![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model X

#73
Posted 07 October 2015 - 17:42

pai daca o iei full, probabil... dar daca o iei entry level si ajunge la 40.000e tot merita... pentru taxi merge si la 55.000e. Acum depinde si de produs, nu stim exact despre ce este vorba...
|
#74
Posted 07 October 2015 - 17:50

Este vorba de Model3, se va lansa undeva prin 2016, se dorea a fi unul "ieftin", inițial se spunea de 35000$, acum au făcut unii niște calcule și au zis că n-or sa reușească s-o scoata așa ieftin.
|
#75
Posted 07 October 2015 - 21:21

In EU un taxi alearga 250.000km/an, probabil ruleaza trei ani... ![]() in germanica fac pe undeva pe la 70.000-80.000 .. poate mai putin, poate un pic mai mult daca sunt doi soferi... dar ce zici tu acolo e SF... sa vedem sedanul de 35k euri... ca deocamdata avem sedanul +80k euri care nu e chiar cine stie ce, chiar daca cei de la marketing incearca sa o prezinte ca model de "lux"... iar astia mai au de invatat chestii elementare... de ex. nici un scaun ca lumea confortabil nu stiu sa faca, au pus niste scaune sport total aiurea... |
#76
Posted 08 October 2015 - 11:54

Plus celelalte materiale pe care le baga in jafurile astea de masini, ca sa ajunga la preturile astea. [ http://fs65.trilulilu.ro/imgs/therieper/caruta-tunata_0b05e989bd4f7f.jpg?size=original - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://media.realitatea.ro/multimedia/image/201107/w728/caruta_tunata_52649800.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://assets.sport.ro/assets/sport/2013/03/07/image_galleries/175386/foto-prima-caruta-tunata-din-romania-orice-taran-calatoreste-de-acum-ca-in-nfs-detalii-tehnice-si-specificatii_3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by benis, 08 October 2015 - 12:08. |
#77
Posted 11 October 2015 - 07:35

Am găsit un articol interesant legat de alimentarea mașinilor electrice, șoferii lor și atitudinea lor unii față de alții.
http://www.msn.com/e...p&pfr=1#image=3 |
#78
Posted 20 October 2015 - 19:16

Sunt niste jucarii foarte cool Tesla, dar nu vi se par extrem de plictisitoare ca design? Adica atatea inovatii in materie de tehnologie si la design nimic?
Oricum Tesla nu o iei ca vrei sa faci economie, la 80-100k euro... numai o masina economica nu e. Cica e o masina de lux cu care salvezi planeta. Ca producerea de energie electrica cu care incarci Tesla vine din eter. De asemenea fabrica de baterii pe care o construiesc, sunt convins ca nu va polua deloc, cum de altfel nici cele actuale care le furnizeaza baterii nu fac parjol pe planeta cu deseurile. Ce usor e sa manipulezi oamenii... Eu sunt foarte curios cum va merge Tesla cand gigantii auto vor intra peste segmentul lor de piata. Audi, Porsche deja au anuntat rivali pentru Tesla. Credeti ca Porsche nu poate face un concurent serios pentru Tesla avand in vedere know how-ul pe care il au in materie de masini? Eu zic ca o sa ii spulbere. Edited by emil_sv, 20 October 2015 - 19:21. |
#79
Posted 20 October 2015 - 19:33

#80
Posted 20 October 2015 - 19:46

Contrar numelui, o baterie Litium-Ion contine foarte putin litium! Dar sa stii ca nu e greu sa cauti pe net cu ce anume se mananca "litiumul" asta. Dupa terminarea tututor resurselor din pamant, se poate obtine litium din oceane, dar momentan nu este economic. Litium-ul este 100% reciclabil! Alte elemente din bateria litium-ion sunt cele care se pot gasi mai greu. ![]() Is There Enough Lithium to Maintain the Growth of the Lithium-Ion Battery Market? Sursa: http://www.greentech...m-Ion-Battery-M Si ca idee, odata cu automatizarea completa a masinilor, nu este necesar a se produce acelasi numar de masini electrice egal cu cele pe combustie interna. Se estimeaza ca nu este nevoie decat de 20% din masinile existente in prezent. Eu as renunta cu bucurie sa fac pe maimuta la volan in oras daca as putea apasa pe un buton si sa vina o masina sa ma duca la destinatie. Gandeste-te cat de gol ar fi orasul daca masinile ar fi conduse tot timpul, unde este nevoie si cand este nevoie (ca un serviciu de taxi). Iar pentru cei care isi fac griji ca producerea unei masini electrice + bateria este mai poluanta decat ceea ce conduc ei acum: - un VW Gold 2.0 TDI scoate pe teava in 5 ani (16.000 km/an x 5 = 80.000 km) - 2.536 tone CO2 fara a mai mentiona alte tone de NOx!!! (Asta cand este noua!) http://www.offsetter...ions-calculator http://publications....-5-2014-eng.pdf Chiar crede cineva ca producerea unei baterii poate produce 5.000 de tone (pt 150.000 de km) de CO2 fara a mai pune la socoteala poluarea si energia necesara extractiei de petrol, rafinarea si transportul pana la pompa??? - Liderul pe partea tehnica de la Tesla, JB Straubel, a declarat ca emisiile din procesul de fabricatie a unei masini + baterie sunt rascumparate dupa 1 an de la punerea pe drum a masinii, asta inseamna ca pentru poluarea provocata de un VW Golf de-a lungul vietii se pot produce cel putin 10 masini TESLA cu baterii de 85kwh!!! Tesla Model 3 va avea o baterie mai mica de 50kwh. - o baterie litium-ion se poate recicla intre 80 si 95% in functie de compozitie http://www.lion-eng....Engineering.pdf - pentru cei care tot tipa: "dar carbunele!!!" - Romania are un imens potential al energiei regenerabile! Daca guvernul s-ar mobiliza, Romania ar putea functiona pe 100% energie curata numai din eoliene, hidrocentrale si nucleara, fara a pune potentialul de energie iradiabila (solara) in calcul care este mai bun ca al Germaniei! Germania fiind nr.1 in lume la cantitatea de energie solara instalata, singurul minus pentru noi fiind marimea suprafetei tarii ... In 2013 Romania si-a asigurat necesarul energiei electrice din urmatoarele surse: 1. Non-renewable energy sources: 62.42%, as follows 27.25% - coal 19.61% - nuclear 14.35% - natural gas 0.08% - naphta 1.13% - other conventional sources 2. Renewable energy sources: 37.58%, as follows 27.36% - hydro-energy 8.94% - wind power 0.37% - biomass 0.85% - solar energy 0.05% - other renewable sources Sursa: https://en.wikipedia...ergy_in_Romania Deci, daca e sa adunam sursele nepoluante, avem 37.58% + 19.61% (nucleara) = 57.19% - surse nepoluante Mai departe avem: Sursa: https://en.wikipedia...ower_in_Romania In 2013 - Romania a produs din eoliene 2,599MW (8.94%). Daca potentialul este de 14.000MW, atunci inseamna ca Romania ar putea produce 45% din necesar numai din eoliene! 57.19% + 45% = 102.19% (ne mai ramane si pentru export fara punerea in functiune ale reactoarelor 3 si 4 de la Cernavoda) Pe langa toate astea adaugam si potentialul de energie solara (0.85% capacitate instalata in 2013) dupa cum se vede in imaginea de mai jos. [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/SolarGIS-Solar-map-Europe-en.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cat despre Tesla, isi aminteste cineva cat te mult costau PC-urile cand au aparut? Nu va mai plangeti atata, logic ca sunt scumpe acum, cineva trebuie sa plateasca pentru R&D. Altii platesc, pentru ca voi sa va bucurati in viitor, nu mai fiti asa invidiosi! [ http://media.techeblog.com/images/classics_.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Indoctrinat la maxim, citate la greu, minte zero. Pe scurt, iecologist habotnic, rupt de realitate. Edited by underb, 20 October 2015 - 19:47. |
#81
Posted 20 October 2015 - 19:46

usile alea sunt foarte faine, pacat ca nu au pus si in fata asa ceva. |
#82
Posted 21 October 2015 - 18:03

Giugiaro a si zvarlit un prototip cu usi cu deschidere pe verticala si pe fata si pe spate - Clipper.
[ http://www.autotribute.com/wp-content/uploads/2014/03/Italdesign-Giugiaro-Clipper-door-open.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://images.thecarconnection.com/lrg/giugiaro-clipper-concept_100458502_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://static.technologicvehicles.com/news/2708/Giugiaro_Clipper_2014.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by NecPlusUltra, 21 October 2015 - 18:07. |
|
#83
Posted 21 October 2015 - 18:28

Masina si ideea sunt bune,incarcatul e treaba Daca nu esti in America sau Europa de Vest nu te descurci,si inca nici acolo,se poate intampla sa ti se opreasca masina in drum,ar trebui sa ofere si versiuni hibrid. In rest pe mine ma enerveaza usile spate de tip gullwing,ce faci intr-o parcare stramta? Cu usi normale,mai aveai putin loc,pe astea cum le deschizi putin lovesti masina langa tine,si iesi afara ca in filmele cu Cichi Cean. Daca acei curiozitatea te uitai la o prezentare. Ușile din spate au doua seturi de balamale, in asa fel incat nu se deschid înspre exterior, ci numai in sus.
Sunt niste jucarii foarte cool Tesla, dar nu vi se par extrem de plictisitoare ca design? Adica atatea inovatii in materie de tehnologie si la design nimic? Oricum Tesla nu o iei ca vrei sa faci economie, la 80-100k euro... numai o masina economica nu e. Cica e o masina de lux cu care salvezi planeta. Ca producerea de energie electrica cu care incarci Tesla vine din eter. De asemenea fabrica de baterii pe care o construiesc, sunt convins ca nu va polua deloc, cum de altfel nici cele actuale care le furnizeaza baterii nu fac parjol pe planeta cu deseurile. Ce usor e sa manipulezi oamenii... Eu sunt foarte curios cum va merge Tesla cand gigantii auto vor intra peste segmentul lor de piata. Audi, Porsche deja au anuntat rivali pentru Tesla. Credeti ca Porsche nu poate face un concurent serios pentru Tesla avand in vedere know how-ul pe care il au in materie de masini? Eu zic ca o sa ii spulbere. Nu poate. Tesla deține tehnologie si patente pe care alte companii nu le pot folosi. |
#84
Posted 22 October 2015 - 02:00

Eh, cum sa nu, stai oleaca sa sara cu banu'
![]() Viitorul este EV, mie mi se pare clar, este un motor net superior, iar energie poti obtine din enspe mii de surse, mai mult sau mai putin poluante. Se laudau nu stiu ce companie americana (unii seriosi, nu copaia SRL) ca in 10 ani o sa scoata primul reactor cu fuziune nucleara, ala o sa fie momentul cand motorul cu ardere interna o sa inceapa sa fie cam inutil pentru fatzaiala prin orase (cam la asta folosim majoritatea tigaile). Porka au anuntat un super-model full electric cu autonomie de 500 de km, adica cam cat are un benzinar normal. http://newsroom.pors...-car-11391.html Dar mai e pana departe. Edited by a3ds, 22 October 2015 - 02:04. |
#85
Posted 22 October 2015 - 08:42

Am găsit un articol interesant legat de alimentarea mașinilor electrice, șoferii lor și atitudinea lor unii față de alții. http://www.msn.com/e...p&pfr=1#image=3
Sunt niste jucarii foarte cool Tesla, dar nu vi se par extrem de plictisitoare ca design? Adica atatea inovatii in materie de tehnologie si la design nimic? Oricum Tesla nu o iei ca vrei sa faci economie, la 80-100k euro... numai o masina economica nu e. Cica e o masina de lux cu care salvezi planeta. Ca producerea de energie electrica cu care incarci Tesla vine din eter. De asemenea fabrica de baterii pe care o construiesc, sunt convins ca nu va polua deloc, cum de altfel nici cele actuale care le furnizeaza baterii nu fac parjol pe planeta cu deseurile. Ce usor e sa manipulezi oamenii... Eu sunt foarte curios cum va merge Tesla cand gigantii auto vor intra peste segmentul lor de piata. Audi, Porsche deja au anuntat rivali pentru Tesla. Credeti ca Porsche nu poate face un concurent serios pentru Tesla avand in vedere know how-ul pe care il au in materie de masini? Eu zic ca o sa ii spulbere. |
#86
Posted 22 October 2015 - 08:43

Pacat ca fara subventii de la stat ar fi complet nerentabile.
|
#87
Posted 22 October 2015 - 09:23

Bataie cu /pe stecher. Las' ca la noi vine specia aia care-i atrasa de cupru si fer.. se ocupa ei de treaba. In California sunt paduri de eoliene si zeci si sute de hectare de fotovoltaice. Au suficient curent "bio". Nu curentul e problema, bateriile sunt. Apropo am vazut ieri o Tesla cu numere de Lituania... chiar ma intrebam cum naiba a ajuns pana aici cu ea ![]() Edited by emil_sv, 22 October 2015 - 09:23. |
|
#89
Posted 25 October 2015 - 19:03

update de soft si ai pilot automat inteligent (frana, acceleratie, curbe, semnalizeaza si schimba singura banda )... Nice.
E clar ca nu e perfect, dar cum e sa te trezesti a doua zi dimineata si sa iti spuna masina ca stii, am devenit mai inteligenta, stiu sa conduc singura ![]() http://0-100.hotnews...emul-autopilot/ http://0-100.hotnews...ii-periculoase/ Edited by t-balt, 25 October 2015 - 19:09. |
#90
Posted 27 October 2015 - 19:39

O mare realizare din punct de vedere al fiabilitatii motorului si o si mai mare porcarie din cauza autonomiei,a costurilor de mentenanta cu acumulatorul si a timpului imens de incarcare.
Acea autonomie cred ca e clar pentru toata lumea ca e in conditii de laborator cu baterie noua,mers ca melcul temperaturi ideale si multi, multi alti factori. In exploatare obisnuita iarna cand e frig si bateria e mai degradata(odata cu orice ciclu de incarcare/descarcare mai ales daca se realizeaza la curenti mari bateria isi pierde din capacitate) aceasta autonomie poate fi si de doar 50KM daca te mai dai sportiv la ea. Sa vezi ce fain e cand te sui in masina si iti arata full si dupa 50km iti indica LowBatery iar in alti 5km se opreste de tot si-ti canta cucu in mijlocul campului. Cu o astfel de masina e super-mega riscant sa parasesti orasul si chiar si asa e destul de nasol sa faci pana prostului mai ales ca e si dificil de alimentat. Singura amagire ar fi inlocuirea acumalatorilor motori cu totul in asa zisele unitati PECO, statii de schimb mai dese ca ciupercile dupa ploaie si bineinteles motor auxiliar cu ardere interna sa te poti tara pana la cea mai apropiata statie cand se taie macaroana. Total aiurea, in loc sa te bucuri de masina stai tot timpul cu grija sa dramaluiesti curentul ca sa ajungi la destinatie.Fite de milionari. Edited by geo123, 27 October 2015 - 19:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users