Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Mercedes Benz SLK 350 / C Class C280

- - - - -
  • Please log in to reply
305 replies to this topic

#19
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
La m272 au termostat electronic, la m271 au clasic cu ceara, am schimbat la masina nevestei, avea garnitura stricata.


Masina pare sa fie intretinuta, a avut toate serviceurile la MB iar cand am cumparat-o avea 62k mile 100k km care este ok. Cand am vandut slk 200 avea 200 k km si mergea excelent.
Nu am am pus-o pe dyno iar in carte zice ca face 0-100 5.5s nu am incercar inca insa cuplul este demential de la 2400 rpm pana la red line.
Model Years 0-100 km/h (62 mph) acceleration (second) Top Speed Kerb Weight (Automatic)
SLK 200 KOMPRESSOR 2004–2008 7.9* 229 km/h (142.3 mph) 1,390 kg (3,060 lb) (1,415 kg (3,120 lb))
SLK 200 KOMPRESSOR 2008-2011 ? ? ?
SLK 280 2005–2009 6.7* 250 km/h (155.3 mph)*** 1,440 kg (3,170 lb) (1,460 kg (3,220 lb))
SLK 300 2009-2011 6.7* 250 km/h (155.3 mph)*** 1,440 kg (3,170 lb) (1,460 kg (3,220 lb))
SLK 350 2004–2008 5.4* 250 km/h (155.3 mph)*** 1,465 kg (3,230 lb) (1,485 kg (3,274 lb))
SLK 350 2008-2011 5.3 250 km/h (155.3 mph)*** ?
SLK 55 AMG 2004-2011 4.3** 250 km/h (155.3 mph)*** (1,540 kg (3,400 lb))
SLK 55 AMG Black Series 2006–2008 4.5** 250 km/h (155.3 mph)*** (1,495 kg (3,296 lb))

Attached Files


Edited by i860, 27 October 2015 - 21:27.


#20
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Aseara am fost si am adus acasa masina din service, am covnertit-o la gpl, instalatia a costat 1150 lire si are garantie la piese si manopera pe viata, este a 3 masina care o convertesc la ei.
Asta a fost ceva veche
http://www.ecotecaut...es-benz/slk-163

Instalatia este compusa din ECU agis p13, reductor KME gold 8mm teava, injectoare barracuda 115Nl si butelie de 60 de l. Au lucart ca deobicei bine insa la reglaj ca de obicei dezastru. Cand am luat masina a inceput sa imi zica ca LTFT este cam mare pe bancuri si nu scade nici pe benzina ( i-am zis ca nu este nici o problema pe benzina pentru ca am monitorizat LTF si stiu ce valori am +3% si -1%). De fapt au selectat injectoarele greste 1.3 Ohm in loc de 1.9 Ohm. Am refacut totul de la zero si trimul a ajuns ca si pe benzina. Masina trage bine pe gaz o sa mai bibilesc hartiile cand am timp si chef.

Attached Files



#21
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 12.03.2009
Foarte tare chestia cu garantia pe viata! Posted Image
Cat e GPL-ul pe la voi?

#22
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Pretul variaza de la 0.39/l la 0.72l. Unde stau eu este 0.69l insa in orasul urmator este 0.56l de unde alimentez de obicei.
http://www.filllpg.c...hp?page=lpg.php

#23
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Am vopsit etrierele mai am de vopsit tobele pe spate.

Attached Files



#24
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,043
  • Înscris: 02.09.2005
tine vopseaua aia pe etriere? parca stiu ca trebuie vopsit in camp electrostatic sau cum ii zice...

Edited by jericho, 30 October 2015 - 10:09.


#25
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Tine cam 10 luni vopseaia asta, dupa care trebuie aplicat un nou strat sa se vada frumos. Am folosit-o la slk-ul  vechi, este folosita pe C-ul neveste si nici o problema. Este o vopsea ieftina nimic special,a fost recomandata de prieteni din clubul SLK.
http://www.amazon.co...t/dp/B001GU4DEC

Aseara am facut update la sistemul audio/navigatie .

Attached Files



#26
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Am cumparat o cheie dinamometrica azi si am facut toate suruburile la roti. Poate cu ocazia asta nu mai rup vreun surub. Am un talent la asa ceva ...

Attached Files



#27
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Au reusit si au scos prezonul ala din roata fata.
Alta buba, arcul fata este rupt. Am programat-o sa il schimbe si pe ala.

#28
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
de curiozitate ,cat te-a costat masina ? Apropo de roti ,astazi nu am reusit la masina mea sa-i desfac prezoanele cu cheia ei originala asa de stranse erau , am mai bagat o teava pe cheie si usor.asa le-am desfacut , mama lor de cimpanzei ca le strang astia de rup suruburile

#29
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Nu schimbi arcurile in pereche?

#30
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
@Al3csutzul
Miau luat slk 200 si am mai dat eu o diferenta pentru slk 350

Azi am schimbat filtrele de aer. Si am zis sa schimb si arcurie pe fata. Au venit piesele am comandat si o cheie cotia de 21mm sa scot pilita din capul amortizorului si m-am apucat de treba. Am zis ca in cateva ore termin ambele... Mi-a luat 5 ore sa schimb un arc. Suruburi ruginite, scula de strans arcul s-a stricat, am reusit sa stric filetul, asta cand era tensionat arcul. M-am dus cu amortizorul si arcul intr-o sacosa la un service si l-au compresat acolo, 10 minute cu scule. Am venit ascasa si nu am mai putu sa pun la loc amortizorul, nu am o ranga asa ca nu am putut comprima un pic bara anti roll ca sa intre un surub in amortizor, amortizorul nu se alinia cu ansambul de la roata, un cosmar, era intuneric si deja incepuse si ploaia. Noroc cu un vecin ca m-a ajutat ca altfel lasam masina pe cric si incercam maine.
Am reusit sa pun totul la loc, am mers la o tura si este ok, nu mai vibreaza la franare de urgenta nu mai troncale la denivelari. Urmeaza arcul celalalt insa o sa duc masina la service, nu imi mai trebuie.

Attached Files



#31
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Am cumparat placute de frana fata pentru jucaria mea. Sa vad cand vin si ce vreme este ca sa le pot schimba.

FERODO FDB1661

#32
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Am cumparat 2 gume pe spate, miercuri am sa le pun pe masina. Am mers pe Nexen n Fera SU1, nu am gasit ca si pe fata SU4. Garajul unde imi fac de obicei masina este dealer autorizat nexen si au zis ca nu sunt pe stock in UK su1, se vand foarte bine (pret si ce ofera).
Acum cateva zile a venit prietenul meu cu slk 350 ca ii scartie nu stiu ce la frana pe fata, m-am laudat ca am "scule" (dornurile alea) si am sa le desfac. Zici ca sunt facute din plastelina dornurile alea, la primul ciocna s-a indoit... Nu am reusit sa scot afara sigurantele. Insa a fost dragut si mi-a dat camera lui video ( si-a cumparat una noua), asta are si pentru fata si pentru spate, trebuie sa cumpar un card si cand am chef si timp am sa o instalez noua camera.
Nu stiu cum o sa fac cand imi vin placutele de frana. Am incercat si cu wd40 si nimic.

#33
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,519
  • Înscris: 15.06.2007
Felicitarile mele pentru achizitie.
Foarte interesant jurnalul tau de bord.  
Am fost putin bulversat de contrastele din topic. In sensul ca ai cumparat o masina de lux (pentru mine tot ce trece de 3000cmc mi se pare un lux), ca apoi sa prezinti seria de reparatii  pe care ai inceput sa le faci singur , cum faceau acas' romanii cu daciile din dotare.
Cam cat de mari sunt taxele pentru masina din topic , la motorul de 3,5L?

#34
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Multumesc!
Sunt pasionat de masini plus ca aici este foarte scumpa manopera, 50 de lire plus tva la cel mai ieftin garaj, la reprezentanta este 100+tva ora. Este a doua masina in famile(nevasta are un C class 200 sport ) un moft care nu prea il pot justifica financiar. Daca pot sa fac eu de ce nu. Am multi prieteni care au masini si mai scumpe ca a mea si fac ce pot la ele. Nu este mentalitatea din ro ca daca ai masina scumpa trebuie dusa numai la reprezentanta. Sunt adevarati pasionati aici sa ii vezi in weekend cum freaca la masini in cutre ti-e mai mare dragul. Te duci vorbesti cu ei, sunt prietenosi fara fite pe ei.
Taxele sunt ok pt modelul meu 290 de lire pe an taxa de drum, 380 asigurarea pe an, 56 inspectia tehnica anuala ( daca trece).
Au sosit placutele de fara fata 1.9 kg =))

Attached Files


Edited by i860, 14 November 2015 - 22:06.


#35
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,519
  • Înscris: 15.06.2007
Mda... fain .. in romanistanu pacii masina ta ar avea cam 1000 de lire impozit anual, ca asa-i in tenis.
Si eu mi-as dori un V8 diesel, asa just for fun, un s clase cum se faceau mai demult.. dar la ce impozite au bagat astia , nu face masina cat dai degeaba la scarbele alea de bugetari.
Banuiesc ca daca tot din uk ai cumparat-o, cu ceva vechime, nu a costat chiar o avere, avand si ceva varsta.  
In romania stiu tot mai multe cazuri de persoane care au scapat de masina in pierdere semnificativa tocmai din cauza impozitelor aberante.

Daca te pricepi sa schimbi placutele singur , bafta. Eu nu as avea curaj, si nici nu prea mi se pare ca merita sa investesti in scule care sa astepte din an in pasti sa fie folosite ocazional. La tine ai spus clar, manopera pe o ora doua face cat salariul lunar  minim pe economie. O diferenta uriasa.
Imi povestea cineva ca a schimbat distributia si ambreiajul cu manopera de 200 de lei, sa tot gasesti prieteni dispusi sa mumceasca pe banii astia.

#36
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Masina nu a fost foarte scumpa, insa intretinerea te omoara. Imi place sa conduc foare mult, in ziua mea libera iau jucaria si ma duc la o plimbare de 200-300 km, cu slk vechi am facut in 18luni 40k km si 90% din placere, nimic legat de munca sau strictul necesar.
De schimbat placute nu este greau imi place foarte mult sa lucrez la masina(impins si de nevoie, ca si tanar am avut numai troci de masini care se stricau mai mereu), am prieteni pe care ii ajut deci nu lucrez numai la masina mea, plus ca am 2 masini deci folosesc sculele pentru ambele, fratele meu are un RX-8 si mai mestesugarim si pe la el cand are probleme.
Am mai pus linkul asta, uite aici l-am ajutat pe prietenul meu cu problema lui, MB vroiau o carca de bani...
http://www.slkworld....-slk-350-a.html

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate