Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA in SUA
#3403
Posted 25 March 2018 - 12:54
1. Testul postat de mine mai sus, luat de pe pagina ICCT, a fost facut de Emissions Analytics, nu de ADAC. Am precizat clar, scrie la fel de clar pe prima pagina a testului. Potrivit celor de la ICCT, Emissions Analytics sunt cei mai importanti testeri de emisii ale masinilor.
2. Lumea educata (sau autoeducata) in domeniul ingineriei, chimiei, etc, intelege prin cuvantul noxe oxizii de azot, in special bioxidul de azot. Cuvantul noxe este format din NOx (reprezinta oxizii de azot) la care i se adauga terminatia e. Celalata parte a oamenilor, cea care nu intelege suficient de bine mecanica sau chimia, crede ca noxele sunt de fapt gaze de esapament. Asadar, prin emisii de noxe inseamna emisii de oxizi de azot, nu emisii de gaz de esapament. Evident, eu m-am adresat oamenilor cu o anumita cultura in domeniu, celor care reusesc sa si inteleaga ceea ce citesc... Pentru acesti oameni este evident ca o masina poate avea emisii de NOx nule, sau, mai corect spus, practic/aproape de 0, deoarece catalizatorul in 3 directii transforma noxele (NOx) in azot (N2) si oxigen (O2), la fel cum face si cu monoxidul de carbon (CO) si hidrocarburile (HC), transformandu-le in apa (H2O) si bioxid de carbon (CO2). Dar pentru asta e nevoie de ceva chimie facuta prin scoala generala. Nu stiu din ce motiv (probabil vreo greseala de-a mea), rezultatul testului publicat de ICCT si amintit mai sus nu a fost postat in mesajul meu anterior, il repostez aici. Se vede ca VW Golf are emisii 0 de noxe (oxizi de azot) pe autostrada in traseul 1, nicidecum emisii 0 de gaz de esapament cum inteleg altii EAEuro6.jpg 58.01K 12 downloads Edited by valitudor, 25 March 2018 - 12:58. |
#3404
Posted 25 March 2018 - 13:02
#3405
Posted 25 March 2018 - 13:05
P.S. Mda, vina imi apartine. Cand am mutat mesajul in acest topic nu am refacut si linkurile.
Fisierul se poate descarca de AICI. Acum se vede usor cum Ford Focus benzinar emite de peste 3 ori mai multe noxe decat limita legala pe traseul 2 rural, iar VW Golf are emisii apropiate de 0 pe autostrada, pe traseul 1. De fapt, emisiile sale sunt de 0,003 grame/km, limita legala fiind de 0,08 g/km. Adica doar 3-4% din limita legala ericmario, on 25 martie 2018 - 13:02, said:
Asta nu o crede nici un copil mic. Edited by valitudor, 25 March 2018 - 13:06. |
#3406
Posted 25 March 2018 - 13:09
#3407
Posted 25 March 2018 - 13:25
Revin:
1. Au trecut aproape 2 ani din momentul in care ICCT a publicat un raport al autoritatilor germane cu privire la emisiile de oxizi de azot ale masinilor de pe drumurile lor. Masuratorile sunt facute pe strada, nu pe banc, evident. Il repostez, graficul, cel mai important: [ https://www.theicct.org/sites/default/files/BMVI-KBA_testresults.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In cazul masinilor omologate Euro 6, motoarele VW sunt grupate, de regula, in partea dreapta a graficului. Adica exact in zona celor cu emisii minime. Masinile franceze sunt grupate in stanga, la emisii maxime (Reno, Dacia). Dar stim, nemtii sunt mafioti, au rasturnat barca cu Loganul... 2. Tot 2 ani au trecut de cand ICCT a publicat rezultatul testelor efectuate de autoritatile britanice. Repostez graficul cu rezultatul: [ https://www.theicct.org/sites/default/files/VF_EUtests-fig2.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dupa cum se vede din nou foarte usor, la Euro 6, cele mai curate masini sunt BMW X5, Mini Countryman si VW Golf, iar masinile grupului VW sunt in general cu emisiile cele ma mici. Cele mai mari? Ati ghicit, cele din Franta la care se mai adauga Ford, Opel, A180, Jaguar. 3. Tot 2 ani au trecut de cand autoritatile franceze au facut testele lor, iar ICCT le-a publicat pe site. De aceasat data, francezii n-au mai scris despre ce masini este vorba, le-au anonimizat, sa nu se stie cine sta mai prost si cine sta mai bine. . Putem ghici cine sta mai prost si cine sta mai bine? [ https://www.theicct.org/sites/default/files/VF_EUtests-fig1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Fiecare punct din ala reprezinta o masina, insa ei au preferat sa pastreze secreta denumirea masinilor... First look: Results of the German transport ministry's post-VW vehicle testing First look: Results of post-VW diesel vehicle testing in France, UK Edited by valitudor, 25 March 2018 - 13:28. |
#3408
Posted 25 March 2018 - 14:58
valitudor, on 25 martie 2018 - 13:05, said:
Aici sunt de acord cu tine. Tu, fortzoso si copiii mici mai aveti ceva in comun: niciunul din voi nu ati facut chimie pe la scoala, sa intelegeti ce e ala bioxid de azot, azot, etc Hehehe... asta crede ca noxe vine de la Nox. 'NÓXĂ, noxe, s. f. Agent, factor sau împrejurare cu acțiune dăunătoare asupra organismului, care se răspândește în atmosferă de obicei în timpul diferitelor procese tehnologice. – Din lat. noxa." valitudor, on 25 martie 2018 - 13:25, said:
Revin: Revii degeaba. Orice grafic prezinti dieselele toate depasescs limitele legale. Ca mult, ca putin, mai conteaza ? Bine ca ai ajuns si tu la concluzia mea : motoarele diesel la gunoi indiferent de marca.
Edited by calinkgb, 25 March 2018 - 15:17.
|
#3409
Posted 25 March 2018 - 15:09
Abordam discutia pe parte lingvistica cum o face dex, sau o lasam pe parte inginereasca, discutand de oxizii de azot, asa cum fac ICCT, EPA, OMS, etc?
Ford4, on 25 martie 2018 - 14:58, said:
Revii degeaba. Orice grafic prezinti dieselele toate depasescs limitele legale. Ca mult, ca putin, mai conteaza ? |
#3410
Posted 25 March 2018 - 15:35
Bravo lor ! dar la gunoi si cu ele impreuna cu celelalte fiindca sunt asa de clean ca tot depasesc limitele legale.
|
#3411
Posted 25 March 2018 - 15:49
Vezi ca tot in testul ala se vorbeste despre un Ford Focus ecoboost, adica benzinar, care a depasit emisiile de NOx de peste 3 ori in timp ce dieselurile VW le-au depasit doar cu putin.
Ce masina spuneai ca ai? Nevasta-mea conduce un ecoboost, din asta "ecofriendly", tu ce masina conduci? Nu tot ecoboost? Edited by valitudor, 25 March 2018 - 15:50. |
#3412
Posted 25 March 2018 - 16:42
valitudor, on 25 martie 2018 - 11:24, said:
@Hansolo, iar o sa te superi pe mine ca te bag in aceeasi echipa cu Fortzoso si Inunedo0, dar nu eu fac asta, ci numai tu, prin faptul ca iti asumi spusel lui fortzoso. La fel si Inuendo0. Mai jos va raspund la toti 3, ca la o echipa omogena Pct. 2 2. Off topicul precum opiniile politice, postarile inflamante, atacurile la persoana sau altele asemenea, nu au ce cauta aici. Ai raport pentru flame, fireste, te rog sa-mi spui cand am folosit fraze similare in care sa te aduc in acceasi ,,echipa" (sau ,,gasca") cu alti useri in scopul de a face pus si simplu flame. Sau ai impresia ca nu am pe unii useri la ignore pentru insulte? Nu am de ce sa-ti dau socoteala, dar de exemplu daca ma intrebi de ce i-am dat like la postul acesta https://forum.softpe...4#entry22611294 Motivatia e cat se poate de clara, a adus inca un argument in discutie care mie mi-a scapat, anume acea nota de subsol. Tu ai fost in eroare cand ai spus aici: https://forum.softpe...6#entry22608338 pai VW cam au singurele dieseluri care resepecta normele Euro 6 RDE pe bune, lucru remarcat chiar si de ICCT si EA. valitudor, on 25 martie 2018 - 11:24, said:
Concluzii: 1. testele s-au facut pe masini euro 6, benzina si motorina, in perioada decembrie 2015-ianuarie 2016. Asadar este exclus vreun fix VW post dieselgate 2. VW Golf benzinar are practic emisii de noxe 0 pe autostrada, iar in toate situatiile este mai curat decat Ford Focus benzinar. Fordul a depasit nivelul de noxe in rural pe traseul 2 de peste 3 ori. 3. De departe cele mai curate motoare diesel sunt cele VW. Comparati motoarele PSA sau Opel cu cele VW. Doar cel Mercedes se mai apropie in unele situatii... 2. Incredibil, o ardere de carburant la temperaturi ridicate care are emisii de noxe 0. Nu doar a descoperit VW dopul minune pentru PM, a descoperit si SCR/EGR care capteaza toate noxele. valitudor, on 25 martie 2018 - 12:54, said:
2. Lumea educata (sau autoeducata) in domeniul ingineriei, chimiei, etc, intelege prin cuvantul noxe oxizii de azot, in special bioxidul de azot. Cuvantul noxe este format din NOx (reprezinta oxizii de azot) la care i se adauga terminatia e. Celalata parte a oamenilor, cea care nu intelege suficient de bine mecanica sau chimia, crede ca noxele sunt de fapt gaze de esapament. Asadar, prin emisii de noxe inseamna emisii de oxizi de azot, nu emisii de gaz de esapament. Evident, eu m-am adresat oamenilor cu o anumita cultura in domeniu, celor care reusesc sa si inteleaga ceea ce citesc... Pentru acesti oameni este evident ca o masina poate avea emisii de NOx nule, sau, mai corect spus, practic/aproape de 0, deoarece catalizatorul in 3 directii transforma noxele (NOx) in azot (N2) si oxigen (O2), la fel cum face si cu monoxidul de carbon (CO) si hidrocarburile (HC), transformandu-le in apa (H2O) si bioxid de carbon (CO2). Dar pentru asta e nevoie de ceva chimie facuta prin scoala generala. Nu stiu din ce motiv (probabil vreo greseala de-a mea), rezultatul testului publicat de ICCT si amintit mai sus nu a fost postat in mesajul meu anterior, il repostez aici. Se vede ca VW Golf are emisii 0 de noxe (oxizi de azot) pe autostrada in traseul 1, nicidecum emisii 0 de gaz de esapament cum inteleg altii Nicaieri nu am gasit definitia ta, ca noxe ar fi doar oxizi de azot. La noxe mai intra si VOC, nu doar oxizii de azot. valitudor, on 25 martie 2018 - 13:05, said:
P.S. Mda, vina imi apartine. Cand am mutat mesajul in acest topic nu am refacut si linkurile. Fisierul se poate descarca de AICI. Acum se vede usor cum Ford Focus benzinar emite de peste 3 ori mai multe noxe decat limita legala pe traseul 2 rural, iar VW Golf are emisii apropiate de 0 pe autostrada, pe traseul 1. De fapt, emisiile sale sunt de 0,003 grame/km, limita legala fiind de 0,08 g/km. Adica doar 3-4% din limita legala Aici sunt de acord cu tine. Tu, fortzoso si copiii mici mai aveti ceva in comun: niciunul din voi nu ati facut chimie pe la scoala, sa intelegeti ce e ala bioxid de azot, azot, etc Cat despre Golful benzinar, 0.003g/km pe autostrada nu e zero, desi e mai bun de 20 ori decat limita. valitudor, on 23 martie 2018 - 10:43, said:
Uite, aici te prezum de buna intentie si onestitate, dar cu informare deficitara. Doar din acest motiv iti raspund. VW a instalat un soft care sa-i permita sa treaca cu succes de testul de pe banc. Cand softul nu detecta bancul de testare, noxele ieseau fara opreliste. Aceasta instalare este ilegala Ceilalti producatoi n-au folosit vreun soft, ci doar s-au folosit de anumite (alte) articole legale care le permitea sa inchida sistemul antipoluare in diverse situatii motivand protectia motorului. Legal n-au incalcat vreo lege in vigoare, insa in realitatea erau mai poluante decat dieselurile VW, mai ales Reno si Dacia. De ce au facut-o cu totii, atat VW cat si ceilalti? Pentru ca ar fi trebuit sa cheltuie mai multi bani cu realizarea sistemului antipoluare. In Europa era mai simplu, nu era nevoie de mai multi bani, ci doar masinile deveneau mai putin eficiente. Softul ala al VW nu a fost facut pentru Europa, ci pentru SUA. Acolo era mult mai dificil de trecut testul de noxe fara soft si sistem eficient antipoluare. In Europa era banal, dar ar fi scazut eficienta motoarelor VW is charged with and has agreed to plead guilty to participating in a conspiracy to defraud the United States and VW’s U.S. customers and to violate the Clean Air Act by lying and misleading the EPA and U.S. customers about whether certain VW, Audi and Porsche branded diesel vehicles complied with U.S. emissions standards, using cheating software to circumvent the U.S. testing process and concealing material facts about its cheating from U.S. regulators. VW is also charged with obstruction of justice for destroying documents related to the scheme, and with a separate crime of importing these cars into the U.S. by means of false statements about the vehicles’ compliance with emissions limits. Under the terms of the plea agreement, which must be accepted by the court, VW will plead guilty to all these crimes La fel de inexacta e afirmatia ta ca toti au incalcat sau incalca normele. Oare in SUA nu mai vine nimeni diesel, toate sunt neconforme? Sau VW dupa fix-urile aprobate de EPA sunt tot neconforme? Cumva aia care vor si respecta normele au hotarat sa livreze doar cu SCR si consum normal de uree. In aceste conditii VW a scapat ieftin, in mod normal ar fi fost necesar si un proces pentru practici necompetitive/neconcurentiale. Edited by Hansolo, 25 March 2018 - 17:00. |
|
#3413
Posted 25 March 2018 - 18:05
Off, mai Hansolo. Iar m-ai facut sa scriu un post lung cu balarii. Uite, il atasez strict pentru tine in spoiler, sa nu mai zgarii ochii altora:
Te intreb on topic ce parere ai de benzinarul ala Ford care depaseste de 3 ori cei 0,08 g/km emisii de oxizi de azot si de dieslurile VW care emit mult mai putin in aceleasi conditii de trafic? Ce zici, n-ar trebui sa discutam despre faptul ca benzinarele Ford si dieslurile altor producatori ne otravesc la propriu cu emisiile de NOx? Ploaie acida, probleme cardiace, respiratorii, etc. Nu, cancerul nu tine de NOx, cum gresit crede fortzoso
Spoiler
Edited by valitudor, 25 March 2018 - 18:09. |
#3414
Posted 25 March 2018 - 18:06
Hansolo, on 25 martie 2018 - 16:42, said:
https://forum.softpe...ment-arie-auto/ Pct. 2 2. Off topicul precum opiniile politice, postarile inflamante, atacurile la persoana sau altele asemenea, nu au ce cauta aici. Ai raport pentru flame, fireste, te rog sa-mi spui cand am folosit fraze similare in care sa te aduc in acceasi ,,echipa" (sau ,,gasca") cu alti useri in scopul de a face pus si simplu flame. Sau ai impresia ca nu am pe unii useri la ignore pentru insulte? Degeaba dai citate din regulament. Nu este in nici un caz vreun atac la persoana. Daca ar fi cum spui tu, orice opinie contrara ar fi un atac, nu? Daca un user, considera ca altul a folosit fraze similare, el asa crede. Tu poti sa-i dovedesti contrariul sau nu, iar el il va crede, sau nu. Cat timp nu te- ainjurat sau luat in ras prin expresii jignitoare, nu consider ca ar fi vreo jignire. Asa nu am mai discuta deloc, si am aproba mutzeste si am da din cap in semn de DA. Daca ar fi asa, atunci ce ar insemna aceasta? Postarile lui @valitudor sunt bine cocumentate si elaborate. Fiecare are dreptul sa aiba o opinie contrara. Nu este obligat sa o argumenteze sau nu. DAca tu ca cititor cu capul pe umeri, nu gasesti vreun argument la opinia exprimata, atunci poti sa o iei in consideratie sau nu. Este foarte simplu si eficient. Edited by Torquemada-666, 25 March 2018 - 18:09. |
#3415
Posted 25 March 2018 - 20:26
valitudor, on 25 martie 2018 - 18:05, said:
Off, mai Hansolo. Iar m-ai facut sa scriu un post lung cu balarii. Uite, il atasez strict pentru tine in spoiler, sa nu mai zgarii ochii altora: Te intreb on topic ce parere ai de benzinarul ala Ford care depaseste de 3 ori cei 0,08 g/km emisii de oxizi de azot si de dieslurile VW care emit mult mai putin in aceleasi conditii de trafic? Ce zici, n-ar trebui sa discutam despre faptul ca benzinarele Ford si dieslurile altor producatori ne otravesc la propriu cu emisiile de NOx? Ploaie acida, probleme cardiace, respiratorii, etc. Nu, cancerul nu tine de NOx, cum gresit crede fortzoso Amesteci discutiile si la tehnic si la persoana. Tehnic: daca un producator (Ford) are un model care intr-un test depaseste normele atunci VW nu devine mai albit prin acel test. Ca sa repet ce am spus mai demult, ce faci tu e o discutie whatabout (cum a spus Severin, si ala a furat, deci toti suntem vinovati sau niciunul nu e). E o comparatie in extremis, fireste, dar esenta e aceeasi, daca producatorul respectiv e suspect atunci trebuie verificat/anchetat, daca a trisat atunci e treaba autoritatilor sa-si faca datoria cu FIECARE trisor (nu cu TOTI). La fel si in discutia personala, daca nu esti de acord cu o idee de-a mea atunci spune-mi, daca ti se pare ca un user cu care am fost de acord te-a jignit faci report si/sau treci la ignore. Continui si eu in spoiler.
Spoiler
Edited by Hansolo, 25 March 2018 - 20:31. |
#3416
Posted 25 March 2018 - 21:45
valitudor, on 25 martie 2018 - 12:10, said:
Nicidecum. Eu am vrut să spun exact ce am scris mai sus, însă dacă tu, adult în toată firea, ai înțeles că aș fi sugerat că ar elimina parfum de trandafiri, problema e la tine, nu la mine. valitudor, on 25 martie 2018 - 11:24, said:
2. VW Golf benzinar are practic emisii de noxe 0 pe autostrada, Eu zic ca orice ardere produce anumite reziduuri. La tine vad ca s-a inventat arderea perfecta...e careva cu chimia pe aici ? Iti dai seama cat de aberant suna asta nu ? Sunt atatia care se lupta cu smog-ul in marile orase din cauza poluarii auto....si tu hop cu poluare 0.... Edited by bumpocbum, 25 March 2018 - 21:59. |
#3417
Posted 25 March 2018 - 22:30
valitudor, on 25 martie 2018 - 15:49, said:
Vezi ca tot in testul ala se vorbeste despre un Ford Focus ecoboost, adica benzinar, care a depasit emisiile de NOx de peste 3 ori in timp ce dieselurile VW le-au depasit doar cu putin. Ce masina spuneai ca ai? Nevasta-mea conduce un ecoboost, din asta "ecofriendly", tu ce masina conduci? Nu tot ecoboost? Deci tu pe langa un diesel poluant ai si o benzinara poluanta si vii si ne tii prelegeri despre poluare. Daca citeai cu atentie tabelul cu masinile testate ai fi vazut ca singurele benzinare care emit NOx peste limite sunt cele in 3 cilindri (adica 1.0 de la Ford, 1,2 de pe si 1,5 tot in 3 cilindri de pe Cooper) adica cum e cea pe care i-ai luat-o ca un cunoscator ce esti nevestitii. A mea este 1,5 ecoboost care este in 4 cilindri si nu are astfel de probleme. Uite tabelul in linkul de mai jos nu cel pe care l-ai preluat tu trunchiat de parca emisiile sunt aceleasi indiferent de model EQUA-Petrol-and-Hybrid-Euro-6.png 347.87K 16 downloads |
|
#3418
Posted 27 March 2018 - 21:03
#3419
Posted 27 March 2018 - 21:09
bumpocbum, on 25 martie 2018 - 21:45, said:
Eu zic ca orice ardere produce anumite reziduuri. La tine vad ca s-a inventat arderea perfecta...e careva cu chimia pe aici ? Iti dai seama cat de aberant suna asta nu ? Sunt atatia care se lupta cu smog-ul in marile orase din cauza poluarii auto....si tu hop cu poluare 0.... Noaptea mintii, ce mai?! Edited by ericmario, 27 March 2018 - 21:10. |
#3420
Posted 30 March 2018 - 12:12
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/euD7mOhoAeY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users