Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

My Account Telekom România.

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
403 replies to this topic

#217
qqn

qqn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 08.12.2017
Ca sa nu imi fac cont degeaba... pot sa imi incarc cartela online pe site-ul lor?

#218
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017
Da. Merge si fara cont sa reincarci.

Servicii- voce si prepaid- reincarcare cartela

#219
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,541
  • Înscris: 10.04.2009
nici acum nu au facut mizeria aia de site sa mearga... din vara tot incerc sa fac un cont si da erori peste erori

am sunat si la ei, degeaba... "se va remedia problema" cand ? nu se stie

#220
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017
MyAccount merge. Ce erori primesti?

#221
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,541
  • Înscris: 10.04.2009
"A apărut o eroare. Te rugăm să încerci mai târziu."

si nu ma lasa sa finalizez

#222
nicu1979

nicu1979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 344
  • Înscris: 03.08.2007

View Postbeavis03, on 16 decembrie 2017 - 16:06, said:

"A apărut o eroare. Te rugăm să Ă®ncerci mai târziu."

si nu ma lasa sa finalizez
Acelasi lucru si la mine decat ca am rămas si fara credit si nici opțiunea nu este activată
Vai de mama lor au un sistem complet praf

#223
libelulla

libelulla

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 27.07.2007
Mai merge *151# sau sms la 1515 pentru a vedea cat mai am din beneficii? Ca imi tot apare ca serviciul e indisponibil, cum s-a mai scris anterior.

#224
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017
Incearca *123*15# pentru bonusuri si alte beneficii.

#225
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Merge defectuos. Si factura e cu probleme. Am trecut de o saptamana de data de facturare si nimic. Luna trecuta mi-a aparut factura in myaccount cu 4 zile inainte de scadenta. M-am lamurit cu sistemele lor puse la punct...

#226
mercedesbenz

mercedesbenz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 31.01.2014
Aplicatia a primit in aceasta seara upgrade (cel putin la mine), acum arata consumul de date mobile si ultima factura emisa.
Verificati in Play Store.

#227
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 22.03.2008
In cat timp se actualizeaza in aplicatie ca am achitat factura? Ieri la Germanos am achitat-o si mi-a venit mesaj imediat pe telefon ca a fost achitată.

#228
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Luna asta mi-a aparut confirmarea ca niciodata - a doua zi deja plata era acolo.

#229
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 22.03.2008
Unde o achiti tu? Mie mi-e teama sa o achit din aplicatia lor sau aplicatia de la ing. Prefer sa am "la mana" o foaie de la ei. La rds ca achit la ei sau din aplicatia lor ori din ing apare destul de repede plata.

#230
r3my_cc

r3my_cc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,224
  • Înscris: 12.02.2014
Eu plătesc prin ib de la Transilvania. Nu am avut niciodată probleme.

#231
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postgabybcr, on 17 februarie 2018 - 06:45, said:

Unde o achiti tu? Mie mi-e teama sa o achit din aplicatia lor sau aplicatia de la ing. Prefer sa am "la mana" o foaie de la ei. La rds ca achit la ei sau din aplicatia lor ori din ing apare destul de repede plata.
Direct de pe site.

#232
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010
Am observat o problema la aplicația Telekom, daca folosesc servicii de date wifi (RDS) și date (Orange), aplicația se încarcă instant, în schimb dacă folosesc date mobile de la Telekom, aplicația nu se încarcă și îngheață la 0 și 10%, ciudat fenomen.

#233
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,485
  • Înscris: 12.07.2010
După ce am făcut un nou abonament şi am renunţat la cel vechi a „dispărut” numărul soţiei din „Conturi asociate deja cu profilul tău My Account”. Nu-mi dă voie să adaug decât număr de telefon prepaid iar când vreau să fac un cont nou aferent numărului ei imi apare că există deja un cont aferent acestui număr şi mă directionează în contul meu. Dacă nu pot rezolva, asta este, bine că nu i-am activat factura electronică, o să-şi astepte factura care vine cu întârziere. Are telefon 2G nu poate să-şi facă un cont de pe telefon.
Dacă aveţi un sfat pentru mine vă mulţumesc!

#234
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Numarul va adaugat automat in cont in cateva zile. Putina rabdare!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate