Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Afacere cu autoutilitara / duba 3.5 T.
Last Updated: Feb 24 2019 17:25, Started by
Beko10
, Sep 30 2015 15:12
·
0
#1
Posted 30 September 2015 - 15:12
Daca investesc 3000 euro pe o duba sau autoutilitara 3.5 T, risc sa dau faliment ?
Daca dau anunt in ziar / internet / prieteni ..am sanse sa transport ceva ? Mobila, moloz, animale, piatra...etc. Credeti ca ar merge afacerea ?? Nu vreau sa ma imbogatesc, daca imi iasa profit minim 400 de euro pe luna, eu sunt multumit. Edited by Beko10, 30 September 2015 - 15:18. |
#2
Posted 30 September 2015 - 15:16
Cât timp te ții de treabă și știi ce faci, încă-i bine şi mere orice.
Să nu ai aşteptări prea mari însă; mai laşi roţile să se învârtă chiar şi atunci când nu pare a fi cu un profit rapid. |
#3
Posted 30 September 2015 - 15:21
Fa si tu niste calcule. Cat costa intretinerea masinii: combustibil, taxe, consumabile, amortizarea masinii. Si vezi cate curse trebuie sa faci pe zi. Apoi afli daca e realist sa faci atatea curse.
|
#4
Posted 30 September 2015 - 17:04
Eu cred ca sunt multe aspecte de luat in considerare,in primul rand sa ai un fond de rulaj de bani destul de consistent,nu stiu daca vei gasi mereu clienti cu plata pe loc,unele facturi pot avea un termen de decontare de 30 de zile.Ideal ar fi sa prinzi un contract cu o firma de curierat sau ceva de genul asta pentru a avea asigurata o cursa zilnica(este foarte greu sa patrunzi in circuit).Vezi ca exista Bursa De Transport pentru a gasi clienti din orice zona a tarii.La 3000 euro gasesti ceva dubite,cu ceva destul de multi km,asa ca sa iei in calcul si cati bani vei mai investi in ea.Depinde mult de zona unde locuiesti pentru a avea clienti la transport materiale de constructii,moloz,pietris,balastru,aici se preteaza cel mai bine o masina basculabila.Si sunt foarte multe altele de luat in seama ,dar ca idee daca vrei sa fii propriul stapan este foarte bine sa incerci.
|
#5
Posted 30 September 2015 - 19:06
E greu! Am prieteni care vor sa vanda din masini ca nu le merge!
|
#6
Posted 30 September 2015 - 19:09
#8
Posted 30 September 2015 - 23:52
Iti poti face "relatii" cu angajatii supermaketurilor gen Praktiker, Dedeman, Bricostore platindu-le o cota parte din pretul cursei. De multe ori mi-au fost propuse astfel de servicii de catre consilierii de vanzari din aceste magazine cand cumparam cate ceva voluminos. Au fost de la dacii pick-up (carora aproape ca le cadeau rotile) pana la vw lt46.
Bineinteles, cursele erau pe sub mana, soferii neplatind nimic la stat. Un avantaj ti-l vei face si daca pui mana si ajuti clientul, mutand/carand/urcand bunul transportat. Eventual iti poti face si carti de vizita. O experienta care m-a dezgustat a fost acum 5 ani cu 2 tipi de la staer (soferul si inca unul care nu stiu ce rol avea in toata cursa asta), care au refuzat categoric sa ma ajute sa urc mobila cu toate ca le-am spus ca nu o vor face gratuit ci contra cost.... dar se pare ca sunt si romani din acest sistem carora le ajung salariile. Multa bafta! |
#9
Posted 01 October 2015 - 02:34
dezgustat imi pare cam mult. tine minte ca sunt mai multe explicatii pentru asta:
1. e sofer, nu hamal. ti'au pus marfa la dispozitie conform contractului/intelegerii. daca vor sa face ceva in plus zici saru'mana. poti cere, dar nu ai voie sa te superi ca esti refuzat. 2. problema de asigurari. eu nu las pe nimeni sa incarce in masini sau sa descarce din masini marfa. e treaba soferului. trage masina la dock si e treaba soferului sa intre inauntru cu crocodilul sau sa descarce/incarce manual. la fel sa puna marfa pe dock sau la usa. e exact situatia inversa. dar nici soferul nu are voie sa intre in depozit. angajatul meu nu intra in masina lui, ca nu stie cum e aranjata marfa si poate sa'i cada ceva in cap, si nici soferul nu are ce cauta la mine fara protectia muncii facuta. intra in fata la birouri daca are ceva de discutat sau asteapta la usa depozitului. iti pare corect? altfel, industria transporturilor e foarte dificila. mai mari sanse ai in mediul rural cu utilajul corespunzator. |
#11
Posted 17 October 2015 - 23:14
Fara SRL ca te ajunge multi bani , cand vrei sa faci SRL trebuie sa ai o firma mare cu minim 10 de angajati
|
#13
Posted 18 October 2015 - 17:36
#14
Posted 18 October 2015 - 20:57
Daca ai o duba pana in 3,5 t poti sa te duci la fabrici de paine care au nevoie si sa faci transport
|
#15
Posted 21 October 2015 - 19:40
Eu am un Daily de 3,5 basculantă. E al 3-lea an deja și tot e greu mai ales că iarna nu car mai nimic, nu se construiește. Poate doar o mobilă. Cu duba poate mai faci doar dacă ai ceva sigur de cărat și te bazezi pe asta. Eu am băgat și la cereale și la orice se putea căra. O dată am dus și un mort la groapă... Banu să iasă dar îți zic, cum m-am bronzat eu ca tractoriștii 2 ani prin balastiere, așa o să te bronzezi și tu prin piețe lângă dubă. Cumpără duba doar dacă ai ceva sigur de cărat sau încă poți lucra în ture la servici și între timp să mai cari. Dacă roata se învârte banul iese și o să fii mulțumit.
|
|
#16
Posted 24 February 2019 - 17:25
Se mai merita in 2019 sa cumperi.o duba? Ma gandeam sa cumpar un ford tranzit cu 3000 euro si sa caut firme ( fan curier, cargus, etc) pentru colaborare?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users