Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

eMag sau Pc Garage?

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,824
  • Înscris: 10.12.2006
HD 4400 e o placa foarte buna, merg si jocuri fara pretentii pe ea. Daca nu esti gamer nu inteleg de ce ai vrea sa iei ceva cu dedicata, crezi ca o rada lumea de tine fara?

#38
keeekeeess

keeekeeess

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 05.10.2005
Bine ca nu mi-am luat de pe PC Garage, laptopul are capacul neted, nu texturat ca in toate pozele de pe ambele site-uri. [ http://s4emagst.akamaized.net/products/1007/1006570/media/res_38121771e459872edf6b55b987523f94_630x354_ctqa.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Se lipesc amprentele de el. Cred ca o sa-mi iau alt model, poate cu placa video integrata, urasc capacul asta Posted Image


Ce imi recomandati pentru DotA 2 si Battlefield Bad Company 2? As prefera Lenovo pentru ca imi place cum arata.

Edited by keeekeeess, 25 September 2015 - 17:18.


#39
otilia1988

otilia1988

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 10.08.2008
Nu va recomand PCGarage.
Am cumparat un laptop http://www.pcgarage....edos-dark-gray/
care dupa 2 zile s-a stricat (nu se mai aprinde display-ul decat dupa multe incercari ).Laptopul a fost cumparat sambata direct de la sediu.Dupa ce ca nu au nici un numar de telefon pentru relatii cu clientii si trebuie sa completezi formulare ca sa primesti un raspuns de la ei, angajatii lor iti dau copy paste la linkurile de pe site-ul lor si nimic care sa te ajute sa rezolvi problema.Nu se mai poate returna laptopul deoarece politica lor de returnare este in 48 de h de la achizitionare ,iar programul de luni pana vineri de la 10-12.
Mi se pare incredibil ce se intampla si sper sa nu fiti in situatia asta.
De asemenea nu va recomand nici ASUS.Am avut inainte un DELL cu care nu am avut nici o problema 6 ani si a fost folosit la maxim,iar ASUS-ul s-a stricat dupa 2 zile.

#40
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015
Ai avut ghinion. La toate firmele producatoare se mai intampla si treburi urate.

#41
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Ce vina are PCGarage?

S-a stricat, da-l in garantie. Uau, s-a stricat un produs, ce magazin de rahat e ala de unde l-am luat, ca doar ei il fac in spate, in magazie.
Iar termenii sunt destul de clari. Inainte sa cumparati mai informati-va, cititi regulile magazinului, ca-s scrise. Dreptul de retur fara motiv e de 14 zile "la achizitiile la distanta". Asta e legea din Romania. Aia cu 48h o au ei cand ridici de la sediu. A fost ok initial, nu? Nu-i vina magazinului ca s-a stricat, il dai in garantie, iti schimba display-ul sau ce o fi stricat, sau iti da ASUS un alt produs.

Ah da, ASUS are campania aia cu "produsul reparat plus banii inapoi 100%."
Inregistreaza-l, contacteaza ASUS, iti iei produsul reparat si 3500 lei. Superb, apoi vei multumi PCGarage ca s-a nimerit sa aiba pe stoc o bucata problematica.

#42
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015
Adevarul e ca nu e un sentiment prea placut sa iei un produs defect si apoi sa te trimita la service cu el.
Pentru ca un produs ce s-a defectat in 3 zile e un produs vandut defect.
La unele electronice, daca lucreaza bine la service nu se cunoaste ca s-a umblat in el, dar la altele care sunt unibody nu va mai fi ca nou niciodata. Practic ai cumparat un produs SH la pret de nou.

Edited by mmm3, 24 October 2015 - 12:45.


#43
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,824
  • Înscris: 10.12.2006
Nu sta niciun vanzator sa desfaca cutiile sa testeze 3 zile laptopurile, ca pe urma cineva va zice ca i-a trimis un laptop folosit si pcgarage e de cacat.

Deci daca se strica ai ghinion, il trimiti in service. Cei de la pcgarage au niste pagini unde sunt detaliate procedurile si probabil acolo l-au trimis pe asta suparat de deasupra, dar unora le e necesar sa li se dea copy/paste ca sa se simta mai importanti. Probabil aici l-au trimis http://www.pcgarage....a-de-returnare/

#44
georgik12

georgik12

    Tech Advisor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,515
  • Înscris: 15.02.2011
In plus, ce te surprinde asa politica aia?
Sau v-ati invatat toti ca la eMag cu 30 zile?

Cand luati de pe un site, citesti tot: politica de cumparare, de retur, de garantie, de toate.
Nu e vina nimanui ca esti tu comod si n-ai chef de citit.

PS: Daca produsul s-a stricat, e de garantie, nu de retur.
Asta doar asa, ca idee.

PPS: Si care e problema cu formularul?
V-ati invatat sa sunati si sa urlati in telefon, in speranta ca se rezolva mai repede. Uite caz concret: cumpara Caddy de 12.7mm pentru laptop ce avea nevoie de 9.5mm.
M-am dus frumos in sediu, nici macar n-am completat formularul. Tipul de la receptie mi-a zis sa-l completez, mi-a luat 2 minute, dupa la retur (si era cam ora 13:00, deci nu e 10-12 cum zici tu), in 5 minute stornat si primit banii inapoi.

Edited by georgik12, 24 October 2015 - 17:53.


#45
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,135
  • Înscris: 26.07.2009
Este o parere personala, emag-ul niciodata nu m-a dezamagit. Am cumparat de la ei laptop, telefoane, router, masina de spalat.

Edited by cristinel07, 24 October 2015 - 18:22.


#46
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015

View Postotilia1988, on 24 octombrie 2015 - 11:41, said:

Nu va recomand PCGarage.
Am cumparat un laptop http://www.pcgarage....edos-dark-gray/
care dupa 2 zile s-a stricat (nu se mai aprinde display-ul decat dupa multe incercari ).Laptopul a fost cumparat sambata direct de la sediu.Dupa ce ca nu au nici un numar de telefon pentru relatii cu clientii si trebuie sa completezi formulare ca sa primesti un raspuns de la ei, angajatii lor iti dau copy paste la linkurile de pe site-ul lor si nimic care sa te ajute sa rezolvi problema.Nu se mai poate returna laptopul deoarece politica lor de returnare este in 48 de h de la achizitionare ,iar programul de luni pana vineri de la 10-12.
Mi se pare incredibil ce se intampla si sper sa nu fiti in situatia asta.
De asemenea nu va recomand nici ASUS.Am avut inainte un DELL cu care nu am avut nici o problema 6 ani si a fost folosit la maxim,iar ASUS-ul s-a stricat dupa 2 zile.

scrie in cont 14 zile de retur.

Intri in cont in stanga ai returnare produse- si iti apar produsele ce pot fi returnate in cele 14 zile
Completezi formularu si il duci personal la sediu sau il trimiti cu curierul.

14 zile chiar daca il ridici din magazin asa imi arata mie in cont.

Edited by zzhunt, 24 October 2015 - 18:25.


#47
mfmig200

mfmig200

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,632
  • Înscris: 07.07.2008
http://www.pcgarage....use-retargeting

ca idee pentru ce spui tu cred ca iti indeplinseste toate cerintele laptop-ul de mai sus.
Si sa stiti ca si la Emag se ami strica produsele, eu am avut un GPS cu probleme dar s-a reparat in cele din urma...

View Postkeeekeeess, on 25 septembrie 2015 - 00:15, said:


Nu-mi place feel-ul la Acer, parca e facut din plastic de pix. Plus ca Lenovo-ul are ecran Full HD.

Ah si cel mai important, am un SSHD pe care o sa-l montez inainte sa dau drumul la laptop, iar la Acer trebuie sa-l duci in service pentru ca trebuie demontata toata carcasa Posted Image

Eu mi-am luat pentru mine exact modelul acela de Acer si il folosesc pentru CAD. In mod ciudat nu este feel-ul asa de naspa la plastic insa raman amprente dar si al Lenovo din gama asta de pret raman amprente, si pot sa iti spun ca m-am cam invartit pana sa ajung la el dar nu sunt deloc dezamagit.
Apropos am un Acer dat parintilor vechi de 9 ani cu Intel Core Solo si acum m-amancat undeva sa il trec pe Win 10 si culmea merge binisor pentru ce configuratie are.....in 9 ani nu a pupat service-ul......

View PostAMETHIST, on 25 septembrie 2015 - 13:58, said:

Asta e pentru tine, cum zice si jegmihai.
http://www.pcgarage....geanta-inclusa/

E din aluminiu si arata super Posted Image
Probleama la Pro Book este ca arata la fel de ieftin aproape ca si celelalte atunci cand pui mana si il atingi....nici nu se compara la constructie cu seria ProBook 4550s la care si Partea cu carcasa displayului este din aluminiu si rama laterala etc: https://www.google.r...4pwx02YzlOAgnM:

#48
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Evident ca se strica "si la emag produsele". Nu magazinul face produsele, nu are nicio importanta de unde iei. Daca ai ghinion si prinzi unul defect de la inceput, poa' sa fie luat si din fabrica ASUS direct

#49
mfmig200

mfmig200

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,632
  • Înscris: 07.07.2008

View Postpriderzaur, on 26 octombrie 2015 - 09:57, said:

Evident ca se strica "si la emag produsele". Nu magazinul face produsele, nu are nicio importanta de unde iei. Daca ai ghinion si prinzi unul defect de la inceput, poa' sa fie luat si din fabrica ASUS direct

Intrebarea era pusa ca sa se prinda omul daca poate miza pe "customer support"-ul de la PC Garage la fel cum poate miza pe suportul celor de la Emag.

Normal ca exista produse care se strica la fiecare magazin, faza este ca unii incearca initial sa iti dea cu flit asa cum a incerca cu un prieten de -al meu Altex-ul in Timisoara...

#50
cosstica

cosstica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 28.06.2010
"PS: Daca produsul s-a stricat, e de garantie, nu de retur."

Nu, daca esti in perioada de retur, tu poti da inapoi produsul *indiferent* de motiv, chiar daca e stricat.

Daca e adevarat postul de mai sus, inseamna ca PCGarage sint mirlani.

#51
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Nu cred ca tine doar de PCGarage, dar iti garantez ca nu e chiar asa totul in alb si negru.
Daca esti in perioada de retur si produsul se strica repede (fara nicio urma fizica, evident) sa nu merge din start, ala de fapt nu se pune ca retur fara motiv, ci intra la produs DOA (Dead On Arrival); daca se strica in 1-2 zile e DOA-ish, dar il accepta asa.

Insa nu e ca si cum esti in a12a zi, ti-ai folosit produsul bine-mersi 12 zile, si deodata crapa, eventual si cu defecte vizibile, iar tu ceri retur.

#52
cosstica

cosstica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 28.06.2010
Ba exact asa e, daca esti in perioada de retur si produsul iti crapa, il poti da inapoi. Poti cere alt produs sau banii inapoi. Faza e ca multi producatori (Asus cu siguranta) accepta fara nici o cricnire produsele inapoi, cei care pun (aiurea) bete in roate sint cei de la magazin.

Si apropo, ce-i asta: "Pentru sfaturi privind achizitii hardware (componente PC, laptopuri, periferice) sunt dispus sa ajut pe YM!, atata timp cat esti om serios; id: i.rradu."

Scopul unui forum este sa discutam public, nu in mesaje private.

Edited by cosstica, 26 October 2015 - 19:47.


#53
georgik12

georgik12

    Tech Advisor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,515
  • Înscris: 15.02.2011
Era o vorba: cand nu te poti "certa" cu cineva cu argumente, ajungi sa te legi de nimicuri.
Daca omul vrea sa ajute pe PM si vrea sa discute mai pe larg, fara intervetia troll-ilor de pe forumuri (nu fac referire la tine, ci la toate specimele prezente de la o vreme pe aici), nu vad unde e problema. Mi s-a cerut si mie ajutorul in privat de n ori ...

Si legat de retur.
Nu, defectul din fabrica de tip DOA e considerata problema de garantie, nu de retur. Evident, se poate accepta si retur, dar logic (si moral) e sa apelezi unde trebuie: garantia.
Ca la urma urmei, ai produs defect si de aia s-a facut garantia.

PS: Da, stiu ca am voucher de Garaj in coada (semnatura), dar nu le iau apararea.
Am lucrat si prin eMag, acum lucrez si cu ei, nu favorizez pe nimeni, insa stiu putin si cum merg treburile interne, ceea ce un cumparator clasic nu stie. Iar de Dorei care nu stiu decat sa tipe in gura mare cand sunt nemultumiti sunt satul pana peste cap. Ca idee, nici macar n-a mai raspuns, deci poti sa-ti dai seama ce troll e, nu? Poate la fel de bine sa fie un Dorel platit sa faca reclama negativa unui magazin, ca e procedura clasica in Romanica.

#54
cosstica

cosstica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 28.06.2010

View Postgeorgik12, on 26 octombrie 2015 - 22:49, said:

iar de Dorei care nu stiu decat sa tipe in gura mare cand sunt nemultumiti sunt satul pana peste cap. Ca idee, nici macar n-a mai raspuns, deci poti sa-ti dai seama ce troll e, nu? Poate la fel de bine sa fie un Dorel platit sa faca reclama negativa unui magazin, ca e procedura clasica in Romanica.

Un simplu click pe numele userului respectiv arata ca a postat *fix* acelasi mesaj despre Asus si Pcgarage in vreo 5 locuri.

Edited by cosstica, 27 October 2015 - 06:33.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate