Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Ce 4x4 sa aleg sau ce sfaturi pt achizitie imi dati

- - - - -
  • Please log in to reply
149 replies to this topic

#19
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006

 neludaniel, on 20 septembrie 2015 - 19:13, said:

Va multumesc si astept sfaturi din partea dumneavoastra.
O sa te surprinda, dar daca nu este vorba de off-road extrem, ci mai mult de drumuri desfundate, o garda la sol generoasa face mai mult decat o tractiune 4x4.
Un exemplu care imi vine in minte este VW Kuebelwagen, care avea motor spate, tractiune 4x2, garda la sol 28 cm, si un diferential autoblocant.
Attached File  VW_Kuebelwagen_1.jpg   197.1K   64 downloads

#20
neludaniel

neludaniel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 20.09.2015

 crouchot, on 20 septembrie 2015 - 23:38, said:

1. Primul e SUV, deci din alta clasa. Celelalte patru intra la utilitare, deci construite cu gandul la fiabilitate, anduranta si eficienta in teren dificil.
2. Am condus Navara, Amarok si Hilux, masini de servici, primele doua ocazional, ultima vreo 5 ani pe toti coclaurii posibili. La limita, am urcat pe munte prin noroaie de 80 cm, in Delta pe drum inundat de aproape 1m, prin zapada afanata pana la capota, am urcat pe munte la un site cu spatele (cu fata n-a vrut) prin zapada inghetata de 60 cm...  In rest, a halit orice, bolovani, off road crunt pe la situri telecom din varf de munte, etc. Inclusiv am tras din drum copaci doborati de furtuna.
Deci, recomand in cunostinta de cauza Hilux, e indestructibila. Singura problema sunt dmensiunile si lipsa de confort interior, e totusi utilitara nu masina de familie. Si evident, trebuie sa iei varianta cu 4 usi si cu bena acoperita, sa ai bagajele protejate.
A, si spre deosebire ce spunea un coleg mai sus, cu Hilux poti merge cu 4x4 pe asfalt pe High. Eu am mers asa iarna, naveta saptamanala pe 120km, viteza maxima pana la 90-100. Absolut nici o problema.
Cum spunea si JurasikMan, cam zgomotoasa la viteza mare, in schimb consum mic pentru o asemenea masina.
Amarokul din ce am vazut e ceva mai bolovanoasa la condus, bordul si restul sunt imprumutate de la celelalte VW-uri. Navara da impresia de soliditate si e ceva mai patratoasa, in rest isi fac treaba foarte bine. La fiabilitate nu ma pot pronunta, nu le-am tavalit suficient de mult.

Ccat despre Wrangler, e jucarie de baieti mari cu bani, spatiul interior e insuficient pentru o familie cu bagaje& shit.



Te inseli, Hilux merge foarte bine cu 4x4 high pana la 100-110 km/h. Pe asfalt. Am facut naveta 5 ani saptamanal cu ea, pe zapada/polei/ploaie torentiala am mers doar asa.



E prea scumpa pentru ce vrea el, chiar SH. Iar una de 15000 e deja prea harbuita, te costa prea mult reparatiile.



In afara de Pajero, celelalte sunt prea scumpe. Murano e de dus la carciuma, nu de urcat pe munte. Niva ar fi singura acceptabila, dar la capitolul confort... omori familia daca o iei la plimbare prin padure. Iar americanii ca de obicei se cred buricu pamantului. ONU care are cea mai mare flota de masini 4x4 foloseste Toyota si Nissan, nu namilele alea toante de Hummer sau Jeep. Din cauza de costuri de intretinere, respectiv fiabilitate. Iar toata Africa e plina de Toyote cum ar fi 4 runner, te sperii cand le vezi cum arata dar merg de duduie.
Sau uita-te in filmele cu ISIS. Ghici ce masini calaresc cretinii aia.....





Buna ziua,
Eu tot in scopul asta de lucru o folosesc ( Pt telecomunicatii, de carat ceva materiale cca 300 kg si in rest pt familie ) si pt asta cer atatea informatii si pareri sa nu fac o alegere nu tocmai buna,poate ca va sunt si prea sacaietor dar nu dealta da duc lipsa de asemenea informatii.
Cum este intretinerea de ex la un Hilux, si ce parere aveti daca cu un Pathfinder in munca ce o fac mas descurca,   sau mai degraba cu un L200  ca este mai ieftin ca hilux

#21
neludaniel

neludaniel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 20.09.2015

 neludaniel, on 21 septembrie 2015 - 07:44, said:







Buna ziua,
Eu tot in scopul asta de lucru o folosesc ( Pt telecomunicatii, de carat ceva materiale cca 300 kg si in rest pt familie ) si pt asta cer atatea informatii si pareri sa nu fac o alegere nu tocmai buna,poate ca va sunt si prea sacaietor dar nu dealta da duc lipsa de asemenea informatii.
Cum este intretinerea de ex la un Hilux,     si ce parere aveti daca cu un Pathfinder in munca ce o fac mas descurca,   sau mai degraba cu un L200  ca este mai ieftin ca hilux


#22
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
300 kg de carat reprezinta o greutate destul de mare si s-ar cere un pick-up. Se poate pune un hardtop peste bena si portbagajul este foarte mare. La 15000 gasesti masini destul de bune chiar si Hilux, insa modelul de prin 2009-2011. L200 mie nu-mi place. Cel clasic are bena prea scurta , iar varianta "+" , o are prea lunga si inestetica . Inestetica nu este o problema dar agati cu coada aia absolut orice prin paduri ( scade unghiul de degajare ) . Pathfinderul nu-i pentru muncit foarte tare. Hiluxul este . In plus , cu o investitie ulterioara destul de mica o poti inalta cu o suspensie OME dedicata pentru fapte de vitejie mult mai remarcabile . Ca si confort , orice pick-up sta prost ( poate americanele alea de 6 metri fac exceptie , dar ce-i la noi pe piata sunt incomode in spate ) . Nu-s masini sa faci sute de km cu 2-3 oameni pe bancheta din spate decat daca vrei sa ii cocosezi de coloana. Eu am un pick-up si imi place , dar nu-s pretentios si in spate nu prea sta nimeni decat pe distante rezonabile. La banii tai , te incadrezi totusi la Hilux bunicel si este cea mai buna varianta la generatia aia de pick-up. Cu cat sunt mai noi cu atat sunt mai slabe.

Edited by JurasikMan, 21 September 2015 - 10:58.


#23
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001

 neludaniel, on 20 septembrie 2015 - 19:13, said:

Buna ziua,ma numesc nelu sunt nou atat pe topic cat si legat de 4x4si pe aceasta cale as dori daca se poate sa ma ajutati cu ceva sfaturi si informatii depre ce masina mi se potriveste mai bine.Ofolosesc la lucru 70 % asfalt 30 % drum de deal padure dar nu cu denivelari,santuri de tractor sau noroi,dar in schimb iarna zapada 30-50cm, iar 30 % plimbat cu familia asfalt si mici excursii.
Ma uitam la Nisan Pathfinder,Navara,L200,Hilux,Amarok, buget pana in 15000 inmatriculata.
Va multumesc si astept sfaturi din partea dumneavoastra.


vrei musai ceva cu bena? .... nu te-ar coafa un 4x4 mai "domestic" + remorca?

un Land Rover Discovery este elegant si destul de "potent" in off road cu costuri de intretinere foarte convenabile.

#24
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Din ce inteleg eu de la initiator el nu merge in off road, ci doar pe drumuri care probabil pot fi acoperite de zapada si pot exista si ceva rampe. Nu cred ca are nevoie neaparat de un off-roader. Un suv bine echipat(anvelope bune ) cred ca este mai pretabil pentru el mai ales ca 70% din drumuri sunt pe asfalt. Acum nu stiu ce sa zic de greutate, 300kg este ceva, depinde si ce sunt acele kg, daca incap intr-un suv normal(stil break) sau are nevoie de ceva cu bena. Eu am vazut un Duster de la Petrom(au ceva cauciucuri mai"speciale") pe niste coclauri pe unde nu credeam ca poate ajunge o masina, cel putin nu una de genul Duster-ului.
Ceva gen Mitsubishi Outlander ar fi mai indicat, parerea mea.

#25
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,689
  • Înscris: 21.08.2008
Pentru un punct de lucru situat in zona montana la vreo 75km de oras am ales o a doua masina ce trebuia sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
-sa nu fie melc pe sosea
-sa nu ramana inzapezita iarna
-sa aiba cutie de transfer (reductor) pentru situatii extreme (se poate decupla).
-sa fie manevrabila
-sa fie calduroasa iarna
-sa fie spatioasa
-etc
Am ales un Suzuki Grand Vitara I (1998-2005) motivat si de faptul ca foarte multi din zona respectiva aveau Vitara. Unii aveau pe langa Vitara si Santa Fe, Pajero, Samurai sau Jimny.
Sunt extrem de multumit, am prins doua ierni si nu am ramas inzapezit (am trecut de doua filtre ale Politiei pe propria raspundere), nu am ce sa-i reprosez. Poate si pentru ca e facuta in Japonia, e pe sistem clasic (fara multa electronuca), e fiabila si... recomand.
Din pacate portbagaj nu prea are insa are bare longitudinale pe plafon.

#26
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Acum serios, Discovery nu-ti place ?

Sunt unele care vin si cu 7 locuri, ai enorm de mult spatiu inauntru (mai ales daca lasi scaunele) si-n teren accidentat se descurca incredibil.

#27
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
http://urbology.ro/1...ti-iei-vacanta/

Ce poti face cu un pick-up , nu poti cu un SUV Posted Image .

#28
neludaniel

neludaniel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 20.09.2015

 neludaniel, on 21 septembrie 2015 - 07:44, said:






Buna ziua,
Eu tot in scopul asta de lucru o folosesc ( Pt telecomunicatii, de carat ceva materiale cca 300 kg si in rest pt familie ) si pt asta cer atatea informatii si pareri sa nu fac o alegere nu tocmai buna,poate ca va sunt si prea sacaietor dar nu dealta da duc lipsa de asemenea informatii.
Cum este intretinerea de ex la un Hilux, si ce parere aveti daca cu un Pathfinder in munca ce o fac mas descurca,   sau mai degraba cu un L200  ca este mai ieftin ca hilux

Din ce an era Hilux ce lati avut,probleme ceva,consum carburant mixt ?
Eu fac undeva intre 5000-7000 km lunar,trebuie sa iau in calcul si consumul

 CGDBZ, on 21 septembrie 2015 - 11:37, said:

Din ce inteleg eu de la initiator el nu merge in off road, ci doar pe drumuri care probabil pot fi acoperite de zapada si pot exista si ceva rampe. Nu cred ca are nevoie neaparat de un off-roader. Un suv bine echipat(anvelope bune ) cred ca este mai pretabil pentru el mai ales ca 70% din drumuri sunt pe asfalt. Acum nu stiu ce sa zic de greutate, 300kg este ceva, depinde si ce sunt acele kg, daca incap intr-un suv normal(stil break) sau are nevoie de ceva cu bena. Eu am vazut un Duster de la Petrom(au ceva cauciucuri mai"speciale") pe niste coclauri pe unde nu credeam ca poate ajunge o masina, cel putin nu una de genul Duster-ului.
Ceva gen Mitsubishi Outlander ar fi mai indicat, parerea mea.

 CGDBZ, on 21 septembrie 2015 - 11:37, said:

Din ce inteleg eu de la initiator el nu merge in off road, ci doar pe drumuri care probabil pot fi acoperite de zapada si pot exista si ceva rampe. Nu cred ca are nevoie neaparat de un off-roader. Un suv bine echipat(anvelope bune ) cred ca este mai pretabil pentru el mai ales ca 70% din drumuri sunt pe asfalt. Acum nu stiu ce sa zic de greutate, 300kg este ceva, depinde si ce sunt acele kg, daca incap intr-un suv normal(stil break) sau are nevoie de ceva cu bena. Eu am vazut un Duster de la Petrom(au ceva cauciucuri mai"speciale") pe niste coclauri pe unde nu credeam ca poate ajunge o masina, cel putin nu una de genul Duster-ului.
Ceva gen mitsubishi outlander ar fi mai indicat, parerea mea.



Am nevoie de un spatiu ca si volum mai mult pt cele 300kg,cred ca pikup ar fi cel mai indicat,

 DjMx, on 21 septembrie 2015 - 16:08, said:

Acum serios, Discovery nu-ti place ?

Sunt unele care vin si cu 7 locuri, ai enorm de mult spatiu inauntru (mai ales daca lasi scaunele) si-n teren accidentat se descurca incredibil.



Ii ok si Discovery dar nu am atata loc ca si intrun pikap

 JurasikMan, on 21 septembrie 2015 - 10:57, said:

300 kg de carat reprezinta o greutate destul de mare si s-ar cere un pick-up. Se poate pune un hardtop peste bena si portbagajul este foarte mare. La 15000 gasesti masini destul de bune chiar si Hilux, insa modelul de prin 2009-2011. L200 mie nu-mi place. Cel clasic are bena prea scurta , iar varianta "+" , o are prea lunga si inestetica . Inestetica nu este o problema dar agati cu coada aia absolut orice prin paduri ( scade unghiul de degajare ) . Pathfinderul nu-i pentru muncit foarte tare. Hiluxul este . In plus , cu o investitie ulterioara destul de mica o poti inalta cu o suspensie OME dedicata pentru fapte de vitejie mult mai remarcabile . Ca si confort , orice pick-up sta prost ( poate americanele alea de 6 metri fac exceptie , dar ce-i la noi pe piata sunt incomode in spate ) . Nu-s masini sa faci sute de km cu 2-3 oameni pe bancheta din spate decat daca vrei sa ii cocosezi de coloana. Eu am un pick-up si imi place , dar nu-s pretentios si in spate nu prea sta nimeni decat pe distante rezonabile. La banii tai , te incadrezi totusi la Hilux bunicel si este cea mai buna varianta la generatia aia de pick-up. Cu cat sunt mai noi cu atat sunt mai slabe.



Din cate observ din comentariile unor colegi(nu vreau sai supar nici pe ceilalti)  si ale dumneavoastra recomandarea Hilux ar fi cea mai buna.
Acum care sant mai reusite ca si caroserie motorizare cutie de viteze si reductoare,sau catre ce ani sa ma orientez,si  cum imi pot da seama daca are puntile blocabile sau ceva de genul.
Am inteles ca Hilux este ok si ca si consum de carburant mai mic fata de celelalte din lista mea.

#29
crouchot

crouchot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 03.12.2014

 neludaniel, on 21 septembrie 2015 - 07:44, said:






Buna ziua,
Eu tot in scopul asta de lucru o folosesc ( Pt telecomunicatii, de carat ceva materiale cca 300 kg si in rest pt familie ) si pt asta cer atatea informatii si pareri sa nu fac o alegere nu tocmai buna,poate ca va sunt si prea sacaietor dar nu dealta da duc lipsa de asemenea informatii.
Cum este intretinerea de ex la un Hilux, si ce parere aveti daca cu un Pathfinder in munca ce o fac mas descurca,   sau mai degraba cu un L200  ca este mai ieftin ca hilux

Firma avea o flota mai mare de masini, din care vreo 10 Hilux. Intretinerea se facea centralizat, dar din ce am discutat cu cei de la service, in afara de consumabile (uleiuri, filtre, placute frana) nu au avut probleme - desigur cu exceptia plasticaraiei care pica prin padure si prin gropi, geamuri sparte de crengi, tablarie lovita/infundata. Pneuri Goodrich (nu stiu acum exact ce marime) si jante aliaj, hardtop peste bena - ce nu avea prevazut si i-am simtit lipsa a fost un portbagaj peste capota pentru chestii mai lungi.
In rest, verificari normale ca la rice masina : ulei, lichid frana, antigel, din cand in cand purjarea filtrului de motorina, verificarea scutului dupa drumuri mai dure si cam atat. Eu personal in afara de lichid de spalat aprbriz si motorina nu i-am pus altceva.

#30
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Hiluxul are optional blocant spate ( centralul este oricum blocabil pentru ca este cutie simpla de transfer , nu are diferential central in nici o configuratie ) la motorizarea de 2.5. La 3 litri are un control al tractiunii care se cam incurca in blocant si de aia l-au scos , dar nu ii simti nevoia pentru ca respectivul control isi face treaba.  
La consum scoate cam cu un litru mai putin de cat concurenta directa , adica celelalte pickup-uri de pe piata cu aceeasi capacitate cilindrica 2.5 litri. Pozitie de condus inalta . stabilitate buna . Cele mai cunoscute motoare sunt cele de 120 CP care ajung la magaoaie pentru ca nu este chiar cea mai grea din clasa ei . Consumul efectiv este intre 8 si 9 la mixt , insa concurenta bate si in 10 . A mea ia 10 cu felicitari la suta de km Posted Image .
Transmisia este simpla , clasica cu cutie de transfer simpla ( in anunturi vei vedea "diferential central blocabil" , dar este o dezinformare venita din ignoranta ...in realitate nu au diferential central ca cele mai multe din clasa lor , exceptie facand Amarok si L200 cu superselect ).
Au un sistem de decuplare a puntii fata numit ADD care, macar in teorie, ar trebui sa protejeze componentele puntii fata in cazul rularii pe carosabil nealunecos cu 4x4 high . Incaltata corespunzator si cu ceva greutate permanenta in bena , ia sa ramai uimit cat de bine se descurca pe zapada si in 4x2 , 4x4 fiind cuplat doar la nevoie . Eu am cuplat iarna trecuta de vreo cateva ori tractiunea integrala si locuiesc intr-o zona mai ridicata a orasului ( practic pe un deal ) .
Fata nu este blocabila decat daca doresti sa ii pui tu un diferential blocabil dedicat . Costa peste mia de euro si nu merita . Iti ajung 3 roti motrice ( adica cutia de transfer blocata si diferentialul spate blocat ) . Una peste alta , Hilux este buna si pentru imaginea de marca si pretul de revanzare. Au o reclama de masini foarte solide ( si sunt ) desi nu-s chiar asa indistructibile ca in reclamele de pe youtube . Ideea este ca aia imposibil de distrus avea alte solutii constructive ( punti fixe spate/fata , motorizare mult mai putin performanta dar mult mai fiabila , etc) .

#31
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 JurasikMan, on 20 septembrie 2015 - 20:37, said:

nu exista masina sa fraca astfel de minuni de vitejie .
unimog Posted Image

Cred ca te pripesti cu concluzia pe Hilux. 70% on road ? Hiluxul este CEL MAI INCONFORTABIL pick-up. Daca vrei 70% on-road + familie trebuie sa uiti de pick-up si sa te gandesti la un SUV.
In vorbe putine :
- tii musai la pick-up Amarok sau Ranger, cele mai bune on-road si f. bune si off road.
- SUV, LC sau Touareg. Nu m-am dus la compacte ca sunt prea mici pentru familie.
Am eliminat 2 marci cu MARI probleme de fiabilitate: Nissan si Land Rover.

#32
neludaniel

neludaniel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 20.09.2015

 mufasa, on 21 septembrie 2015 - 21:35, said:

unimog Posted Image

Cred ca te pripesti cu concluzia pe Hilux. 70% on road ? Hiluxul este CEL MAI INCONFORTABIL pick-up. Daca vrei 70% on-road + familie trebuie sa uiti de pick-up si sa te gandesti la un SUV.
In vorbe putine :
- tii musai la pick-up Amarok sau Ranger, cele mai bune on-road si f. bune si off road.
- SUV, LC sau Touareg. Nu m-am dus la compacte ca sunt prea mici pentru familie.
Am eliminat 2 marci cu MARI probleme de fiabilitate: Nissan si Land Rover.


Ati inteles gresit ,O folosesc 70%pt lucru si maxim30% pt familie ,ca detin si o masina mica de familie.
Si din cei 70% pt lucru 40% drum national si 30% drum de padure urcusuri pe dealuri,drum cu pitris sau usor noroi si zapada iarna
De condus max120km mers continu dupa care ma opresc pt lucru cateva ore si apoi iar la drum,cca 300km zilnic la mers pana intro100 max 120 km pe ora.

 JurasikMan, on 21 septembrie 2015 - 21:18, said:

Hiluxul are optional blocant spate ( centralul este oricum blocabil pentru ca este cutie simpla de transfer , nu are diferential central in nici o configuratie ) la motorizarea de 2.5. La 3 litri are un control al tractiunii care se cam incurca in blocant si de aia l-au scos , dar nu ii simti nevoia pentru ca respectivul control isi face treaba.  
La consum scoate cam cu un litru mai putin de cat concurenta directa , adica celelalte pickup-uri de pe piata cu aceeasi capacitate cilindrica 2.5 litri. Pozitie de condus inalta . stabilitate buna . Cele mai cunoscute motoare sunt cele de 120 CP care ajung la magaoaie pentru ca nu este chiar cea mai grea din clasa ei . Consumul efectiv este intre 8 si 9 la mixt , insa concurenta bate si in 10 . A mea ia 10 cu felicitari la suta de km Posted Image .
Transmisia este simpla , clasica cu cutie de transfer simpla ( in anunturi vei vedea "diferential central blocabil" , dar este o dezinformare venita din ignoranta ...in realitate nu au diferential central ca cele mai multe din clasa lor , exceptie facand Amarok si L200 cu superselect ).
Au un sistem de decuplare a puntii fata numit ADD care, macar in teorie, ar trebui sa protejeze componentele puntii fata in cazul rularii pe carosabil nealunecos cu 4x4 high . Incaltata corespunzator si cu ceva greutate permanenta in bena , ia sa ramai uimit cat de bine se descurca pe zapada si in 4x2 , 4x4 fiind cuplat doar la nevoie . Eu am cuplat iarna trecuta de vreo cateva ori tractiunea integrala si locuiesc intr-o zona mai ridicata a orasului ( practic pe un deal ) .
Fata nu este blocabila decat daca doresti sa ii pui tu un diferential blocabil dedicat . Costa peste mia de euro si nu merita . Iti ajung 3 roti motrice ( adica cutia de transfer blocata si diferentialul spate blocat ) . Una peste alta , Hilux este buna si pentru imaginea de marca si pretul de revanzare. Au o reclama de masini foarte solide ( si sunt ) desi nu-s chiar asa indistructibile ca in reclamele de pe youtube . Ideea este ca aia imposibil de distrus avea alte solutii constructive ( punti fixe spate/fata , motorizare mult mai putin performanta dar mult mai fiabila , etc) .


Cum imi pot da seama dupa maneta aceea de langa schimbator ca are diferential spate blocabil.
Ce inseamna 2wd,4 wd,4wdh si 4wd low,astea legasesc pe un Hilux sau  pe unele da pe unele nu.
Si ce nu inteleg daca cuplez cutia de transfer si diferentialul spate rotile din fata mai trag adica se  mai invart odata cu cele din spate sau se decupleaza automat rotile din fata  .

Edited by neludaniel, 21 September 2015 - 22:41.


#33
neludaniel

neludaniel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 20.09.2015

 mufasa, on 21 septembrie 2015 - 21:35, said:

unimog Posted Image

Cred ca te pripesti cu concluzia pe Hilux. 70% on road ? Hiluxul este CEL MAI INCONFORTABIL pick-up. Daca vrei 70% on-road + familie trebuie sa uiti de pick-up si sa te gandesti la un SUV.
In vorbe putine :
- tii musai la pick-up Amarok sau Ranger, cele mai bune on-road si f. bune si off road.
- SUV, LC sau Touareg. Nu m-am dus la compacte ca sunt prea mici pentru familie.
Am eliminat 2 marci cu MARI probleme de fiabilitate: Nissan si Land Rover.


Nu am avut ocazia sa merg inca cu un Hilux,insa un coleg( Neamt) a primit un Ranger 2015 nou si intradevar este confortabil (sau cel putin mie asa mi se pare ca nu am cu ce sa comnpar)dar este cu mult peste bugetul meu

Edited by neludaniel, 21 September 2015 - 23:00.


#34
DKWraith

DKWraith

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 04.07.2010

 mufasa, on 21 septembrie 2015 - 21:35, said:

Am eliminat 2 marci cu MARI probleme de fiabilitate: Nissan si Land Rover.
Stii din proprie experienta sau din folclor?

#35
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,689
  • Înscris: 21.08.2008

 neludaniel, on 21 septembrie 2015 - 22:27, said:

Si din cei 70% pt lucru 40% drum national si 30% drum de padure urcusuri pe dealuri...
Si restul pana la 100%...??? Ar fi trebuit ca suma celor doua procente din cei 70% sa fie de 100 ca doar se face raportarea la 100 nu la 70.

#36
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,473
  • Înscris: 04.05.2006

 neludaniel, on 21 septembrie 2015 - 07:44, said:







Buna ziua,
Eu tot in scopul asta de lucru o folosesc ( Pt telecomunicatii, de carat ceva materiale cca 300 kg si in rest pt familie ) si pt asta cer atatea informatii si pareri sa nu fac o alegere nu tocmai buna,poate ca va sunt si prea sacaietor dar nu dealta da duc lipsa de asemenea informatii.
Cum este intretinerea de ex la un Hilux,     si ce parere aveti daca cu un Pathfinder in munca ce o fac mas descurca,   sau mai degraba cu un L200  ca este mai ieftin ca hilux
Uita de Pathfinder. Ia un pick-up pentru ce ai tu de făcut.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate