Modificari serviciu Transfer Credit
Last Updated: Feb 10 2017 09:42, Started by
_-_
, Oct 05 2015 17:49
·
0
#1
Posted 05 October 2015 - 17:49
Conditiile in care se poate utiliza transferul de credit la cartela Vodafone nu par sa fi suferit modificari: https://www.vodafone...index.htm#tab-3
Transfer credit 1.PNG 74.99K 74 downloads Cu toate acestea, anumite schimbari au avut loc dincolo de cele efectuate la nivelul interfetei web: Transfer credit 2.PNG 60.71K 89 downloads Transfer credit 3.PNG 19.94K 70 downloads Concret, indiferent daca transferul de credit se realizeaza de pe telefon (prin secventa *120*2*2*Nr_Cartela_Vf*3*1#) sau online (catre un numar care, mai nou, trebuie precedat de cifra "0"), acesta se supune urmatoarelor restrictii (doar nu ne puteam astepta la eliminarea unor restrictii...): 1) Un numar care a primit de 4 ori credit prin servicul "Transfer Credit" ("Ofera credit") nu mai poate primi credit de la acelasi numar sau de la un alt numar mai devreme de o luna de la data ultimului transfer. Inainte un numar de cartela Vodafone putea primi oricand credit de la oricate numere. 2) Un numar care a transferat credit nu mai poate primi la randul lui credit de la un alt numar mai devreme de o luna de la data ultimului transfer. Inainte un numar de cartela Vodafone putea primi credit imediat de la un alt numar, chiar daca a transferat credit. 3) Un numar de la care s-a transferat credit de pe telefon de 4 ori nu mai poate transfera credit si din contul My Vodafone mai devreme de o luna. Inainte nu exista aceasta restrictie. Prin "o luna" a se intelege 31 zile (oficial sunt 30 zile), iar prin valoarea minima de "1.24" Euro pentru a putea efectua un transfer de credit (de 1 Euro) a se intelege valoarea de "1.50" Euro. Edited by _-_, 22 October 2015 - 09:20. |
#2
Posted 05 October 2015 - 19:01
Am uitat sa precizez ca restrictiile la care m-am referit mai sus sunt pe jumatate deduse in mod empiric si pe jumatate formulate in baza unor presupuneri (intemeiate). Dar astept atat confirmari din partea altor utilizatori, cat si o confirmare oficiala!!!
Deocamdata am obtinut cateva confirmari ca intr-adevar un numar de cartela Vodafone care a transferat credit nu mai poate primi credit prin transfer nici de pe telefon si nici online. Inainte era valabil doar invers: nu putea transfera la randul lui credit decat dupa o luna de la data la care a primit credit prin transfer (exceptie: daca un numar a primit credit prin transfer de pe telefon putea sa transfere la randul lui credit doar din interfata web - aceasta posibilitate nu a devenit niciodata oficiala, de aceea era mai putin cunoscuta). De asemenea, am obtinut confirmarea ca un numar nu mai poate primi credit prin transfer decat de 4 ori. A cincea oara nu mai poate primi nici de la un alt numar. Probabil ca dupa o luna, restrictia este anulata, in sensul ca va putea transfera credit... De asemenea, de pe un un numar se puteau transfera maxim 12 Euro credit prin apel la *120# si maxim 12 Euro prin utilizarea contului My Vodafone, adica in total 24 Euro/ luna. Sau un numar putea transfera de 4 ori cate 3 Euro credit la un alt numar prin apel la *120#, apoi sa primeasca tot acest credit imediat inapoi de la celalalt numar (prelungindu-se valabilitatea cu cate 40 zile la fiecare). Acum nu se mai poate nimic din toate acestea... Edited by _-_, 05 October 2015 - 19:07. |
#3
Posted 05 October 2015 - 19:13
_-_, on 05 octombrie 2015 - 19:01, said: Un numar de cartela Vodafone care a transferat credit nu mai poate primi credit prin transfer nici de pe telefon si nici online. asta chiar este aiurea. pt ca poti transfera cuiva care a ramas in pana cu creditul, dar daca ai vreo urgenta si tu, nu mai ai dreptul sa primesti de la altul? ar fi ceva de genul, daca ai credit de dat, ce nevoie mai ai de la altul sa-ti dea si tie? |
#4
Posted 05 October 2015 - 19:47
Intr-adevar, este aiurea. Se poate considera ideea migrarii spre alt operator.
La ceilalti operatori un numar care a transferat credit poate primi oricand si oricat credit prin transfer de la alte numere. Nu ma asteptam la o asemenea restrictie din partea Vodafone. |
#5
Posted 05 October 2015 - 20:18
singurul castig al lor fiind de fapt ca te obliga sa reincarci tu, adica nu conteaza ca nu ai posibilitatea financiara sau materiala la momentul respectiv. dar daca ai nevoie ...
|
#6
Posted 09 October 2015 - 09:08
_-_, on 05 octombrie 2015 - 17:49, said:
3) Un numar de la care s-a transferat credit de pe telefon de 4 ori nu mai poate transfera credit si din contul My Vodafone mai devreme de o luna. Inainte nu exista aceasta restrictie. _-_, on 05 octombrie 2015 - 19:47, said:
Nu ma asteptam la o asemenea restrictie din partea Vodafone. Edited by mmm3, 09 October 2015 - 09:08. |
#7
Posted 09 October 2015 - 09:18
poate ca vor sa incaseze, asta e clar, dar nici sa te puna in situatii penibile fara iesire cand ai mai multa nevoie de credit. asta e deja bataie de joc.
|
#8
Posted 09 October 2015 - 09:23
Inca nu e nimic sigur : sunt probleme cu transferul de credit din cauza platformei lor super buna si super usoara...cel putin asa mi s-a spus cand am vorbit pe chat cu un operator.
|
#9
Posted 09 October 2015 - 09:29
@Vodafone Helper:
Te rugam sa ne comunici oficial, aici, daca au aparut sau nu restrictii noi la transferul de credit la cartela Vodafone. Daca da, dorim sa stim care sunt acelea si unde anume sunt anuntate public, pe site-ul vostru oficial, asa cum sunteti obligati, prin lege. Daca nu, dorim sa stim cand se vor remedia acele "probleme tehnice" care au aparut de la modificarea platformei, probleme care nu mai permit anumite transferuri de credit detaliate mai sus. Multumesc. Edited by gompo, 09 October 2015 - 09:34. |
#10
Posted 09 October 2015 - 18:06
|
#11
Posted 09 October 2015 - 19:25
gompo nu are cum sa-ti spuna asa ceva
pana acum blamam operatorii la orange de cand am avut treaba cu astia de la voda,aia vechi mi se par parfum 1 sunt spalaciti si instruiti sa te scoata din minti 2 au facut selectia una si una, numa corigenti si repetenti Edited by ceanu1980, 09 October 2015 - 19:25. |
#12
Posted 12 October 2015 - 09:14
gompo, on 09 octombrie 2015 - 09:29, said:
@Vodafone Helper: Te rugam sa ne comunici oficial, aici, daca au aparut sau nu restrictii noi la transferul de credit la cartela Vodafone. Daca da, dorim sa stim care sunt acelea si unde anume sunt anuntate public, pe site-ul vostru oficial, asa cum sunteti obligati, prin lege. Daca nu, dorim sa stim cand se vor remedia acele "probleme tehnice" care au aparut de la modificarea platformei, probleme care nu mai permit anumite transferuri de credit detaliate mai sus. Multumesc. Buna, Te rog sa-mi oferi in cadrul unui mesaj privat numarul de telefon de pe care ai incercat transferul de credit, canalul de transfer si numarul de telefon care trebuie sa primeasca creditul. De asemenea, te rog sa-mi oferi si eroarea aparuta in timpul efectuarii procesului. Multumesc! |
#13
Posted 12 October 2015 - 10:27
pai ce sa mai ofere omul daca am spus ca se primeste
REVENITI LUNA VIITOARE |
#14
Posted 12 October 2015 - 10:46
Vodafone, on 12 octombrie 2015 - 09:14, said:
Buna, Te rog sa-mi oferi in cadrul unui mesaj privat numarul de telefon de pe care ai incercat transferul de credit, canalul de transfer si numarul de telefon care trebuie sa primeasca creditul. De asemenea, te rog sa-mi oferi si eroarea aparuta in timpul efectuarii procesului. Multumesc! Eventual intrebati-i pe cei care s-au ocupat de implementarea noii platforme Prepay. Ma intereseaza o solutie generala valabila pentru orice numar, si nu doar rezolvarea punctuala a unui transfer catre un anumit numar. Multumesc. |
#15
Posted 12 October 2015 - 11:10
Buna,
Nu s-au schimbat conditiile de credit transfer. De aceea, ti-am cerut acele informatii. Multumesc! |
|
#16
Posted 12 October 2015 - 12:48
La mine, ca abonat, am vazut ca am o limita de 50 E (sunt abonat prin portare din feb 2014 si mai am perioada minima contractuala pana in iulie 2016). De fiecare data am reincarcat cartele online. Nu m-a interesat sa stiu perioada pentru care este limita, incarc de cel mult doua ori pe luna.
|
#17
Posted 12 October 2015 - 14:31
Vodafone, on 12 octombrie 2015 - 11:10, said:
Nu s-au schimbat conditiile de credit transfer. De aceea, ti-am cerut acele informatii. Atunci sunt defectiuni tehnice care impiedica respectarea conditiilor de transfer si care inca au ramas nerezolvate, ceea ce este si mai grav. Restrictiile la care m-am referit in primele doua posturi nu au fost eliminate. Si nu este vorba doar de un caz izolat. |
#18
Posted 12 October 2015 - 16:17
_-_, on 12 octombrie 2015 - 14:31, said: Atunci sunt defectiuni tehnice care impiedica respectarea conditiilor de transfer si care inca au ramas nerezolvate, ceea ce este si mai grav. Restrictiile la care m-am referit in primele doua posturi nu au fost eliminate. Si nu este vorba doar de un caz izolat. Te rog sa-mi oferi exemple de numere si mai multe detalii in cadrul unui mesaj privat. Multumesc! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users