Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu gasesc un topic, un fel de caf...

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Am nevoie de Sfaturi/Informatii, multumesc!

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Revus

Revus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.10.2015
Pentru inceput va voi spune care este situatia mea (cat pot eu de scurt) si ce scop vreau sa ating.

Sunt student in Bucuresti la Universitatea X ... mai bine zis ... am fost. Acum un an am luat o decizie drastica pe care, desi am fost avertizat ca o voi regreta, nu o regret nici acum. Am hotarat sa-mi "inghet" studiile (pe o perioada de doi ani) in 2016 avand optiunea de a ma intoarce sa-mi continui studiile (2/4 ani ramasi). Nu intentionez insa sa fac asta, motivele fiind personale (cel putin ... nu acum).

Intre timp am decis ca vreau sa locuiesc cu niste prieteni buni in USA, insa acest lucru este putin mai dificil din ce stiu eu.

Sunt practic trei optiuni/modalitati :  

1) DV lottery - La care m-am inscris deja pentru extragerea de anul viitor pentru 2017 (e putin cam tarziu dar daca aflu raspunsul in mai, este ok). Problema este ca... sansele de reusita par foarte mici.