Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Mazda 3

- - - - -
  • Please log in to reply
276 replies to this topic

#37
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005

View Postedi10000, on 09 septembrie 2015 - 07:01, said:

1. ....
2. Motorul ala e slabut rau ...
3. Design-ul imi place foarte mult. Din pacate, doar design-ul, la restul au facut rabat de la calitate.
4. Mazda are foarte mult componente in comun cu Ford, marca americana inca este actionar si ii sprijina pe cei de la Mazda......

2. - Comparativ cu ce ?
Toate review-urile vazute/citite despre Mazda 3 sunt laudative la adresa comportamentului acestui motor.
Asta ca sa nu spun ca (si) pe mine m-a surprins in mod placut modul in care se misca Mazda 3-ul cu motorizarea asta ...

3. In ce sens - "rabat la calitate " ? La ce te referi ?
Daca vorbesti despre calitatea materialelor utilizate, mie unul mi s-au parut peste media clasei.
Inclusiv review-urile ( atat de la noi cat si de afara) semnaleaza acest aspect.

4. Mazda a "divortat" de Ford in 2010. Anul trecut ( 2014), Ford mai detinea doar 2.1 % din actiunile Mazda.
Modelele actuale de la Mazda nu mai au nimic in comun cu cele de la Ford ( poate doar anumiti furnizori de componete, cum se intampla in intreaga industrie auto).
E bine totusi sa ne informam inainte de a face niste afirmatii - nu ca ar fi ceva rau intr-o cooperare cu Ford ( sa nu uitam ca si Mercedes cumpara motoare de la Renault, BMW a dezvoltat motoare in comun cu cei de la Peugeot-Citroen, etc).

PS: Ar trebui totusi sa revenim la topic - facem praf Jurnalul de Bord !
Discutiile astea isi aveau locul mai degraba in zona de "Versus" sau "Just Cars".

#38
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

View Postmarr, on 08 septembrie 2015 - 16:34, said:



Pentru ca mergem pe ... soselele din Romania !!??
Daca am avea autostrazi ca in tarile civilizate, nu ar conta prea mult reprizele 60-100 km/h / 80-120 km/h / 100-140 km/h / etc - orice masina actuala, cu mtorizarea ce mai prapadita poate merge fara probleme cu 130-140-150 km/h. Si pe autostrada nu prea are importanta in cat timp ajungi la vitezele respective.
Pe drumurile din Romania insa - DA ! Conteaza enorm !

Ce spui tu inseamna depasire in forta. Ori asta din cate stiu nu prea este indicat. De ce nu este indicat, se invata la scoala de soferi. Sunt satul de cei care dau comenturi de genul asta, sa ii vad cum vin din fata pe banda mea pentru ca fac o astfel de depasire, iar eu si cei din spatele meu fiind nevoiti sa franam ca sa-i facem loc... colegului participant la trafic pentru ca a fortat o depasire. Asta ca sa nu ma lovesc frontal cu el. Ca eu as cam vrea sa ajung intreg la destinatie. Pe cei care ii vedeti la tv ca s-au facut praf, nu au patit-o pentru ca nu s-au asigurat, ci pentru ca au facut exact ce spui tu. Chiar asa de enervant e sa stai in spatele unei masini cateva minute in plus si apoi sa depasesti omeneste?
Apoi, motor slab?
Domnilor, avem asa: 120 CP, 240 Nm, 0-100 km/h in 8,9 secunde, vit max 195 km/h. Chiar atat de naspa e? Unde te dai cu mai mult de 120-130 km/h intr-o tara fara autostrazi, nu stiu. Ca nici nemtii care au si autostrazi si au si masini de la 60 CP la peste 500 CP parca nu se plang ca romanii.
Asa ca initiatorul sa stea linistit pentru ca si-a cumparat unul dintre cele mai bune si echilibrate sedanuri compacte. Drumuri bune si sa o stapaneasca sanatos.


#39
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005

View PostLauCalin, on 09 septembrie 2015 - 13:31, said:

Ce spui tu inseamna depasire in forta......

Nu !
Ce spuneam eu ( sau ma rog, la ce ma refeream in contextul dat), inseamna depasire in siguranta ! La modul ca daca ai intrat in depasire, o poti si duce la bun sfarsit fara sa te pui pe tine sau pe altii in pericol - nu trebuie sa meeeeergi in paralel cu TIR-ul 1 km pana-ti vine ceva din fata si tu nu poti nici sa inchei depasirea, nici sa te retragi in siguranta !
Si, indiferent de motorizare, periculos e SOFERUL nu MASINA !

In rest, sunt de acord cu tine - Mazda 3 este unul dintre cele mai frumoase sedanuri de pe piata. Si motorizarea asta este si extrem de echilibrata !

#40
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Pai in acest caz poate ca cel mai corect ar fi sa nu existe masini sub 100-120 CP ca nu poti sa depasesti in siguranta un tir. Depasirea se duce la bun sfarsit inainte de toate ASIGURANDU-TE ca ai timp sa o faci in siguranta pentru tine si pentru ceilalti participanti la trafic. Depasirile nu se fac bazandu-te pe motor, ca nu esti la raliuri si nu esti numai tu pe sosea.
Scuze de off. Promit sa ma opresc aici.

#41
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
haideti sa va mai "racoresc" eu un pic si sa va spun de consum
800 km extraurban 6%, viteza medie 65 kmh, AC on
50 km urban 10,5% (dimineata si  seara pe soseaua petricani unde e crima traficul in perioada asta), AC on

Edited by jericho, 09 September 2015 - 16:11.


#42
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
consumuri absolut decente pentru un motor NOU de 2l. misto masina, sa o folosesti mult si bine. Daca tot nu vrei sa ne spui pretul, macar spune cat discout ai primit :) fata de pretul de lista....

#43
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
intre 5 si 10% :)

#44
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,571
  • Înscris: 11.06.2010

View Postovidiupatronu, on 07 septembrie 2015 - 21:40, said:

Nu in ultimul rand, un benzinar la 1500 rpm este in mod evident subturat.
Cum asa ?

#45
codz

codz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 07.02.2006

View Postjericho, on 09 septembrie 2015 - 16:11, said:

haideti sa va mai "racoresc" eu un pic si sa va spun de consum
800 km extraurban 6%, viteza medie 65 kmh, AC on
50 km urban 10,5% (dimineata si  seara pe soseaua petricani unde e crima traficul in perioada asta), AC on
Felicitari si drumuri frumoase :)

Cand treci de rodaj sa ne spui cum se simte la accelerații mai serioase.

Cutia cum este, totul smooth sau agață  putin in I / II ?

#46
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
Mulțumesc la fel!
O dată la 20 - 30 de încercări cutia agață în treapta 1 dar am înțeles ca e din ciclul "așa face toate" și va dispărea agatatul după câteva mii de km

#47
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
astazi a primit senzori spate, la dealerul Mazda, scumpi dar astfel nu risc anularea garantiei.

Attached Files



#48
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Anularea garantiei la ce? :)

#49
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

View Postcloschkutza, on 11 septembrie 2015 - 14:51, said:

Anularea garantiei la ce? Posted Image

Daca ar fi pus senzori after-market, in cazul nefericit al unei defectiuni la instalatia electrica, nu s-ar fi rezolvat pe garantie. Nu stiu daca nu cumva este o clauza care anuleaza garantia in totalitate daca se fac modificari considerate neomologate.Posted Image

#50
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Asta este de speriat..cumparatorii. Din moment ce nu se intervine asupra instalatiei electrice existente (taiat fire si alte improvizatii) si nu se poate dovedi ca instalatia de senzori este de vina atunci nu pot sa-ti anuleze nici o garantie. E ca si cum ai zice ca daca folosesti vreuna din prizele din masina sa iti incarci un telefon cu un incarcator neomologat Mazda atunci garantia pe parte electrica este pa-pa.
Singura interactiune a sistemului de senzori cu ceea ce exista pe masina este alimentarea "ecu-ului" senzorilor de la o sursa de curent din masina, atat.

Edited by closchkutza, 11 September 2015 - 15:37.


#51
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
din cate stiu, orice interventie asupra masinii in perioada de garantie, trebuie facuta de service autorizat Mazda... ma rog, eu nu am vrut sa risc si am pus senzorii la ei...

#52
romaximusrol

romaximusrol

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 12.09.2015
Si Seat-ul il vinzi sau il pastrezi ?

#53
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
S-a vândut în familie

#54
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
in weekend a primit presuri de cauciuc.
urmeaza cauciucurile de iarna

Attached Files



Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate