Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Ce facultate sa aleg?

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Alex987654321

Alex987654321

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 30.08.2015
Sunt eleva in clasa a XII-a la  profil stiinte sociale.  
Dupa ce m-am gandit si m-am razgandit oscilez intre urmatoarele:
1.Psihologie. Cu gandul sa fac facultatea asta am mers la liceu si mi-am ales profilul. Insa studiind piata am ajuns la concluzia ca e destul de complicat sa ajungi psiholog, in Romania nu e un domeniu de larg interes, iar veniturile pe masura. Chiar daca nu as deveni psiholog ma gandesc ca ma poate ajuta aceasta facultate sa lucrez in domeneii adiacente, mai bine platite. Persoane care ma cunosc mi-au spus ca mi s-ar potrivi profesia.
2.Istorie. Ca materie imi place mai mult ca psihologia. Singura perspectiva de viitor fiind profesoratul, salariu nemotivant, dar mi-ar placea sa fiu profesoara si cred ca m-as descurca bine.
3.Ma mai gandesc la jurnalism, dar sunt atatia jurnalisti care nu au terminat aceasta facultate, incat mi se pare inutila.
Desi mergem la serviciu pentru bani nu vreau sa aleg doar din considerente financiare si sa ma trezesc peste ani ca am un job pe care il urasc si un salariu mic pentru ca sunt pe dinafara.
4.Mi-ar placea sa calatoresc, sa am un blog de calatorie, etc. Dar oare pot trai din asta?