Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Asigurari de sanatate: cum functioneaza?

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
anz

anz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 590
  • Înscris: 16.02.2013
Salut.
Sunt un student Erasmus si pentru o perioada de 6 luni invat la o universitate din Franta.
Pentru dosarul meu am avut nevoie sa-mi fac o asigurare de sanatate, lucru care atunci nici nu stiam la ce trebuie si cu ce se mananca.
De curand insa am vazut ca nu este o prostie deoarece m-am imbolnavit aici in Franta, si de ceva chiar foarte serios, si am dat o gramada de bani la medici si analize si medidamente.
Cu totii mi-au dat dupa ce am platit o foaie zicandu-mi ca trebuie sa o dau la asigurarea mea de sanatate si ca ei imi ramburseaza banii.
Asigurarea mea de sanatate internationala m-a costat cam 100 euro la Allianz Tiriac.
As dori sa stiu, chiar o sa primesc inapoi toti acesti bani pe care i-am cheltuit cat am fost bolnav? Pe la medici, farmacii, analize medicale etc? Totusi au fost foarte multi, in total cateva sute de euro...
Sau o sa ii primesc doar intr-o anumit procent, sau cum functioneaza toata treba asta?