Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre aditivi. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Jan 27 2024 14:22, Started by
Kspic
, Sep 25 2015 10:34
·
0
#19
Posted 19 July 2019 - 07:52
Ok, de ieri m-a apucat febra aditivilor, asa ca m-am apucat sa devorez tot ce mi-a afisat monitorul. Discutii pe forum, reclame, tutoriale, clipuri pe youtube.
Si m-am decis sa incerc asta: [ https://shop.liqui-moly.de/media/catalog/product/cache/1/small_image/410x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/h/thumbnail_detail_1556097094724_ctx-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De ce? Pentru ca vine de la o firma serioasa si l-au mai probat si altii. De exemplu: Aici cineva l-a folosit pe un Golf 5 benzina si zice ca parca s-a imbunatatit sunetul motorului. E in germana. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LwSUG22MkGk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aici avem un fail: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/o6PfP8lJyKQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iar astia zic ca chiar daca ai bagat motorina/benzina de top, tot se depune ceva: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HuCF80RMxeU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mai sunt si alte clipuri si o gramada de comentarii pe diferite forumuri. Comentarii negative nu prea am gasit. Important e ca daca pui aditiv nu are ce sa se strice, asa ca o sa arunc si eu niste bani pe fereastra ca sa-mi satisfac curiozitatea. |
#20
Posted 19 July 2019 - 10:30
Deocamdata mi-am instalat pe telefon un program pentru masurat sunetul. Asta e cam singurul test care mi-a venit in minte si care poate sa fie obiectiv.
Ma gandeam sa fac rost si de tester sa vad ceva date la injectoare (nu ma pricep), dar nu stiu daca are rost. |
#21
Posted 19 July 2019 - 16:45
Eu am niste mici suturi la ralenti mai ales cu motorul cald. Pe tester un injector avea corectie plus 3 si altul minus 2, in rest in jur de 1. Am incercat si eu cateva produse asemanatoare de la alte firme si absolut niciun rezultat. Eu cred ca la mine daca-i din cauza injectoarelor pai mai degraba ar fi partea electronica. Daca nu, mai degraba supape cu depuneri.
|
#22
Posted 20 July 2019 - 10:48
E un canal al unui mecanic neamt. Da cu Liqui Moly, baga endoscopul, arata inainte si dupa tratament depunerile si ce a curatat. El e incantat, numa ca scrie ca clipul are suport de la LM, deci trebui tratat cu rezerve filmuletele.
Sunt altii care au probleme, baga solutie si asteapta sa se rezolve din prima. Eu cred ca solutiile sunt mai mult de prevenire a depunerilor si a murdariei decat sa-ti curete ce s-a depus in 5-6 ani de zile. |
#23
Posted 20 July 2019 - 14:37
Am si eu un flacon de Engine flush de la LM. E bun de ceva?
Attached Files |
#24
Posted 08 August 2019 - 13:31
Da. Ar trebui sa-l folosesti cand schimbi uleiul.
- inainte de a scoate uleiul vechi, bagi toata solutia in motor, - pornesti masina pentru 10-15 minute, nu mai mult. - scoti uleiul si filtrul vechi - bagi ulei si filtru noi Insa cel mai bine citesti instructiunile produsului Daca ai masina noua nu merita. Cei mai multi spun ca nu e necesar, doar daca masina a stat mult, fara sa fie pornita, sau nu s-a schimbat uleiul deloc de mult timp. Am urmarit doua clipuri pe youtube, iar baietii au fost incantati de rezultate. Vreau sa fac si eu un flush din asta la masina, nu am aflat inca daca are ceva efecte negative si sper sa nu intampin reactii negative de la service-ul auto. Edited by Bursul, 08 August 2019 - 13:39. |
#25
Posted 08 August 2019 - 13:51
faci schimbul de ulei in parcare, foloseste un ulei de sacrificiu+engine flush, si un filtru de ulei nou, lasi sa se scurga bine, dupa care pui ulei bun si alt filtru de ulei nou
Edited by Madalin80, 08 August 2019 - 13:58. |
#26
Posted 08 August 2019 - 14:25
Nu prea-mi place practica asta. Ulei de sacrificiu egal cu ulei slab, ieftin si dupa ce-l scurgi oricum ramane o mica parte in motor care se va amesteca cu acel nou si-i va slabi calitatile. Eu recomand, cand vrei sa faci curatenie, sa folosesti un ulei cu un tbn cat mai mare ( din alea aprobate) si sa faci cateva schimburi pe la 4000km. Daca vrei bagi si solutii inainte de a-l da jos dar stii ca , chiar daca nu se scurge tot ai ulei bun in motor.
|
#27
Posted 09 August 2019 - 12:15
Ca si la alte teme parerile sunt impartite:
Cei care se stiu si zic ca nu e bine sa cureti motorul cu aditivi, dar nu au nici un exemplu. Cei care au tot bagat si masina le merge bine mersi. |
#28
Posted 09 August 2019 - 12:26
Tu n-ai inteles. Eu nu-s contra aditivilor. Doar am spus ca nu e bine sa pui un ulei slab,ieftin cu gabdul ca oricum doar speli motorul fiindca cand il dai jos oricum ramane ceva. Mai bine folosesti ulei bun, dar schimbat mai des. Daca vrei ii pui si aditiv de curatare inainte de a-l da jos. Citeste te rog mai atent inainte de ma contrazice la fiecare pas.
|
|
#29
Posted 09 August 2019 - 15:36
Vinciun nu vad logica sa pui un ulei bun cu aditiv flush engine ptr 8-10 minute dupa care dai jos sa se scurga.
Are dreptate Bursul de data asta |
#30
Posted 09 August 2019 - 17:38
Nu am spus eu nicaieri sa pui un ulei bun pentru doar 10 min. Scriu mai detaliat dar. Pui un ulei de care trebuie si pe la 4000-5000 adaugi produsul il lasi sa lucreze 10 min si-l dai jos.
|
#31
Posted 09 August 2019 - 18:01
Nu. Nu se obtin rezultate satisfacatoare de curatire sludge cu solutia aia pusa pe ulei vechi. Intelege ca trebuie orice ulei fresh cu solutia respectiva oricare ar fi ea.
Cauta si inafara pe forumuri ca asa fac oamenii engine flush si este ok. Edited by Madalin80, 09 August 2019 - 18:01. |
#32
Posted 09 August 2019 - 18:09
Bine, daca zici. Eu nu am facut dar am vazut ca pe flacoane scrie sa-l pui in uleiul vechi.
Atunci sacrifici pentru aceasta procedura un ulei nou dar bun. Eu nu as vrea sa am ramasite de ulei slab in motor fiindca il va degrada si pe acel nou. Eu de asta si fac schimbul mereu pe la 6000-8000 max. Ca sa nu am ulei prea vechi si uzat in motor care se va amesteca cu acel nou. |
#33
Posted 12 August 2019 - 07:59
vinciun, on 09 august 2019 - 12:26, said:
Tu n-ai inteles. Eu nu-s contra aditivilor. Doar am spus ca nu e bine sa pui un ulei slab,ieftin cu gabdul ca oricum doar speli motorul fiindca cand il dai jos oricum ramane ceva. Mai bine folosesti ulei bun, dar schimbat mai des. Daca vrei ii pui si aditiv de curatare inainte de a-l da jos. Citeste te rog mai atent inainte de ma contrazice la fiecare pas. |
|
#34
Posted 13 August 2019 - 13:53
Deci pentru inceput mi-am luat un Diesel Speed Tec. Conform Liqui Moly o sa mi se transforme caruta intr-o masina de Formula 1.
[ https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81moqqKIk%2BL._SL1500_.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Review-urile de pe amazon.de si alte site-uri par bune. Avand in vedere ca nu am nici o metoda cat de cat exacta cu care sa-l testez, mai ramane doar sa imi dau cu parerea despre cat de bun e aditivul. Dupa care aveam de gand sa imi iau un aditiv pentru curatat clapeta EGR: [ https://www.mathy.de/shop/out/pictures/generated/product/1/475_475_90/mathy-agr_Abgasr%C3%BCckf%C3%BChrungsventil-Reiniger_300ml.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta are iar review-uri bune cam peste tot, insa un articol de pe adac.de spune ca arde particulele, dar ramane cenusa, asa ca mi-a cam taiat avantul muncitoresc in legatura cu curatarea clapetei AGR. Dupa care ma gandeam sa imi curat motorul. Sunt mai multe metode si am zis ca cel mai indicat ar fi: [ https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81MIldtXBIL._SL1500_.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Review-uri bune si la asta, in sensul ca nu strica motorul. Se baga la motor, se merge maxim 200 km in regim normal dupa care se schimba uleiul. E diferit de Clean Motor pe care il bagi, pornesti masina 10 minute si apoi imediat schimbi uleiul. Cam asta e planul pentru urmatoarea luna. |
#35
Posted 13 August 2019 - 14:21
Wynns combustion chamber pentru curatarea camerei de ardere.
Pentru EGR vezi la Wynns si valvoline,au si ei. Vezi ca OlSchlamm nu prea curata mare lucru in cei 200km. Mai bun ar fi un Bardahl Engine Tune Up and Flush, cu care se merge 200km. Atentie sa nu cumperi versiunea pentru 10 minute la relanti. |
#36
Posted 13 August 2019 - 14:27
Folosesc, deja de ani buni, diesel spullung si super, în ultimul timp la bidoane de 5l.
Speedtec nu mi s-a părut că face ceva. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users