Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
My Account Telekom România.
Last Updated: Jan 13 2024 08:05, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#235
Posted 12 March 2018 - 10:00
aris86, on 11 martie 2018 - 09:50, said:
Am observat o problema la aplicația Telekom, daca folosesc servicii de date wifi (RDS) și date (Orange), aplicația se încarcă instant, în schimb dacă folosesc date mobile de la Telekom, aplicația nu se încarcă și îngheață la 0 și 10%, ciudat fenomen. Pentru ca se face verificarea de numar. |
#237
Posted 07 April 2018 - 06:53
e normal sa nu apara factura de plata in cont dupa emitere ?
apare ca emisa electronic pe data de 06 acestei luni dar nu o gasesc ,apar doar cele vechi |
#239
Posted 07 April 2018 - 07:51
Factura emisa cu intarziere si Info costul care pica total in ziua de facturare sunt bariere tehnice de care nu se poate trece la T...
|
#241
Posted 09 April 2018 - 15:19
La mine merge şi pe telefon şi pe laptop dar factura emisă în 6 apr. încă nu apare.
|
#242
Posted 10 April 2018 - 22:57
La 8 zile de la data de facturare cei de la T inca nu au reusit sa imi emita factura. E complicat tare pentru ei.
|
#244
Posted 17 June 2018 - 21:27
Salutare. Merge aplicatia asta sau nu? Am facut un cont pentru numarul bunicii, pentru a-l gestiona mai bine din afara tarii (ea nu stie sa incarce, sa bage optiuni etc.). Am efectuat o reincarcare online, platit cu cardul, am primit mail de confirmare, totul ok. Insa in my account creditul nu aparea. Am incercat sa activez o optiune, dadea eroare. M-am enervat si am mai efectuat o incarcare de pe kartela.ro , totul a fost ok, creditul a aparut imediat. Bun. Am incercst sa activez din nou o optiune si am primit iarasi eroare. Am incercat sa activez alta, eroare din nou. Evident, creditul incarcat prin aplicatia lor nu a aparut nici acum. Merge sau nu merge acest serviciu??
|
|
#245
Posted 20 June 2018 - 23:55
boy4ever, on 17 iunie 2018 - 21:27, said:
Salutare. Merge aplicatia asta sau nu? Am facut un cont pentru numarul bunicii, pentru a-l gestiona mai bine din afara tarii (ea nu stie sa incarce, sa bage optiuni etc.). Am efectuat o reincarcare online, platit cu cardul, am primit mail de confirmare, totul ok. Insa in my account creditul nu aparea. Am incercat sa activez o optiune, dadea eroare. M-am enervat si am mai efectuat o incarcare de pe kartela.ro , totul a fost ok, creditul a aparut imediat. Bun. Am incercst sa activez din nou o optiune si am primit iarasi eroare. Am incercat sa activez alta, eroare din nou. Evident, creditul incarcat prin aplicatia lor nu a aparut nici acum. Merge sau nu merge acest serviciu?? Aplicația nu merge , e varza , nici la mine nu apare creditul disponibil , încearcă direct din browserul web sa intri in MyAccount Telekom. |
#246
Posted 01 July 2018 - 16:57
Prin My account pot reincarca cu valori mai mici de 3 euro? Vreau sa activez Star 1 sau 2 pe un prepay. Multumesc!
|
#247
Posted 04 July 2018 - 09:33
Daca vrei sa platesti o factura: Eroare 404
Edited by emgd2me, 04 July 2018 - 09:35. |
#248
Posted 04 July 2018 - 15:22
#249
Posted 09 August 2018 - 13:39
De dimineata nu merge aplicatia. User sau parola incorecte.
|
|
#250
Posted 09 August 2018 - 13:46
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users