. Dupa o zi-doua aplicatia isi revenea.
Azi alta belea, la autentificare in browser apare mesajul ,,Contul cu care te-ai autentificat nu este asociat unui client Vodafone" dupa care imi deschide o pagina cu reincarcare cartela pe card sau cod reincarcare. Idem pe aplicatia pe mobil. Sunat pe la 11 la *222, constatat defectul, rezolutia e ca nu se stie cand se rezolva.
Nu am mare nevoie de rahatul ala de aplicatie decat pentru reincarcare de cartela pe cont abonat. Cand a mai fost picata aplicatia am reusit (cu greu) prin meniul interactiv, acum vad ca nici ala nu merge.
Absolut jenant...

#841
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,103
  • Înscris: 13.01.2013
Iar nu le merge *123# de cand am fost eu abonat, acum mai are mama abonament, din dec 2001, tot timpul la ei cost controlul a fost o vesnica problema !

#842
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 04.01.2008
My Vodafone acum Posted Image :"Momentan avem un numar foarte mare de cereri..." bla, bla...

Attached Files



#843
lk1

lk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,437
  • Înscris: 31.07.2006
Se trimit cam greu mesajele la cartelă. Îi ia uneori și 2 minute până primesc un raport de livrare.

Când eram pe Orange mesajele se trimiteau și ajungeau instant pe orice rețea!

A mai observat cineva chestia asta?

#844
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
La abonament nu am observat intarzieri, insa probabil ca folosesc o platforma diferita pentru cartela.

#845
dinamo48

dinamo48

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 13.05.2017
Eu pe cartelă  primesc sms instant

#846
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,103
  • Înscris: 13.01.2013
god in 2019 inca este o mizerie my vodafone ul, oare ei nu vad ca se logheaza ft greu, e sarac de informatii rau de tot, este inutil si mai rau
oare de ce il mai tin in agonie chiar nu am idee?
am vazut ca la abonamente inca mai exista super oferta de 500 minute in retea la 10 euro, ca extraoptiuni, ai de mama lor !

Attached Files



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate