Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.
 Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...
 O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...
 

Oferte de portare in reteaua Orange

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
4104 replies to this topic

#3907
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,622
  • Înscris: 28.11.2001
Da. Și dispare și internetul nelimitat.

Edited by badmania98, 10 April 2023 - 18:59.


#3908
mercur68

mercur68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,436
  • Înscris: 07.08.2007
Multumesc

#3909
Maschine

Maschine

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 26.01.2018
Pentru cine are numere prin alte companii, la orange avem acum fun 11 cu roaming si nelimitat+5g acces la 50% reducere pe toata perioada contractuala :)
*portarea se face direct in orange, nu in oroc :)

Edited by Maschine, 12 April 2023 - 18:52.


#3910
misanul

misanul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 763
  • Înscris: 17.09.2010
Încet încet se trezesc băieții...eu luna trecuta am portat 2 nr.cu abonament la orange ptr care plăteam 20 euro în rețeaua digi și acum plătesc 5 euro .


#3911
stiinta_craiova

stiinta_craiova

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,165
  • Înscris: 31.08.2009
...

Edited by stiinta_craiova, 13 April 2023 - 11:13.


#3912
BogdanBgdRomania

BogdanBgdRomania

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 28.04.2018
Salut! Merita sa ma portez de la DIGI la Orange cu oferta asta de 5.5 euro? Mentionez ca am un telefon 5G. Mulțumesc!

#3913
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007

 mercur68, on 10 aprilie 2023 - 15:24, said:

La oferta Fun 11, dupa expirarea contractului pe 2 ani probabil, abonamentul devine de 11 euro? Cine stie?

Da. am avut eu un Smart 25 redus la 17.5 si nu am fost f atent iar luna asta cand mi-a expirat, factura a venit de 25e. Deschis caz la ei si mi-au confirmat ca ofertele sunt pe fix 24 luni, in luna a 25-a e abonamentul full.

#3914
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,645
  • Înscris: 06.03.2004
Nimic spectaculos,scrie in contract.

#3915
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,010
  • Înscris: 13.12.2009
cea mai proasta experienta ever la portare ... daca stiam mai bine stateam in banca mea

am vrut sa ma portez din yoxo la abonamentul cu fun 11 redus la 5.5 euro ... sun la nr de pe site, ce sa vezi oferta e valabila doar daca vii din "alta" retea, daca vii din yoxo se poate doar cel de 15 euro redus la 7.5 ... ma rog, nu stiu daca chiar asa e sau a facut upselling, e ok si ala de 7.5 zic eu. si de aici incepe distractia. mi-a zis sa ma trec din aplicatia yoxo pe prepay si ca apoi o sa ma sune cu finalizarea procedurii de portare. zis si facut. cica abonamentul ar fi trebuit sa se activeze joi (discutia avand loc marti), dupa ce ajunge curierul cu contractul etc.

joi nici urma de curier si nici de abonament, eram (si inca sunt) pe un fel de prepay uitat de dumnezeu, pot sa sun si am si acces la net dar zici ca ma aflu in zona crepusculara, internetul merege doar H, reteaua dispare efectiv de multe ori etc. sun la serviciu clienti, puteam la fel de bine sa sun la apa nova. ca pe nr meu nu apare nicio cerere de portare in curs, ca ei ma pot ajuta doar sa-mi faca o cerere noua. asa ca dupa 15 minute pierdute (din care 10 in asteptare) le multumesc pentru "ajutor" si sun la nr de comenzi online orange. acolo mi se spune ca probabil colegii de la serviciu clienti nu au putut sa vada in sistem cererea de portare dar ca it's all good, ca in momentul in care va ajunge curierul cu contractul se realizeaza trecerea la abonament.

ieri in cele din urma primesc mesaj de la cargus si intr-un final ajunge si contractul. doamne ajuta, poate scap si eu de stat pe hotspot facut de colegi/prietena. yeah sure. nu se realizeaza nicio portare. am avut si treaba ieri, m-am gandit ca poate e nevoie sa se mai realizeze ceva in sistem cine stie, POATE de azi sunt si eu portat. doar ca nu. intru de data asta pe chat cu un consultant, ii explic situatia... discutie chiar mai aiuritoare decat cea de la telefon din urma cu 2 zile. intr-un final imi spune ca portarea se va realiza pe 18.05??????? (in conditiile in care eu am contract datat din 18.04 si in care scrie clar ca e valabil de la acea data) si ca in plus trebuie sa ma duc eu intr-un magazin fizic si sa cer de acolo o cartela goala pe care sa se porteze numarul, dupa ce fac asta sa revin iarasi la ei si ca vor incerca sa-mi realizeze portarea mai devreme?????

nu stiu ce s-a intamplat, dar experienta mai proasta nu am avut nici acum 7-8 ani cand m-am portat prima data. timp pierdut, nervi cu servicii de telefonie execrabile (dispare pur si simplu reteaua in mijlocul apelurilor, trebuie sa ma rog la 3 sateliti sa incarce o pagina web pe date), serviciu clienti care nu te ajuta cu nimic, iar acum trebuie sa mai si umblu prin magazine ca sa realizez o portare "exclusiv online"

Edited by newbie13, 22 April 2023 - 11:47.


#3916
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Cred ca nici ei nici tu n-ati inteles ce inseamna portare.
De la angajatii orange sa n-ai mari pretentii sa stie ce insemna domeniul telecom.
Portare e cand vii cu numarul din alta retea.
Daca le-ai pomenit cuvantul portare i-ai bagat in ceata grav ;)

Yoxo-prepay orange-abonament orange sunt aceeasi retea.
In cazul asta trebuie transfer, Nu necesita schimbare de sim.

#3917
Maschine

Maschine

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 26.01.2018

 newbie13, on 22 aprilie 2023 - 11:45, said:

cea mai proasta experienta ever la portare ... daca stiam mai bine stateam in banca mea

am vrut sa ma portez din yoxo la abonamentul cu fun 11 redus la 5.5 euro ... sun la nr de pe site, ce sa vezi oferta e valabila doar daca vii din "alta" retea, daca vii din yoxo se poate doar cel de 15 euro redus la 7.5 ... ma rog, nu stiu daca chiar asa e sau a facut upselling, e ok si ala de 7.5 zic eu. si de aici incepe distractia. mi-a zis sa ma trec din aplicatia yoxo pe prepay si ca apoi o sa ma sune cu finalizarea procedurii de portare. zis si facut. cica abonamentul ar fi trebuit sa se activeze joi (discutia avand loc marti), dupa ce ajunge curierul cu contractul etc.

joi nici urma de curier si nici de abonament, eram (si inca sunt) pe un fel de prepay uitat de dumnezeu, pot sa sun si am si acces la net dar zici ca ma aflu in zona crepusculara, internetul merege doar H, reteaua dispare efectiv de multe ori etc. sun la serviciu clienti, puteam la fel de bine sa sun la apa nova. ca pe nr meu nu apare nicio cerere de portare in curs, ca ei ma pot ajuta doar sa-mi faca o cerere noua. asa ca dupa 15 minute pierdute (din care 10 in asteptare) le multumesc pentru "ajutor" si sun la nr de comenzi online orange. acolo mi se spune ca probabil colegii de la serviciu clienti nu au putut sa vada in sistem cererea de portare dar ca it's all good, ca in momentul in care va ajunge curierul cu contractul se realizeaza trecerea la abonament.

ieri in cele din urma primesc mesaj de la cargus si intr-un final ajunge si contractul. doamne ajuta, poate scap si eu de stat pe hotspot facut de colegi/prietena. yeah sure. nu se realizeaza nicio portare. am avut si treaba ieri, m-am gandit ca poate e nevoie sa se mai realizeze ceva in sistem cine stie, POATE de azi sunt si eu portat. doar ca nu. intru de data asta pe chat cu un consultant, ii explic situatia... discutie chiar mai aiuritoare decat cea de la telefon din urma cu 2 zile. intr-un final imi spune ca portarea se va realiza pe 18.05??????? (in conditiile in care eu am contract datat din 18.04 si in care scrie clar ca e valabil de la acea data) si ca in plus trebuie sa ma duc eu intr-un magazin fizic si sa cer de acolo o cartela goala pe care sa se porteze numarul, dupa ce fac asta sa revin iarasi la ei si ca vor incerca sa-mi realizeze portarea mai devreme?????

nu stiu ce s-a intamplat, dar experienta mai proasta nu am avut nici acum 7-8 ani cand m-am portat prima data. timp pierdut, nervi cu servicii de telefonie execrabile (dispare pur si simplu reteaua in mijlocul apelurilor, trebuie sa ma rog la 3 sateliti sa incarce o pagina web pe date), serviciu clienti care nu te ajuta cu nimic, iar acum trebuie sa mai si umblu prin magazine ca sa realizez o portare "exclusiv online"
Ca sa beneficiezi de oferta aia la 5,5€ trebuia sa vi cu nr din alta retea, altfel yoxo/prepay->postpay se incadreaza la migrare. Daca nu voiai neaparat sa pastrezi nr de yoxo si sa beneficiezi de oferta aia puteai lua un nr nou de vdf gratis cu 0€ de ex si sa faci portarea in oro de pe ala, astfel primeai oferta la 5,5€ cu net nelimitat/5g, iti faceai esim daca telefonul suporta sau mergeai in shop si cereai o schimbare de sim ca sa ai acces la sim fara sa ti-l mai trimita aia din cc pe curier.

Edited by Maschine, 22 April 2023 - 12:19.


#3918
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,010
  • Înscris: 13.12.2009

 alexa32, on 22 aprilie 2023 - 12:14, said:

Cred ca nici ei nici tu n-ati inteles ce inseamna portare.
De la angajatii orange sa n-ai mari pretentii sa stie ce insemna domeniul telecom.
Portare e cand vii cu numarul din alta retea.
Daca le-ai pomenit cuvantul portare i-ai bagat in ceata grav Posted Image

Yoxo-prepay orange-abonament orange sunt aceeasi retea.
In cazul asta trebuie transfer, Nu necesita schimbare de sim.
pai si mie mi s-a parut ciudat sa schimbe sim-ul, cand am trecut in urma cu ceva timp de la prepay la abonament yoxo nu a trebuit sa schimb sim-ul, nu vad de ce ar fi trebuit schimbat acum. ce-i drept ei mi-au trimis in pachetul cu contractul un alt sim prepay bonus, dar domnisoara de pe chat era convinsa ca ar fi trebuit sa mai primesc un alt sim gol in acel pachet si abomanetul sa se activeze pe acel sim

Edited by newbie13, 22 April 2023 - 12:25.


#3919
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Nu e vina ta.
Ei trebuiau sa te consilieze si sa-ti spuna ca trebuie un transfer de la prepay la abonament daca nu sunt in stare sa te treaca direct de la yoxo la abonament.
Fara niciun sim nou, se putea rezolva instant, urmand sa-ti trimita contractul pe email si apoi prin curier.

#3920
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,633
  • Înscris: 21.03.2005

 alexa32, on 22 aprilie 2023 - 12:55, said:

Nu e vina ta.
Ei trebuiau sa te consilieze si sa-ti spuna ca trebuie un transfer de la prepay la abonament daca nu sunt in stare sa te treaca direct de la yoxo la abonament.
Fara niciun sim nou, se putea rezolva instant, urmand sa-ti trimita contractul pe email si apoi prin curier.
Corect

Edited by AlexEn, 23 April 2023 - 18:57.
eliminat citat post sters


#3921
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,010
  • Înscris: 13.12.2009
se pare ca a treia oara a fost cu noroc

am mai bagat o fisa la serviciu clienti si se pare ca de data asta am dat peste cineva competent. "ceva nu s-a facut bine la dumneavoastra..." (dupa mintea unora probabil e vina mea, client, ca doar eu am acces la sistemele lor sa-mi MIGREZ abonamentul right???)

mi-a zis ca se va rezolva in 1 zi lucratoare, fara niciun extra-sim sau alte balarii

I know that mistakes happen, fie ca a fost o eroare umana sau de sistem, whatever. ce m-a surprins e ca doi operatori diferiti de la serviciu clienti au fost mai mult decat inutili... daca ai o problema trebuie sa te rogi (la sateliti?) sa dai peste cineva care e capabil sa te ajute
ca fapt divers nici in shop-uri nu am avut experiente prea placute, am avut o problema cu cardul de credit de la orange money (adresa de livrare a cardului era gresita) si dupa 2 vizite tot nu au fost in stare sa ma ajute, dar acolo am abandonat repede si folosesc doar google pay csf

#3922
petrepescarul

petrepescarul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 15.02.2012
https://www.orange.r...ni-si-conditii/

Attached File  or.png   38.15K   61 downloads

https://www.orange.r...-conditii/yoxo/

Attached File  yoxo.png   94.42K   51 downloads

https://www.portabil...

Attached File  3.png   51.49K   47 downloads

#3923
newbie13

newbie13

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,010
  • Înscris: 13.12.2009
da, tot procesul a mers foarte prost, da ORANGE A FACUT ERORI in cazul meu, lucru obiectiv adevarat (vrei sa postez speedtest din mijlocul Bucurestiului sau ce? ma rog probabil atunci o sa zici ca sunt in buncar antiatomic si d-aia merge prost lol) si recunoscut chiar si de ei. si, cum am zis, nici macar nu ma deranjeaza foarte tare faptul ca s-a facut o greseala (se poate intampla oricui la orice operator), ci m-a deranjat ca serviciul clienti nu doar ca nu te ajuta dar iti da tot felul de indicatii stupide (umbla dupa sim-uri goale etc) desi au acces la sistemul informatic si pot sa vada care e problema sau daca nu se pricep sa escaladeze - nu sa ofere informatii eronate clientului. daca te duci la reprezentanta cu masina ca nu mai intra in viteza nu te astepti sa te puna aia sa schimbi bateria, nu? Posted Image

Edited by AlexEn, 23 April 2023 - 18:59.


#3924
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,042
  • Înscris: 20.06.2009

 newbie13, on 23 aprilie 2023 - 13:04, said:

(...) m-a deranjat ca serviciul clienti nu doar ca nu te ajuta dar iti da tot felul de indicatii stupide (umbla dupa sim-uri goale etc) desi au acces la sistemul informatic si pot sa vada care e problema (...)
Se tot scrie, și pe forum și aiurea, că serviciul clienți (Call Center-ul) este externalizat! Și nu, nu au acces la întreg sistemul informatic, văd doar lucrurile basic, ceva ce îți poate spune și în cel mai ordinar Orange Store (nu Shop, nu că acolo ar fi diferit). Evident, nici calitatea celor care răspund la telefon nu e una prea ridicată, ținînd cont că e un job aflat pe ultimele locuri din punct de vedere al „importanței” (sau remunerației, ia-o cum vrei).

P.S. Fie vorba între noi, cred că mai multe răspunsuri primești dacă te duci la biserică, comparativ cu un telefon în Call Center...:)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate