Mercedes Benz SLK 350 / C Class C280
Last Updated: Mar 28 2020 10:52, Started by
i860
, Oct 19 2015 12:37
·
0
#37
Posted 16 November 2015 - 15:11
Scuze ca iti mai "poluez" topicul. Acum ca ai scris/zis, ca ai avut tot felul de masini, m-ai facut curios sa te intreb. Se justifica banii dati pe un Mercedes, orice model ar fi? Se vede pe ici pe colo la subansamblele mai greu vizibile celora care nu cauta, un surplus de calitate, o redundanta, o "rezerva" de durabilitate a pieselor? Sau rugineste exact ca orice alt fier?
Ps, nicknamu' meu nu are nici o legatura cu masina, e doar un fel de coincidenta, o chestie vechie perpetuata, si n-am avut chief sa fac alt cont cu alt nickname. |
#38
Posted 16 November 2015 - 15:55
Nu poulezi deloc,sunt placut impresionat de intrebarea de mai sus, din punct de vedere financiar NU se justifica investitia ( vorbesc strict in cazul meu ), orce masina te poate duce de la A-B ( respectand limita de viteza ) cu mult mai putine cheltueli decat un MB, mai putin stres, pentru ca nu vrei sa iti gasesti "mandria zgariata" in parcare la magazin.
Din ce am observat eu si ce am auzit, modelele mai vechi pana in 2006 se "pare ca sunt facute cu simt de raspundere"(cel putin asa zic mecanici, si nu am auzit numai de la unul singur). De ruginit rugineste ca orce fier daca nu o intreti sau nu a fost tratata cand a fost fabricata. Sunt masini SH si se pot strica orcand la fel s-a stricat si VW Passat si Renault-ul, Dacia, smartul, fordul, espero, Nisan-ul, Toyota, mazda Pe partea cealalta, in majoritatea cazurilor ( daca bugetul permite si nu este dictat de ceva anume, familie,loc in porbagaj etc) barbati gandesc cu altceva cand cumpara o masina, vrei ceva cu renume si cat mai multa putere cu sunet cat mai puternic =)) Partea buna este ca atunci cand o conduci, o speli, o repari te face sa te simti bine ( fiecare cu pitici lui) si daca poti sa faci asta inca cat esti tanar si sanatos de ce nu. Vecinul la 70 de ani si-a cumparat o bestie MB intr-un an a facut 300 km insa intodeauna si-a dorit o bestie si in sfasit a reusit sa o cumpere, pozele vorbesc de la sine v12, ca si mine nici el nu a putut justifica financiar achizitia... Attached Files |
#39
Posted 16 November 2015 - 18:10
Ce an de fabricatie este masina si care era consumul REAL de benzina(inainte sa treci pe gpl)?
|
#40
Posted 16 November 2015 - 19:06
Masina este din 2005
Consumul pe benzia este excelent pe autostrada 7.9l 100 mers normal insa in oras este de la 14 100 in sus. Am niste date interesante despre consum, bani per mila Smart toaster 0.8l mergeam cu 0.10 p/mila pe benzina Slk 200 1.8 supercharge mergeam cu 0.12/p mila pe gaz slk 350 3.5 mergeam cu 0.25p/mila pe benzia mers batranesc slk 350 3.5 merg cu 0.14p pe mila mers sportiv mers normal 0.12/p/mila. |
#41
Posted 16 November 2015 - 19:17
Foarte interesant...ce sa zic,multi km fara probleme.Din cate am inteles acum are in jur de 150.000 km la bord,nu?
|
#42
Posted 16 November 2015 - 20:10
Masina are 62606mile 100169 km. Cea veche am vandut-o cu 124k mile.
Si nu am cumparat masina de la asta =)) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hVCtuJc1908?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#44
Posted 16 November 2015 - 21:21
Nu stiu ce sa zic de oras, nu cred ca am vazut 18l/100 insa cand dau in ea atunci incepe sa pape 25+/100.
Iara, rx-8 a lui fratemiu papa in oras 15-17/100, motor rotativ de 1.3l 200+cp, deci la 3.5l este "rezonabil" consumul asta. |
#45
Posted 17 November 2015 - 00:56
E irelevat cat la suta consuma in oras. Ca sa faci suta de km in oras trebuie sa mergi o zi intreaga, iar 15, chiar 20 de litri pentru o zi de mers nu mi se pare deloc asa mult.
Edited by Friskey, 17 November 2015 - 00:57. |
#46
Posted 17 November 2015 - 08:11
Am intrebat mai mult de curiozitate,stiu ca motoarele mari nu prea au tendinta de a consuma exagerat datorita puterii si cuplului.Pe cand cele mici trebuiesc urcate ca lumea in ture ca sa traga....si atunci "papă".
|
|
#47
Posted 17 November 2015 - 11:38
@tfmercedez
Azi am schimbat placutele de frana fata, cele de pe spate au fost schimbate deja tot de mine. Cost atelier £100 manopera si £80 placutele fata spate, asta la un prieten platit cu banul jos la MB nici nu vreau sa ma gandesc, numai placutele fata costau 105 lire. Scule: Ciocan-£5 Scula de impins pistonasle in etrier £7 Dornuri unul lung si unul scurt £9.5 Vasilina £1.5 Placute spate £18, placute fata £25.50 Total fata spate= £66.5 Spray de curatat frane si anti rugina aveam deja nu am mai dat bani pe ele. Cu ocazia asta am si curatat rugina de pe etrier. Plus ca sculele o sa le folosesc si la cealalta masina. Ma duc sa fac "bedding" la placutele noi Attached Files |
#48
Posted 17 November 2015 - 11:43
Chestia este ca eu din frica de a gresi , si astfel sa pun familia si traficul in pericol, prefer sa nu ma ating de frane. In romania totusi nu manopera este asa de scumpa, mai degraba problema sunt piesele, sa fie originale si de calitate. Dar daca ar costa si aici ca acolo, precis ca multa lume si-ar servisa acasa masina.
Spre exemplu, nici nu as sti ce fel de scule as avea nevoie, si nici de unde se cumpara. |
#49
Posted 17 November 2015 - 11:48
Primul lucru care il faci dupa ce ai schimbat ceva la frane, faci pedala, daca este tare dupa cateva ture este ok, apoi inspectezi de scurgeri, si apoi te duci sa faci bedding-ul, dupa aia vezi sigur daca sunt probleme la frana sau nu.
|
#50
Posted 17 November 2015 - 11:59
Am uitat sa mentionez ca multe ateliere cumpara piesele cu discounturi serioase. Mai greu decumparat la pretul lor pe persoa a fizica.
Sunt niste magazine private, cu cont de logare etc, unde se plaseaza comenzile pentru piese auto. E o intreaga retea pusa pe picioare. Varul meu a avut probleme cu masina, si se pare ca inca mai are. Initial a platit ca sa faca o diagnosticare OBD, de unde a avut tot felul de erori de senzori. A cumparat si schimbat o serie de senzori, ba chiar a adus de la cineva un ECU pentru a inlocui si verifica daca e ala cu baiul. Si pana la urma, problemele erau de la cureaua de distributie care era sarita cu doi dinti in urma. La cati bani timp si nervi a bagat, cred ca la un service il rezolvau mai ieftin. Culmea e ca din cauza "cam shaft sensor fault " ajungea sa porneasca cutia automata doar cu treapta a 4-a, si initial se credea ca e stricata cutia de viteze.. |
#51
Posted 17 November 2015 - 14:52
Aici pretul la diagnostic variaza de la £30 de lire la un garaj normal ( care nu are STAR/DAS/XENTRY pentru MB) iar la dealer este £132.00 o diagnosticare. Asa ca mi-am cumparat eu STAR C3 multiplexer cu soft plus EPC ( electronic part catalog) si WIS (workshop information service, unde iti zice cum sa repari o anumita problema, cu poze si toate detaile tehnice, scule necesare). Acum ceva timp am vrut sa fac update la modulul motorului la slk200, toate bune si frumase pana la SNC... am brick-it ecu, masina pornea greu, nu schimba dintra2-a si nu mergea mai mult de 40km/h am dus la MB si mi-au luat 132 de lire pentru 5 minute...insa asa inveti. Sa vezi pe formul slkworld ce mestesugaresc aia la slk lor de la spalat pana la schimbat balance shaft in garaj acasa.
Am fost cu jucaria si am prajit un pic franele, totul este ok. |
|
#52
Posted 17 November 2015 - 16:27
Bine ca ai avut drum liber unde sa faci bedding, aici in Bucuresti nu am unde... Am apucat sa fac vre-o 5 franari bune. Si trebuiau 3 sesiuni a cate 10!
|
#54
Posted 17 November 2015 - 17:18
@nei-k
Am avut noroc si le-am "prazit bine" . @tfmercedez Bed in pads [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4adZEf0f9wo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Depinde de etrier la MB este simplu ca ai numai sigurantele si un "arc" de scos ca sa schimbi placutele. La alte masini trebuie sa desfaci etrierul iar de obicei surburile sunt un cosmar de scos. Dornurile sunt numai pt MB, presa o poti folosi la orce masina. Daca a mers la mine cu pistone duble in etrier sigur merge pe orce masina. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users