![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Oferte de portare in reteaua Orange

#3907
Posted 10 April 2023 - 18:59

Da. Și dispare și internetul nelimitat.
Edited by badmania98, 10 April 2023 - 18:59. |
#3909
Posted 12 April 2023 - 18:50

Pentru cine are numere prin alte companii, la orange avem acum fun 11 cu roaming si nelimitat+5g acces la 50% reducere pe toata perioada contractuala
![]() *portarea se face direct in orange, nu in oroc ![]() Edited by Maschine, 12 April 2023 - 18:52. |
#3910
Posted 12 April 2023 - 22:14

Încet încet se trezesc băieții...eu luna trecuta am portat 2 nr.cu abonament la orange ptr care plăteam 20 euro în rețeaua digi și acum plătesc 5 euro .
|
#3911
Posted 13 April 2023 - 11:12

...
Edited by stiinta_craiova, 13 April 2023 - 11:13. |
#3912
Posted 18 April 2023 - 11:10

Salut! Merita sa ma portez de la DIGI la Orange cu oferta asta de 5.5 euro? Mentionez ca am un telefon 5G. Mulțumesc!
|
#3913
Posted 18 April 2023 - 15:58

mercur68, on 10 aprilie 2023 - 15:24, said:
La oferta Fun 11, dupa expirarea contractului pe 2 ani probabil, abonamentul devine de 11 euro? Cine stie? Da. am avut eu un Smart 25 redus la 17.5 si nu am fost f atent iar luna asta cand mi-a expirat, factura a venit de 25e. Deschis caz la ei si mi-au confirmat ca ofertele sunt pe fix 24 luni, in luna a 25-a e abonamentul full. |
#3915
Posted 22 April 2023 - 11:45

cea mai proasta experienta ever la portare ... daca stiam mai bine stateam in banca mea
am vrut sa ma portez din yoxo la abonamentul cu fun 11 redus la 5.5 euro ... sun la nr de pe site, ce sa vezi oferta e valabila doar daca vii din "alta" retea, daca vii din yoxo se poate doar cel de 15 euro redus la 7.5 ... ma rog, nu stiu daca chiar asa e sau a facut upselling, e ok si ala de 7.5 zic eu. si de aici incepe distractia. mi-a zis sa ma trec din aplicatia yoxo pe prepay si ca apoi o sa ma sune cu finalizarea procedurii de portare. zis si facut. cica abonamentul ar fi trebuit sa se activeze joi (discutia avand loc marti), dupa ce ajunge curierul cu contractul etc. joi nici urma de curier si nici de abonament, eram (si inca sunt) pe un fel de prepay uitat de dumnezeu, pot sa sun si am si acces la net dar zici ca ma aflu in zona crepusculara, internetul merege doar H, reteaua dispare efectiv de multe ori etc. sun la serviciu clienti, puteam la fel de bine sa sun la apa nova. ca pe nr meu nu apare nicio cerere de portare in curs, ca ei ma pot ajuta doar sa-mi faca o cerere noua. asa ca dupa 15 minute pierdute (din care 10 in asteptare) le multumesc pentru "ajutor" si sun la nr de comenzi online orange. acolo mi se spune ca probabil colegii de la serviciu clienti nu au putut sa vada in sistem cererea de portare dar ca it's all good, ca in momentul in care va ajunge curierul cu contractul se realizeaza trecerea la abonament. ieri in cele din urma primesc mesaj de la cargus si intr-un final ajunge si contractul. doamne ajuta, poate scap si eu de stat pe hotspot facut de colegi/prietena. yeah sure. nu se realizeaza nicio portare. am avut si treaba ieri, m-am gandit ca poate e nevoie sa se mai realizeze ceva in sistem cine stie, POATE de azi sunt si eu portat. doar ca nu. intru de data asta pe chat cu un consultant, ii explic situatia... discutie chiar mai aiuritoare decat cea de la telefon din urma cu 2 zile. intr-un final imi spune ca portarea se va realiza pe 18.05??????? (in conditiile in care eu am contract datat din 18.04 si in care scrie clar ca e valabil de la acea data) si ca in plus trebuie sa ma duc eu intr-un magazin fizic si sa cer de acolo o cartela goala pe care sa se porteze numarul, dupa ce fac asta sa revin iarasi la ei si ca vor incerca sa-mi realizeze portarea mai devreme????? nu stiu ce s-a intamplat, dar experienta mai proasta nu am avut nici acum 7-8 ani cand m-am portat prima data. timp pierdut, nervi cu servicii de telefonie execrabile (dispare pur si simplu reteaua in mijlocul apelurilor, trebuie sa ma rog la 3 sateliti sa incarce o pagina web pe date), serviciu clienti care nu te ajuta cu nimic, iar acum trebuie sa mai si umblu prin magazine ca sa realizez o portare "exclusiv online" Edited by newbie13, 22 April 2023 - 11:47. |
#3916
Posted 22 April 2023 - 12:14

Cred ca nici ei nici tu n-ati inteles ce inseamna portare.
De la angajatii orange sa n-ai mari pretentii sa stie ce insemna domeniul telecom. Portare e cand vii cu numarul din alta retea. Daca le-ai pomenit cuvantul portare i-ai bagat in ceata grav ![]() Yoxo-prepay orange-abonament orange sunt aceeasi retea. In cazul asta trebuie transfer, Nu necesita schimbare de sim. |
|
#3917
Posted 22 April 2023 - 12:18

newbie13, on 22 aprilie 2023 - 11:45, said:
cea mai proasta experienta ever la portare ... daca stiam mai bine stateam in banca mea am vrut sa ma portez din yoxo la abonamentul cu fun 11 redus la 5.5 euro ... sun la nr de pe site, ce sa vezi oferta e valabila doar daca vii din "alta" retea, daca vii din yoxo se poate doar cel de 15 euro redus la 7.5 ... ma rog, nu stiu daca chiar asa e sau a facut upselling, e ok si ala de 7.5 zic eu. si de aici incepe distractia. mi-a zis sa ma trec din aplicatia yoxo pe prepay si ca apoi o sa ma sune cu finalizarea procedurii de portare. zis si facut. cica abonamentul ar fi trebuit sa se activeze joi (discutia avand loc marti), dupa ce ajunge curierul cu contractul etc. joi nici urma de curier si nici de abonament, eram (si inca sunt) pe un fel de prepay uitat de dumnezeu, pot sa sun si am si acces la net dar zici ca ma aflu in zona crepusculara, internetul merege doar H, reteaua dispare efectiv de multe ori etc. sun la serviciu clienti, puteam la fel de bine sa sun la apa nova. ca pe nr meu nu apare nicio cerere de portare in curs, ca ei ma pot ajuta doar sa-mi faca o cerere noua. asa ca dupa 15 minute pierdute (din care 10 in asteptare) le multumesc pentru "ajutor" si sun la nr de comenzi online orange. acolo mi se spune ca probabil colegii de la serviciu clienti nu au putut sa vada in sistem cererea de portare dar ca it's all good, ca in momentul in care va ajunge curierul cu contractul se realizeaza trecerea la abonament. ieri in cele din urma primesc mesaj de la cargus si intr-un final ajunge si contractul. doamne ajuta, poate scap si eu de stat pe hotspot facut de colegi/prietena. yeah sure. nu se realizeaza nicio portare. am avut si treaba ieri, m-am gandit ca poate e nevoie sa se mai realizeze ceva in sistem cine stie, POATE de azi sunt si eu portat. doar ca nu. intru de data asta pe chat cu un consultant, ii explic situatia... discutie chiar mai aiuritoare decat cea de la telefon din urma cu 2 zile. intr-un final imi spune ca portarea se va realiza pe 18.05??????? (in conditiile in care eu am contract datat din 18.04 si in care scrie clar ca e valabil de la acea data) si ca in plus trebuie sa ma duc eu intr-un magazin fizic si sa cer de acolo o cartela goala pe care sa se porteze numarul, dupa ce fac asta sa revin iarasi la ei si ca vor incerca sa-mi realizeze portarea mai devreme????? nu stiu ce s-a intamplat, dar experienta mai proasta nu am avut nici acum 7-8 ani cand m-am portat prima data. timp pierdut, nervi cu servicii de telefonie execrabile (dispare pur si simplu reteaua in mijlocul apelurilor, trebuie sa ma rog la 3 sateliti sa incarce o pagina web pe date), serviciu clienti care nu te ajuta cu nimic, iar acum trebuie sa mai si umblu prin magazine ca sa realizez o portare "exclusiv online" Edited by Maschine, 22 April 2023 - 12:19. |
#3918
Posted 22 April 2023 - 12:24

alexa32, on 22 aprilie 2023 - 12:14, said:
Cred ca nici ei nici tu n-ati inteles ce inseamna portare. De la angajatii orange sa n-ai mari pretentii sa stie ce insemna domeniul telecom. Portare e cand vii cu numarul din alta retea. Daca le-ai pomenit cuvantul portare i-ai bagat in ceata grav ![]() Yoxo-prepay orange-abonament orange sunt aceeasi retea. In cazul asta trebuie transfer, Nu necesita schimbare de sim. Edited by newbie13, 22 April 2023 - 12:25. |
#3919
Posted 22 April 2023 - 12:55

Nu e vina ta.
Ei trebuiau sa te consilieze si sa-ti spuna ca trebuie un transfer de la prepay la abonament daca nu sunt in stare sa te treaca direct de la yoxo la abonament. Fara niciun sim nou, se putea rezolva instant, urmand sa-ti trimita contractul pe email si apoi prin curier. |
#3920
Posted 22 April 2023 - 14:39

Nu e vina ta. Ei trebuiau sa te consilieze si sa-ti spuna ca trebuie un transfer de la prepay la abonament daca nu sunt in stare sa te treaca direct de la yoxo la abonament. Fara niciun sim nou, se putea rezolva instant, urmand sa-ti trimita contractul pe email si apoi prin curier.
Edited by AlexEn, 23 April 2023 - 18:57.
|
#3921
Posted 22 April 2023 - 23:51

se pare ca a treia oara a fost cu noroc
am mai bagat o fisa la serviciu clienti si se pare ca de data asta am dat peste cineva competent. "ceva nu s-a facut bine la dumneavoastra..." (dupa mintea unora probabil e vina mea, client, ca doar eu am acces la sistemele lor sa-mi MIGREZ abonamentul right???) mi-a zis ca se va rezolva in 1 zi lucratoare, fara niciun extra-sim sau alte balarii I know that mistakes happen, fie ca a fost o eroare umana sau de sistem, whatever. ce m-a surprins e ca doi operatori diferiti de la serviciu clienti au fost mai mult decat inutili... daca ai o problema trebuie sa te rogi (la sateliti?) sa dai peste cineva care e capabil sa te ajute ca fapt divers nici in shop-uri nu am avut experiente prea placute, am avut o problema cu cardul de credit de la orange money (adresa de livrare a cardului era gresita) si dupa 2 vizite tot nu au fost in stare sa ma ajute, dar acolo am abandonat repede si folosesc doar google pay csf |
|
#3922
Posted 23 April 2023 - 10:38

https://www.orange.r...ni-si-conditii/
![]() https://www.orange.r...-conditii/yoxo/ ![]() https://www.portabil... ![]() |
#3923
Posted 23 April 2023 - 13:04

da, tot procesul a mers foarte prost, da ORANGE A FACUT ERORI in cazul meu, lucru obiectiv adevarat (vrei sa postez speedtest din mijlocul Bucurestiului sau ce? ma rog probabil atunci o sa zici ca sunt in buncar antiatomic si d-aia merge prost lol) si recunoscut chiar si de ei. si, cum am zis, nici macar nu ma deranjeaza foarte tare faptul ca s-a facut o greseala (se poate intampla oricui la orice operator), ci m-a deranjat ca serviciul clienti nu doar ca nu te ajuta dar iti da tot felul de indicatii stupide (umbla dupa sim-uri goale etc) desi au acces la sistemul informatic si pot sa vada care e problema sau daca nu se pricep sa escaladeze - nu sa ofere informatii eronate clientului. daca te duci la reprezentanta cu masina ca nu mai intra in viteza nu te astepti sa te puna aia sa schimbi bateria, nu?
![]() Edited by AlexEn, 23 April 2023 - 18:59. |
#3924
Posted 23 April 2023 - 13:14

(...) m-a deranjat ca serviciul clienti nu doar ca nu te ajuta dar iti da tot felul de indicatii stupide (umbla dupa sim-uri goale etc) desi au acces la sistemul informatic si pot sa vada care e problema (...) P.S. Fie vorba între noi, cred că mai multe răspunsuri primești dacă te duci la biserică, comparativ cu un telefon în Call Center... ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users