Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare radio muzica veche in...

OnePlus 12

tv jvc(vestel) cu dungi brusc

Apel la relații clienți...
 Debranșare de la furnizor cu...

IPS Teodosie este cercetat de DNA...

Race for Glory (2024)

Apogeul frumusetii feminine 65+?
 Achizitionare placa video Palit s...

Stie cineva daca tableta va funct...

Contract mandat SRL pentru micro ...

Elevii romani au obținut cel...
 Dilema soluție canalizare - ...

IDA TV devine Sens TV

Bradut furat.

Fetita 3 ani adoarme tarziu
 

Nemulțumiri legate de Vodafone.

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
1748 replies to this topic

#1711
raducanu969

raducanu969

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 30.06.2023

View Postasffga, on 16 septembrie 2023 - 10:41, said:

Aici e vina autoritatilor, care teoretic s-au infiintat ca sa protejeze cetateanul, dar in realitate lucreaza contra cetateanului si sifoneaza milioane de euro in a isi face vieti de lux.
Au decretat autoritatile:
  • Cetateanul e obligat sa respecte contractul, dar Companiile nu.

  • Contractul semnat ramane neschimbat in ceea ce priveste legarea de glie a cetateanului in raport cu Compania, dar Companiile au voie sa modifice retroactiv si de cate ori vor pe zi ce contract vor, iar cetatenii n-au decat sa accepte modificarile.
Cumva au anulat toata ideea de contract, dar doar pe anumite ramuri unde interesele sunt mari si transnationale.

Semnezi azi contract de abonament de 5 euro pe 2 ani, iar maine Compania spune ca se razgandeste si trebuie sa platesti 10 euro, ca o doare la curulet de contractul semnat ieri prin care se angaja ca iti vinde cu 5 euro.

De ce ai mai semna un contract de abonament daca ai fix aceleasi conditii de nepredictibilitate ca la prepay nu inteleg, nu mai bine stai linistit pe prepay? macar stii o treaba de prima data.

In ritmul asta maine o sa ne trezim ca ne ducem in hipermarket si vedem laptele cu 5 lei pretul la raft, iar cand ajungem la casa ne cere 10 lei, ca s-a modificat pretul in cele 4 secunde pe care le-ai parcurs de la raft pana la casa.

Da, dar a venit cu mentiunea ca, Providerii sunt Obligati sa anunte cu 30 zile inainte, modificarea contractului si beneficiarul sa aiba dreptul de a opta pentru a ramane sau renunta la acel serviciu, migra pe prepay sau portare intr-o alta retea. Oricum, este o bataie de joc la adresa utilizatorilor ce fac, de aceea DIGI a inregistrat cel mai mare nr de portari in reteaua lor dar si multi s-au dus la Yoxo. Macar aici pretu este FIX

#1712
Sm1th

Sm1th

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 17.05.2021
degeaba or sa anunte, vodafone a dat startul clauzei de indexare pe care nu poti sa o negociezi, te pune in fata faptului împlinit; a fost 3%, acum e 8%, maine nu se stie cat va fi, la unii s-a aplicat de 2 ori intr-un an iar la altii s-a aplicat la abonamentul standard (fara reducere)

in viitorul apropiat toti operatorii o sa-si deschida portițe legale de mărire a abonamentului, au vazut ca tine

#1713
nostralinius

nostralinius

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 14.09.2023

View Posttclau, on 20 august 2023 - 12:51, said:

Nu e furt... e diferenta dintre cursul valutar vodafone-vodafone? Posted Image
Poate te-ar ajuta sa arunci un ochi catre YOXO care nu are perioada contractuala, chiar daca e denumit abonament. Taxarea se face in lei, cred ca e si singurul serviciu de genul acesta, deci nu o sa fie nicio diferenta de ce vezi si cat ai de plata. Sper sa te ajute!

#1714
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,572
  • Înscris: 14.05.2018
Va salut, a mai primit cineva asemenea mesaje siropoase de la Vodafone cand a vrut sa se porteze la Digi?

Am ‘mostenit’ in urma decesului  mamei doua numere ale caror cost a crescut in mod nesimtit si am ajuns sa platesc 150 lei pe luna.

Tine vrajeala cu juste despagubiri sau ii potoleste ANPC? Abonamentele sunt din ian 2022, cesiunea in urma decesului mamei a fost facuta in august 2023.

Attached Files



#1715
Cox_

Cox_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 05.03.2023
Porteaza-te linistit, justa aia se rezolva cu ANPC, e o taxa abuziva, iar cresterile sunt de inteles, asta-i Vodafone, baga motiv inflatia si alte mizerii ca sa mai ciupeasca si ei putin profit :)

#1716
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,572
  • Înscris: 14.05.2018
presupun ca oricum e doar o amenintare de fatada, poate poate ma sperie si dau inapoi. no way..

#1717
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,520
  • Înscris: 11.07.2014
Sa va povestesc o întâmplare. Pe data de 26 septembrie , am sunat la Vodafone pentru că să îmi dezactiveze secure net pentru că sa terminat perioada gratuita. A doua zi am fost apelat pentru a da note Vodafone. Am dat niste note mai mici pentru rețea, dar pentru operator am dat note mari. Ieri 3 octombrie am fost apelat pentru că să mă întrebe de ce am dat note mici, i-am spus că există probleme cu semnalul și de aceea am dat note mici. Operatoarea de la Vodafone, credea că am dat note mici din cauza faptului că am avut secure net și că am cerut dezactivarea lui

#1718
Rua20

Rua20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 04.01.2022

 madalinmdl1, pe 04 octombrie 2023 - 09:26, a scris:

Sa va povestesc o întâmplare. Pe data de 26 septembrie , am sunat la Vodafone pentru că să îmi dezactiveze secure net pentru că sa terminat perioada gratuita. A doua zi am fost apelat pentru a da note Vodafone. Am dat niste note mai mici pentru rețea, dar pentru operator am dat note mari. Ieri 3 octombrie am fost apelat pentru că să mă întrebe de ce am dat note mici, i-am spus că există probleme cu semnalul și de aceea am dat note mici. Operatoarea de la Vodafone, credea că am dat note mici din cauza faptului că am avut secure net și că am cerut dezactivarea lui
Secure net se poate dezactiva și din aplicația lor fără să mai suni la ei.

#1719
w21

w21

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,023
  • Înscris: 04.04.2008

 madalinmdl1, pe 04 octombrie 2023 - 09:26, a scris:

Sa va povestesc o întâmplare. Pe data de 26 septembrie , am sunat la Vodafone pentru că să îmi dezactiveze secure net pentru că sa terminat perioada gratuita. A doua zi am fost apelat pentru a da note Vodafone. Am dat niste note mai mici pentru rețea, dar pentru operator am dat note mari. Ieri 3 octombrie am fost apelat pentru că să mă întrebe de ce am dat note mici, i-am spus că există probleme cu semnalul și de aceea am dat note mici. Operatoarea de la Vodafone, credea că am dat note mici din cauza faptului că am avut secure net și că am cerut dezactivarea lui

Si care e întâmplarea, faptul ca nu ai înțeles pentru ce dai note?
Robotul specifica destul de clar ca se cere feedback pentru interactiunea cu operatorul, tu ai avut o solicitare si ti s-a rezolvat dar totusi ai dat note mici aiurea, note care conteaza pentru oamenii din customer service.

Edited by w21, 04 October 2023 - 11:14.


#1720
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,520
  • Înscris: 11.07.2014

 w21, pe 04 octombrie 2023 - 11:13, a scris:



Si care e întâmplarea, faptul ca nu ai înțeles pentru ce dai note?
Robotul specifica destul de clar ca se cere feedback pentru interactiunea cu operatorul, tu ai avut o solicitare si ti s-a rezolvat dar totusi ai dat note mici aiurea, note care conteaza pentru oamenii din customer service.
Ce mi sa părut ciudat este faptul că de câte ori am dat note mari sau mici , niciodată nu am fost sunat sa fiu întrebat despre notele acordate

#1721
Cox_

Cox_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 05.03.2023

 w21, on 04 octombrie 2023 - 11:13, said:



Si care e întâmplarea, faptul ca nu ai înțeles pentru ce dai note?
Robotul specifica destul de clar ca se cere feedback pentru interactiunea cu operatorul, tu ai avut o solicitare si ti s-a rezolvat dar totusi ai dat note mici aiurea, note care conteaza pentru oamenii din customer service.

Din pacate majoritatea clientilor dau note crezand ca e vorba de Vodafone, nicidecum de agentul care a rezolvat problema, nu e ceva nou sub soare :)
Oricum Secure Net e o mizerie :D

#1722
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,404
  • Înscris: 14.04.2002
Voucher de 150e la Lidl. Evident, nu functioneaza, eroare la aplicarea acestuia pe prelungire abonament

#1723
correras

correras

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 222
  • Înscris: 13.09.2008
La cât de mulți analfabeți funcțional avem în marea majoritate, nu este de mirare.

 Cox_, on 04 octombrie 2023 - 13:44, said:



Din pacate majoritatea clientilor dau note crezand ca e vorba de Vodafone, nicidecum de agentul care a rezolvat problema, nu e ceva nou sub soare :)
Oricum Secure Net e o mizerie :D


#1724
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 656
  • Înscris: 09.02.2007
Din cauza scumpirilor repetate la abonamente, nu mai recomand nimănui abonament Vodafone.
Acum nu mai pot recomanda nici cartela, din cauza reducerii perioadei de grație.
În timp ce Orange ieftinește (Yoxo), Vodafone scumpește!

#1725
bela

bela

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,266
  • Înscris: 28.04.2006
Salut!
Am o intrebare putin diferita de topic, dar zic eu, se incadreaza.

Utilizator de cartela preplatita in aceasta vara am avut la 2 iesiri din tara probleme cu internetul si/sau vocea. Probleme la modul ca ori internetul(la prima iesire) ori voce/SMS(la a doua iesire) nu au functionat deloc timp de mai multe zile pana am reusit sa intru in legatura cu un consultant(uman).

Ma facut reclamatie la VDF, dar dupa 2 luni niciun raspuns. Am facut apoi la ANPC care a clasat reclamatia cerandu-mi o dovada ca sunt in relatie contractuala cu VDF. Cum as putea face rost de o dovada astfel incat sa imi fie acceptata reclamatia ANPC?

Multumesc!

#1726
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
Salut. Am un abonament vdf, cu traficul de net limitat la aprox 120 kbs. In primul rand felicitări Vdf. In al doilea rând, ce pot sa fac? M-am uitat prin setări și pare in regula.

#1727
realwalle

realwalle

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 04.10.2017
Reducerile la Vodafone nu sunt cu minus pe factura, sunt cu plus Posted Image

Attached Files

  • Attached File  1.JPG   12.78K   57 downloads
  • Attached File  2.JPG   24.24K   28 downloads


#1728
rexx

rexx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 15.08.2005
asta e manaria secolului: si la "Reduceri" incearca sa te faca de bani, le pun cu plus in loc de minus
ca oricum putini citesc factura si foarte putini observa ca reducerea e de fapt invers
iar daca se prinde vreunul si face reclamatie, i se raspunde ca a fost o greseala si ca se va corecta

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate