Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
My Account Telekom România.
Last Updated: Apr 13 2024 18:47, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#19
Posted 19 October 2015 - 19:44
Activeaza de acolo, sigur gasesti. Nu o sa-ti mai vina in cutia postala.
|
#20
Posted 19 October 2015 - 19:45
#21
Posted 19 October 2015 - 20:02
Le apare ceva cu data de emitere si poti sa vezi de acolo in format PDF.
|
#22
Posted 19 October 2015 - 20:07
#23
Posted 19 October 2015 - 20:45
Cum este in poza ta, acolo apar facturi si le poti salva in format PDF.
|
#24
Posted 19 October 2015 - 20:46
#26
Posted 20 October 2015 - 05:36
#27
Posted 20 October 2015 - 09:42
toti clientii ce au factura tiparita nu au acces la aceea in format pdf
Edited by xtremealex15, 20 October 2015 - 09:42. |
#28
Posted 20 October 2015 - 10:53
|
#29
Posted 20 October 2015 - 15:42
#30
Posted 20 October 2015 - 15:43
#31
Posted 20 October 2015 - 16:22
Oricum de cand au lansat site-ul, mereu au fost probleme. Erori, incercari de conectare in cont de mai multe ori pana sa mearga. De exemplu si acum, cand vreau sa-ti zic exact.
Edited by cristinel07, 20 October 2015 - 16:22. |
#32
Posted 06 November 2015 - 14:54
Varianta ptr mobil e facuta varza. In condițiile in care nu am intrat pe net prin reteaua mobila in "my account" apare trafic consumat!
|
#33
Posted 07 November 2015 - 13:36
In MyAccount nu mai merg sectiunile Serviciile mele si Oferte loializare.
|
|
#34
Posted 07 November 2015 - 14:14
In myaccount tot timpul este ceva ce nu functioneaza
|
#35
Posted 07 November 2015 - 14:48
Pai pana la ultima actualizate mergea destul de bine.
|
#36
Posted 07 November 2015 - 16:50
parintily, on 06 noiembrie 2015 - 14:54, said: Varianta ptr mobil e facuta varza. In condițiile in care nu am intrat pe net prin reteaua mobila in "my account" apare trafic consumat! Nici factura de la fix e varza! grinci, on 07 noiembrie 2015 - 13:36, said: In MyAccount nu mai merg sectiunile Serviciile mele si Oferte loializare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users