Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Modificari serviciu Transfer Credit
Last Updated: Feb 10 2017 09:42, Started by
_-_
, Oct 05 2015 17:49
·
0
#37
Posted 11 November 2015 - 16:18
Si de la mine una, in caz ca intereseaza pe cineva: http://forum.softped...6#entry18183963
|
#38
Posted 12 November 2015 - 15:07
Și eu am o solicitare încă din 22 Octombrie la care încă nu am primit răspuns: http://forum.softped...it-nefuncional/
|
#39
Posted 15 November 2015 - 20:01
salutari.
pina la uma cum ramine? si mie tot la fel imi spune de mai mult de o luna, sa revin luna urmatoare, ca in afisul ala, In unitatatea noastra de alimentatie publica, o zi se fumeaza, o zi nu se fumeaza. AZi, nu se fumeaza! am si eu citeva cartele si dupa cum vad ca evolueaza lucrurile, Vodafone vrea neaparat sa isi piarda clientii care prefera serviciul.Revenim luna viitoare, dar cine stie daca in favoarea sau nu a operatorului care are chef de glume proaste. |
#40
Posted 16 November 2015 - 16:42
Și eu sunt de aceeași părere. Noi, toată familia, aveam pe vremuri cartele Vodafone. Când am trecut la Digi, am păstrat și vechile cartele Vodafone ca numere secundare, pentru că opțiunea de "Transfer Credit" ne permitea să facem asta cu costuri relativ mici, și tot aveam un slot liber la dual-sim. Dacă înțeleg bine ce se întâmpla, Vodafone face tot ce poate să scape de noi. În ce ne privește or să își vadă visul cu ochii. Într-un fel mă bucur, toți prietenii care ne sunau pe nr. de Vodafone ne vor suna pe cele de Digi, iar taxele de terminare a apelurilor se vor muta de la Vodafone la Digi.
|
#41
Posted 16 November 2015 - 17:42
i0an4, on 16 noiembrie 2015 - 16:42, said:
Când am trecut la Digi, am păstrat și vechile cartele Vodafone ca numere secundare, pentru că opțiunea de "Transfer Credit" ne permitea să facem asta cu costuri relativ mici, și tot aveam un slot liber la dual-sim. Dacă înțeleg bine ce se întâmpla, Vodafone face tot ce poate să scape de noi. EXACT. A se vedea si cererea mea din postul #37, se pare Vodafone vrea sa scape exact de voi (si de mine si de cine mai stie de cine!). Ca sa explic exact despre ce este vorba se chinuie sa ascunda data expirarii cartelei (complet, cu tot cu perioada de gratie, cind iti "moare"), lucru care probabil va afecteaza si pe voi ca presupun ca nu incarcati nici pe departe cu 4 euro fiecare cartela in fiecare luna sa stati mereu in perioada de gratie (si apropo de asta ma intreb ce geniu de marketing a pus valorile valabilitatii astfel incit sa te descurajeze sa incarci cu sume mari, spre exemplu daca incarci cu 26 - 49,99 (!) euro ai valabilitate cit daca incarci de 5 ori cu 4 euro (=20 euro in total!)). |
#42
Posted 09 February 2017 - 01:26
Si eu am aceias problema si nu mai pot sa transfer !! Initial am crezut ca este ceva de la mine dar dupa ce am dat un search pe google am ajuns aici si observ ca problema este generala !!
|
#43
Posted 10 February 2017 - 09:42
Vodafone , decat sa ceri detalii despre numere de telefon si erori intampinate alea alea , nu ai putea sa verifici log-urile acelei aplicatii ? E simplu. (nu depinde de cunostinte)
Edited by Gotyc, 10 February 2017 - 09:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users