Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce 4x4 sa aleg sau ce sfaturi pt achizitie imi dati
Last Updated: Dec 30 2020 14:02, Started by
neludaniel
, Sep 20 2015 19:13
·
0
#127
Posted 07 January 2019 - 15:24
Atunci dati cu zarul. Mi-e greu sa cred ca cineva e dispus sa cheltuiasca 25.000 eur strict pentru ca i-a spus un/niste necunoscuti de pe un forum ca masina aia e ok.
Nu aveti gusturi personale? Macar vizual, nu e vreuna care va atrage mai mult? Iar cu confortul, ramine cum am spus: pentru un om de 1.90m si 120kg are un inteles, iar pentru unul de 1.60 si 50kg cu totul altul. |
#129
Posted 07 January 2019 - 18:52
#130
Posted 07 January 2019 - 21:35
Pug 3008 hibrid sh. Cat mai nou, 13k max, km pana in 150k, de restul de bani va bucurati de viata. Gen https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81
|
#131
Posted 08 January 2019 - 10:51
Noobie2019, on 07 ianuarie 2019 - 14:10, said:
Ce SUV 4x4 recomandați anul acesta? Să fie confortabilă la drum lung, și în spate. 2 luni pe an să urce pe zăpadă (nu mare, drum necurățat) și să reziste prin gropi. Să nu consume f mult, prefer benzină și să fie spațios. Buget max 25 mii eur mașină nouă sau 20 mii sh. Mulțumesc anticipat! |
#132
Posted 08 January 2019 - 10:54
Noobie2019, on 07 ianuarie 2019 - 14:10, said:
Ce SUV 4x4 recomandați anul acesta? Să fie confortabilă la drum lung, și în spate. 2 luni pe an să urce pe zăpadă (nu mare, drum necurățat) și să reziste prin gropi. Să nu consume f mult, prefer benzină și să fie spațios. Buget max 25 mii eur mașină nouă sau 20 mii sh. Mulțumesc anticipat! Eu am una productie 2015, am facut 49k km, cheltuieli doar benzina si revizii, consum combinat maxim 8%, se poate scoate si mai putin. Materialele sunt ieftine, insa dotarile sunt peste orice la banii respectivi. |
#133
Posted 08 January 2019 - 11:26
saureign, on 08 ianuarie 2019 - 10:54, said:
Suzuki Vitara. Eu am una productie 2015, am facut 49k km, cheltuieli doar benzina si revizii, consum combinat maxim 8%, se poate scoate si mai putin. Materialele sunt ieftine, insa dotarile sunt peste orice la banii respectivi. |
#134
Posted 08 January 2019 - 11:45
#137
Posted 08 January 2019 - 14:28
#138
Posted 15 February 2019 - 19:50
Draga Noobie2019, sa stii ca nu din rautate iti sar oamenii la gat ci pur si simplu fac asta cu toata lumea
Au insa dreptate ca trebuie sa te urci in masina deoarece pozele de pe net nu se compara cu experienta ta (ai auzit presupun de photoshop si alte programe care fac pozele sa arate bine nu?). Si eu caut o masina la aproximativ acelasi buget si ce pot spune pana acum sunt urmatoarele: - daca te uiti la poze o sa ti se para ca unele sunt mai mari dar in realitate nu este asa (vezi la producatori pe site VW t-roc vs t-cross sau Mazda cx3 vs cx5) - la test drive un diesel se comporta altfel decat o benzina - preturile sunt mai mari de 25.000eur - finantarea diferentei la persoane juridice este mai accesibila decat la persoane fizice - ca si cumparator ai de luat o decizie grea in ceea ce priveste diesel (consum mic dar dupa cum se prezinta acum viata relativ scurta si fara optiuni de revanzare in 5 ani, eventual si limitare a circulatiei in orase) si benzina (consum mare, dar probabil mai usor de utilizat in orase).hybrid la banii astia nu o sa gasesti prea usor. - simti altfel masina cu cutie automata cvt fata de dsg - daca faci un test drive mai lung poti sa te obisnuiesti cu masina si simti ce iti place si ce nu (subiectiv di corelat cu experienta de sofer si cu alte masini conduse de tine/sot). Nu recomand absolut de loc achizitia unei masini dupa un test drive de 5-10min pe care din pacate nu toti dealerii il ofera dar aici vezi si ce incredere au ei in masini - masina noua vs sh (numai ca sh o sa vrei sa iei doar daca stii istoricul asa ca trebuie sa fie cineva cunoscut, deci sanse mici sa gasesti asa ceva pe olx/autovit/mobile/alte surse) - unele marci sunt mai confortabile,altele arata mai bine la exterior In conzluzie astept sa vad ce ai ales , ca poate vei fi mai rapida ca mine |
#139
Posted 26 December 2020 - 10:55
Salut,
Va rog sa ma ajutați cu ceva sfaturi sa aleg următoarea masina de familie, pentru următorii poate 10 ani. Masina va fi folosita ca masina de zi cu zi și ocazional la vânătoarea și drumeție cu cortul. Prin drumetie cu cortul a se intelege ca ne ducem în locuri mai izolate ,dar pe care nu la încadrez în Hard offroad sau sa întru cu masina în noroaie pana la geam. Ce vreau de la masina: Sa fie automata, garda înaltă, tracțiune 4x4 pe care sa te bazezi ,cât se poate de confortabila. Din ce am tot studiat un Jeep Cherokee se apropie de ce vreau sau cel puțin viitoarea masina as vrea sa aibă un sistem de tracțiune cat mai apropiat de Jeep sau peste. Un L200 as cumpăra dacă nu ar fi asa de obositor prin oraș.CRED CA ESTE OBOSITOARE, cu toate ca la testdrive masina chiar mi a plăcut, am făcut parcare laterala perfecta din prima și am întors o di. 3 mișcări pe un drum destul de îngust. Insa nubstiu cum ar fi sa o conduci zilnic. Un Pajero ar fi fost cred, perfect ,însă nu mai avem noroc de el. Masina o sa fie noua sau cu o vechime de maxim 2 ani. Asa ca va rog sa ma ajutați în a face o alegere cât mai buna. Mulțumesc. |
#140
Posted 26 December 2020 - 11:15
Sa intelegem ca dispui de peste 30.000 euro ?
Nu de alta dar sa stim cam ce masina se incadreaza in bugetul tau. Edited by Sagacious, 26 December 2020 - 11:15. |
#144
Posted 26 December 2020 - 20:17
La 2 ani vechime ar merge un pickup. L200 sau Ranger sau Hilux.
Eu folosesc L200 că daily driver in București și nu am nici o problema. La cum au început să arate străzile de pe aici, e foarte potrivită. Legat de off-road hard... E cam asa: un drum uscat de pământ / forestier care este practicabil și penrru un Logan se transforma in cu totul altceva după 3 ore de ploaie și ai nevoie de un tractor. Eu merg pe Dunăre destul de mult, iar bena este un avantaj clar! Tot ce miroase a balta rămâne în bena și nu pute in mașină. Ai zis de vânătoare, clar nu vrei sa îți miroasă mașina a sânge sau sa umpli mașina de noroi. Eu am ales L200 - bine, Fullback, un L200 cu sigla de Fiat. Recomand amândouă opțiunile - Fullback (daca mai găsești o sa fie cu discount sănătos) sau L200. Amândouă musai cu SuperSelect II astfel încât să ruleze și 4x4 pe suprafețe cu aderență ridicata. Am jurnal pentru Fullback aici pe forum la secțiunea Jurnal de Bord. Daca ai întrebări, lasa un mesaj. RAV4 pentru off-road, chiar și light, doar dacă ești masochist. Patrol nu se mai găsesc decât vechi. Edit: suspensia fata este independentă cu arcuri. Deci confortabila. Daca te daranjeaza suspensia pe spate cu foi, se poate face trecerea la arcuri parabolice pe spate care sunt mult mai confortabile, dar pierzi din cât poți cara maxim in bena (e.g. 750kg in loc de o tonă). SsangYong Musso venea cu suspensie independenta multibrat pe spate. Dar nu mai știu dacă se încadrează în bugetul tau. Edited by Quoriah, 26 December 2020 - 20:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users