Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ce 4x4 sa aleg sau ce sfaturi pt achizitie imi dati
Last Updated: Dec 30 2020 14:02, Started by
neludaniel
, Sep 20 2015 19:13
·
0
#109
Posted 25 December 2015 - 22:52
Toyota Land Cruiser 150
Ca Land Cruiser 200 costa foarte mult Edited by eusicumine2001, 25 December 2015 - 22:53. |
#110
Posted 17 June 2016 - 18:46
Ma atrage ideea unui 4X4. Ceva vechi poate sa fie de prin 95 incoace. Ce vreau de la el este sa pot merge pe drumuri mai greu accesibile (unele le pot ataca chiar si cu break-ul din dotare) sa aiba reductor si de preferat MRL uri manuale. Circul si prin zone unde nu e neaparat aderenta o problema cat denivelarile caz in care reductorul ma ajuta doar sa pot rula la viteza redusa fara sa frec ambreiajul aiurea iar tractiunea fata nu e necesara. Sa fie suficient de lunga sa se poata la nevoie dormi o noapte in ea cu banchetele rabatate chiar daca ne ghemuim putin 2 persoane.
Oscilez inte 2 masini: Vitara din 94-2000 cu 4 usi motor 1,6 benzina si Kia Sportage primele modele, cred ca au motor pe benzina de 2 litri. Imi place sa merg la munte sa ies de pe asfalt pe cate un drum neasfaltat si sa vad unde duce. Fac asta cu break-ul si acum dar in 50% din cazuri ma intorc ca nu pot trece prin anumite locuri. In general nu va face offroad extrem, probabil nici mediu, doar ceva usor pe drumuri mai putin amenajate dar totusi drumuri. Partea cu dormitul e utila doar daca ne place mult zona si hotaram sa ramanem peste noapte dar si atunci daca vremea ne permitem intindem cortul. Merge o Viatara sau o Sportage nemodificate pentru asa ceva? Bugetul e redus. 2500 de euro aproximativ. Edited by PoeOvidiu, 17 June 2016 - 18:48. |
#112
Posted 29 June 2016 - 15:55
Ca posesor de Vitara iti pot spune ca una stock, chiar si cu cauciucuri de strada va face fata cu brio drumurilor despre care vorbesti. Este ieftina de intretinut, relativ comoda pentru ceea ce ofera, dar nu se compara cu o berlina (chiar si loganul e mai silentios inauntru). Problema cea mai mare e rugina. Gasesti una inmatriculata in banii aia, dar toate au rugina mai multa sau mai putina.
Despre Kia nu stiu mai nimic si nu ma pot pronunta. |
#113
Posted 18 September 2016 - 19:40
Kia are mari probleme cu sistemul " roata libera " de cuplare a puntii fata. Nu-ti lua , sunt extrem de proaste . Am avut una si am dat de baut cand am vandut-o . Au un sistem de cuplare a fetei gen MRL automat , foarte slab . Niste gheare dn plastic care costa enorm si se rup dupa cateva cuplari. Mai bine Vitara .
|
#114
Posted 14 August 2017 - 14:54
parerea mea ca cel mai bun offroad sub 3000E ramane Mitsubishi L 200
|
#115
Posted 15 August 2017 - 01:16
doamne fereste cum sa recomanzi l200 sub 3000 euro, pai ce sa ia decat un cazan...
Abia gasesti o Vitara cinstita cu 3000, cu conditia sa iti asumi ca rugina exista la toate. Suzuki au oferta larga de piese, cat si de piese pt modificari. Preturi umane, motoare fiabile, mai ales cel 8 supape este indestructibil si are cuplu de jos. Atata doar ca e o masina veche, in care inevitabil bagi bani din cand in cand. |
#116
Posted 21 August 2017 - 10:18
JurasikMan, on 18 septembrie 2016 - 19:40, said:
Kia are mari probleme cu sistemul " roata libera " de cuplare a puntii fata. Nu-ti lua , sunt extrem de proaste . Am avut una si am dat de baut cand am vandut-o . Au un sistem de cuplare a fetei gen MRL automat , foarte slab . Niste gheare dn plastic care costa enorm si se rup dupa cateva cuplari. Mai bine Vitara . Poate a puntii spate, avand tractiune fata in mod normal ? Si depinde la ce generatie. |
#117
Posted 30 January 2018 - 19:04
Pentru iubitorii de 4x4 care vor sa vada cam cum se descurca unele masini comparativ cu altele chiar daca nu sunt din aceeasi clasa.
Masina nu poate sa faca totul singura...conteaza si soferul. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zFWMRCd6xyY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1yz3Pls-zoM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#118
Posted 31 January 2018 - 17:17
Cum se numeste monstrul ala cu cabina dubla de seamana cu M461? N-are nici o greata prin namoalele alea
|
|
#119
Posted 31 January 2018 - 21:17
Vedetele alea doua care ii tracteaza pe restul sunt GAZ 63 si GAZ 69.
GAZ69 a avut productie si in Romania sub brandul ARO. Gasiti toate detaliile pe Wikipedia. |
#120
Posted 01 February 2018 - 19:13
Foarte subtire wiki dar am aflat cine era respectivul. Merci!
https://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-63 Edited by hepea, 01 February 2018 - 19:13. |
#121
Posted 07 January 2019 - 14:10
Ce SUV 4x4 recomandați anul acesta? Să fie confortabilă la drum lung, și în spate. 2 luni pe an să urce pe zăpadă (nu mare, drum necurățat) și să reziste prin gropi. Să nu consume f mult, prefer benzină și să fie spațios. Buget max 25 mii eur mașină nouă sau 20 mii sh. Mulțumesc anticipat!
|
#122
Posted 07 January 2019 - 14:46
Si suv, si benzina, si consum mic, si 4x4, si confortabil, si spatios, si buget restrins.
Cam prea multe cerinte. |
#125
Posted 07 January 2019 - 15:06
Pai si daca sint atit de multe optiuni, de ce intrebi aici?
Ai facut macar un test drive cu vreunul dintre modelele mentionate? Notiunile de spatiu si confort sint absolut relative, depind de fiecare. Diferentele de echipare pe acelasi model pot aduce diferente semnificative la confortul perceput. Fa-ti o lista scurta, cu doua trei modele care iti plac mult dupa ce pui la propriu fundul in ele, si dupa aceea discutam detalii. |
#126
Posted 07 January 2019 - 15:15
dan78rom, on 07 ianuarie 2019 - 15:06, said:
Pai si daca sint atit de multe optiuni, de ce intrebi aici? Ai facut macar un test drive cu vreunul dintre modelele mentionate? Notiunile de spatiu si confort sint absolut relative, depind de fiecare. Diferentele de echipare pe acelasi model pot aduce diferente semnificative la confortul perceput. Fa-ti o lista scurta, cu doua trei modele care iti plac mult dupa ce pui la propriu fundul in ele, si dupa aceea discutam detalii. Am dat niște criterii orientative și un buget, sunt curioasă de ce sunteți așa pasiv agresiv în răspunsuri? Voiam să aflu niște păreri despre orice model care s-ar încadra de la oameni mai experimentați pe un forum. Eu și soțul avem permise de doar 3 ani și nu ne pricepem la mașini ( nici nu ne prea pasionează subiectul). În plus avem un bebeluș care nu ne lasă timp să mergem la test drive-uri la toate reprezentanțele... așa că îmi pare rău dacă v-a ofensat întrebarea mea, ignorați-o, poate e altcineva binevoitor să își dea cu părerea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users