My Account Telekom România.
Last Updated: Apr 13 2024 18:47, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#217
Posted 15 December 2017 - 20:16
Ca sa nu imi fac cont degeaba... pot sa imi incarc cartela online pe site-ul lor?
|
#218
Posted 16 December 2017 - 09:57
Da. Merge si fara cont sa reincarci.
Servicii- voce si prepaid- reincarcare cartela |
#219
Posted 16 December 2017 - 15:53
nici acum nu au facut mizeria aia de site sa mearga... din vara tot incerc sa fac un cont si da erori peste erori
am sunat si la ei, degeaba... "se va remedia problema" cand ? nu se stie |
#221
Posted 16 December 2017 - 16:06
"A apărut o eroare. Te rugăm să încerci mai târziu."
si nu ma lasa sa finalizez |
#222
Posted 17 December 2017 - 12:41
#223
Posted 22 December 2017 - 22:16
Mai merge *151# sau sms la 1515 pentru a vedea cat mai am din beneficii? Ca imi tot apare ca serviciul e indisponibil, cum s-a mai scris anterior.
|
#224
Posted 25 December 2017 - 14:26
Incearca *123*15# pentru bonusuri si alte beneficii.
|
#225
Posted 25 December 2017 - 17:33
Merge defectuos. Si factura e cu probleme. Am trecut de o saptamana de data de facturare si nimic. Luna trecuta mi-a aparut factura in myaccount cu 4 zile inainte de scadenta. M-am lamurit cu sistemele lor puse la punct...
|
#226
Posted 09 February 2018 - 00:06
Aplicatia a primit in aceasta seara upgrade (cel putin la mine), acum arata consumul de date mobile si ultima factura emisa.
Verificati in Play Store. |
|
#227
Posted 16 February 2018 - 21:25
In cat timp se actualizeaza in aplicatie ca am achitat factura? Ieri la Germanos am achitat-o si mi-a venit mesaj imediat pe telefon ca a fost achitată.
|
#228
Posted 16 February 2018 - 22:10
Luna asta mi-a aparut confirmarea ca niciodata - a doua zi deja plata era acolo.
|
#229
Posted 17 February 2018 - 06:45
Unde o achiti tu? Mie mi-e teama sa o achit din aplicatia lor sau aplicatia de la ing. Prefer sa am "la mana" o foaie de la ei. La rds ca achit la ei sau din aplicatia lor ori din ing apare destul de repede plata.
|
#230
Posted 17 February 2018 - 10:01
Eu plătesc prin ib de la Transilvania. Nu am avut niciodată probleme.
|
#231
Posted 17 February 2018 - 10:33
|
#232
Posted 11 March 2018 - 09:50
Am observat o problema la aplicația Telekom, daca folosesc servicii de date wifi (RDS) și date (Orange), aplicația se încarcă instant, în schimb dacă folosesc date mobile de la Telekom, aplicația nu se încarcă și îngheață la 0 și 10%, ciudat fenomen.
|
#233
Posted 11 March 2018 - 10:08
După ce am făcut un nou abonament şi am renunţat la cel vechi a „dispărut” numărul soţiei din „Conturi asociate deja cu profilul tău My Account”. Nu-mi dă voie să adaug decât număr de telefon prepaid iar când vreau să fac un cont nou aferent numărului ei imi apare că există deja un cont aferent acestui număr şi mă directionează în contul meu. Dacă nu pot rezolva, asta este, bine că nu i-am activat factura electronică, o să-şi astepte factura care vine cu întârziere. Are telefon 2G nu poate să-şi facă un cont de pe telefon.
Dacă aveţi un sfat pentru mine vă mulţumesc! |
#234
Posted 11 March 2018 - 10:55
Numarul va adaugat automat in cont in cateva zile. Putina rabdare!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users