Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#829
Posted 23 October 2018 - 08:06
#830
Posted 23 October 2018 - 10:20
Eu le-am dat numar de telefon in prima faza (primul mesaj) iar in al doilea le-am dat codul de client si tot nu mi-a raspuns nimeni.
|
#831
Posted 23 October 2018 - 11:14
Ciudat,... Mi-e mi-au răspuns întotdeauna când le-am scris pe adresa de mail menționată pe pagina anterioară. Dă reply pe mail-urile tale și solicită-le un răspuns.
|
#832
Posted 23 October 2018 - 14:25
#833
Posted 23 October 2018 - 17:11
#834
Posted 23 October 2018 - 17:48
#835
Posted 10 December 2018 - 17:08
Buna ziua,
Sunt client Vodafone detin un abonament de internet fix-mobil(modem care se baga in priza si un sim in interior care are un nr de fix). Nemultumirea mea e urmataoarea: -cu nr de fix nu imi pot crea cont pe portalul Vodafone.ro (nr poate primi sms si stiu cum sa accesez modemul ca sa le pot vedea) cere doar numere care au 07 in fata, vreau sa platesc online prin aplicatie ca orice om normal in 2018 acusi 2019, sa ma lipsesc de situatiile in care ma sui in masina si dau o fuga pana la un Vodafone cel mai apropiat e la 20km departare sa il platesc. -in Call Center ma aburesc cu se poate ..., daca nu va pricepeti mergeti la un centru Vodafone bla, bla, ma duc la un centru Vodafone si surpriza, nimeni nu stie nimic: cat costa? cum se numeste abonamentu? ce beneficii are? ce numar am? detalii minore simple zic eu, daca am noroc si intru in magazin partener acolo e si mai jale, daca nu am o chitanta veche nu stiu sa imi incaseze factura chiar daca le dau buletinu . -conversatiile din Vodafone shop/reprezentanta sunt ceva de genu: eu: vreu sa platesc factura reprezentant Vodafone: nr. de telefon? eu:va dau buletinu, ma gasiti mai usor si discutie inutila reprezentant Vodafone: nr. de telefon? va rog? eu: am internet mobil cu nr de fix ... etc.... etc. reprezentant Vodafone: nr de fix!? eu: ce oferta am? cat platesc lunar? ce beneficii am? reprezentant Vodafone: nu stiu, nu stiu, eu nu stiu de astea Pe bune, am facut misto dar serios vreau si eu cont sa platesc usor si sigur. Zi placuta PS: Sunt multumit de serviciu asa cum este, vreau sa platesc online. |
#836
Posted 11 December 2018 - 15:44
Site-ul nu merge nici pe versiunea desktop, nici pe mobile. Se incarca partial si pe urma macina in gol. Functionalitate zero. Pe mobil, la fiecare refresh apare minunea de bifa de acord cu cookies. Peste continut se suprapun optiunile de contact cu 3333 sau cu consultantii care seara sunt in timpul liber si nu pot fi contactati; evident ca nu se pot inchide. La lista de telefoane nu exista varianta de aranjare dupa pret fara abonament; daca vrei pretul la liber, trebuie sa intri pe fiecare telefon in parte.
Plata cu cardul merge cand vrea ea. Aplicatia duraza o eternitate pana se autentifica, la fel cand incerci sa faci ceva pe acolo, asta daca nu da eroare. Calendarul Cadourilor efectiv nu functioneaza. Vad ca astazi am "pana la 100 EUR reducere", dar nu am cum s-o folosesc. Nota: nu are cum sa fie problema de hardware sau de conexiune la net. Calculatorul e un ROG nou, telefonul e Note 8, aplicatiile si browserele sunt actualizate la zi; orice alta aplicatie si orice alt site in afara de ale lui vodafone merg perfect. Edited by geutz, 11 December 2018 - 15:56. |
#837
Posted 11 December 2018 - 17:03
Hai ca vodafone a revenit la sentimente mai bune. Din a 20-a incercare, a reusit sa arate codurile de reducere in aplicatie. Bineinteles, si in aplicatie trebuie sa accepti cookies de fiecare data cand intri.
Evident ca site-ul se misca tot in reluare si de fiecare data cand te uiti la un telefon trebuie sa apara pop-up cu ceva reducere daca te abonezi pe doi ani. |
#838
Posted 21 December 2018 - 09:05
Lupulcelrau, on 10 decembrie 2018 - 17:08, said:
Buna ziua, Sunt client Vodafone detin un abonament de internet fix-mobil(modem care se baga in priza si un sim in interior care are un nr de fix). Nemultumirea mea e urmataoarea: -cu nr de fix nu imi pot crea cont pe portalul Vodafone.ro (nr poate primi sms si stiu cum sa accesez modemul ca sa le pot vedea) cere doar numere care au 07 in fata, vreau sa platesc online prin aplicatie ca orice om normal in 2018 acusi 2019, sa ma lipsesc de situatiile in care ma sui in masina si dau o fuga pana la un Vodafone cel mai apropiat e la 20km departare sa il platesc. -in Call Center ma aburesc cu se poate ..., daca nu va pricepeti mergeti la un centru Vodafone bla, bla, ma duc la un centru Vodafone si surpriza, nimeni nu stie nimic: cat costa? cum se numeste abonamentu? ce beneficii are? ce numar am? detalii minore simple zic eu, daca am noroc si intru in magazin partener acolo e si mai jale, daca nu am o chitanta veche nu stiu sa imi incaseze factura chiar daca le dau buletinu . -conversatiile din Vodafone shop/reprezentanta sunt ceva de genu: eu: vreu sa platesc factura reprezentant Vodafone: nr. de telefon? eu:va dau buletinu, ma gasiti mai usor si discutie inutila reprezentant Vodafone: nr. de telefon? va rog? eu: am internet mobil cu nr de fix ... etc.... etc. reprezentant Vodafone: nr de fix!? eu: ce oferta am? cat platesc lunar? ce beneficii am? reprezentant Vodafone: nu stiu, nu stiu, eu nu stiu de astea Pe bune, am facut misto dar serios vreau si eu cont sa platesc usor si sigur. Zi placuta PS: Sunt multumit de serviciu asa cum este, vreau sa platesc online. Buna! Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland serviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP. |
|
#839
Posted 21 December 2018 - 10:47
Lupulcelrau, on 10 decembrie 2018 - 17:08, said:
Buna ziua, Sunt client Vodafone detin un abonament de internet fix-mobil(modem care se baga in priza si un sim in interior care are un nr de fix). Nemultumirea mea e urmataoarea: -cu nr de fix nu imi pot crea cont pe portalul Vodafone.ro (nr poate primi sms si stiu cum sa accesez modemul ca sa le pot vedea) cere doar numere care au 07 in fata, vreau sa platesc online prin aplicatie ca orice om normal in 2018 acusi 2019, sa ma lipsesc de situatiile in care ma sui in masina si dau o fuga pana la un Vodafone cel mai apropiat e la 20km departare sa il platesc. -in Call Center ma aburesc cu se poate ..., daca nu va pricepeti mergeti la un centru Vodafone bla, bla, ma duc la un centru Vodafone si surpriza, nimeni nu stie nimic: cat costa? cum se numeste abonamentu? ce beneficii are? ce numar am? detalii minore simple zic eu, daca am noroc si intru in magazin partener acolo e si mai jale, daca nu am o chitanta veche nu stiu sa imi incaseze factura chiar daca le dau buletinu . -conversatiile din Vodafone shop/reprezentanta sunt ceva de genu: eu: vreu sa platesc factura reprezentant Vodafone: nr. de telefon? eu:va dau buletinu, ma gasiti mai usor si discutie inutila reprezentant Vodafone: nr. de telefon? va rog? eu: am internet mobil cu nr de fix ... etc.... etc. reprezentant Vodafone: nr de fix!? eu: ce oferta am? cat platesc lunar? ce beneficii am? reprezentant Vodafone: nu stiu, nu stiu, eu nu stiu de astea Pe bune, am facut misto dar serios vreau si eu cont sa platesc usor si sigur. Zi placuta PS: Sunt multumit de serviciu asa cum este, vreau sa platesc online. De asemenea poti plati facturile la mai multi furnizori de servicii diferite. Aplicatia e de incredere, e facuta in colaborare cu Banca Transilvania, merge cu orice card de la orice banca. |
#840
Posted 31 December 2018 - 15:37
Vad ca aplicatia MyAccount incepe sa mearga din ce in ce mai prost. Pe contul de abonat persoana juridica au fost momente cand la autentificarea in browser ma plimba prin meniuri de cod abonat si nu puteam merge mai departe. Dupa o zi-doua aplicatia isi revenea.
Azi alta belea, la autentificare in browser apare mesajul ,,Contul cu care te-ai autentificat nu este asociat unui client Vodafone" dupa care imi deschide o pagina cu reincarcare cartela pe card sau cod reincarcare. Idem pe aplicatia pe mobil. Sunat pe la 11 la *222, constatat defectul, rezolutia e ca nu se stie cand se rezolva. Nu am mare nevoie de rahatul ala de aplicatie decat pentru reincarcare de cartela pe cont abonat. Cand a mai fost picata aplicatia am reusit (cu greu) prin meniul interactiv, acum vad ca nici ala nu merge. Absolut jenant... |
#841
Posted 13 January 2019 - 21:48
Iar nu le merge *123# de cand am fost eu abonat, acum mai are mama abonament, din dec 2001, tot timpul la ei cost controlul a fost o vesnica problema !
|
#842
Posted 26 January 2019 - 11:16
My Vodafone acum :"Momentan avem un numar foarte mare de cereri..." bla, bla...
Attached Files |
#843
Posted 28 January 2019 - 10:57
Se trimit cam greu mesajele la cartelă. Îi ia uneori și 2 minute până primesc un raport de livrare.
Când eram pe Orange mesajele se trimiteau și ajungeau instant pe orice rețea! A mai observat cineva chestia asta? |
|
#844
Posted 28 January 2019 - 11:48
La abonament nu am observat intarzieri, insa probabil ca folosesc o platforma diferita pentru cartela.
|
#846
Posted 02 February 2019 - 23:55
god in 2019 inca este o mizerie my vodafone ul, oare ei nu vad ca se logheaza ft greu, e sarac de informatii rau de tot, este inutil si mai rau
oare de ce il mai tin in agonie chiar nu am idee? am vazut ca la abonamente inca mai exista super oferta de 500 minute in retea la 10 euro, ca extraoptiuni, ai de mama lor ! Attached Files |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users