Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 

Mazda 3

- - - - -
  • Please log in to reply
276 replies to this topic

#19
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
Mie nu-mi place deloc motorizarea, de ce nu au imprumutat de la Ford si 1.5-ul de 150cp care e mult peste 2.0-ul aspirat, nu stiu, ar fi fost mult mai fun de condus. In rest cred ca e cea mai frumoasa din clasa ei(low cost evident, fara cla-uri/seria 2 si alte nebunii frumoase dar scumpe cu draci) cum de altfel si Mazda 6 e cea mai frumoasa berlina din clasa medie pana in 30 000e, daca ar fi pus 1.5-ul de la ford probabil urmatoare ar fi fost o mazda 6.

Edited by takemeintoyourskin, 07 September 2015 - 14:26.


#20
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005
si eu am avut dubii privind motorizarea insa este prea buna pentru nevoile mele, nu mi se pare slab un cuplu de 210Nm si un raport de compresie de 14:1.

#21
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

View Postjericho, on 07 septembrie 2015 - 14:28, said:

si eu am avut dubii privind motorizarea insa este prea buna pentru nevoile mele, nu mi se pare slab un cuplu de 210Nm si un raport de compresie de 14:1.

e slabut motorul fata de orice 1.5 1.6 turbo, eu oricum vreau 6 nu 3, pare cam anemic 2.0-ul ala aspirat pana pe la 1500rpm.

#22
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005
cine conduce benzinar sub 1500?

#23
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

View Postjericho, on 07 septembrie 2015 - 14:33, said:

cine conduce benzinar sub 1500?

Daca pui problema asa, m-am lamurit, nu mai am nevoie si de alte explicatii.

#24
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005
de ce ar trebui sa iti dau tie explicatii despre alegerea mea? asta e un topic de jurnal de bord, nu un versus.
ma bucur ca te-ai lamurit, drum bun.

#25
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,180
  • Înscris: 13.07.2005

View Posttakemeintoyourskin, on 07 septembrie 2015 - 14:23, said:

Mie nu-mi place deloc motorizarea, de ce nu au imprumutat de la Ford si 1.5-ul de 150cp care e mult peste 2.0-ul aspirat,.....

Pentru ca Mazda nu mai are nimic in comun cu Ford ?
Si de ce sa fi cumparat un motor de la altii cand ei isi produc bine-merci propriile motoare !?

PS: Mie chiar motorizarile-mi  plac la Mazda si Honda !
Chiar daca pe hartie par anemice, in viata reala se comporta foarte bine. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca sunt mult mai putin pretentioase in exploatare, mai putin complexe si deci cu mai putine sanse de a se strica ceva !
DA, imi plac motoarele turbo pe benzina, da' alea "serioase" de la 2.0 in sus !!!
Pentru mine, un turbo benzina isi afla justificarea atunci cand puterea incepe cu minim cifra "2" !!!

Dar asta-i ( inca) mishto in lumea auto din ziua de azi ! Avem sansa sa alegem motorizarile care ne plac si/sau se pliaza pe nevoile si gusturile fiecaruia - asa diferiti cum suntem !
Mai nasol va fi cand nu vom mai putea a alege .... si cand nu vei mai putea comanda un Mustang  cu V8-ul  ci doar cu un 1.0 EcoBoost !

PPS: Mie chiar mi-a placut 1.5-ul de pe Focus ! Dar parca pe Mazda se potriveste mai bine un aspirat ....

Si daca-i vorba de 6, atunci mi-as baga picioarele-n stat si ale lui taxe nesimtite, as renunta la 2-3 sticle de whiskey / an si m-as duce glont la motorul de 2.5 !!!

Edited by marr, 07 September 2015 - 15:09.


#26
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
am un motor pe benzina de 2.0 de multi ani, si l-as da oricand pe 1.5-ul de la Ford spre exemplu, de 1.6 twin de la BMW nici nu mai zic. Ar fi fost o pata de culoare acel 1.5, asa practic au pe Mazda 6 doar 2 aspirate 2.0 si 2.5.
PPS: nu conteaza taxele daca ar fi fost macar 2.3-ul de 260 ar fi meritat, evident nu la 45 000 euro, asa platesc impozit si consum mai mult ca un 1.6t, iar in depasiri are timpi mai bun 1.6-le.

Edited by takemeintoyourskin, 07 September 2015 - 15:27.


#27
ovidiupatronu

ovidiupatronu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 06.02.2004
Nu au pus motorul de 1.5 pentru ca Mazda si Ford nu mai au nimic in comun de ani buni. De asemenea motorul EcoBoost 1.5 se pare ca nu e tocmai un model de fiabilitate. Exista deja cazuri de injectoare colmatate in primele luni de la achizitie si alte bucurii de genul asta (arunca un ochi pe forumul club ford romania). Nu in ultimul rand, un benzinar la 1500 rpm este in mod evident subturat. Mai relevante cred sunt reprizele motorului, iar acolo motorizarea G120 este apropiata de acel EcoBoost si cu mult mai putine batai de cap cand vine vorba de mentenanta.

#28
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011
Pentru ce va trebuiesc voua motoare peste 120 cai pe soselele din Romania,nu stiu.Pentru Bucuresti chiar si 90 cai sunt multi Posted Image

#29
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,180
  • Înscris: 13.07.2005

View Postmissionnad, on 08 septembrie 2015 - 14:10, said:

Pentru ce va trebuiesc voua motoare peste 120 cai pe soselele din Romania,nu stiu....

Pentru ca mergem pe ... soselele din Romania !!??
Daca am avea autostrazi ca in tarile civilizate, nu ar conta prea mult reprizele 60-100 km/h / 80-120 km/h / 100-140 km/h / etc - orice masina actuala, cu mtorizarea ce mai prapadita poate merge fara probleme cu 130-140-150 km/h. Si pe autostrada nu prea are importanta in cat timp ajungi la vitezele respective.
Pe drumurile din Romania insa - DA ! Conteaza enorm !

PS: Cel putin daca nu vrei sa te barbieresti si la plecare si la destinatie ....

#30
Kcarman

Kcarman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 28.08.2015
Te barbiereste si la morga...

#31
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006

View Postmissionnad, on 08 septembrie 2015 - 14:10, said:

Pentru ce va trebuiesc voua motoare peste 120 cai pe soselele din Romania,nu stiu.Pentru Bucuresti chiar si 90 cai sunt multi Posted Image
Poate pentru ca unii vad masina si altfel decat o chestie care te duce din pct. A in pct. B?
Nu exista prea multa putere. Doar prea putina.

View Postmarr, on 08 septembrie 2015 - 16:34, said:




Daca am avea autostrazi ca in tarile civilizate, nu ar conta prea mult reprizele 60-100 km/h / 80-120 km/h / 100-140 km/h / etc - orice masina actuala, cu mtorizarea ce mai prapadita poate merge fara probleme cu 130-140-150 km/h.
Mai conteaza pentru unii si cum sustine viteza aia. Ca daca stai cu motorul in 4500rpm la 130 sau la 150 esti cam la capatul puterilor masinii, parca se cam duce naibii tot farmecul de-ti vine sa nu mai calci pe autostrada.

#32
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,304
  • Înscris: 14.06.2006

View PostKcarman, on 08 septembrie 2015 - 17:13, said:

Te barbiereste si la morga...
:)))))))
Ai noroc ca ai japoneza, deci esti ontopic.

#33
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
1. Nu mi-a placut ca denigrezi alte marci si modele.
2. Motorul ala e slabut rau (desigur, poate avea avantaje legate de fiabilitate, desi daca intri pe forumul monomarca o sa vezi o gramada de probleme si acolo)
3. Design-ul imi place foarte mult. Din pacate, doar design-ul, la restul au facut rabat de la calitate.
4. Mazda are foarte mult componente in comun cu Ford, marca americana inca este actionar si ii sprijina pe cei de la Mazda. Am un prieten care a renuntat la Mazda in favoarea Honda tocmai din cauza asta. In plus, noile Mazda 3 sunt facute in Mexic (nu am o parere deloc buna despre ceea ce se produce acolo).
5. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

#34
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005
cateva poze cu interiorul, ca ramasesem dator

View Postedi10000, on 09 septembrie 2015 - 07:01, said:

1. Nu mi-a placut ca denigrezi alte marci si modele.
2. Motorul ala e slabut rau (desigur, poate avea avantaje legate de fiabilitate, desi daca intri pe forumul monomarca o sa vezi o gramada de probleme si acolo)
3. Design-ul imi place foarte mult. Din pacate, doar design-ul, la restul au facut rabat de la calitate.
4. Mazda are foarte mult componente in comun cu Ford, marca americana inca este actionar si ii sprijina pe cei de la Mazda. Am un prieten care a renuntat la Mazda in favoarea Honda tocmai din cauza asta. In plus, noile Mazda 3 sunt facute in Mexic (nu am o parere deloc buna despre ceea ce se produce acolo).
5. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
scuze dar nu am denigrat pe nimeni, poate doar cu octavia am fost ceva mai rau fiindca asta e parerea mea dar nu asta imi era intentia.
cat despre motor, ar fi bine sa il conduci daca nu ai facut-o, iar pana la urma, este arhisuficient pentru nevoile mele. era bine totusi, sa ne spui in comparatie cu ce alte motoare "e slabut rau".

Attached Files

  • Attached File  1.JPG   275.56K   351 downloads
  • Attached File  2.JPG   140.96K   348 downloads
  • Attached File  3.JPG   296.86K   323 downloads
  • Attached File  4.JPG   113.74K   326 downloads
  • Attached File  5.JPG   351.66K   321 downloads
  • Attached File  6.JPG   167.65K   329 downloads
  • Attached File  7.JPG   164.28K   330 downloads
  • Attached File  8.JPG   138.86K   318 downloads


#35
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu are rost sa fac un flame. Ai luat o decizie, felicitari si sa te bucuri cat mai mult de masina.

#36
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !

Legat de motor, pt unii este mai mult decat suficient, pt altii probabil ca este puturos, unii pun accentul pe fiabilitate, altii pe putere, daca utilizatorul este incantat de alegerea facuta ce mai conteaza alta pareri. Oricum motorul se comporta mai bine ca orice 1,6 aspirat.

Poate te ajuta cu ceva, o sa ai o surpriza placuta.
Attached File  dyno mazda 3 G120 .pdf   121.81K   187 downloads

Edited by ionutMembruAnonimut, 09 September 2015 - 09:28.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate