Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Al cui fiu este Cristosul?
#3277
Posted 21 February 2017 - 21:46
Cuvintele "Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai părăsit?" sunt un citat mesianic din Psalmul 22. Situația aparent fără ieșire în care s-a aflat David, înconjurat de mulți dușmani care-i doreau moartea, a fost prefigurativă pentru felul cum a fost tratat Cristos, ”fiul lui David”, de către propriul popor pentru care fusese uns de către Dumnezeu ca rege.
7 Toţi cei ce mă văd îşi bat joc de mine, 16 Căci nişte câini mă înconjoară, Că David nu și-a pierdut încrederea și Dumnezeu nu l-a părăsit, se vede din versetul 24: 24 Căci El nici nu dispreţuieşte, nici nu urăşte necazurile celui nenorocit |
#3278
Posted 22 February 2017 - 17:13
logic1, on 21 februarie 2017 - 18:26, said:
Dacă l-a trimis Dumnezeu să-și ”asume” păcatele, atunci cu atât mai mult nu l-a putut părăsi, ci l-a ajutat. A trimis un înger să-l întărească. Tu când faci ceva pentru Dumnezeu sau pentru frații tăi, Dumnezeu te părăsește? Isus Hristos din cauza asumarii pacatelor noastre a simtit despartirea de Dumnezeu, chiar daca Dumnezeu, fiind omniprezent a fost aproape de El. Dovada ca Dumnezeu nu L-a parasit este faptul ca L-a inviat. Quote A trebuit să sufere consecințele păcatului în locul nostru? Consecințele păcatului sunt moartea (veșnică) pentru fiecare păcătos. Și nu a suferit-o nici pentru unul. În plus Legea nu permite să fie pedepsit altcineva în locul păcătosului. ”Sufletul care păcătuiește acela va muri”. Povestea ”sună frumos”, cum zicea Paco, dar este nebiblică. 24. El a purtat pacatele noastre in trupul Sau, pe lemn, pentru ca noi, fiind morti fata de pacate, sa traim pentru neprihanire; prin ranile Lui ati fost vindecati. (1Petru 2) Dumnezeu L-a inviat pe Isus Hristos, deoarece El este o Persoana care intotdeauna a facut/face ce este placut lui Dumnezeu. 29. Cel ce M-a trimis este cu Mine; Tatal nu M-a lasat singur, pentru ca totdeauna fac ce-I este placut."(Ioan 8) Cine dintre oameni a putut/ poate sa-si asume cuvintele ca "totdeauna fac ce-I este placut lui Dumnezeu"? "O viata scurta" de 30-33 de ani pus alaturi de termenul "totdeauna", parca nu este in concordanta. Cand , in ce mod a avut prilejul Isus Hristos sa dovedeasca ca "totdeauna" a ascultat si a facut ce este placut lui Dumnezeu? Cand a fost in situatii in care putea sa aleaga altceva, decat sa faca ce-I este placut lui Dumnezeu? Numai o fiinta/ entitate cu o lunga experienta alaturi de Dumnezeu poate sa spuna ca totdeauna L-a ascultat si mai mult, a facut ce este placut lui Dumnezeu si daca ne gandim ca El a venit din cer, atunci acest fapt sustine cuvintele Lui pline de adevar si profunzime. Edited by GRATEFUL, 22 February 2017 - 17:14. |
#3279
Posted 22 February 2017 - 17:15
GRATEFUL, on 22 februarie 2017 - 16:54, said:
Pacatele actioneaza ca un zid despartitor intre Dumnezeu si om. Isus Hristos din cauza asumarii pacatelor noastre a simtit despartirea de Dumnezeu, chiar daca Dumnezeu, fiind omniprezent a fost aproape de El. Dovada ca Dumnezeu nu L-a parasit este faptul ca L-a inviat. Nu este vorba de nicio poveste: Isus Hristos a murit pentru noi, asumandu-si pacatele noastre. 24. El a purtat pacatele noastre in trupul Sau, pe lemn, pentru ca noi, fiind morti fata de pacate, sa traim pentru neprihanire; prin ranile Lui ati fost vindecati. (1Petru 2) Păcatele din reavoință, da, sunt un zid. Dar nu acelea au fost cele iertate prin moartea lui Isus care a pironit legea pe lemn. Iar Dumnezeu nu-și întoarce fața de la păcatele în sine, pentru că nu sunt ființe sau obiecte, ci de la păcătoșii intenționați. Isus nu a fost un păcătos intenționat. Deci nu merge că a ”purtat” păcate și Dumnezeu l-a părăsit. Metaforic a ”purtat” păcatele noastre, nu literal. Până la urmă ai înțeles că nu l-a părăsit, mai trebuie să înțelegi că nu a existat nici o ”despărțire de Dumnezeu”. |
#3280
Posted 22 February 2017 - 17:29
logic1, on 22 februarie 2017 - 17:15, said:
Păcatele din reavoință, da, sunt un zid. Dar nu acelea au fost cele iertate prin moartea lui Isus care a pironit legea pe lemn. Iar Dumnezeu nu-și întoarce fața de la păcatele în sine, pentru că nu sunt ființe sau obiecte, ci de la păcătoșii intenționați. Isus nu a fost un păcătos intenționat. Deci nu merge că a ”purtat” păcate și Dumnezeu l-a părăsit. Metaforic a ”purtat” păcatele noastre, nu literal. Cum este cu purtarea metaforica a pacatelor? Isus Hristos a murit cat se poate de concret, nu simbolic! Isus a fost fara pacat! (felul cum zici tu , lasa sa se inteleaga altceva) Pana la urma pacatul cu intentie(reavointa) sau fara intentie, tot pacat se numeste.(diferenta o face intoarcerea de la pacat!) Quote
Până la urmă ai înțeles că nu l-a părăsit, mai trebuie să înțelegi că nu a existat nici o ”despărțire de Dumnezeu”. Edited by GRATEFUL, 22 February 2017 - 17:44. |
#3282
Posted 22 February 2017 - 17:50
#3283
Posted 05 April 2017 - 20:56
”Iosif, cu care era logodită fecioara Maria, a născut pe Isus, care este numit Cristos” - sunt cuvintele din Matei 1:16 în Syriac Sinaiticus, cel mai vechi text complet al NT (circa 340 AD).
De asemenea, în versetul 21 textul spune “ea îți va naște ție un fiu”, iar în versetul 25 lipsesc cuvintele ”Dar n-a cunoscut-o, până ce”, având în schimb ”Și el a luat-o pe nevasta lui; și ea i-a născut lui un fiu și el i-a pus numele Isus”. Aici este un PDF cu traducerea online a celor patru Evanghelii din acest manuscris. Matei cap. 1 este la pag. 45. |
#3284
Posted 06 April 2017 - 15:34
logic1, on 31 octombrie 2015 - 09:06, said:
Pe când fariseii erau strânși la un loc, Isus i-a întrebat: "Ce gândiți voi despre Cristos? Al cui fiu este?" "Al lui David", i-au răspuns ei... (Matei 22:41-46) Răspunsul imediat a fost cel tradițional: 'Mesia descinde din David'. Filiația biologică ar asigura, conform tradiției iudeilor, dreptul succesoral la tronul lui David. Putea fi greșită o asemenea interpretare? Isus le-a zis: Cum atunci David, în duh, îl numește Domn, zicând: "DOMNUL a zis Domnului meu...”. ”Deci, dacă David îl numește Domn, cum este el fiul lui?” Prin aceste cuvinte Isus neagă concepția tradițională că Mesia provine biologic din David. |
#3285
Posted 06 April 2017 - 16:23
Inferența din genealogii și restul relatării despre nașterea lui Isus este că Iosif singur provine din David. Ruda Mariei, Elisabeta, era din Levi.
Luca 1 26 În luna a şasea, îngerul Gabriel a fost trimis de Dumnezeu într-o cetate din Galileea, numită Nazaret, 27 la o fecioară logodită cu un bărbat, numit Iosif, din casa lui David. Numele fecioarei era Maria. Luca 2 4 Iosif s-a suit şi el din Galileea, din cetatea Nazaret, ca să se ducă în Iudeea, în cetatea lui David, numită Betleem – pentru că era din casa şi din seminţia lui David – Matei 1 1 Cartea neamului lui Isus Hristos, fiul lui David, fiul lui Avraam. 16 Iacov a născut pe Iosif, bărbatul Mariei, din care S-a născut Isus, care Se cheamă Hristos. 20 Dar, pe când se gândea el la aceste lucruri, i s-a arătat în vis un înger al Domnului şi i-a zis: „Iosife, fiul lui David, nu te teme să iei la tine pe Maria, nevasta ta, căci ce S-a zămislit în ea este de la Duhul Sfânt. |
#3286
Posted 06 April 2017 - 17:28
logic1, on 06 aprilie 2017 - 16:23, said: 20 Dar, pe când se gândea el la aceste lucruri, i s-a arătat în vis un înger al Domnului şi i-a zis: „Iosife, fiul lui David, nu te teme să iei la tine pe Maria, nevasta ta, căci ce S-a zămislit în ea este de la Duhul Sfânt. daca accepti prima parte a propozitiei, nu vad de ce nu ai accepta si partea a doua...doar o citezi. logic1, on 05 aprilie 2017 - 20:56, said:
. De asemenea, în versetul 21 textul spune “ea îți va naște ție un fiu”, iar în versetul 25 lipsesc cuvintele ”Dar n-a cunoscut-o, până ce”, având în schimb ”Și el a luat-o pe nevasta lui; și ea i-a născut lui un fiu și el i-a pus numele Isus”. |
|
#3287
Posted 06 April 2017 - 19:12
GRATEFUL, on 06 aprilie 2017 - 17:28, said:
.....„Iosife, fiul lui David, nu te teme să iei la tine pe Maria, nevasta ta, căci ce S-a zămislit în ea este de la Duhul Sfânt." daca accepti prima parte a propozitiei, nu vad de ce nu ai accepta si partea a doua...doar o citezi. Cele două capitole au suferit modificări până au ajuns în forma de azi. Dar s-au găsit manuscrise cu toate aceste variante intermediare. În plus, duhul sfânt menționat aici înseamnă pentru cititorul evreu ”cu ajutorul/binecuvântarea/acceptul lui Dumnezeu”, nu cu duhul ca tată natural. Eva a zis la fel despre sarcina ei: „Am dobândit un om de la Domnul“ (Geneza 4:1, GBV2001, VBOR, BTF). La fel despre Isaac se spune că s-a născut ”prin duhul”. Quote
si ce daca lipsesc cuvintele?...luand-o de nevasta pe Maria, oficial el a recunoscut ca fiul nascut de ea este copilul lui, cu atat mai mult ca el actiona in felul acesta conform indicatiilor primite prin intermediul ingerului de la Dumnezeu. Este relevant dacă lipsesc cuvintele ”Dar n-a cunoscut-o, până ce...”. Asta înseamnă că cineva le-a adăugat - pentru a sugera o sarcină fără participarea sexuală a lui Iosif. În plus, dacă cuvintele nu aparțin textului nu se poate presupune în Luca (pe baza lui Matei) că Iosif și Maria nu au avut relații sexuale înainte de a apărea sarcina. Citește Luca. Concluzia este că inițial când au fost adăugate capitolele, nu s-a intenționat o naștere fără Iosif ca tată. Ar fi fost absurd să se insiste pe legătura genealogică dintre Iosif și David, ca apoi Iosif să fie scos din ecuație. Cristologia a ”crescut” aici în această ordine:
|
#3288
Posted 06 April 2017 - 21:19
logic1, on 06 aprilie 2017 - 19:12, said: În plus, duhul sfânt menționat aici înseamnă pentru cititorul evreu ”cu ajutorul/binecuvântarea/acceptul lui Dumnezeu”, nu cu duhul ca tată natural. Eva a zis la fel despre sarcina ei: „Am dobândit un om de la Domnul“ (Geneza 4:1, GBV2001, VBOR, BTF). La fel despre Isaac se spune că s-a născut ”prin duhul”. Quote .....„Iosife, fiul lui David, nu te teme să iei la tine pe Maria, nevasta ta, căci ce S-a zămislit în ea este de la Duhul Sfânt." 1. prima parte a propozitiei are inteles numai fiindca o urmeaza partea a doua. 2. normal ca duhul nu este tatal natural, ci el este intermediul prin care a actionat Dumnezeu ca sa-L aduca in existenta terestra Entitatea din cer, ceea ce inseamna cu alte cuvinte ca Isus a fost conceput (si s-a nascut) cu ajutorul/ acceptul/ voia/ binecuvantarea lui Dumnezeu si nu prin legatura intima fireasca dintre Iosif si Maria. logic1, on 06 aprilie 2017 - 19:12, said: Concluzia este că inițial când au fost adăugate capitolele, nu s-a intenționat o naștere fără Iosif ca tată. Ar fi fost absurd să se insiste pe legătura genealogică dintre Iosif și David, ca apoi Iosif să fie scos din ecuație. Cristologia a ”crescut” aici în această ordine:
1. faptul ca Isus nu a pus un accent atat de mare pe linia genealogica "din David", ar trebui sa te puna pe ganduri. de ce? fiindca El a coborat din cer, fiind o fiinta cereasca existenta cu mult timp inainte de David. 2. participarea lui Iosif s-a rezumat doar la a fi sotul Mariei, impreuna cu care sa-L creasca intr-o familie normala pe Isus, care urma sa fie la maturitate Mantuitorul profetit. 3. nu vad cum face inutila conceptia prin puterea duhului sfant, faptul ca Isus a venit din cer. |
#3289
Posted 06 April 2017 - 22:53
GRATEFUL, on 06 aprilie 2017 - 21:19, said:
2. normal ca duhul nu este tatal natural, ci el este intermediul prin care a actionat Dumnezeu ca sa-L aduca in existenta terestra Entitatea din cer, ceea ce inseamna cu alte cuvinte ca Isus a fost conceput (si s-a nascut) cu ajutorul/ acceptul/ voia/ binecuvantarea lui Dumnezeu si nu prin legatura intima fireasca dintre Iosif si Maria. 3. nu vad cum face inutila conceptia prin puterea duhului sfant, faptul ca Isus a venit din cer. Nu este nimic în Matei și Luca despre ”Entitatea din cer” și venirea ei de acolo ”în existență terestră”. Concepția sau ”zămislirea” înseamnă începutul vieții unui om. Presupune sămânța unui bărbat care se combină genetic cu ovulul unei femei. Negând participarea genetică a lui Iosif și a Mariei, genealogiile care duc la David sau la Adam sunt... inutile. Gândește dincolo de prejudecăți! |
#3290
Posted 07 April 2017 - 09:10
logic1, on 06 aprilie 2017 - 16:23, said:
Inferența din genealogii și restul relatării despre nașterea lui Isus este că Iosif singur provine din David. Ruda Mariei, Elisabeta, era din Levi. Luca 1 26 În luna a şasea, îngerul Gabriel a fost trimis de Dumnezeu într-o cetate din Galileea, numită Nazaret, 27 la o fecioară logodită cu un bărbat, numit Iosif, din casa lui David. Numele fecioarei era Maria. Luca 2 4 Iosif s-a suit şi el din Galileea, din cetatea Nazaret, ca să se ducă în Iudeea, în cetatea lui David, numită Betleem – pentru că era din casa şi din seminţia lui David – Matei 1 1 Cartea neamului lui Isus Hristos, fiul lui David, fiul lui Avraam. 16 Iacov a născut pe Iosif, bărbatul Mariei, din care S-a născut Isus, care Se cheamă Hristos. 20 Dar, pe când se gândea el la aceste lucruri, i s-a arătat în vis un înger al Domnului şi i-a zis: „Iosife, fiul lui David, nu te teme să iei la tine pe Maria, nevasta ta, căci ce S-a zămislit în ea este de la Duhul Sfânt. Luca 3 31. fiul lui Melea, fiul lui Mena, fiul lui Matata, fiul lui Natan, fiul lui David, Matei 1 7. Solomon a nascut pe Roboam; Roboam a nascut pe Abia; Abia a nascut pe Asa; Deci la tine Natan si Roboam sunt aceeasi persoana, genealogiile fiind egale....... Foarte LOGIC : |
#3291
Posted 07 April 2017 - 17:07
Dacă în Luca scrie că genealogia este prin Iosif, tot ce-ți rămâne de făcut este să iei notă...
Asta a fost înțelegerea unanimă a creștinilor până la 1500 en când papa a adăugat încă o onoare ”născătoarei de dumnezeu”, atribuindu-i genealogia din Luca. Acum că de ce diferă genealogia de la David la Iosif în cele două Evanghelii, patristicii au avut explicațiile lor (vezi citatul) și nu este treaba mea să le pun de acord, pentru că cea din Matei este înfloritură. Cele două capitole au fost adăugate mai târziu pentru a da celebritate nașterii celui devenit Împărat și pentru a satisface obiecțiile evreilor în legătură cu originea davidică a lui Mesia. Adaosul a fost iarăși retușat pentru a se sugera și o naștere din fecioară, cu Dumnezeu ca tată. Writings of Julius Africanus Quote
The opinion that Luke's genealogy is that of Mary was unknown to Christian antiquity. In the fifteenth century it was first propounded by Latin divines to do honour (as they supposed) to the Blessed Virgin. It was first broached by Annius of Viterbo, a.d. 1502.Christian antiquity is agreed that:--
|
|
#3292
Posted 08 April 2017 - 15:32
logic1, on 07 aprilie 2017 - 17:07, said:
Dacă în Luca scrie că genealogia este prin Iosif, tot ce-ți rămâne de făcut este să iei notă... Asta a fost înțelegerea unanimă a creștinilor până la 1500 en când papa a adăugat încă o onoare ”născătoarei de dumnezeu”, atribuindu-i genealogia din Luca. Da exemplu de genealogia Rebecai, te rog. Pe modelul Luca, Matei, Geneza 5 si Geneza 11. Edited by zexelica, 08 April 2017 - 15:33. |
#3293
Posted 08 April 2017 - 20:59
Citește stimabile, să vezi cine e din David și de ce. Că de inventat s-a ocupat biserica catolică după 1500 de ani...
Luca 1 26 În luna a şasea, îngerul Gabriel a fost trimis de Dumnezeu într-o cetate din Galileea, numită Nazaret, 27 la o fecioară logodită cu un bărbat, numit Iosif, din casa lui David. Numele fecioarei era Maria. 32 ”El va fi mare şi va fi chemat Fiul Celui Preaînalt; şi Domnul Dumnezeu Îi va da scaunul de domnie al tatălui Său David. 33 Va împărăţi peste casa lui Iacov în veci, şi Împărăţia Lui nu va avea sfârşit.” Luca 3 23 Isus avea aproape treizeci de ani când a început să înveţe pe norod; şi era, cum se credea, fiul lui Iosif, fiul lui Eli... 31 fiul lui Melea, fiul lui Mena, fiul lui Matata, fiul lui Natan, fiul lui David. Genealogia e dată cu un singur scop: pentru a dovedi că Iosif este din David și că deci există o legătură genetică între Isus și ”tatăl său David”. |
#3294
Posted 09 April 2017 - 10:34
Citesc, stimabile. Fiul lui Iosiif nu inseamna ca era chiar Iosif sotul Mariei, ci ruda barbateasca a Mariei care putea fi in genealogie. Ca genealogiile din Matei si Luca sunt DIFERITE de la David. Poate nu ai de unde sa te ..."inspiri" si de aceea negi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users