Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Modificari serviciu Transfer Credit

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

Poll: Transfer credit la Cartela Vodafone (15 member(s) have cast votes)

V-ati confruntat in ultima luna cu probleme la utilizarea serviciului "Transfer Credit"?

  1. Da. Dupa ce am transferat credit de pe numarul meu, nu mai pot primi credit de la alt utilizator care are dreptul de a transfera credit. (5 votes [22.73%])

    Percentage of vote: 22.73%

  2. Nu. In ultima luna am transferat si primit credit pe acelasi numar. (Puteti selecta acest raspuns si daca ati raspuns cu "Da" la prima intrebare). (1 votes [4.55%])

    Percentage of vote: 4.55%

  3. Da. Dupa ce am primit credit de 4 ori succesiv sau 12 Euro credit (fara a utiliza serviciul "Solicita credit"), nu mai pot primi credit de la un alt numar care are dreptul de a transfera credit. (3 votes [13.64%])

    Percentage of vote: 13.64%

  4. Nu. In ultima luna numarul meu a putut primi credit mai mult de 4 ori/ mai mult de 12 Euro credit. (Puteti selecta acest raspuns si daca ati raspuns cu "Da" la intrebarea anterioara). (1 votes [4.55%])

    Percentage of vote: 4.55%

  5. Da. La utilizarea serviciului "Transfer Credit" am primit alte erori nejustificate prin raportare la conditiile publicate oficial. (9 votes [40.91%])

    Percentage of vote: 40.91%

  6. Nu am utilizat acest serviciu in ultima luna. (Alegeti acest raspuns numai daca nu ati raspuns la niciuna din intrebarile anterioare). (3 votes [13.64%])

    Percentage of vote: 13.64%

Daca v-ati confruntat cu problemele de mai sus...

  1. Am solicitat suport din partea operatorului si problema a fost rezolvata. (2 votes [13.33%])

    Percentage of vote: 13.33%

  2. Am solicitat suport, dar problema nu a fost rezolvata. (6 votes [40.00%])

    Percentage of vote: 40.00%

  3. Nu am solicitat suport, desi m-am confruntat cu probleme la utilizarea serviciului. (4 votes [26.67%])

    Percentage of vote: 26.67%

  4. Nu am utilizat acest serviciu in ultima luna. (3 votes [20.00%])

    Percentage of vote: 20.00%

Vote Guests cannot vote

#37
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Si de la mine una, in caz ca intereseaza pe cineva: http://forum.softped...6#entry18183963

#38
i0an4

i0an4

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.10.2015
Și eu am o solicitare încă din 22 Octombrie la care încă nu am primit răspuns: http://forum.softped...it-nefuncional/

#39
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
salutari.
pina la uma cum ramine?
si mie tot la fel imi spune de mai mult de o luna, sa revin luna urmatoare,
ca in afisul ala, In unitatatea noastra de alimentatie publica, o zi se fumeaza, o zi nu se fumeaza. AZi, nu se fumeaza!
am si eu citeva cartele si dupa cum vad ca evolueaza lucrurile, Vodafone vrea neaparat sa isi piarda clientii care prefera serviciul.Revenim luna viitoare, dar cine stie daca in favoarea sau nu a operatorului care are chef de glume proaste.

#40
i0an4

i0an4

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.10.2015
Și eu sunt de aceeași părere. Noi, toată familia, aveam pe vremuri cartele Vodafone. Când am trecut la Digi, am păstrat și vechile cartele Vodafone ca numere secundare, pentru că opțiunea de "Transfer Credit" ne permitea să facem asta cu costuri relativ mici, și tot aveam un slot liber la dual-sim. Dacă înțeleg bine ce se întâmpla, Vodafone face tot ce poate să scape de noi. În ce ne privește or să își vadă visul cu ochii. Într-un fel mă bucur, toți prietenii care ne sunau pe nr. de Vodafone ne vor suna pe cele de Digi, iar taxele de terminare a apelurilor se vor muta de la Vodafone la Digi.

#41
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Posti0an4, on 16 noiembrie 2015 - 16:42, said:

Când am trecut la Digi, am păstrat și vechile cartele Vodafone ca numere secundare, pentru că opțiunea de "Transfer Credit" ne permitea să facem asta cu costuri relativ mici, și tot aveam un slot liber la dual-sim. Dacă înțeleg bine ce se întâmpla, Vodafone face tot ce poate să scape de noi.

EXACT. A se vedea si cererea mea din postul #37, se pare Vodafone vrea sa scape exact de voi (si de mine si de cine mai stie de cine!). Ca sa explic exact despre ce este vorba se chinuie sa ascunda data expirarii cartelei (complet, cu tot cu perioada de gratie, cind iti "moare"), lucru care probabil va afecteaza si pe voi ca presupun ca nu incarcati nici pe departe cu 4 euro fiecare cartela in fiecare luna sa stati mereu in perioada de gratie (si apropo de asta ma intreb ce geniu de marketing a pus valorile valabilitatii astfel incit sa te descurajeze sa incarci cu sume mari, spre exemplu daca incarci cu 26 - 49,99 (!) euro ai valabilitate cit daca incarci de 5 ori cu 4 euro (=20 euro in total!)).

#42
elyberatoru

elyberatoru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 09.11.2009
Si eu am aceias problema si nu mai pot sa transfer !! Initial am crezut ca este ceva de la mine dar dupa ce am dat un search pe google am ajuns aici si observ ca problema este generala !!

#43
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Vodafone , decat sa ceri detalii despre numere de  telefon si erori intampinate alea alea , nu ai putea sa verifici log-urile acelei aplicatii ? E simplu. (nu depinde de cunostinte)

Edited by Gotyc, 10 February 2017 - 09:43.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate