Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA in SUA
Last Updated: Jul 02 2020 23:30, Started by
vanitty
, Sep 18 2015 21:53
·
0
#3043
Posted 12 March 2017 - 04:37
Ultime evolutii
Quote
Volkswagen pleaded guilty Friday to conspiracy and obstruction of justice and agreed to pay a $4.3 billion penalty for a brazen scheme to program nearly 600,000 vehicles to cheat on U.S. emissions tests. The criminal and civil penalty, if approved by a federal judge, would be the largest ever levied by the U.S. government against an automaker. VW’s total cost of the scandal now has been pegged at about $21 billion, including a pledge to repair or buy back vehicles. Deci e o intelegere, amenda e redusa dar celelelte cheltuieli, inclusiv daunele de platit clientilor, modificari si cumparari inapoi de masini vor duce la 21 miliarde. Mai este o amenda de platit "criminal fine" de 2,8 miliarde pentru actiune intentionata, nu greseala. Pronuntarea in aprilie. In Canada VW a acceptat sa platesca daune de 2,1 miliarde Profitul VW in 2016 a fost de 5.4 miliarde $ (dupa pierderea de 1.6 anul precedent). Zice ca are bani destui sa plateasca treaba din US. Urmeaza in EU, care inca nu s-a hotarat. Ar fi ciudat (ca sa nu zic imoral) ca sa scape basma curata. |
#3045
Posted 12 March 2017 - 16:10
Dar Europa nu e formata doar din Germania. Au trisat, au recunoscut, ar trebui sa plateasca. Sper ca in multe tari sa fie trasi la raspundere si sa plateasca. Chiar si in Germania o sa plateasca, macar in procese civile.
|
#3046
Posted 13 March 2017 - 00:12
S-ar putea sa nu plateasca si stii de ce : multi oameni in Europa sufera de sindromul Stockholm legat de VW. S-a vazut dupa faptul ca cifra de vanzari nu le-a scazut dupa acel scandal.
Stii insa ce ma distreaza cel mai mult ? In SUA multi cumparatori au cerut banii considerandu-se inselati, aducandu-le inapoi masini nefunctionale (au castigat si din vanzarea de piese de pe VW) dovedind ca spiritul practic al americanului primeaza in fata faptului de a fi fan VW. Iar neamtul le-a dat banii inapoi complet (datorita unui contract facut de VW cu fundul si nu cu capul). In timpul asta sunt unii pe forum care se mandresc cu faptul ca au contribuit si ei la succesul VW ?! Intelegi acum de ce vorbesc de sindromul Stocholm la unii ? |
#3047
Posted 13 March 2017 - 00:23
fortzoso, on 13 martie 2017 - 00:12, said:
S-ar putea sa nu plateasca si stii de ce : multi oameni in Europa sufera de sindromul Stockholm legat de VW. S-a vazut dupa faptul ca cifra de vanzari nu le-a scazut dupa acel scandal. Stii insa ce ma distreaza cel mai mult ? In SUA multi cumparatori au cerut banii considerandu-se inselati, aducandu-le inapoi masini nefunctionale (au castigat si din vanzarea de piese de pe VW) dovedind ca spiritul practic al americanului primeaza in fata faptului de a fi fan VW. Iar neamtul le-a dat banii inapoi complet (datorita unui contract facut de VW cu fundul si nu cu capul). In timpul asta sunt unii pe forum care se mandresc cu faptul ca au contribuit si ei la succesul VW ?! Intelegi acum de ce vorbesc de sindromul Stocholm la unii ? |
#3048
Posted 13 March 2017 - 08:00
ShadowBroker, on 13 martie 2017 - 00:23, said:
Sunt oameni carora le pasa mai mult de masinile in sine decat de bashinile puturoase pro-ecologiste. Americanii nu au cultura auto sofisticata, nu stiu ce-i aia masina buna, iar daca au putut sa profite sa ia bani de masina noua pe una veche, au profitat. Europenii nu sunt asa. De unde stii tu ce cultura auto au americanii ? Sa inteleg de la tine ca europenii sunt mai fraieri ? |
#3049
Posted 13 March 2017 - 09:05
La cum le.au crescut vanzarile, lumea ia penalizat tare. Nu? Mai degraba au scazut vanzarile la masini care au reapectat legea, si nu au avut probleme de emisii.
|
#3050
Posted 13 March 2017 - 09:31
ShadowBroker, on 13 martie 2017 - 00:23, said:
Sunt oameni carora le pasa mai mult de masinile in sine decat de bashinile puturoase pro-ecologiste. Americanii nu au cultura auto sofisticata, nu stiu ce-i aia masina buna, iar daca au putut sa profite sa ia bani de masina noua pe una veche, au profitat. Europenii nu sunt asa. Volkswagen TDIs Could Be Future Classics Pe scurt, se pare ca sunt si americani dispusi sa cumpere un vintage din 2015... |
#3051
Posted 18 March 2017 - 11:03
Saptamana trecuta s-au mai intamplat niste lucruri interesante:
1. Procurorii din Munchen au facut o razie la doua uzine VW, printre care si fabrica si sediul Audi, din Ingolstadt. Raziile au fost facute in contextul dieselgate, pentru a se afla noi date cu cei responsabili. 2. Pe langa cele doua fabrici, procurorii germani au perchizitionat si o firma de avocatura americana, celebra, Jones Day. Care este legatura dintre perchezitii? Jones Day a fost angajata de catre VW A.G. pentru a face o ancheta interna cu privire la acelasi dieselgate, pentru a afla adevaratii responsabili din managementul companiei. Jones Day nu si-a facut niciodata public raportul, l-a comunicat doar top managementului VW A.G actual, precum si autoritatilor americane. Exista totusi o problema, pentru ca se pare ca in Bavaria sunt interzise perchezitiile la firmele de avocatura, de aici si comunicatul VW legat de statul de drept: Quote „We consider the action of the Public Prosecutor's Office in Munich to be unacceptable in every respect. In our opinion, a search carried out on the premises of a law firm which has been instructed by a company is a clear breach of the principles of the rule of law laid down in the Code of Criminal Procedure. This has also been expressly confirmed by the Federal Constitutional Court in the case of another law firm. We will take all the action at our disposal against these proceedings." Ca o speculatie de-a mea, VW s-a inteles cu americanii fara a mai implica statul german. Pare ca a devenit mai mult un razboi politic |
#3053
Posted 27 March 2017 - 18:07
ShadowBroker, on 13 martie 2017 - 00:23, said:
Sunt oameni carora le pasa mai mult de masinile in sine decat de bashinile puturoase pro-ecologiste. Americanii nu au cultura auto sofisticata, nu stiu ce-i aia masina buna, iar daca au putut sa profite sa ia bani de masina noua pe una veche, au profitat. Europenii nu sunt asa. Americanii nu stiu ce ii aia masina buna? http://www.businessi...138-over-2015-1 Ca nu cumpara ce crezi tu ca e bun nu e pentru ca aia nu stiu ce-i aia masina buna,ci pentru ca tu nu stii ce-i aia masina buna. Europenii stiu ce e aia masina buna de aia vedem http://www.best-sell...cturers-brands/ |
#3054
Posted 31 March 2017 - 08:31
Foarte tare, VW incep sa se simta prigoniti de procurorii germani... cam la fel ca unii oameni de bine de la noi care au devalizat si ei cate ceva ici-colo.
http://www.autonews....-diesel-scandal German prosecutors have searched the offices of the U.S. law firm hired by Volkswagen to investigate its diesel emissions test cheating, as they step up their efforts to identify those involved in the scandal. VW condemned the search, carried out on Wednesday but reported on Thursday, as "unacceptable in every way" and said it would use every legal step to defend itself. "In our opinion the search of a law firm mandated by a company contravenes the principles of the code of criminal procedure," VW spokesman Eric Felber said in a statement. VW has never published the full findings of Jones Day, although a summary was handed to the U.S. Department of Justice, which earlier this year forced VW to pay a $4.3 billion settlement to resolve its pollution troubles. Deci in Germania VW considera ca e ilegal ca procurorii sa perchezitioneze firmele de avocatura. E amuzant ca firma aia a fost obligata sa predea un sumar DOJ insa in Germania ciuciu. |
#3055
Posted 31 March 2017 - 11:14
Hansolo, on 31 martie 2017 - 08:31, said:
E amuzant ca firma aia a fost obligata sa predea un sumar DOJ insa in Germania ciuciu. In landurile din N Germaniei ii este interzis procuraturii sa desfasoare perchezitii la firmele de avocatura in chestiuni legate de clientii lor. Absolut normal, ce-ar fi ca procurorul sa intercepteze sedintele client-avocat dintr-un proces penal? Nu scrie nicaieri ca Jones Day ar fi fost obligata sa transmita concluziile DoJ, cum pretinzi tu. Probabil VW a facut-o in scopul apararii Problema VW in Germania este legata de faptul ca aceasta interdictie nu exista si in Bavaria. Iar VW asta a spus, ca este imoral desi ar putea fi legal, insa curtea constitutionala federala a amendat un precedent similar |
#3057
Posted 31 March 2017 - 13:16
oaspetele, on 31 martie 2017 - 12:55, said:
Nu avem ceva lege de genul asta in RO? Ba da, e vorba de L51/1995 modificata anul trecut Quote Raportul dintre avocat si persoana pe care o asista sau o reprezinta nu poate forma obiectul supravegherii tehnice decat daca exista date ca avocatul savarseste ori pregateste savarsirea unei infractiuni dintre cele prevazute in art. 139 alin 2 C.pr.pen. Daca pe parcursul sau dupa executarea masurii rezulta ca activitatile de supraveghere tehnica au vizat si raporturile dintre avocat si suspectul ori inculpatul pe care acesta il apara, probele obtinute nu pot fi folosite in cadrul niciunul proces penal, urmand a fi distruse, de indata, de catre procuror. Judecatorul care a dispus masura este informat, de indata de catre procuror. Judecatorul dispune informarea avocatului." Exceptiile sunt clar definite Quote Pentru asigurarea secretului profesional, actele si lucrarile cu caracter profesional aflate asupra avocatului sau in cabinetul sau sunt inviolabile. Perchezitionarea avocatului, a domiciliului ori a cabinetului sau sau ridicarea de inscrisuri si bunuri nu poate fi facuta decat de procuror, in baza unui mandat emis in conditiile legii. (1^1) Sunt exceptate de la masura ridicarii de inscrisuri si de la masura confiscarii: a) inscrisurile care contin comunicari intre avocat si clientul sau; inscrisurile care contin consemnari efectuate de catre avocat cu privire la aspecte referitoare la apararea unui clien Edited by valitudor, 31 March 2017 - 13:17. |
|
#3058
Posted 31 March 2017 - 13:33
Oricum VW nu va mai fi deasupra legii cum a fost pana acum. Se pare ca la ultimul targ auto la care a participat si frau Merkel, aceasta a dat de inteles ca nu mai este dispusa sa subventioneze compania VW desi managerul nou se plimba ca un catelus dupa ea.
Cred si eu ca nu i-a picat bine in prag de alegeri audierea in comisiile din Bundestag si asocierea cu hotii de la VW : 'German chancellor Angela Merkel told members of a Bundestag inquiry committee on Wednesday that she did not know about Volkswagen's emissions cheating until it was reported in the media. Merkel rejected the suggestion that the German government had failed by not having detected the fraud, but couldn't explain why the scandal was uncovered in the US instead of Germany. Opposition MPs said Merkel "tried to downplay Dieselgate" at the hearing.' |
#3059
Posted 31 March 2017 - 13:52
oaspetele, on 31 martie 2017 - 12:55, said:
Nu avem ceva lege de genul asta in RO? Art. 35. (1) Pentru asigurarea secretului profesional, actele şi lucrările cu caracter profesional aflate asupra avocatului sau în cabinetul său sunt inviolabile. Percheziţionarea avocatului, a domiciliului ori a cabinetului său sau ridicarea de înscrisuri şi bunuri nu poate fi făcută decât de procuror, în baza unui mandat emis în condiţiile legii. Si pe 24 martie 2017 a venit o completare traditionala: (1^1) Sunt exceptate de la măsura ridicării de înscrisuri şi de la măsura confiscării: a. înscrisurile care conţin comunicări între avocat şi clientul său; b. înscrisurile care conţin consemnări efectuate de către avocat cu privire la aspecte referitoare la apărarea unui client. Deci nici cu mandat un procuror nu mai are voie sa ridice acte prin care clientul se compromite. Sincer nu sunt jurist sa stiu cum e in alte parti, in Germania asa cum scrie e o zona mai gri, nefiind universal valabila. Edited by Hansolo, 31 March 2017 - 13:52. |
#3060
Posted 31 March 2017 - 14:05
ShadowBroker, on 13 martie 2017 - 00:23, said:
Sunt oameni carora le pasa mai mult de masinile in sine decat de bashinile puturoase pro-ecologiste. Americanii nu au cultura auto sofisticata, nu stiu ce-i aia masina buna, iar daca au putut sa profite sa ia bani de masina noua pe una veche, au profitat. Europenii nu sunt asa. Acesta e bullshit absolut. Cum ar fi să te prindă un cancer sau un astm de la beșinile VW? Tu așa faci acasă, treaba mare în sufragerie? Ți se pare normal să-ți faci nevoile în plămânii oamenilor? Află de la mine că americanii au fost primii care au introdus norme în ceea ce privește emisiile poluante. Știi cum e, tu vorbeai de cultura auto..! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users