Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

Timisoara vs Cluj vs Targu Mures - Facultate de Medicina

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
ralucastefanescu1997

ralucastefanescu1997

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 29.09.2015
Buna ziua! Sunt eleva in clasa a XII-a la profil mate-info la un liceu din Alba Iulia. Initial am vrut sa dau la politehnica, dar de cateva saptamani incoace am reflectat putin la acest lucru si m-am gandit ca medicina ar fi mai potrivita pentru mine decat poli.Atat chimia cat si biologia imi plac foarte mult si cred ca am descoperit o pasiune pentru medicina de la mama mea care e medic pediatru.Ca sa nu o mai lungesc, va cer o parere sincera: In care din aceste trei orase facultatea de medicina este mai buna si care sunt avantajele si dezvantajele fiecarui oras in parte(nivel de trai, oameni, viata cotidiana in general)?

#2
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013