2008 Honda Accord
Last Updated: Nov 30 2008 11:31, Started by
romaximusro
, Jan 21 2006 21:13
·
0
#37
Posted 24 February 2008 - 21:16
oare ce scoruri va avea noul model? va trage in jos pretul actualei versiuni incat sa-mi permit si eu una veche?)
|
#38
Posted 06 June 2008 - 21:32
Maine e lansarea modelului european prin centrul europei, si intr-o saptamana si in Ro - chiar OK
Masina arata spectaculos, si e o surpriza pentru privitorul cunoscator al modelului precedent. E mult mai lunga si mai lata, putin mai joasa. Din cauza asta arata mult mai bine in realitate decat in poze: rear.jpg 42.9K 154 downloads Untitled_1.jpg 41.09K 160 downloads int.jpg 88.89K 223 downloads |
#39
Posted 06 June 2008 - 22:00
poznele astea imediat mai sus au aparut de mult pe alte forumuri... sunteti cam in urma baieti.
oricum misto masina, parca imi place tot mai mult... iar interiorul cand l-am vazut prima data, la o rezolutie mai mare, am zis: wow. asta calitate... poate pun si eu mana pe una cand va ajunge la SH, da una nu prea veche, cu garantie ramasa, si fara multi km. Da nu gasesc eu asa ceva Edited by cornel001, 06 June 2008 - 22:03. |
#41
Posted 14 June 2008 - 14:19
am condus-o. Varianta 2.2 diesel de 150 cai.
Sa incep cu aspectul. Exteriorul, l-as defini ca "americanizat". Are aproximativ aceeasi linie cu modelul precedent, dar pare mai masiva, mai "in your face". Ciudat, m-as fi asteptat sa nu-mi prea placa botul, din poze, dar e chiar ok. Spoilerul fata e chiar fain. Spatele in schimb nu m-a convins (desi altora tocmai asta le-a placut mai mult). Preferam cele 4 stopuri rotunde, decat design-ul a la Mondeo / A4. Nervurile de pe spoilerul spate accentueaza senzatia de masivitate a fundului. Cu toate ca nu mai are mixul ala de simplitate, eleganta si agresivitate al modelului precedent, mi-am dat seama ca imi place din ce in ce mai mult pe masura ce ma uit la ea. "It grows on you", cum zice americanul. Per total, exteriorul e mai "lucrat", dar intr-o alta directie decat silueta ascutita caracteristica japonezelor cu pretentii de "sporty". Daca inainte se putea spune ca Acura TSX e bazata pe Accordul european, aici se vede clar ca designul a fost gandit direct pentru TSX. Daca la exterior mai pot exista dubii si diferente de gust, interiorul e clar peste modelul precedent. Volanul mai micut, de inspiratie Civic, consola centrala amintind de Legend, toate clapitele care se ridica incet, "moale", in loc sa tzasneasca precum un "jack-in-the-box", contrasteaza cu atmosfera oarecum spartana (desi deosebit de ergonomica) a precursorului. Oglinzile mai scurte, dar mai inalte ofera o vizibilitate mai buna; retrovizoarea centrala insa reflecta o luneta foarte mica, mereu avand senzatia ca privesc prin periscopul unui tanc. Cu toate astea, n-am avut probleme la manevrare (tinand cont ca nici Accordul meu nu are o vizibilitate extraordinara prin luneta). Ca si comportament rutier... Clar, eu nu sunt fan diesel. Am reusit sa opresc motorul de vre-o 3 ori (rusine mie, dar incercam aceleasi miscari ca la benzinara mea). Senzatia de cuplu e foarte faina chiar si in treapta a 5-a, lipindu-te fara probleme in scaun (vre-o 370 Nm, din cate zicea "gazda"). Sunetul e fain (pentru un diesel), dar imi lipsea miorlaitul la 7000rpm al benzinarei. Are un indicator la turometru care te "sfatuieste" cand sa schimbi treapta de viteza pentru a obtine un consum cat mai bun, dar cui ii pasa de el? Daca l-as fi ascultat, ar fi trebuit sa schimb pe la 2000. No, thanks... N-am fortat-o in curbe, am mers cuminte, asa ca nu pot spune cum se aseaza. Senzatia initiala e ca suspensiile sunt cam la fel de moi/tari ca la Accordul meu. Volanul mi s-a parut insa putin cam "usor", el fiind asistat electric tura asta. Per total, a fost faina plimbarea. Insa eu astept benzina pentru o fugareala, diesel it's just not me.... P.S. E clar un pas in fata. Chiar daca nu e saltul gigantic la care speram multi. Si tinand cont ca e la acelasi pret practic cu modelul precedent, o sa se vanda in draci. Cat m-am invartit pe la dealer, un nene tocmai si-a dat comanda... nu de una, ci de doua |
#42
Posted 14 June 2008 - 18:48
Hai sa punem si poza asta, sa stie oamenii ce-ai condus
wallpaper_1024x768.jpg 173.59K 168 downloads Edited by SIR, 14 June 2008 - 18:57. |
#43
Posted 14 June 2008 - 22:35
exteriorul e frumos foc. Interiorul.. e frumos.. dar parca sub cel de la laguna 3 (desigur e doar o parare)
Edited by pantsless, 14 June 2008 - 22:35. |
#44
Posted 15 June 2008 - 00:11
cryo, multumim pentru impresii.
Arata superb si sunt sigur ca va fi un model cel putin la fel de reusit ca si precedentul. |
#45
Posted 15 June 2008 - 04:27
Quote Accord tehnologic [ http://evz.ro/pictures/articles/normal/8911bdd071f9dfc204f3d99b59b608a5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://evz.ro/imagemanager/images/2008/aiunie/12/graf211.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Honda a lansat ieri în România noua generație a modelului Accord. Versiunea sedan este disponibilă de astăzi, urmând ca breakul (botezat Tourer) să ajungă în showroomuri în luna august. Prețul de intrare în gamă este de 20.682 de euro cu TVA inclusă. ... Față de vechea generație, mașina e mai lungă, mai lată și mai joasă. Pe lângă spațiul suplimentar oferit pasagerilor, noile dimensiuni - inclusiv ampatamentul mărit și centrul de greutate coborât - permit un comportament rutier îmbunătățit. ... Foarte bine dotat. Echiparea de bază (Confort) oferă o listă foarte consistentă de dotări, iar versiunea de vârf (Executive) dispune de o sumedenie de sisteme suplimentare de confort și siguranță. Dincolo de sistemele de siguranță normale la această clasă (ABS, ESP - botezat VSA -, numeroase airbaguri) Accord oferă câteva „delicatese“. Sistemul Cruise Control Adaptiv menține automat o distanță minimă față de vehiculul din față. LKAS se asigură că mașina nu iese din banda sa de circulație - prin impulsuri transmise în direcție (dacă marcajele sunt vizibile , iar șoferul are mâinile pe volan). În fine, CMBS, un sistem de prevenire a accidentelor, îl avertizează pe cel de la volan de iminenț a unei coliziuni, prin intermediul unor semnale acustice și luminoase, iar la nevoie poate frâna puternic pentru a reduce substanțial forța de impact. [ http://evz.ro/imagemanager/images/2008/aiunie/12/graf212.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by H725, 15 June 2008 - 04:29. |
#47
Posted 16 June 2008 - 06:44
ala e site-ul Crapati Motors.... unde nu ai vrea sa calci
Incearca www.hondaiasi.ro (ATI Motors Iasi) , sau www.hondaauto.ro (ASKO Bucuresti) |
#48
Posted 16 June 2008 - 11:57
Multumesc, dar din pacate nici in linkurile date de tine nu apare noua Accord.. e tot cea veche
Edited by pantsless, 16 June 2008 - 11:58. |
#49
Posted 16 June 2008 - 16:46
De exemplu aici: http://www.hondaauto...?page=sedan2008 ?
Puteam sa jur ca aveau si cei de la ATI pagina cu ea... |
#50
Posted 16 June 2008 - 22:33
puteam sa jur ca nu era modelul nou pe link-ul ala. Dar acum am vazut-o.
Mi se par maricele preturile... 26 000 E pentru un executive din pacate imi depaseste bugetul si o sa iasa din calcul Eh, asta e, pacat ca arata bine si cred ca e si buna.. |
#52
Posted 17 June 2008 - 13:22
si care-i noutatea? Sau pentru tine era o noutate faptul ca Acura TSX a fost si inainte tot Accord Euro re-badged si cu un interior mai "lucrat"?
|
#53
Posted 17 June 2008 - 13:26
Preturile de pe hondaauto.ro sunt cele reale? Daca alea sunt...sunt mai mici decat ma asteptam . Astept sa vad si listele de dotari...
|
#54
Posted 17 June 2008 - 13:28
cryo, on Jun 17 2008, 14:22, said: si care-i noutatea? Sau pentru tine era o noutate faptul ca Acura TSX a fost si inainte tot Accord Euro re-badged si cu un interior mai "lucrat"? noua in sensul de "next model" , atata tot... acura TSX este Honda accord in europa...simplu... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users