Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

mobilă la comandă SL Design SRL Timișoara

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
olgap

olgap

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.09.2015
Bună ziua,

  Încep acest topic, aici pentru că acest forum este cel mai cunoscut. Așa ca orice om, și se pare că e ceva normal din puctul unor de vedere, să ai probleme atunci când comanzi o mobilă.
Am mers, la recomandarea unui coleg de servici, la Laurențiu Staicu, ce are o firmă de mobilă SL Design SRL Timișoara, înainte am tot căutat oferte de preț, am fost pe la mai mulți, ne-am oprit la el având și recomandarea și prețul bun. Am fost la el, am discutat ce vrem, cum vrem, ne-a făcut un preț, am fost de-acord, apoi a fost la apartament să facă unele măsurători și în data de 26 mai 2015 am încheiat un contract pentru mobilă de bucătărie, cu un avans de 50%, bani pentru care nu am primit chitanță, dar au fost menționați în contract. Termenul de execuție, menționat de Laurențiu, a fost 26 iunie 2015. Toate bune și frumoase.
  Înainte de 26 iunie (cu vreo 2 zile), i-am scris pe mail să mai amânăm livrarea deoarece apartamentul nu e gata, el a fost de acord și am zis să aducă în 1 iulie 2015, dar să ne anunțe cu o zi înainte. Iar din 1 iulie s-a făcut 14 august 2015, pînă atunci el a fost în concediu, ba nu i-a venit un băiat la lucru, ba că are prea multe comenzi și toată lumea trage de el. Când ne-a adus mobilierul în 14 august, nu a fost complet, sertarele de jos nu aveau fronturi. Laurențiu ne-a spus că s-a făcut o greșeală la livrare că s-a livrat altă culoare, dar într-o săptămână vin și le montăm. Noi am zis ”bine, în regulă”, dar l-am anunțat că din 28 august plecăm în concediu pînă în 11 septembrie, el ”rezolvăm săptămîna aceasta”.
  Astăzi este 21 septembrie și fronturile tot n-au venit. I-am scris email din concediu că așteptăm ca vineri în 11 să vină să monteze, altfel nu mai plătesc nimic. El ne răspunde că nu poate vineri să le monteze deoarece abia vineri vin în țară fronturile, că vin din Turcia și că turcii au fost în Ramadan și n-au lucrat, astfel cauzând întârzieri la livrare, dar o aduce luni în 14 septembrie dimineața. O minciună gogonată, la o simplă căutare pe net am găsit că Ramadanul s-a terminat în 17 iulie, i-am scris mail că ne minte sau că el a fost mințit, dar bineînțeles nu am primit nici un răspuns.
  Luni în 14 iarăși nu am primit nici un răspuns, am mai scris un email în care l-am avertizat că facem sesizare la OPC, iar el pur și simplu ne-a spus că nu are cum să livreze fronturile pentru că nu le are și chiar dacă facem sesizare la OPC oricum va trebui să-l așteptăm. Dând cumva de înțeles că degeaba facem sesizare că nu rezolvăm nimic. Am depus sesizare în 15 septembrie, am atașat toate email-urile și pozele de la bucătărie.
  E 21 septembrie și situația încă nu este rezolvată. Acum stăm cu un mobilier de bucătărie incomplet, cu sertarele neacoperite, pe care nu pot să le folosesc, sertarele au sisteme blum, care am înțeles că sunt destul de pretențioase la praf, fără două corpuri deschise, un coș ”jolly” fără amortizare, ușile de la corpurile de sus au balamale simple, iar noi am cerut cu amortizare, fără plintă între blat și coșul ”jolly”. O treabă făcută de mântuială.
Contractul are prevăzut o penalizare de întârziere de 0,2% pe zi, dar pe mine nu mă aranjează doar să plătesc mai puțin. Preferam să dau suma integrală, dar să fi avut toată bucătăria gata la timp, decât să plătesc cu 700 de lei mai puțin și să stau așa cu bucătăria incompletă și cu nervii întinși la maxim. Nici eu nici soțul meu nu suntem iubitori de certuri și nu facem scandal, nu m-am certat cu el la telefon sau la sediu.
Scopul topicului e să vă atenționez, să știți cum lucrează și la ce să vă așteptați. Din păcate nu pot decât să aștept măcar constatarea celor de la OPC, el se pare că nu se grăbește să ne livreze tot ce a mai rămas. Sunt convinsă că nu este singurul care procedează la fel, dar nu este normal și e bine de știut, iar un contract bine întocmit contează.

Attached Files


Edited by olgap, 21 September 2015 - 11:54.


#2
xulica

xulica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 28.02.2007
Este un lucru regretabil ce ai patit, dar crede-ma ca decat sa dai mai putin si sa iti faci asemenea draci mai bine mergi pe o firma serioasa, cu o reputatie buna chiar daca platesti putin mai mult. Acuma in legatura cu fronturile ce sa iti zic... sunt unele culori care se aduc in cantitati mici si destul de rar, chiar daca tu l-ai vazut in mostrar trebuie sa sti firma de la care ai cumparat mobilierul cumpara materialul  de la o alta firma importatoare, deci aici este posibil sa nu fie chiar vina lor. Pentru balamale ar trebui sa fie mentionat ca sunt cu amortizare in contract sau pe fisa de comanda (atentie si balamalele sunt produse de mai multe firme, toate avand pret diferit dar difera calitatea acestora, recomandat ar fi sa fie tot BLUM) altfel nu prea ai ce sa faci. ATENTIE: NU semna procesul verbal de primire pana nu iti rezolva toate problemele altfel nu prea mai ai ce sa le faci.

#3
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
regretabil si din ce in ce mai des intalnite astfel de practici

#4
olgap

olgap

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.09.2015

 xulica, on 21 septembrie 2015 - 12:34, said:

Este un lucru regretabil ce ai patit, dar crede-ma ca decat sa dai mai putin si sa iti faci asemenea draci mai bine mergi pe o firma serioasa, cu o reputatie buna chiar daca platesti putin mai mult. Acuma in legatura cu fronturile ce sa iti zic... sunt unele culori care se aduc in cantitati mici si destul de rar, chiar daca tu l-ai vazut in mostrar trebuie sa sti firma de la care ai cumparat mobilierul cumpara materialul  de la o alta firma importatoare, deci aici este posibil sa nu fie chiar vina lor. Pentru balamale ar trebui sa fie mentionat ca sunt cu amortizare in contract sau pe fisa de comanda (atentie si balamalele sunt produse de mai multe firme, toate avand pret diferit dar difera calitatea acestora, recomandat ar fi sa fie tot BLUM) altfel nu prea ai ce sa faci. ATENTIE: NU semna procesul verbal de primire pana nu iti rezolva toate problemele altfel nu prea mai ai ce sa le faci.


Mulțumesc pentru sfaturi.

#5
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Cauta o firma care sa termine lucrarea si o decontezi in bugetul firmei de care e vorba. OPC-ul te poate ajuta.

#6
olgap

olgap

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.09.2015
Update: După ce a fost sunat Laurențiu de cei de la OPC TIMIȘ și a fost chemat vineri dimineață la o discuție cu dna Codreanu (inspector OPC), el se pare că ne-a luat în serios, ne-am și întâlnit, am discutat despre ce a mai rămas de făcut, ne-a zis că abia azi vine mdf-ul, dar abia luni poate să vină să monteze tot ce a mai rămas. Noi încă nu am retras sesizarea și o vom scrie abia luni după ce montează, am anunțat-o pe dna Codreanu și astfel va amâna și ea întrevederea.
Sper că de data asta chiar se vor monta toate luni....
Și sper că va fi o învățătură de minte pentru toți.

#7
olgap

olgap

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.09.2015
Final update: în sfârșit s-a sfârșit :)
Astăzi ni s-a montat tot ce-a mai rămas.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate