Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul modem COMPAL BROADBAND NETWORKS CH7465LG
Last Updated: May 29 2023 11:58, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 08 2015 15:50
·
20
#1387
Posted 21 February 2018 - 20:43
Pai pune un print screen cu inSSIDer, asa am si eu setarile facute dar nu asta conteaza ci latimea de banda.
Si mai ales cei care au Compal. |
#1388
Posted 22 February 2018 - 08:31
Asa ar trebui sa arate daca scrie 300 (banda de 2,4GHz frecventa de 40MHz). Dimineata asta vad ca arata, nu stiu pentru cate minute va sta asa.
2018-02-22 (1).png 64.97K 28 downloads [ https://www.speedtest.net/result/7079880912.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by danghetau, 22 February 2018 - 08:34. |
#1389
Posted 22 February 2018 - 09:08
Abia acum acest router functioneaza in parametrii setati de mine. Maxim 180Mbps pe 300 (40MHz) si maxim 80Mbps pe 130 (20MHz). Postarea se poate lipi la cea de sus? Nu am prins cele 30' de editare.
[ https://www.speedtest.net/result/7079940423.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1390
Posted 23 February 2018 - 14:41
Dar minunea a tinut doar cateva ore (nici macar 3 zile), aseara pe la 17 deja eram in situatia normala.
Asta se traduce asa: 2018-02-23.png 62.62K 25 downloads De ce nu poate tine mai mult de cateva ore setariel? Capabilitati sunt dar putirinta ciuciu. |
#1391
Posted 23 February 2018 - 14:47
Decât să te consumi cu chestia asta (oricum, din ce văd, că e 20 sau 40 lungimea de bandă nu ajută efectiv prea mult), mai bine aştepţi routerul nou şi treci compalul în modul modem.
|
#1392
Posted 23 February 2018 - 14:56
Am schimbat adaptorul wireless care stia doar N300 cu unul dual band (renumitul Intel AC-7260) care si pe laptopul asta scoate tot ce se poate din banda (am net de 300):
[ https://www.speedtest.net/result/7083690787.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acum ma doare la bascheti cum vor astia sa tina banda de 2,4GHz. Edited by danghetau, 23 February 2018 - 14:56. |
#1393
Posted 25 February 2018 - 09:24
Dragi tovarasi de la UPC, asa ar trebui sa arate cu setarile corecte latimea de banda pentru 2,4GHz.
In 5GHz desi arata 526 in realitate e si 702/650/585/520, ating mereu 300/6. 2018-02-25.png 78.31K 41 downloads |
#1394
Posted 27 February 2018 - 17:54
Am dezactivat (nu doar oprit) wifi din setarile Connect Box-ului. La alte modemuri/routere puteam reveni asupra setarilor si sa reactivez wifi cu ajutorul browserului de net si a adresei 192.168.0.1. La Connect Box nu mai merge nici macar prin resetarea lui "mecanica" de la butonul din spate. Exista vreo alta metoda de reactivare in afara de luuuuungul apel la relatii clienti? Multumesc!!!
am gasit. 192.168.100.1 Edited by george251, 27 February 2018 - 18:08. |
#1395
Posted 04 March 2018 - 11:34
Dezactivarea benzii de 5GHz (AC) are vreo influenta asupra celei de 2,4GHz?
Desi am 3 smart tv conectate prin AC la router si semnalul e mai bun cu o linie (ce receptioneaza tv), vitezele de conectare sunt de maxim 12 in interfata routerului pe 5GHz si urca spre 80Mbps daca aleg conectarea prin banda N de 2,4GHz. Nu mai exista alte routere care sa emita AC in zona, interferente zero. |
#1396
Posted 08 March 2018 - 14:18
Pe 21.02 am schimbat primul CB crezând ca e defect si ca din cauza lui nu pot avea intreaga latime de banda.
De 2 zile ma trezesc ca apare triunghiul galben pe pictograma wireless, ieri mi s-a făcut hard reset iar acum o ora cică e blocat si trebuie schimbat la sediu. E făcut pachet, astept sa vad cum se comporta si al treilea. Edited by danghetau, 08 March 2018 - 14:31. |
|
#1397
Posted 08 March 2018 - 14:24
Matematic, al treilea ar trebui să nu pornească deloc.
|
#1398
Posted 08 March 2018 - 15:16
Eu daca eram UPC ii luam lui dr. danghetau si modem si cablu si splitter. Pana si banana din televizor i-o luam Mai mult consuma cu el decat castiga: timp la cc, la casierie, echipamente, echipe etc
|
#1399
Posted 08 March 2018 - 15:22
Nu consuma ei ci tot eu pierd timpul. Echipe nu preau au venit de la instalare iar restul online (plăti, resetari).
Mi-e ca daca fac cerere de reziliere peste 3 luni astia o accepta si zic mersi ca au scăpat de mine ca si asa nu le dau prea mult acum. S-au adunat in vreo 20 de ani dar au nevoie de clienti noi care fac contracte pe 2 ani. Când am schimbat fostul Thomson cu primul CB tot eu am fost la sediu. La fel si la schimbarea de acum 2 săptămâni. La fel si astăzi. Numai eu am alergat, ei nu s-au deplasat la nimic. Eu cu sesizarile si timpul pierdut... Edited by danghetau, 08 March 2018 - 15:30. |
#1400
Posted 08 March 2018 - 19:37
I-auzi ma problema maxima... ca sta pe 20 mhz in loc sa stea pe 40 mhz.......
Edited by RealThing, 08 March 2018 - 19:41.
|
#1401
Posted 08 March 2018 - 19:42
Nu am ajuns nici astazi la UPC, deh, ocupat cu munca.
Maine sa vedem daca se mai desincronizeaza routerul. Daca si asta face figuri probabil voi rezilia in vara. |
|
#1402
Posted 08 March 2018 - 19:43
@RealThing: am atentie, dar sunt satul sa vad aceleași postari si aceleași plangeri, serios, sunt lucruri mai importante in viata !!!!
Mie imi merge brici, nu am avut niciodata probleme cu el, mai bun decat orice modem primit de la cei de la UPC... pe WI-FI viteza maxima, pe cablu viteza maxima.... |
#1403
Posted 08 March 2018 - 19:50
Daca dumneavoasta draga domnule va merge brici nu inteleg de ce intrati pe acest topic in care eu incerc sa expun situatia (ca mie uite mi se blocheaza si cei de la UPC nu au avut ce sa ii faca), topic pe care il trimit la cererea celor de la UPC spre citire (ca vor dovezi sau nu inteleg ceva).
Sau mai bine exista functia IGNORE, nu dau explicatii despre viata mea sau pregatirea mea care SUNT SIGUR ca este peste a dumneavoastra (cel putin daca analizez putin limbajul). Numai bine. |
#1404
Posted 08 March 2018 - 20:02
Pai si tie iti merge brici da te pierzi la detalii d'alea mici fara sens ca de exemplu lungimea de banda....
Intru pe topicul asta pentru informatii, eventual pt cei cu probleme adevarate in incercarea de a ii ajuta, sau pentru a citi in caz in care apar noi update-uri, dar nu intru sa citesc aceeași "problema" de 10x de la aceeași persoana. In ultimele 5 pagini numai tu ai scris aici. Mai am ceva de adaugat? Nu cred.... am zis totul cu asta. Ignore-ul nu functioneaza. Din pacate sunt unele persoane care iti raspund si nu mai are sens absolut deloc topicul. Edited by ronuquet, 08 March 2018 - 20:05. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users