Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Aplicare la concurs pe un post AN...

Infecție care tot reapare

telefon copil - 1200 -1300 lei
 Whatsapp web pe pc

Sfat achizitionare un laptop din ...

Ce este si la ce foloseste?

Buton pornire Esprimo E5645 d2984
 Recomandare HDD

Nesebar

Problema ecran ASUS ROG Strix G15...

MONITOR 27' Viewsonic 27"...
 Preschimbare permis auto

Funcție de auto traducere in...

Cablu intrare in apartament cu pr...

Construire casa in regie proprie
 

probleme display Sony - exfoliere

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
dasrock

dasrock

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.05.2015
PROBLEMA SI REZOLVARE

PROBLEMA:
Ecranele aparatelor Sony au probleme, in ciuda celor afirmate de vanzatori, reprezentanti de firma si chiar producator(fie el chinez sau japonez).
Cei care s-au lovit de aceasta problema stiu despre ce vorbesc.
Ca si cumparatori, utilizatori, trebuie sa o recumoastem...asta e (cu toata durerea si glumele cunoscutilor) ne-am luat tzeapa si inca una mare.
Sony nu mai e ce-a fost, iar bataia de joc si lipsa de respect fata de client au devent caracteristice.
Trec la subiect:
- camera foto Sony DSC-HX9V  produsa, cumparata 2012
- produs recomandat EISA ca "best of 2011- 2012" - o alta tzeapa(o sa va povestesc si despre asta)
- utilizat rar in conditii normale la interior, exterior: deplasari, vacante mare, munte etc
- dupa un an pe ecran au aparut umbre, pete, exfolierea stratului de protectie antireflexie
astfel incat arata ca in imaginile  "exfoliere 1",  "exfoliere 2"
Am apelat apelat serviciul clienti Sony si m-au indrumat la service Brasov

Am fost la "specialistii" service din Brasov, niste domni purtatori de halate albastre, intr-o scara de bloc(!?) ...credeam initial ca sunt instalatorii asociatiei de locatari. Dar spre surprinderea mea m-au lamurit ca sunt chiar service Sony. Asta spune multe.
Nu se  inlocuieste chiar daca este in garantie(al meu iesise de 10 zile...nelucrand cu aparatul in ultimele luni nu observasem in ce hal s-a degradat)) Se inlocuieste ecranul pe cheltuiala clientului.
Nu m-am indurat sa le las aparatul pe mana, mie nu mi-au inspirat incredere, poate in alta parte este altfel, dar asta este o alta poveste.

PROBLEMA APARE LA TOATE CAMERELE SONY CARE AU ACEST DISPLAY (mirrorles sau cyber-shot)

Am contactat serviciul clienti Sony din nou, pentru a afla daca ei cunosc aceste probleme si cum considera ca un produs de top, recomandat EISA are o astfel de comportare in timp. Am solicitat raspunsul oficial al reprezentantului Sony pe linia asigurarii calitatii si conformitatii produselor. Am cerut inclusiv informatii daca "substanta chimica(vopseaua) aplicata pe ecran instabila in timp scurt 1-2 ani, este in vreun fel toxica in utilizare prin descompunere...poate pune in pericol sanatatea utilizatorilor prin contactul direct cu pielea sau prin inhalare(pe aparat pot pune mana si copiii, baga mana in gura etc)
Aspectul ecranului dupa primele utilizari este execrabil."
Povesti...
Raspunsul primit cu greeeeu
"...Camera DSC-HX9V nu are o problemă de fabricație cunoscută de Sony..."
a vent de la
"Noemi SONY SUPPORT TEAM" (asa scrie in e-mail, pe bune)

Link-uri cu probleme similare semnalate de clienti catre Sony(... si cunoscute cu siguranta de Sony si pentru seria NEX):
http://www.dpreview....s/post/53933863
Re: [NEX 5R] - Scratched screen, how to fix it?: Sony Alpha/NEX E-mount Talk Forum: Digital Photography Review

REZOLVARE:
Am mai scris si pe alte formumuri, o fac si aici cu gandul ca pot ajuta si alti utilizatori sa scape de aceste neplaceri.
Asa arata aparatul acum, ca in fotografia atasata "curatare ecran "
Cum am facut asta: am inlaturat stratul antireflexie exfoliat stergand cu grija, folosind o bucata de carpa moale imbibata in alcool izopropilic. Se sterge foarte usor.
Ulterior, pentru a nu se zgaria se poate aplica o folie antireflexie autoadeziva, de dimensiunea ecranului. Eu am luat una de la Hama, de 3,5'' se aplica foarte simplu.
http://www.emag.ro/f...7/pd/EQSXTBBBM/

Cam asta ar fi o rezolvare ieftina, daca nu vreti sa inlocuiti display-ul. Sincer, nu face.
Si ar mai fi o solutie, pe viitor never Sony.

Attached Files



#2
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Sony au o problema generala cu lipiciul. Si la telefoane sint probleme majore: dezlipit ecran sau spate, dezlipit conectorul magnetic (lucru esential pentru ca lasa o gaura prin care poti sa bagi 10 bani, intr-un telefon waterproof, etc.

#3
MSfoto

MSfoto

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 22.08.2012
Am mai vazut poze cu ecrane cu probleme, dar la tine e chiar urat. Eu am avut un Sony A200 pe care l-am tinut 4.5 ani si nu a dezvoltat astfel de probleme. Dupa, am luat a A57 si, pentru ca citisemn despre astfel de pb, am cumparat o folie (to de la Sony) semi-rigida, pt ca uram sa plecam la mare si citisem ca in special cremele de fata/plaja, au efecte dezastruoase asupra stratului antireflexie. A functionat impecabil si dupa 2.5 ani inca arata f bine. Din primavara am trecut la A6000 cumparat SH si, desi fostul proprietar nu pusese folie, nu avea pb cu ecranul. Avand in vedere rezultatul bun obtinut cu A57, am luat si la A6000 o astfel de folie si pana acum nu am de ce sa ma plang.

Pentru mine solutia ramane si pe viitor - folie din prima zi si nu voi avea probleme. Sper sa nu fi fost eu singurul caz fericit...

#4
dasrock

dasrock

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.05.2015

View PostMSfoto, on 27 octombrie 2015 - 12:48, said:

Am mai vazut poze cu ecrane cu probleme, dar la tine e chiar urat. Eu am avut un Sony A200 pe care l-am tinut 4.5 ani si nu a dezvoltat astfel de probleme. Dupa, am luat a A57 si, pentru ca citisemn despre astfel de pb, am cumparat o folie (to de la Sony) semi-rigida, pt ca uram sa plecam la mare si citisem ca in special cremele de fata/plaja, au efecte dezastruoase asupra stratului antireflexie. A functionat impecabil si dupa 2.5 ani inca arata f bine. Din primavara am trecut la A6000 cumparat SH si, desi fostul proprietar nu pusese folie, nu avea pb cu ecranul. Avand in vedere rezultatul bun obtinut cu A57, am luat si la A6000 o astfel de folie si pana acum nu am de ce sa ma plang.

Pentru mine solutia ramane si pe viitor - folie din prima zi si nu voi avea probleme. Sper sa nu fi fost eu singurul caz fericit...
Solutia ta preventiva este de foarte buna, felicitari!
Eu am considerat ca e suficient sa cumperi SONY, ca sa nu te doara capul de la atatea probleme de genul: "dar daca..."
Si am fost foarte surpriins ca s-a intamplat...mai ales unui numar mare de utilizatori. Asta insemana serie de fabricatie cu probleme, nerecunoscusta si asumata de producator.
M-a suprind neplacut atitudinea Sony care aduce a "consignatzari". Ai gresit - recunoaste, cere scuze si ia masuri de reparatii...Dar galbejitii au preferat sa se faca si mai mici, mai ales in RO unde mentalitatea angajatilor din reprezentante se potriveste "manusa".
Si mai este un aspect surprinzator, care ar trebui sa dea de gandit: reactia cumparatorilor sau mai corect spus lipsa de reactie .La fel in cazul specialistilor din domeniu foto, EISA, media de profil etc.
Nimeni nu le-a batut obrazul, sau sa le fi publicat niste fotografii cu produsul testat pe bune.
Pana acum n-am avut nici un fel de probleme cu camerele foto sau video Sony, foto Nikon, Cannon.
Este al doilea Cyber-shot Sony in 10 ani. Primul a functionat impecabil desi l-am utilizat in conditii dure, inclusiv mare, munte temperaturi extreme -20; +40
Nu cred ca e normal ca un client Sony sa-si faca griji ca face fotografii la mare, la munte sau ca s-a dat pe maini cu crema de protectie solara, ar fi o scuza jalnica.
Si totusi, se intampla...

#5
dasrock

dasrock

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.05.2015

View Postdasrock, on 29 octombrie 2015 - 10:51, said:

Solutia ta preventiva este de foarte buna, felicitari!
Eu am considerat ca e suficient sa cumperi SONY, ca sa nu te doara capul de la atatea probleme de genul: "dar daca..."
Si am fost foarte surpriins ca s-a intamplat...mai ales unui numar mare de utilizatori. Asta insemana serie de fabricatie cu probleme, nerecunoscusta si asumata de producator.
M-a suprind neplacut atitudinea Sony care aduce a "consignatzari". Ai gresit - recunoaste, cere scuze si ia masuri de reparatii...Dar galbejitii au preferat sa se faca si mai mici, mai ales in RO unde mentalitatea angajatilor din reprezentante se potriveste "manusa".
Si mai este un aspect surprinzator, care ar trebui sa dea de gandit: reactia cumparatorilor sau mai corect spus lipsa de reactie .La fel in cazul specialistilor din domeniu foto, EISA, media de profil etc.
Nimeni nu le-a batut obrazul, sau sa le fi publicat niste fotografii cu produsul testat pe bune.
Pana acum n-am avut nici un fel de probleme cu camerele foto sau video Sony, foto Nikon, Cannon.
Este al doilea Cyber-shot Sony in 10 ani. Primul a functionat impecabil desi l-am utilizat in conditii dure, inclusiv mare, munte temperaturi extreme -20; +40
Nu cred ca e normal ca un client Sony sa-si faca griji ca face fotografii la mare, la munte sau ca s-a dat pe maini cu crema de protectie solara, ar fi o scuza jalnica.
Si totusi, se intampla...
p.s.  am uitat sa precizez un aspect important:
Atunci au fost cumparate doua aparate identice, unul pentru noi si unul pentru niste prieteni
Amandoua au fost utilizate in conditii normale, asemanatoare, concedii, munte, mare.
Exfolierea a aparut la ambele aparate.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate