Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Turkish Airlines

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
BoykaFCD

BoykaFCD

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 22.06.2009
Salutare! Tocmai ce mi-am achizitionat un bilet de avion de la Turkish Airlines. Initial am facut doar rezervare deoarece cardul meu nu avea activat 3d secure (masuri de securitate exagerate). În rezervare mi-am scris numele foarte corect: Paul Andrei Petrescu. Am primit si mail care începea cu "Dear Paul Andrei Petrescu". Însă, după ce am plătit am sesizat ca mă cheamă Paulandrei Petrescu fără ca eu să modific absolut nimic. Credeti că este o problemă dacă am cele 2 prenume pe bilet scrise legat? Alte date de identificare nu am dat. Check-in nu am facut încă. Oare se poate modifica la check-unul online cand voi reintroduce datele de identificare, astfel încât pe boarding pass să fie scris totul corect?

#2
Raduceanu

Raduceanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 02.11.2007
Eu zic ca nu ai probleme dar incearca sa dai un email. Pentru un zbor de USA as insista sa fie corect totul.

La Lufthansa mie nu imi intra in bilet ultima litera din al doilea prenume si zbor fara probleme.

#3
luci_flash

luci_flash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 17.09.2010
La check-in deobicei se modifica. Suna la ei, sa-ti modifice, sau da un mail.
Important este sa nu faci check-in pana nu-ti modifica.

#4
sneferu1987

sneferu1987

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 19.09.2010
Ia legatura cu ei. O problema asemanatoare am avut la LOT, pe bilet aveam 2 litere inversate la numele de familie. Nu am avut probleme, compania permitand o diferenta de maxim 3 litere .

#5
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Nu e vorba de litere inversate.
E normal sa-ti alature cele doua prenume pe bilet . Multe OTA (online travel agent), de ex. avion.ro si altele, ti le alatura inca din procesul de rezervare, pana sa se emita biletul. E absolut ok, asa functioneaza lucrurile.

#6
tandrei99

tandrei99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 20.09.2007
@alexxxxx a raspuns corect si la obiect. Daca ai doua nume ele se scriu unul dupa celalat, fara pauze, fara nimic.

#7
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Nu-i problema si la mine se intampla la fel...vezi explicatiile de mai sus

#8
Whitefairy

Whitefairy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,394
  • Înscris: 06.08.2013
E ok compania,in plus fata de celelalte companii ai 2 bagaje la cala gratis!

Edited by Whitefairy, 27 April 2016 - 18:16.


#9
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,446
  • Înscris: 19.04.2009
Din Iulie Turkish va zbura pe ruta CLuj-Istanbul :)


Din păcate orarul e putin anapoda si face cu greu posibile legăturile spre Asia...

Edited by lex404, 03 June 2016 - 21:32.


#10
Whitefairy

Whitefairy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,394
  • Înscris: 06.08.2013
Eu mai nesimtiti ca astia nu am vazut.Au inchis toate liniile telefonice ca sa evite anularea biletelor si pierderea de bani!

#11
oztan

oztan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,274
  • Înscris: 25.12.2006

 Whitefairy, on 16 iulie 2016 - 09:37, said:

Eu mai nesimtiti ca astia nu am vazut.Au inchis toate liniile telefonice ca sa evite anularea biletelor si pierderea de bani!
http://www.turkishai...ebooking-rights

stai linistit, nu raman bani tai la THY

#12
Purpura

Purpura

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,818
  • Înscris: 14.02.2014

 Whitefairy, on 16 iulie 2016 - 09:37, said:

Eu mai nesimtiti ca astia nu am vazut.Au inchis toate liniile telefonice ca sa evite anularea biletelor si pierderea de bani!

Confirm. Am cunostinte care stau cu orele la telefon incercand sa-i contacteze ca sa anuleze biletele. E o nesimtire enorma din partea lor.

#13
Whitefairy

Whitefairy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,394
  • Înscris: 06.08.2013
Hai sa va spun de situatie:
Joi seara au scos toate telefoanele de pe situl lor,si au inchis toate liniile telefonice.Absolut nimeni nu putea lua legatura cu ei,nici vineri sau sambata!!Au facut asta ca sa evite sa piarda bani de la biletele anulate!!Deci totul pentru bani!!
Angajatii la Turkish Airlines din Istanbul  pur si simplu au plecat acasa si au lasat balta lumea in aeroport fara nici un ajutor sau informatii.
Ieri au anuntat ca zborurile de pe 15-17 iulie spre/din cu escala la Istabul sunt anulate din/spre US.
Astazi am vazut ca zborul meu a fost anulat(pentru maine Luni,18 iulie)
Dupa 1 ora si 8 minute in asteptare am reusit sa i-au full refound pentru ca au anuntat ca zborurile intre 15-20 iulie vor fi returnati toti banii!
Vad acuma ca au scris pe pagina lor oficiala de facebook ca biletele vor fi schimbate(nu returnat banii)

Edited by Whitefairy, 17 July 2016 - 23:24.


#14
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,446
  • Înscris: 19.04.2009
E mult mai okay sa facă reticketing via alte companii și prin alte metode decât refound.

THY a cam fost lovita. Victima colaterala.

Și la faza cu zborurile în si spre US nu e vina lor. Is cam depășiți de situație și probabil nu erau pregătiți de asa lovitura sub centura din partea muricanilor.

#15
Whitefairy

Whitefairy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,394
  • Înscris: 06.08.2013

 lex404, on 21 iulie 2016 - 04:26, said:

E mult mai okay sa facă reticketing via alte companii și prin alte metode decât refound.

THY a cam fost lovita. Victima colaterala.

Și la faza cu zborurile în si spre US nu e vina lor. Is cam depășiți de situație și probabil nu erau pregătiți de asa lovitura sub centura din partea muricanilor.

Sunt foarte vinovati la felul cum au tratat clientii.Nu este deloc victima colaterala.
Cand a fost situatia din Turcia au sters nr de telefon de pe situri,si au inchis liniile telefonice.Practic nimeni nu putea lua legatura cu ei.
Multa lume care a fost blocata in aeroport in Istanbul au spus ca angajatii Turksih Airlines pur si simplu au lasat lumea balta si au plecat acasa.
Cand zborul meu a fost anulat nu am fost instintata,nu tu e-mail,mesaj nimica.
Am cerut banii inapoi,a trecut o saptmana si nu mi sa raspuns nimica. Am sunat ieri si ce au spus?Ca daca vrei banii inapoi nu se pot returna pe card,ca trebuie sa ma duc in aeroport,care e la 4 ore distanta numai dus.Le-am spus si nu vor sa gaseasca solutie.Da ce eu cand am cumparat biletul cu Turkish Airlines le-am spus auziti veniti acasa sa va d-au banii?
Asa o nesimtire nu am mai vazut!!

Edited by Whitefairy, 22 July 2016 - 12:11.


#16
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,446
  • Înscris: 19.04.2009
E panica man, e panica.

Cand a explodat Eyjafjallajokull aveam bilete la KLM. A fost aceiasi situatie, foarte greu spre deloc am dat de ei in primele zile pana au apucat si ei s-o gandeasca.

Si situatie similara cu zborurile imediat dupa explozia de la Fukushima. Singurii prompti au fost cei de la MAE care au promis ei un avion (ma rog, a venit dupa vreo 2 saptamani din cate am inteles cand oricum se circula) care au vandut cu 1000 EUR biletul Tokyo-Bucuresti. Un bilet round way e aprox. 800E.

Linistea se practica in toate companiile in primele momente/ perioade in cazul unor anulari in masa (cum sunt acum cu THY).

Si acum, THY si-a luat-o de la americani. Cred ca inca is in negocieri, sa nu va anuleze zborurile si nici sa nu va dea banii, cine stie. Poate nu vor sa se grabeasca c-o decizie.


Cand sunt anulari in masa de cele mai multe ori companiile nu sunt pregatite pentru asa ceva. Angajatii nu sunt pregatiti "in masa" si decat sa lase pe fiecare sa zica ce-l taie capul, mai bine liniste pana se iau decizii la nivel de companie.



Inteleg ca situatia ii naspa dar nu prea ai ce face acum. Pana nu se hotarasc muricanii daca-si tin morcovu infipt sau nu.

#17
Whitefairy

Whitefairy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,394
  • Înscris: 06.08.2013
@ Lex 404 Eu nu inteleg ce legatura are ce spui tu cu faptul ca mi-au spus daca vreau banii returnati sa conduc 4 ore pana in aeroport.
Si iara ce legatura are ca joia trecuta au lasat oamenii fara nici o informatie,mancare sau acomodare peste noapte,i-au lasat balta in aeroport si angajatii au plecat acasa.
Intodeauna o companie aeriana trebuie sa aibe niste reguli pt un plan de urgenta. E inadmisibil sa imi spui acuma ca ei sunt o victima,si ca nu au niste reguli/protocol in caz daca unele zboruri sunt anulate,sau daca este o situatie de urgenta.Hai sa fim seriosi aici!!
Nu e vorba de nici o decizie la nivel de companie,pe ei ii intereseaza banii si nu siguranta omului.Nu poate sa zica ei pe pagina oficiala ca 'totul e ok,situatia e sub control si e safe sa zburati spre Instanbul",la cateva minute dupa ce pe celalalt aeroport a explodat o bomba si altii care erau blocati in aeroport se plingeau ca se aud focuri de arma afara.
In toate zilele alea de 15-20 iulie ei dadeau linkuri spre situl lor care este politica in caz de returnare a biletului si daca accesai linkul te ducea pe pagina principala.Pana si azi ,mai toate linkurile spre situl lor sunt eronate!!
FAA a ridicat interdictia de pe 19 iulie,nu stiu despre ce negocieri spui tu acolo!!Era vorba sa fie interdictia pana pe 1 septembrie!!
Turkish Airlines nu are nici o scuza pentru ce a facut,inteleg ca nu au fost de vina pt atentat nici pt interdictia de la FAA,esenta aici este ce fac ei in situatii de genul!!

Edited by Whitefairy, 23 July 2016 - 08:50.


#18
aaddyy2005

aaddyy2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,545
  • Înscris: 17.02.2013
si-au revenit turcii sau e ultimul strigat de lebada inainte de a i se lua gatul?
caut un bilet dinspre Bucuresti spre Montréal si pe toate expediile si huburile zburatoare turkish bate orice pret cu cateva sute de $.
cautand un bilet a long terms(5 luni) tare ma gandesc ca ma scumpesc la tarate , au mai fost cazuri cu LOT. au luat oamenii tur-retur dar inapoi s-au intors pe jos(vorba vine)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate