Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Modificari serviciu Transfer Credit
Last Updated: Feb 10 2017 09:42, Started by
_-_
, Oct 05 2015 17:49
·
0
#19
Posted 12 October 2015 - 16:36
De ce pe anumite numere nu pot transfera credit ?
Am incercat si doar pe acele numere nu pot trasfera... |
#20
Posted 12 October 2015 - 17:07
Daca au primit deja 4 transferuri intr-o luna, atunci nu mai pot primi. Aceasta actiune este acum considerata "solicitare de credit", chiar daca nu il soliciti prin apel la *120# (sau din contul MyVodafone) .
SolicitaCredit.PNG 23.52K 26 downloads Quote
Solicitã credit Poți solicita credit oricãrui utilizator Vodafone. Dacã este utilizator Cartela Vodafone va putea sã îți transfere credit din contul sãu, iar dacã este abonat Vodafone va putea folosi reîncãrcarea de pe contul de abonat. Beneficiezi de maxim 4 notificãri gratuite în fiecare lunã. Vodafone, on 12 octombrie 2015 - 16:17, said:
Te rog sa-mi oferi exemple de numere si mai multe detalii in cadrul unui mesaj privat. Multumesc! Am oferit toate detaliile in primele doua posturi de la topic. Si ca sa nu repet acelasi lucru il citez pe gompo: gompo, on 12 octombrie 2015 - 10:46, said:
As aprecia daca ati putea sa imi raspundeti la intrebarile anterioare, fara a fi necesar sa va dau un caz concret. Eventual intrebati-i pe cei care s-au ocupat de implementarea noii platforme Prepay. Ma intereseaza o solutie generala valabila pentru orice numar, si nu doar rezolvarea punctuala a unui transfer catre un anumit numar. Multumesc. |
#21
Posted 12 October 2015 - 18:21
Vodafone, on 12 octombrie 2015 - 11:10, said:
Buna, Nu s-au schimbat conditiile de credit transfer. De aceea, ti-am cerut acele informatii. Multumesc! Bine, daca tot sustineti ca nu s-a schimbat nimic la transferul de credit si vreti exemple concrete, haideti sa va dau eu unul: Se dau doua cartele: Sim A (cartela donor) si Sim B (cartela acceptor). Doresc sa transfer 4 euro de pe Sim A pe Sim B (doua transferuri de cate 2 euro) Sim A are urmatoarele caracteristici: *vechime de peste 6 luni in retea. *8 euro incarcati de la activare *este in perioada activa. *nu s-a transferat credit deloc de la activare de pe acest numar. *nu s-a primit deloc credit pe acest numar. *are credit suficient pt transfer (minim 4.5 euro, are chiar mai mult. Sim B are urmatoarele caracteristici: *cartela activata recent, activa in retea, cu optiune activa pe cont. *a primit recent (zilele astea) 4 transferuri de credit ( total 11 euro) Eu incerc sa transfer 4 euro de pe Sim A pe Sim B de la *120# si nu reusesc, totul merge ok pana la confirmarea finala, la care primesc mesajul "Nu puteti accesa acest serviciu. Reveniti luna urmatoare." As dori sa-mi spuneti daca din descrierea mea de mai sus Sim A este eligibil pentru transfer de credit catre Sim B. Dupa ce raspundeti, daca doriti, va voi oferi prin mesaj privat cele 2 numere, pentru verificari suplimentare. Multumesc. |
#22
Posted 13 October 2015 - 05:46
Acolo zice ca pot avea 4 "solicitari" - pot cere de 4 ori gratuit nu ca pot primi de 4 ori maxim pe luna !!!
E o diferenta. Dar cele doua sau trei numere pe care nu pot eu transfera sunt numere din familie si care au primit in ultimele 30 de zile mai mult de 4 transferuri, cred. Daca exista aceasta regula, unde scrie negru pe alb pe siteul lor ? Mai ales ca helperul zice ca nu s-au schimbat regulile. Un raspuns oficial vrem !!! Edited by lucianteo6, 13 October 2015 - 05:48. |
#23
Posted 13 October 2015 - 09:39
lucianteo6, on 13 octombrie 2015 - 05:46, said:
Acolo zice ca pot avea 4 "solicitari" - pot cere de 4 ori gratuit nu ca pot primi de 4 ori maxim pe luna !!! E o diferenta. Diferenta de care se pare ca ei nu sunt constienti... lucianteo6, on 13 octombrie 2015 - 05:46, said:
Dar cele doua sau trei numere pe care nu pot eu transfera sunt numere din familie si care au primit in ultimele 30 de zile mai mult de 4 transferuri, cred. Se poate verifica in contul MyVodafone la "Istoric credit". Exemplu: Istoric_Credit1.PNG 98.48K 34 downloads Totusi observ ca la mine nu apar (inca) transferurile efectuate in data de 5 octombrie. Apar doar cele din 1 septembrie (12 Euro transferati de pe telefon + 12 Euro transferati online si 12 Euro primiti online, deci in lista apar atat transferurile efectuate prin apel la *120# cat si cele online). |
#24
Posted 13 October 2015 - 10:08
Uite istoricul pe un sim pe care nu pot transfera credit :
Attached Files |
#25
Posted 13 October 2015 - 10:51
Ai mai efectuat si alte transferuri de credit pe acest numar dupa data de 24 sepembrie 2015?
|
#26
Posted 13 October 2015 - 13:08
Nu am mai efectuat, ca se vedeau acolo daca faceam, nu?
Am intrat in vorba cu operator la chat si cu greu mi-a facut manual transferul catre acel numar ( 6 euro ). Acum poc trosc cand vreau sa transfer de pe alt numar aceeasi problema. M-am saturat Vodafone la fiecare transfer sa intru in vorba cu un operator care sa mi faca manual transferul doar pentru ca platforma lor e praf !!! Plus m-au luat si de prost auzi la ei ca poate am incercat sa transfer 6 euro deodata si de asta imi da eroare : nici in myvodafone nici la *100# nu poti selecta mai mult de 3 euro per transfer dar poti sa te certi cu ei ???? |
#27
Posted 13 October 2015 - 14:03
La mine nu au aparut in istoric transferurile efectuate la inceputul lunii curente.
Este clar ca s-au adaugat restrictii neoficiale privind transferul de credit (poate chiar in mod nevoit) si apeland la un operator acesta trebuie sa respecte regulile oficiale. Problema este ca operatorii trateaza astfel de situatii ca erori ale clientului sau erori temporare ale sistemului. Mai grav mi se pare faptul ca daca semnalezi "erorile" respective la un operator, o faci degeaba, deoarece asa cum am spus le trateaza ca erori accidentale (incidente izolate la cateva cazuri), nu "erori programate" in mod premeditat in propriul sistem. Si chiar daca le-ar considera asa cum sunt, tot nu ar folosi la nimic, deoarece operatorii se ocupa strict de cazurile individuale ale clientilor. |
#28
Posted 13 October 2015 - 14:14
din pacate operatorii de la relatii clienti au in fata un mare FAQ, iar daca ai intrebari de pe langa acel FAQ, iti spun sa mai incerci, sa mai revii, sa mai astepti ca se remediaza.
din pacate nici ei nu au pregatirea necesara, ori chiar nu au cunostintele necesare macar comunicarii cauzelor unor anumite situatii. iar daca este doar o chestie neoficiala, ei nu pot acuza firma la care lucreaza, apelurile sunt inregistrate si se stie cine spune mai mult decat trebuie. |
|
#29
Posted 14 October 2015 - 08:36
cel mai fain cand te ia la erori
inchide si deschide telefonul muta simul in alt telefon,gradinita curate nu altceva |
#30
Posted 22 October 2015 - 08:08
Am mai spus-o de multe ori, orice schimbare de conditii (cum a fost si cu valabilitatea la un moment dat) inseamna o schimbare a contractului (da, exista contract si la prepay, puteti sa-l gasiti pe site pe undeva in pdf) si normal trebuie sa pot sa te retragi din contract, inclusiv sa-ti plateasca inapoi tot creditul nefolosit.
Desigur ideal si de bun simt ar fi ca pe alte meleaguri sa poti sa-ti iei creditul la orice moment inapoi, e o chestie de baza concurentiala - la ce bun sa ai portabilitate daca tu ai chiar si numai ceva gen 15 euro blocati pe cartela cind astia inseamna luni bune de convorbiri pe optiunea potrivita? |
#31
Posted 22 October 2015 - 08:31
Mai grav este ca desi au modificat conditiile de aproximativ o luna, nici nu au anuntat modificarile cu 30 de zile inainte cum erau obligati si nici nu au publicat in mod oficial care sunt noile conditii.
Smecheria pe care o practica se concretizeaza in faptul ca daca raportezi la un operator ce se intampla este tratat ca "eroare accidentala" si iti rezolva manual "problema individuala" in conformitate cu vechile conditii (cele publicate oficial). Desi "eroarea" este generalizata (in sensul ca se confrunta cu aceleasi restrictii introduse cu aproximativ o luna in urma toti utilizatorii de cartela Vodafone) ei se bazeaza pe faptul ca doar putini dintre utilizatori vor contacta un operator in vederea rezolvarii "problemei". Cu alte cuvinte au reusit sa introduca anumite restrictii ocolind prevederile legale, fara sa poata fi trasi la raspundere. Presupunand, prin absurd, ca este vorba de o eroare tehnica, dupa atata vreme este imposibil sa nu fi ajuns cunoscuta de catre cei care ar avea posibilitatea corectarii ei. Ar fi publicat macar un anunt oficial ca sunt constienti de existenta acestei "erori tehnice" si ca fac tot posibilul pentru remedierea ei "in cel mai scurt timp posibil" (cum obisnuiesc sa procedeze in situatiile in care functionarea eronata a unui serviciu afecteaza pe toti utilizatorii). |
#32
Posted 22 October 2015 - 09:24
Am adaugat un poll la topic. Va invit sa va exprimati votul!
Voturile sunt anonime. (Daca detineti mai multe numere de cartela Vodafone si la unele v-ati confruntat cu probleme, iar la altele nu, asigurati-va ca ati selectat perechile corespunzatoare de raspunsuri.) Edited by _-_, 22 October 2015 - 09:27. |
#33
Posted 05 November 2015 - 17:23
Am incercat si azi sa transfer credit (dupa 31 zile). Ce am postat la inceputul topicului se confirma din nou.
|
|
#34
Posted 11 November 2015 - 00:42
cam magari in cazul asta
pana la urma este caz de nerespectarea conditiilor promovate chiar la ei pe site. adica anumite autoritati ar putea face oleaca de curatenie pe la ei in ograda. |
#35
Posted 11 November 2015 - 13:13
Dany_Darke, on 11 noiembrie 2015 - 00:42, said:
cam magari in cazul asta pana la urma este caz de nerespectarea conditiilor promovate chiar la ei pe site. adica anumite autoritati ar putea face oleaca de curatenie pe la ei in ograda. Daca ai o solicitare cu care te putem ajuta, nu ezita sa ne lasi un mesaj cu detaliile acesteia. Apreciem feedback-ul tau. Multumesc! |
#36
Posted 11 November 2015 - 16:02
Fac eu o solicitare:
Sa fie publicate in mod oficial modificarile aduse acestui serviciu cu cca. 2 luni in urma, respectiv: - Un numar de cartela Vodafone nu poate primi credit de mai mult de 4 ori intr-o luna. (Deocamdata exista doar o limitare la 4 notificari in ceea ce priveste ramura "Solicita credit". Inainte un numar putea primi oricat credit prin transfer de la alte numere); - Un numar de cartela Vodafone care a transferat credit nu mai poate primi credit de la niciun numar de cartela Vodafone folosind ramura "Transfera credit" sau optiunea corespunzatoare din contul MyVodafone decat dupa o luna (inainte nu exista aceasta restrictie). Nerezolvarea acestei solicitari confirma ceea ce am postat aici: http://forum.softped...8#entry18067337 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users