Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

My Account Telekom România.

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
397 replies to this topic

#235
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017

View Postaris86, on 11 martie 2018 - 09:50, said:

Am observat o problema la aplicația Telekom, daca folosesc servicii de date wifi (RDS) și date (Orange), aplicația se încarcă instant, în schimb dacă folosesc date mobile de la Telekom, aplicația nu se încarcă și îngheață la 0 și 10%, ciudat fenomen.

Pentru ca se face verificarea de numar.

#236
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 06.03.2018
e down ?

Attached Files

  • Attached File  abcc.png   146.46K   63 downloads


#237
HouseFreak

HouseFreak

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,432
  • Înscris: 15.09.2008
e normal sa nu apara factura de plata in cont dupa emitere ?

apare ca emisa electronic pe data de 06 acestei luni dar nu o gasesc ,apar doar cele vechi

#238
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,454
  • Înscris: 12.07.2010
Apare cam după 3 zile, aşa e la mine.

#239
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Factura emisa cu intarziere si Info costul care pica total in ziua de facturare sunt bariere tehnice de care nu se poate trece la T...

#240
HouseFreak

HouseFreak

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,432
  • Înscris: 15.09.2008
voua va merge my account ? de ieri primesc eroare 403

#241
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,454
  • Înscris: 12.07.2010
La mine merge şi pe telefon şi pe laptop dar factura emisă în 6 apr. încă nu apare.

#242
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
La 8 zile de la data de facturare cei de la T inca nu au reusit sa imi emita factura. E complicat tare pentru ei.

#243
daniel:)

daniel:)

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 17.02.2007
Aplicatie de kkt, telekom e praf pe partea it

#244
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Salutare. Merge aplicatia asta sau nu? Am facut un cont pentru numarul bunicii, pentru a-l gestiona mai bine din afara tarii (ea nu stie sa incarce, sa bage optiuni etc.). Am efectuat o reincarcare online, platit cu cardul, am primit mail de confirmare, totul ok. Insa in my account creditul nu aparea. Am incercat sa activez o optiune, dadea eroare. M-am enervat si am mai efectuat o incarcare de pe kartela.ro , totul a fost ok, creditul a aparut imediat. Bun. Am incercst sa activez din nou o optiune si am primit iarasi eroare. Am incercat sa activez alta, eroare din nou. Evident, creditul incarcat prin aplicatia lor nu a aparut nici acum. Merge sau nu merge acest serviciu??

#245
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,571
  • Înscris: 26.06.2010

View Postboy4ever, on 17 iunie 2018 - 21:27, said:

Salutare. Merge aplicatia asta sau nu? Am facut un cont pentru numarul bunicii, pentru a-l gestiona mai bine din afara tarii (ea nu stie sa incarce, sa bage optiuni etc.). Am efectuat o reincarcare online, platit cu cardul, am primit mail de confirmare, totul ok. Insa in my account creditul nu aparea. Am incercat sa activez o optiune, dadea eroare. M-am enervat si am mai efectuat o incarcare de pe kartela.ro , totul a fost ok, creditul a aparut imediat. Bun. Am incercst sa activez din nou o optiune si am primit iarasi eroare. Am incercat sa activez alta, eroare din nou. Evident, creditul incarcat prin aplicatia lor nu a aparut nici acum. Merge sau nu merge acest serviciu??

Aplicația nu merge , e varza , nici la mine nu apare creditul disponibil , încearcă direct din browserul web sa intri in MyAccount Telekom.

#246
codrutn

codrutn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 421
  • Înscris: 12.11.2014
Prin My account  pot reincarca cu valori mai mici de 3 euro? Vreau sa activez Star 1 sau 2 pe un prepay. Multumesc!

#247
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.01.2008
Daca vrei sa platesti o factura: Eroare 404 Posted Image

Edited by emgd2me, 04 July 2018 - 09:35.


#248
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017

View Postcodrutn, on 01 iulie 2018 - 16:57, said:

Prin My account  pot reincarca cu valori mai mici de 3 euro? Vreau sa activez Star 1 sau 2 pe un prepay. Multumesc!

3 Euro este valoarea minima din cate stiu.

#249
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
De dimineata nu merge aplicatia. User sau parola incorecte.

#250
chief36

chief36

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 28.07.2018

View Postwantsome, on 09 august 2018 - 13:39, said:

De dimineata nu merge aplicatia. User sau parola incorecte.
Si la mine e la fel,oare ce mai fac prostii astia?au distrus si aplicatia asta.

#251
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Nici aplicația nici pe web nu funcționează.

#252
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Tot timpul pica ceva la ei.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate