Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Returnare produs
Last Updated: Sep 17 2015 10:30, Started by
Anthraxs
, Sep 16 2015 09:56
·
0
#1
Posted 16 September 2015 - 09:56
Salut,
In data de 7 am cumparat un SSD de la eta2u. Peste fix o saptamana s-a stricat (cred ca s-a ars, nu sunt sigur, dar in mod cert nu mai functioneaza). Am sunat in callcenter la ei, mi-au spus sa merg la garantie, dar eu le-am spus ca nu doresc reparare/inlocuire, pur si simplu vreau sa returnez produsul si sa imi primesc banii innapoi, pentru ca nu este ok sa se strice asa din senin dupa 7 zile (Nu a fost pana de curent/fluctuatie, pur si simplu ma uitam la film si s-a blocat , am inchis laptopul, redeschis, nu mai boota, am incercat sa reinstalez windowsul etc, detalii... important e ca nu il mai citeste laptopul). Din callcenter m-au trimis de unde l-am cumparat, "ca se rezolva acolo" (sincer, cel din cc mi-a dat doar raspunsuri evazive, ca nu stie, ca depinde de politica magazinului, etc). Ajung in centrul eta2u de unde l-am cumparat, ca sa imi zica un lucru de care am ramas uimit : "Stiti, au trecut 7 zile de cand l-ati cumparat, il trimitem in garantie si in cel mai rau caz va dam alt produs din magazin pana in banii aia" . Eu am mentionat foarte clar ca nu doresc asta. Din cate am mai citit pe internet , termenul de returnare a produselor defecte ar fi undeva la 14 zile. 7 zile mi se pare extrem de putin, si vroiam sa intreb daca au dreptul sa puna acel termen de 7 zile, sau pot sa ma adresez la ANPC ? Multumesc anticipat |
#2
Posted 16 September 2015 - 10:06
14 zile pentru cumparaturile la distanta. De vreme ce ai luat produsul din magazin nu se aplica cele 14 zile.
E corect ce ti-au spus cei de la magazin, trebuie trimis in service. Daca s-a defectat din vina ta atunci nu mai primesti nimic inapoi (in afara de produsul defect) pe care il poti repara pe banii tai. |
#3
Posted 16 September 2015 - 10:10
te-au aburit cu 7 zile. legal nu au nici o obligatie sa primeasca inapoi un produs defect, chiar daca-ti dai seama ca e defect dupa ce iesi din magazin. legea le de voie sa te trimita la garantie cu el.
|
#4
Posted 16 September 2015 - 10:29
Nu cred ca incercau sa il abureasca ci cred ca doar l-au atentionat ca a trecut o saptamana de cand a achizitionat produsul.
Oricum nu au incalcat nicio lege. |
#5
Posted 16 September 2015 - 12:50
Ordinea solutionarii garantiei este asa:
-reparare -inlocuire -returnarea banilor (aici pot interveni variante) |
#6
Posted 16 September 2015 - 13:37
indica un act normativ care sa impuna ordinea asta, te rog.
eu stiam ca e decizia comerciantului ce varianta de solutionare ofera. |
#7
Posted 17 September 2015 - 10:30
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users