Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
call center amazon
Last Updated: Mar 29 2018 17:40, Started by
fictivul
, Sep 04 2015 15:33
·
0
#1
Posted 04 September 2015 - 15:33
Salut.
Am fost selectat pentru call centerul de la amazon spania cu contract la domiciliu. Mai este cineva care lucreaza pentru ei pe call center. Cum vi se pare interactiunea cu clientii? |
#2
Posted 04 September 2015 - 15:40
Nu stiu cum e sa lucrezi in Rc Amazon, insa Amazon are o politica indreptata direct catre multumirea clientului.
Ar trebui sa fie destul de okay pentru ca majoritatea problemelor se rezolva exact asa cum vrea clientul. Eu am patit-o cu Amazon UK si am cerut un alt colet ( dupa ce unu nu ajunsese ). Mi l-au re-trimis fara sa stea pe ganduri si si-au cerut scuze. Ba chiar l-au trimis cu livrare high speed care era de vreo 3 ori valoarea coletului. |
#3
Posted 04 September 2015 - 15:57
Asa este, cei de la amazon iti rezolva problemele rapid si cam fara sa-ti ceara prea multe socoteli.
Si eu am avut colet din US care odata ajuns in RO am constatat ca nu functioneaza. Mi-au spus sa-l trimit inapoi si imi dau ei banii. Am explicat ca nu mai este in US coletul, le-am zis ca nu merita trimis inapoi ca oricum este defect si au trimis banii inapoi. Despre eBay insa nu pot spune acelasi lucru Am avut colet care pe tracking number scria clar ca s-a intors la expeditor iar ebay a refuzat sa-mi dea banii inapoi pe motiv ca "nu am ridicat coletul" Si inca un caz in care coletul s-a livrat la alta adresa, cei de la curier nu au reusit sa-l recupereze, iar prin urmare pe tracking number apare ca si livrat. Cu toate dovezile de la firma de curierat care atesta ca nu am intrat in posesia coletului, cei de la ebay au "urmat procedura standard" si conform tracking number, coletul este livrat si eu nu am dreptul la banii inapoi Asa ca succes cu Amazon, mirare insa ca ai primit contractul, tu fiind in RO, sau ? |
#4
Posted 04 September 2015 - 16:35
Sunt putin off si imi cer scuze pentru asta.
Dar cum poti lucra in call-center la amazon? |
#5
Posted 04 September 2015 - 16:35
#6
Posted 04 September 2015 - 17:44
Am vazut un documentar despre cum amazon isi bate joc de angajatii sezonieri, mai ales cei selectati pentru perioada de craciun. Am ramas ca la dentis, sincer. Nu cred ca sa ai probleme daca lucrezi acasa, vezi cum primesti leafa, la ce interval.
|
#7
Posted 04 September 2015 - 18:27
Swagger, on 04 septembrie 2015 - 17:44, said:
Am vazut un documentar despre cum amazon isi bate joc de angajatii sezonieri, mai ales cei selectati pentru perioada de craciun. Am ramas ca la dentis, sincer. Nu cred ca sa ai probleme daca lucrezi acasa, vezi cum primesti leafa, la ce interval. Acasa as si dori. |
#8
Posted 05 September 2015 - 14:01
Garcya, on 04 septembrie 2015 - 15:57, said:
Asa este, cei de la amazon iti rezolva problemele rapid si cam fara sa-ti ceara prea multe socoteli. Si eu am avut colet din US care odata ajuns in RO am constatat ca nu functioneaza. Mi-au spus sa-l trimit inapoi si imi dau ei banii. Am explicat ca nu mai este in US coletul, le-am zis ca nu merita trimis inapoi ca oricum este defect si au trimis banii inapoi. Despre eBay insa nu pot spune acelasi lucru Am avut colet care pe tracking number scria clar ca s-a intors la expeditor iar ebay a refuzat sa-mi dea banii inapoi pe motiv ca "nu am ridicat coletul" Si inca un caz in care coletul s-a livrat la alta adresa, cei de la curier nu au reusit sa-l recupereze, iar prin urmare pe tracking number apare ca si livrat. Cu toate dovezile de la firma de curierat care atesta ca nu am intrat in posesia coletului, cei de la ebay au "urmat procedura standard" si conform tracking number, coletul este livrat si eu nu am dreptul la banii inapoi Asa ca succes cu Amazon, mirare insa ca ai primit contractul, tu fiind in RO, sau ? Salut. Compania Viva Call face angajari pentru ei, iar salariile sunt destul de bune daca iti faci treaba. Tot ce trebuie sa faci este sa raspunzi intrebarilor clientului si sa rezolvi cazuri precum cel expus de tine, daca clientul nu a primit produsul sau banii pentru ceea ce au returnat. Contactul cu clientii se realizeaza prin email, chat si telefon. Din sistemul lor iti directioneaza apelurile catre telefonul tau fix. Daian95, on 04 septembrie 2015 - 16:35, said:
Sunt putin off si imi cer scuze pentru asta. Dar cum poti lucra in call-center la amazon? Daca stii italiana sau spaniola poti aplica pe bestjobs. Daca esti ales, vei fi indrumat unde sa sa iti trimiti CV-ul catre amazon in italiana sau spaniola impreuna cu o tema. Tema consta un caz al unui client . Tu trebuie sa redactezi un email in care sa explici cum l-ai ajuta pe client. Swagger, on 04 septembrie 2015 - 17:44, said:
Am vazut un documentar despre cum amazon isi bate joc de angajatii sezonieri, mai ales cei selectati pentru perioada de craciun. Am ramas ca la dentis, sincer. Nu cred ca sa ai probleme daca lucrezi acasa, vezi cum primesti leafa, la ce interval. Aici nu e nimic sezonier. AlexEn, on 04 septembrie 2015 - 16:35, said: Nu stiu limba engleza. Imi poti spune ce zice in articol? |
#9
Posted 05 September 2015 - 22:07
In principiu e vorba de abuz asupra angajatilor, suprasolicitare, relatiile, cu ceilalti colegi si seful direct, care nu sunt de cea mai buna calitate (este incurajat 'datul in gat' al altor colegi) si tot felul de chestii din astea.
Totusi, daca lucrezi de acasa, e foarte probabil sa fie cu totul diferita situatia. Multa bafta si sa ne spui si noua cum decurge treaba. |
#10
Posted 05 September 2015 - 22:12
|
#11
Posted 05 September 2015 - 23:35
AlexEn, on 05 septembrie 2015 - 22:07, said:
In principiu e vorba de abuz asupra angajatilor, suprasolicitare, relatiile, cu ceilalti colegi si seful direct, care nu sunt de cea mai buna calitate (este incurajat 'datul in gat' al altor colegi) si tot felul de chestii din astea. Totusi, daca lucrezi de acasa, e foarte probabil sa fie cu totul diferita situatia. Multa bafta si sa ne spui si noua cum decurge treaba. Prin 24 incep traningul de 1 luna. |
#12
Posted 21 March 2016 - 14:03
Buna,
Sper ca mai esti prin preajma, as aprecia daca m-ai lamuri putin si pe mine. In tot procesul de recrutare ai avut vreun interviu in lb spaniola, sau totul s-a desfasurat in scris, prin email? Si trainning ul a avut loc online, sau la sediul celor de la viva call? Si, nu in ultimul rand as fi curioasa ce parere ai acum dupa cateva luni de lucru... Sper sa-mi raspunzi... Ms anticipat... Eu abia am aplicat. |
#13
Posted 29 March 2018 - 17:40
blabla2016, on 21 martie 2016 - 14:03, said:
Buna, Sper ca mai esti prin preajma, as aprecia daca m-ai lamuri putin si pe mine. In tot procesul de recrutare ai avut vreun interviu in lb spaniola, sau totul s-a desfasurat in scris, prin email? Si trainning ul a avut loc online, sau la sediul celor de la viva call? Si, nu in ultimul rand as fi curioasa ce parere ai acum dupa cateva luni de lucru... Sper sa-mi raspunzi... Ms anticipat... Eu abia am aplicat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users