Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Logan 1.4 GPL cu o mica problema

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Loganul asta imi mananca zilele .... De ceva vreme imi cam da rateuri si imi intrerupe (mai ales in treapta mai mare de 1 cand merg un pic mai subturat) si nu prea mai ^trage^ ca inainte!!
Problema este ca atunci cand am apa la 2 linii merge bine , cum se incalzeste mai mult(la normal) incepe show-ul....
Bineinteles ca simptomele se accentueaza pe gpl!
Reglajul la supape facut in Iulie , bobina schimbata , fise schimbate urmeaza si bujiile sa vina (am comandat speciale pt GPL). Curiozitatea mea asta este :
Cum dracu merge bine cand e mai rece ???
Si inca o nelamurire : Cate o data nu vrea sa porneasca pe benzina decat dupa ce fac ^emergency start^ pe gpl DAR pompa se aude mergand in rezervor !!!
Posted Image

#2
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,986
  • Înscris: 14.03.2013

View Postmihaiduban, on 08 octombrie 2015 - 15:24, said:

Loganul asta imi mananca zilele .... De ceva vreme imi cam da rateuri si imi intrerupe (mai ales in treapta mai mare de 1 cand merg un pic mai subturat) si nu prea mai ^trage^ ca inainte!!
Problema este ca atunci cand am apa la 2 linii merge bine , cum se incalzeste mai mult(la normal) incepe show-ul....
Bineinteles ca simptomele se accentueaza pe gpl!
Reglajul la supape facut in Iulie , bobina schimbata , fise schimbate urmeaza si bujiile sa vina (am comandat speciale pt GPL). Curiozitatea mea asta este :
Cum dracu merge bine cand e mai rece ???
Si inca o nelamurire : Cate o data nu vrea sa porneasca pe benzina decat dupa ce fac ^emergency start^ pe gpl DAR pompa se aude mergand in rezervor !!!
Posted Image
Asta se facea la Dacia 1300. Este inacceptabil la o masina moderna sa ajungi sa umbli cu geanta de scule si sarme in portbagaj. :)

#3
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
Nu stiu daca ai aceasi problema, dar iti povestesc o faza patita cu un Renault Megane din 98 al un prieten, zilele astea ... Mi s-a oprit in mers de 2-3 ori si n-a mai pornit. Nu se mai amorsa pompa de benzina, nu se aprindeau beculetele de la butonul de gpl (porneste pe benzina, apoi turata putin o ia pe gpl). Din cand in cand i se mai oprea si lui in mers sau ii dadea in nas. Cu chiu cu vai am reusit sa-i dam de cap: o siguranta de 30 aflata intr-un tablou de langa baterie (dracu stia de tabloul ala??). Siguranta avea un piciorus corodat care se rupsese ... facea contact cand vroia ea.

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmihaiduban, on 08 octombrie 2015 - 15:24, said:

Loganul asta imi mananca zilele .... De ceva vreme imi cam da rateuri si imi intrerupe (mai ales in treapta mai mare de 1 cand merg un pic mai subturat) si nu prea mai ^trage^ ca inainte!!
Problema este ca atunci cand am apa la 2 linii merge bine , cum se incalzeste mai mult(la normal) incepe show-ul....
Bineinteles ca simptomele se accentueaza pe gpl!
Reglajul la supape facut in Iulie , bobina schimbata , fise schimbate urmeaza si bujiile sa vina (am comandat speciale pt GPL). Curiozitatea mea asta este :
Cum dracu merge bine cand e mai rece ???
Si inca o nelamurire : Cate o data nu vrea sa porneasca pe benzina decat dupa ce fac ^emergency start^ pe gpl DAR pompa se aude mergand in rezervor !!!
Posted Image
Ai pus testerul pe ea? Doar asa vei afla ce si cum.

offtopic: "cateodata" e un singur cuvant.

#5
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Postericmario, on 08 octombrie 2015 - 15:52, said:

offtopic: "cateodata" e un singur cuvant.
sau 3, sau 4, sau 5 - in diverse variante :)

#6
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008
Cat de mult ai mers cu ea pe benzina in ultima perioada ?

Din ce spui tu acolo tind sa cred ca ai mers excesiv pe GPL, ceea ce duce la aparitia unor probleme pe partea de injectie benzina. Mergi pe benzina o perioada  si vezi cum se comporta. La mine se manifesta cam in acelasi mod. Dupa vreo 1000km de mers doar pe benzina era sprintena ca-n prima zi cand a ajuns acasa de la dealer...

Daca pui computerul pe ea o sa-ti dea misfire pe unul din cilindri. Eu am fost cu ea si la reprezentanta locala (cand aveam comportamentul asta) si aia se jurau ca masina merge bine si n-are nimic. Am pierdut timp de pomana.

Ar trebui sa mergi pe benzina si sa simti ceva schimbari dupa vreo 100-200km. Atentie ca ar fi bine sa mergi cu ea mai turata. Schimba si tu mai sus ( 3000-3200-3500rpm) cand ai unde. Eu asa am facut cu a mea si a mers foarte bine. Daca totusi nu simti nici o imbunatatire, ar trebui curatate injectoarele de benzina.

Atentie si la bujii sa fie bune. Sa nu fie umede sau imbacsite...

#7
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

View Postshymano, on 08 octombrie 2015 - 15:49, said:

Nu stiu daca ai aceasi problema, dar iti povestesc o faza patita cu un Renault Megane din 98 al un prieten, zilele astea ... Mi s-a oprit in mers de 2-3 ori si n-a mai pornit. Nu se mai amorsa pompa de benzina, nu se aprindeau beculetele de la butonul de gpl (porneste pe benzina, apoi turata putin o ia pe gpl). Din cand in cand i se mai oprea si lui in mers sau ii dadea in nas. Cu chiu cu vai am reusit sa-i dam de cap: o siguranta de 30 aflata intr-un tablou de langa baterie (dracu stia de tabloul ala??). Siguranta avea un piciorus corodat care se rupsese ... facea contact cand vroia ea.
O sa verific  ....

View Postericmario, on 08 octombrie 2015 - 15:52, said:

Ai pus testerul pe ea? Doar asa vei afla ce si cum.

offtopic: "cateodata" e un singur cuvant.
Am pus testeru” personal pe ea .
Eu am probleme cu masina ... si cu gramatica ... mersi pentru ca mi-ai atras atentia !!! Nici nu am realizat ca asa am scris

View PostQuantum, on 08 octombrie 2015 - 16:13, said:

sau 3, sau 4, sau 5 - in diverse variante Posted Image
Fu%# YOU!! Posted Image

View Postpaso87, on 08 octombrie 2015 - 16:27, said:

Cat de mult ai mers cu ea pe benzina in ultima perioada ?

Din ce spui tu acolo tind sa cred ca ai mers excesiv pe GPL, ceea ce duce la aparitia unor probleme pe partea de injectie benzina. Mergi pe benzina o perioada  si vezi cum se comporta. La mine se manifesta cam in acelasi mod. Dupa vreo 1000km de mers doar pe benzina era sprintena ca-n prima zi cand a ajuns acasa de la dealer...

Daca pui computerul pe ea o sa-ti dea misfire pe unul din cilindri. Eu am fost cu ea si la reprezentanta locala (cand aveam comportamentul asta) si aia se jurau ca masina merge bine si n-are nimic. Am pierdut timp de pomana.

Ar trebui sa mergi pe benzina si sa simti ceva schimbari dupa vreo 100-200km. Atentie ca ar fi bine sa mergi cu ea mai turata. Schimba si tu mai sus ( 3000-3200-3500rpm) cand ai unde. Eu asa am facut cu a mea si a mers foarte bine. Daca totusi nu simti nici o imbunatatire, ar trebui curatate injectoarele de benzina.

Atentie si la bujii sa fie bune. Sa nu fie umede sau imbacsite...

Merg cu Loganu si pe benzina destul de des , missfire  nu imi da pe tester .
Si nu mai credeti in miturile cu injectoarele de benzina !!! Injectoru de benzina nu are treaba cu ala de gpl , injectoru de benzina este oprit atunci cand mere pe gaz !!!
Si nu vorbesc aiurea pentru ca instalatia de gaz  am pus-o singur singurel pe masina este omologata si trecuta in talon , nu am inclinatii spre terorism si nici spre bombe pe 4 roti  , mai ales ca plimb si familia cateodata cu loganu ( am scris cu l mic Posted Image pentru carcotasi)

Quote

Dupa vreo 1000km de mers doar pe benzina era sprintena ca-n prima zi cand a ajuns acasa de la dealer...
Cred ca era doar placebo sau pentru ca ECU
„invata” amestecul , avansul etc. dupa cum mergi tu cu ea.
Despre bujii astept sa vina alea cu ”hargint” in cap sa vad cum merge...
Problema cu pornitul a disparut

#8
autom2

autom2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,555
  • Înscris: 26.01.2007
,,Calculatorul,, masinii nu stie cand functioneaza motorul pe benzina sau Gpl. El doar tine motorul pornit pe baza hartii de injectie si a parametrilor cititi de la traductori.

Cand mergi pe Gpl, amestecul este ,,decis,, de calculatorul de Gpl, gazele rezultate scotand sonda Lambda din domeniu. La urmatoarea pornire pe benzina se calculeaza injectia de benzina tot pe baza datelor primite de sonda Lambda, sonda scoasa deja din parametrii normali.  Injectia de GPL,,cloneaza,, ce citeste de la injectoarele de benzina , injectoare ,,ametite,, deja.


Si, tot asa, intra intr-o bucla nedorita de functionare care genereaza disfunctionalitatile astea ciudate.

Sper ca se intelege ceva din ce am scris........Posted Image Posted Image Posted Image

PS.    daca tot am descris asa de ,,plastic,, injectia Loganului...........expun alta idee buna de cercetat.........

Se poate renunta total la calculatorul instalatiei de Gpl. Daca rezistenta injectoarelor de Gpl este asemanatoare cu cele de banzina si presiunea de gaz este bine aleasa in asa fel incat timpii de injectie sa fie asemanatori, ,simplu, un releu ar comuta ,,minusul,, injectoarelor de benzina la ,,minusul,, injectoarelor de Gpl.

Edited by autom2, 08 October 2015 - 21:35.


#9
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

View Postautom2, on 08 octombrie 2015 - 21:23, said:

,,Calculatorul,, masinii nu stie cand functioneaza motorul pe benzina sau Gpl. El doar tine motorul pornit pe baza hartii de injectie si a parametrilor cititi de la traductori.

Cand mergi pe Gpl, amestecul este ,,decis,, de calculatorul de Gpl, gazele rezultate scotand sonda Lambda din domeniu. La urmatoarea pornire pe benzina se calculeaza injectia de benzina tot pe baza datelor primite de sonda Lambda, sonda scoasa deja din parametrii normali.  Injectia de GPL,,cloneaza,, ce citeste de la injectoarele de benzina , injectoare ,,ametite,, deja.


Si, tot asa, intra intr-o bucla nedorita de functionare care genereaza disfunctionalitatile astea ciudate.

Sper ca se intelege ceva din ce am scris........Posted Image Posted Image Posted Image

PS. daca tot am descris asa de ,,plastic,, injectia Loganului...........expun alta idee buna de cercetat.........

Se poate renunta total la calculatorul instalatiei de Gpl. Daca rezistenta injectoarelor de Gpl este asemanatoare cu cele de banzina si presiunea de gaz este bine aleasa in asa fel incat timpii de injectie sa fie asemanatori, ,simplu, un releu ar comuta ,,minusul,, injectoarelor de benzina la ,,minusul,, injectoarelor de Gpl.
AHAAAAA  UITE SI UN BAIAT DESTEPT!!!!
Ai totusi grija cum scrii , ca pentru unii CONTEAZA mult mai mult asta decat esenta postului tau

#10
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008

View Postmihaiduban, on 08 octombrie 2015 - 20:41, said:

O sa verific  ....

Am pus testeru” personal pe ea .
Eu am probleme cu masina ... si cu gramatica ... m

View Postmihaiduban, on 08 octombrie 2015 - 20:41, said:

O sa verific  ....

Am pus testeru” personal pe ea .
Eu am probleme cu masina ... si cu gramatica ... mersi pentru ca mi-ai atras atentia !!! Nici nu am realizat ca asa am scris

Fu%# YOU!! Posted Image

Merg cu Loganu si pe benzina destul de des , missfire  nu imi da pe tester .
Si nu mai credeti in miturile cu injectoarele de benzina !!! Injectoru de benzina nu are treaba cu ala de gpl , injectoru de benzina este oprit atunci cand mere pe gaz !!!
Si nu vorbesc aiurea pentru ca instalatia de gaz  am pus-o singur singurel pe masina este omologata si trecuta in talon , nu am inclinatii spre terorism si nici spre bombe pe 4 roti  , mai ales ca plimb si familia cateodata cu loganu ( am scris cu l mic Posted Image pentru carcotasi)
Cred ca era doar placebo sau pentru ca ECU
„invata” amestecul , avansul etc. dupa cum mergi tu cu ea.
Despre bujii astept sa vina alea cu ”hargint” in cap sa vad cum merge...
Problema cu pornitul a disparut

View Postmihaiduban, on 08 octombrie 2015 - 23:18, said:

AHAAAAA  UITE SI UN BAIAT DESTEPT!!!!
Ai totusi grija cum scrii , ca pentru unii CONTEAZA mult mai mult asta decat esenta postului tau

ersi pentru ca mi-ai atras atentia !!! Nici nu am realizat ca asa am scris

Fu%# YOU!! Posted Image

Merg cu Loganu si pe benzina destul de des , missfire  nu imi da pe tester .
Si nu mai credeti in miturile cu injectoarele de benzina !!! Injectoru de benzina nu are treaba cu ala de gpl , injectoru de benzina este oprit atunci cand mere pe gaz !!!
Si nu vorbesc aiurea pentru ca instalatia de gaz  am pus-o singur singurel pe masina este omologata si trecuta in talon , nu am inclinatii spre terorism si nici spre bombe pe 4 roti  , mai ales ca plimb si familia cateodata cu loganu ( am scris cu l mic Posted Image pentru carcotasi)
Cred ca era doar placebo sau pentru ca ECU
„invata” amestecul , avansul etc. dupa cum mergi tu cu ea.
Despre bujii astept sa vina alea cu ”hargint” in cap sa vad cum merge...
Problema cu pornitul a disparut

Ok. Eu ti-am spus care era situatia mea.
Cred ca raspunsul tau la postarea mea e un pic cam acid. Eu stiu cum se manifesta masina. Daca tu vii si imi spui ca era placebo asta inseamna ca eu nu stiu ce vorbesc cand iti spun ca aveam rateuri... culmea e ca dupa ce am mers mai mult pe benzina  n-a mai dat rateuri. ECU stia sa faca calculele absolut corect pentru ca instalatia de GPL era complet offline si era singurul care decidea acolo cum se face injectia.
Eu nu inteleg la ce mituri faci tu referire. Atata vreme cat eu ti-am spus ca am avut Logan pe GPL, stiu foarte bine ce vorbesc. Da, injectia de gaz complet diferita de benzina ( stiu sa fac diferenta foarte bine).
Eu am dat jos injectoarele de benzina care dupa vreo 75.000km de mers excesiv pe GPL nu mai pulverizau corespunzator. Le-am curatat in curte frumos si le-am montat inapoi. Imediat cum am facut asta deja situatia era mult mai buna.

Daca zici ca ti-ai montat-o singur atunci nu inteleg care e problema ta. Ar trebui sa fii capabil sa-i faci un diagnostic fara a cere parerea altora ( mai ales daca incepi sa dai niste raspunsuri ca cel de mai sus).
Postarea mea anterioara a fost doar pentru a te ajuta, dar o poti ignora.

Culmea e ca la mine dupa ce am mers cu ea pe benzina (si curatat injectoarele ) n-a mai avut nimic. 0 rateuri. A ajuns si la 200.000km fara alte interventii la motor. Nici macar o garnitura schimbata acolo. Si nu sunt mecanic de meserie.

Daca nu ar fi avut un eveniment nefericit, ti-as fi scris acum ca ajungea deja la 300.000km fara interventii majore.

PS: Eu in 200.000km n-am schimbat nici macar odata bobina de inductie sau fise. Bujiile au fost atat pentru GPL cat si pentru benzina. Nu-mi amintesc insa daca erau cu 2 sau 4 electrozi... Niciodata n-am pus cine stie ce bujii scumpe. Preferam sa le schimb cu 10.000km mai devreme decat sau dau mai multi bani.
Reglajul culbutorilor l-am facut o singura data la sugestia alora de la reprezentanta. Dupa acel eveniment in care n-am rezolvat problema, nici n-am mai calcat la ei in service vreodata.

View Postautom2, on 08 octombrie 2015 - 21:23, said:

,,Calculatorul,, masinii nu stie cand functioneaza motorul pe benzina sau Gpl. El doar tine motorul pornit pe baza hartii de injectie si a parametrilor cititi de la traductori.

Cand mergi pe Gpl, amestecul este ,,decis,, de calculatorul de Gpl, gazele rezultate scotand sonda Lambda din domeniu. La urmatoarea pornire pe benzina se calculeaza injectia de benzina tot pe baza datelor primite de sonda Lambda, sonda scoasa deja din parametrii normali.  Injectia de GPL,,cloneaza,, ce citeste de la injectoarele de benzina , injectoare ,,ametite,, deja.


Si, tot asa, intra intr-o bucla nedorita de functionare care genereaza disfunctionalitatile astea ciudate.

Sper ca se intelege ceva din ce am scris........Posted Image Posted Image Posted Image

PS. daca tot am descris asa de ,,plastic,, injectia Loganului...........expun alta idee buna de cercetat.........

Se poate renunta total la calculatorul instalatiei de Gpl. Daca rezistenta injectoarelor de Gpl este asemanatoare cu cele de banzina si presiunea de gaz este bine aleasa in asa fel incat timpii de injectie sa fie asemanatori, ,simplu, un releu ar comuta ,,minusul,, injectoarelor de benzina la ,,minusul,, injectoarelor de Gpl.

O explicatie buna pentru cine stie sa o citeasca si sa o inteleaga.
Referitor la sugestia ta, ce faci cand e foarte frig afara ? Cum se ia decizia de trecere benzina/gpl?

Edited by paso87, 09 October 2015 - 08:03.


#11
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Bai dar suparacios mai esti !!! Eu iti multumesc pentru sfaturi si o sa iau in calcul si sfatul tau .Dar tu ai zis ca ti-a mers masina bine dupa ce ai curatat inj. De benzina , mie rateurile mi le da pe gpl mai mult ( Si am curatat rampa de inj.  GPL) . Oricum nu inteleg de ce esti suparat pe mine , te rog sa ma ierti daca ti sa parut ca sunt "acid" .......

#12
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008
Nu sunt suparat numai ca replica ta mi s-a parut putin cam de sus in sensul ca noi incercam sa-ti dam niste sfaturi si tu le tratezi la modul: " las ca eu stiu mai bine ca voi...".
Eu ti-am relatat ce am facut la mine dupa ce am umblat si pe la reprezentanta unde domnii au fost complet incapabili.
La mine, din cauza mersului pe GPL excesiv, inj. de benzina erau putin infundate si nu mai injectau corect ( pulverizau foarte prost). Le-am desfacut cu mana mea si le-am verificat ochiometric pentru ca iti poti da seama cand un inj pulverizeaza bine si cand stropeste. Cel mai probabil harta ecu (de la a mea) era varza dupa atata gpl.

Cum iti reglezi instalatia de GPL?
Senzorii functioneaza corect pe motor ?
Ai cum sa te conectezi la ECU GPL ? Ce instalatie ai ?

Poate n-am inteles eu bine dar tu ai probleme atat pe benzina cat si pe GPL ( aici mult mai rau). Poate sondele lambda nu mai raporteaza corect informatia si iti induc ambele ecu in balarii...

Una peste alta, nu m-am suparat pe tine pentru replica ta, vreau doar sa te ajut ( ca de-aia intram pe aici unii si altii). Sper sa-ti rezolvi problema. Sa ne tii la curent ca poate mai au si altii probleme similare.

#13
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
De fapt eu am vreo 6 logane (taxiuri) , nu proprietate personala (in fine poveste lunga) si mi-am cumparat un set de mufe pt. Gpl sa nu mai dau cate 40  50 lei la Nord Service pentru ca apasa aala 3 butoane .. Totusi tind sa cred ca la bujii am probleme ,cu toate ca nu-s vechi... Inca astept bujiile comandate de pe net . CULMEA ESTE CA: am constatat in ultimul timp ca atunci cand este motorul nu foarte rece dar nici la temperatura optima , merge bine ...

#14
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Daaa si colac peste pupaza nu prea mai intra in a1ia si a 2a m-ti ei demasina!!!

#15
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Pe bune va intreb ce dracu poate sa fie de intra greu a 2a???... A inceput de ieri !!!
Cate o data intra bine dar cate o data  vrea doar cu japca sau deloc ?!?!??!?!!Posted Image
Kit ambreiaj schimbat in vara , ulei in cutie la semn .

#16
autom2

autom2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,555
  • Înscris: 26.01.2007
Verifica tampoanele elastice care sustin motorul si cutia de viteze.


Posibilitate mica este sa se fi rupt o lita din cablul de ambreaj........Inclin sa cred ca este varianta cu tampoanele...

Edited by autom2, 11 October 2015 - 13:31.


#17
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

View Postautom2, on 11 octombrie 2015 - 13:21, said:

Verifica tampoanele elastice care sustin motorul si cutia de viteze.


Posibilitate mica este sa se fi rupt o lita din cablul de ambreaj........Inclin sa cred ca este varianta cu tampoanele...
Momentan mi-e greu sa ma tavalesc pe sub ea pt. ca e potop afara (la asta ma gandeam si eu sincer ) , mi-e frica sa nu fie dracu cutia ..... Dar treaba este ca nu mereu face figuri cam 50-50 si nu cârâie............................
Cablul este OK

Edited by mihaiduban, 11 October 2015 - 16:43.


#18
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Deci de cand ”nu mai pun la suflet” problema cu vitezele s-a rezolvat de la sine !
Si astazi am pregatit masina pt. iarna cu antigel , termostat + filtru nou GPL + spalat radiator si toate furtunaraiele + (cel mai important )Bujiile care mi-au venit prin posta .
Dupa ce le-am pus ( ziceau ca trebuie sa fac gap-ul de 0.7 dar nu am umblat la el , era 0.8)  am facut o autocalibrare la gpl .. .. BAI NENE merge Loganu meu de zici ca e BEMVEU , MERGE BRiCI!!Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Tine-l Doamne asa !!!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate