Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Golf 4. 1.4 16v pareri.

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
Beko10

Beko10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 03.06.2015

View PostFriskey, on 20 septembrie 2015 - 15:38, said:

Motorul asta e cel cu vesnica problema la distributie, se rupe cureaua in mers si se strica motorul chiar de tot daca te prinde turat. Abia prin 2004 s-au gandit sa rezolve problema. Poate ai noroc si a schimbat fostul proprietar kitul de distributie cu ce trebuie sau poate tot motorul. Daca a ajuns la km astia se poate sa nu mai fie belea.
Normal ca se rupe cureaua de distributie daca e schimbat o data la 5 ani.

#20
boxerbull

boxerbull

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 25.05.2009
Mare grija la motor, schimba i uleiul la timp si pune ceva bun gen Motul. Se duc cuzinetii si semicuzinetii ceva de speriat,apoi arborele cotit.

Mare grija la motor, schimba i uleiul la timp si pune ceva bun gen Motul. Se duc cuzinetii si semicuzinetii ceva de speriat,apoi arborele cotit.

#21
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Asta trebuia sa faca al' de a avut-o de noua.
Acum poti sa-i bagi si mama lu' Motul daca a vazut toata viata 10W40 ca nu se reface nimic.

#22
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,274
  • Înscris: 13.03.2015
Am să mă uit prin acte să văd codul de motor dar cred că acest tip l-am avut pe Seat. Nici o problemă! Doar sonda lambda și o bobină de inducție mi-au creat probleme.
Sper să nu mă înșel, motorul cred că era BKY...

#23
Laci19

Laci19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.01.2016
Buna..am si eu o problema..am vrut sa pornesc dimineata masina ai cand am bagat cheia s-a auzit un pacait si s-a rupt ceva in contact de merge cheia in gol si nu porneste..as vrea s-o pornesc legand firele dar nu stiu care trebuie..ma puteti ajuta?

#24
Bogdan2107

Bogdan2107

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.09.2018
Salut ! Sunt nou pe sait si nu stiu daca e ok unde am postat nu reusesc sa gasesc o rubrica specifica pe ce am eu. Daca puteti sa mutati discutia va rog sa ma ajutati.
Referitor la problema mea, aproximativ acum 6 luni am fost nevoit sa imi schimb motorul la masina ( VW Golf 4 1.4 16 V AXP 2002) de acelasi tip AXP de la o firma de dezmembrari din Oradea destul de renumita. Toate bune si frumoase pana acum aproximativ 2 saptamani cand a trebuit sa schimb fisele si bujiile care erau de pe motorul vechi si trebuiau schimbate. Cand am fost la service cu ea pentru a schimba fisele bujiile mecanicul a gasit ulei destul de mult la bujii(mai mult la cilindru 4). Mi-a zis ca trebuie dat jos capacul de chiuloasa sa puna din nou silicon sa etanseze mai bine si nu o sa mai am probleme. Am facut si asta, doar ca dupa 2 zile am parcurs sa zic in jur de 200 km cu ea, se auzea un tacanit destul de pronuntat( precizez ca era si inainte dar nu tare aproape nesesizabil). Am revenit la service mi-au zis ca e de la tacheti si ca trebuie schimbati. Am plecat de la service dupa 10 min ajung aproape de casa si hopa ca se opreste motoru in mers, sa auzit un zgomot destul de ciudat de sub capota (trancanit) si am ramas si fara servo. Din reflex am tras pe dreapta si am ramas in pana cu ea. Ce ar putea fi cauze si ce urmari poate sa aiba daca ar fi din cauza tachetilor. Ce poate sa se strice pe acolo. Distributia este ok cureaua de la alternator e la locul ei .. acum am lasat masina acolo si urmeaza sa sun la service. Ma intereseaza parerile voastre sa stiu la ce ma pot astepta pana imi dau un raspuns cei de la service. Multumesc.

Edited by Bogdan2107, 20 September 2018 - 17:06.


#25
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
Daca tu de linga masina nu stii ce are, crezi ca e cineva pe aici care stie? Scoate capacul ala si vezi ce e acolo si ceri cotatie de piese plus manopera. Probabil ca o sa cumperi un alt motor, fara anexe.

#26
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007

 Bogdan2107, on 20 septembrie 2018 - 17:03, said:

Salut ! Sunt nou pe sait si nu stiu daca e ok unde am postat nu reusesc sa gasesc o rubrica specifica pe ce am eu. Daca puteti sa mutati discutia va rog sa ma ajutati.
Referitor la problema mea, aproximativ acum 6 luni am fost nevoit sa imi schimb motorul la masina ( VW Golf 4 1.4 16 V AXP 2002) de acelasi tip AXP de la o firma de dezmembrari din Oradea destul de renumita. Toate bune si frumoase pana acum aproximativ 2 saptamani cand a trebuit sa schimb fisele si bujiile care erau de pe motorul vechi si trebuiau schimbate. Cand am fost la service cu ea pentru a schimba fisele bujiile mecanicul a gasit ulei destul de mult la bujii(mai mult la cilindru 4). Mi-a zis ca trebuie dat jos capacul de chiuloasa sa puna din nou silicon sa etanseze mai bine si nu o sa mai am probleme. Am facut si asta, doar ca dupa 2 zile am parcurs sa zic in jur de 200 km cu ea, se auzea un tacanit destul de pronuntat( precizez ca era si inainte dar nu tare aproape nesesizabil). Am revenit la service mi-au zis ca e de la tacheti si ca trebuie schimbati. Am plecat de la service dupa 10 min ajung aproape de casa si hopa ca se opreste motoru in mers, sa auzit un zgomot destul de ciudat de sub capota (trancanit) si am ramas si fara servo. Din reflex am tras pe dreapta si am ramas in pana cu ea. Ce ar putea fi cauze si ce urmari poate sa aiba daca ar fi din cauza tachetilor. Ce poate sa se strice pe acolo. Distributia este ok cureaua de la alternator e la locul ei .. acum am lasat masina acolo si urmeaza sa sun la service. Ma intereseaza parerile voastre sa stiu la ce ma pot astepta pana imi dau un raspuns cei de la service. Multumesc.

garantie la motorul "nou" nu ai primit? daca chiar s-a blocat un tachet (sau mai multi) poate fi vorba de supape indoite/rupte, ax cu came rupt, piston ciobit/spart etc sau poate e ceva mai usor de rezolvat, e in functie de noroc

#27
Bogdan2107

Bogdan2107

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.09.2018
Am avut 1 luna garantie. Stiu ca a fost putin dar nu am gasit la alte dezmembrari auto. Pana la urma au desfacut cei de la service si era sarit un arc de la o supapa si a lovit dupa in piston nr. 2. Noroc ca aveam inca motorul vechi si au zic ca imi iau de pe ala si imi inlocuiesc. Sper sa mearga ca am bagat destui bani pana acum.. astept luni sau marti un rasp de la service. Multumesc de raspuns. O intrebare am.. ce am patit acum poate sa fie din cauza ca au desfacut chiuloasa si au etansat cu silicon?? Sa nu fi montat bine ceva pe acolo. Intreb ca nu am cunostinte de mecanica auto..

#28
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
nu ar trebui sa fie de la silicon, desi sunt curios de la ce se poate intampla asa ceva, supape rupte din senin nu e ceva ce se intampla zi de zi.
daca tot ai desfacut motorul ai putea schimba si segmentii si tachetii, sunt piese ieftine, pune o garnitura buna, curata-l bine si ai aproape un motor nou.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate