Info/discuții despre abonamentele Telekom România.
Last Updated: Apr 16 2024 22:11, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 20 2015 17:20
·
65
#3224
Posted 20 June 2022 - 15:13
Sunt la cartela prepay, are cam doua luni cartela. Am fost sunat astazi de un reprezentant telekom, din centrala telekom (aparea numarul de la telekom) pe ecran .. mi s-a oferit nelimitat minute sms national, ceva minute in afara nu mai retin exact si internet nelimitat la viteza maxima pentru suma de 25 lei pe luna. Interesant, dar am refuzat. Voi ati fost apelați? Ce ati negociat cu ei? )
SmokanE, on 11 februarie 2022 - 22:33, said:
La mine nu vrea, decat prin vpn 😁. Dar daca e prin vpn, merge cu broadband deci numai necesita schimbare. Ultimele 2 ss-uri sunt cu vpn dezactivat respectiv activat. |
#3225
Posted 23 June 2022 - 07:28
#3226
Posted 08 July 2022 - 13:44
Am primit oferta cu doua variante pentru 4 abonamente,2 cu 2e ,2 cu 3e,fara roaming,in rest tot nelimitat...
|
#3227
Posted 27 July 2022 - 08:11
De tlk ma mai leaga doar un mobil xs de 1 euro
ieri am primit asta: "1. Prevederile referitoare la modificarea unilaterală de către TKRM a termenilor contractului se modifică după cum urmează: „TKRM are dreptul de a modifica unilateral termenii Contractului (cum ar fi tarife, penalități/costuri de încetare, caracteristici Servicii, termene, transfer drepturi și obligații), în conformitate cu legea în vigoare la momentul respectiv, pentru motive întemeiate care depind de imposibilitatea continuării furnizării Serviciilor în parametrii contractați, schimbări în politica comercială a TKRM, dezvoltări tehnologice, schimbări ale parteneriatelor cu terții, de situații cu potențial risc financiar sau alte situații similare care conduc la un dezechilibru economic între părți. TKRM va informa Abonatul, conform TC, cu cel puțin 30 de zile înainte de data la care modificările vor intra în vigoare. Dacă nu este de acord cu modificările propuse, Abonatul are dreptul de a denunța unilateral Contractul fără plata niciunor penalități sau despăgubiri cu excepția cazului în care modificările propuse: a) sunt exclusiv în beneficiul Abonatului; b) sunt de natură pur administrativă și nu au niciun efect negativ asupra Abonatului; c) sunt impuse prin efectul legii. Notificarea va fi depusă de către Abonat în magazinele TKRM sau trimisă de către Abonat la sediul TKRM din Splaiul Independenței nr. 319G, SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajele 1 și 2, Sector 6, cod postal 060044, București, în termen de cel mult 30 zile de la data primirii notificării din partea TKRM cu privire la modificările aduse, în caz contrar considerându-se că Abonatul a acceptat modificările propuse.” https://infoclienti....lw8GXsRVRMEAaRw |
#3229
Posted 27 July 2022 - 09:15
Deocamdată nu.
Cunoscându-i foarte bine pe cei de la tlk , bănuiesc că urmează |
#3230
Posted 27 July 2022 - 09:45
Notificarea este pentru implementare Volte ,incepand cu 11 august,nu are legatura sa se modifice contract ,cel putin asa mi a zis un operator din call center ...
|
#3232
Posted 27 July 2022 - 13:05
mobutu11, on 27 iulie 2022 - 09:15, said:
Deocamdată nu. Cunoscându-i foarte bine pe cei de la tlk , bănuiesc că urmează Dragă Abonat, La data de 10.07.2022 a intrat în vigoare Legea nr. 198/2022 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul comunicațiilor electronice și pentru stabilirea unor măsuri de facilitare a dezvoltării rețelelor de comunicații electronice. Prevederile acestei legi impun anumite modificări în fiecare contract pe care l-ai încheiat cu Telekom Romania Mobile Communications S.A., denumită în continuare «TKRM», în vigoare la data sus-menționată. |
|
#3233
Posted 27 July 2022 - 22:24
Scrie si in titlul emailului ca e vorba despre acea lege:
Screenshot_2022-07-27-23-23-33-551_com.google.android.gm.jpg 120.22K 50 downloads |
#3235
Posted 27 July 2022 - 22:58
#3236
Posted 30 July 2022 - 09:59
Temur, on 27 iulie 2022 - 09:45, said:
asa mi a zis un operator din call center ... „TKRM are dreptul de a modifica unilateral termenii Contractului (cum ar fi tarife, penalități/costuri de încetare, caracteristici Servicii, termene, transfer drepturi și obligații), în conformitate cu legea în vigoare la momentul respectiv, pentru motive întemeiate care depind de imposibilitatea continuării furnizării Serviciilor în parametrii contractați, schimbări în politica comercială a TKRM, dezvoltări tehnologice, schimbări ale parteneriatelor cu terții, de situații cu potențial risc financiar sau alte situații similare care conduc la un dezechilibru economic între părți." Cand aruncau cu abonamente de 1 euro pentru a-si creste baza de clienti in vederea vanzarii pravaliei, se puteau sustine economic. Acum nu. Iar clientul trebuie sa ii creada pe cuvant. |
#3237
Posted 30 July 2022 - 12:20
N-ai mai citit niciun contract pana acum? Toti operatorii baga vrajeala asta ca pot modifica unilateral ce-i taie pe ei capul...
|
|
#3239
Posted 30 July 2022 - 14:09
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users