Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaos tigari si firme distributie

[ANCOM] Contractul la distanta nu...

Distracția macabra a țaranilor ro...

Problema BMW
 Fundatie casa

Curatare rezervor

Pornire motor AC

Interpretare buletin de analize, ...
 Card Revolut - mod de utilizare

Idei concediu de revelion

3 laptopuri. Pe care l-ati alege?

Ce durata are cea mai lunga piesa...
 Buna ziua

Ce Smart TV alegeti intre:

Cum downloadez carti de pe scribd?

Termeni si conditii Orange: Penal...
 

call center amazon

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
fictivul

fictivul

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 25.06.2015
Salut.

Am fost selectat pentru call centerul de la amazon spania cu contract la domiciliu. Mai este cineva care lucreaza pentru ei pe call center. Cum vi se pare interactiunea cu clientii?

#2
Lex404

Lex404

    🕊🕊🕊

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,977
  • Înscris: 19.04.2009
Nu stiu cum e sa lucrezi in Rc Amazon, insa Amazon are o politica indreptata direct catre multumirea clientului.

Ar trebui sa fie destul de okay pentru ca majoritatea problemelor se rezolva exact asa cum vrea clientul. Eu am patit-o cu Amazon UK si am cerut un alt colet ( dupa ce unu nu ajunsese ). Mi l-au re-trimis fara sa stea pe ganduri si si-au cerut scuze. Ba chiar l-au trimis cu livrare high speed care era de vreo 3 ori valoarea coletului.

#3
Garcya

Garcya

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 30.08.2007
Asa este, cei de la amazon iti rezolva problemele rapid si cam fara sa-ti ceara prea multe socoteli.
Si eu am avut colet din US care odata ajuns in RO am constatat ca nu functioneaza.
Mi-au spus sa-l trimit inapoi si imi dau ei banii. Am explicat ca nu mai este in US coletul, le-am zis ca nu merita trimis inapoi ca oricum este defect si au trimis banii inapoi.

Despre eBay insa nu pot spune acelasi lucru :)
Am avut colet care pe tracking number scria clar ca s-a intors la expeditor iar ebay a refuzat sa-mi dea banii inapoi pe motiv ca "nu am ridicat coletul"
Si inca un caz in care coletul s-a livrat la alta adresa, cei de la curier nu au reusit sa-l recupereze, iar prin urmare pe tracking number apare ca si livrat. Cu toate dovezile de la firma de curierat care atesta ca nu am intrat in posesia coletului, cei de la ebay au "urmat procedura standard" si conform tracking number, coletul este livrat si eu nu am dreptul la banii inapoi :)

Asa ca succes cu Amazon, mirare insa ca ai primit contractul, tu fiind in RO, sau ?

#4
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 17.03.2012
Sunt putin off si imi cer scuze pentru asta.

Dar cum poti lucra in call-center la amazon?

#5
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,541
  • Înscris: 18.12.2007
http://www.nytimes.c...place.html?_r=0

Nu stiu daca se aplica si la jobul tau, dar ai grija totusi.

#6
Swagger

Swagger

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,095
  • Înscris: 26.12.2013
Am vazut un documentar despre cum amazon isi bate joc de angajatii sezonieri, mai ales cei selectati pentru perioada de craciun. Am ramas ca la dentis, sincer. Nu cred ca sa ai probleme daca lucrezi acasa, vezi cum primesti leafa, la ce interval.

#7
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 17.03.2012

View PostSwagger, on 04 septembrie 2015 - 17:44, said:

Am vazut un documentar despre cum amazon isi bate joc de angajatii sezonieri, mai ales cei selectati pentru perioada de craciun. Am ramas ca la dentis, sincer. Nu cred ca sa ai probleme daca lucrezi acasa, vezi cum primesti leafa, la ce interval.

Acasa as si dori.

#8
fictivul

fictivul

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 25.06.2015

View PostGarcya, on 04 septembrie 2015 - 15:57, said:

Asa este, cei de la amazon iti rezolva problemele rapid si cam fara sa-ti ceara prea multe socoteli.
Si eu am avut colet din US care odata ajuns in RO am constatat ca nu functioneaza.
Mi-au spus sa-l trimit inapoi si imi dau ei banii. Am explicat ca nu mai este in US coletul, le-am zis ca nu merita trimis inapoi ca oricum este defect si au trimis banii inapoi.

Despre eBay insa nu pot spune acelasi lucru Posted Image
Am avut colet care pe tracking number scria clar ca s-a intors la expeditor iar ebay a refuzat sa-mi dea banii inapoi pe motiv ca "nu am ridicat coletul"
Si inca un caz in care coletul s-a livrat la alta adresa, cei de la curier nu au reusit sa-l recupereze, iar prin urmare pe tracking number apare ca si livrat. Cu toate dovezile de la firma de curierat care atesta ca nu am intrat in posesia coletului, cei de la ebay au "urmat procedura standard" si conform tracking number, coletul este livrat si eu nu am dreptul la banii inapoi Posted Image

Asa ca succes cu Amazon, mirare insa ca ai primit contractul, tu fiind in RO, sau ?

Salut.

Compania Viva Call face angajari pentru ei, iar salariile sunt destul de bune daca iti faci treaba. Tot ce trebuie sa faci este sa raspunzi intrebarilor clientului si sa rezolvi cazuri precum cel expus de tine, daca clientul nu a primit produsul sau banii pentru ceea ce au returnat. Contactul cu clientii se realizeaza prin email, chat si telefon. Din sistemul lor iti directioneaza apelurile catre telefonul tau fix. :)

View PostDaian95, on 04 septembrie 2015 - 16:35, said:

Sunt putin off si imi cer scuze pentru asta.

Dar cum poti lucra in call-center la amazon?

Daca stii italiana sau spaniola poti aplica pe bestjobs. Daca esti ales, vei fi indrumat unde sa sa iti trimiti CV-ul catre amazon in italiana sau spaniola impreuna cu o tema. Tema consta un caz al unui client . Tu trebuie sa redactezi un email in care sa explici cum l-ai ajuta pe client.

View PostSwagger, on 04 septembrie 2015 - 17:44, said:

Am vazut un documentar despre cum amazon isi bate joc de angajatii sezonieri, mai ales cei selectati pentru perioada de craciun. Am ramas ca la dentis, sincer. Nu cred ca sa ai probleme daca lucrezi acasa, vezi cum primesti leafa, la ce interval.

Aici nu e nimic sezonier. :)

View PostAlexEn, on 04 septembrie 2015 - 16:35, said:

http://www.nytimes.c...place.html?_r=0

Nu stiu daca se aplica si la jobul tau, dar ai grija totusi.

Nu stiu limba engleza. Imi poti spune ce zice in articol?

#9
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,541
  • Înscris: 18.12.2007
In principiu e vorba de abuz asupra angajatilor, suprasolicitare, relatiile, cu ceilalti colegi si seful direct, care nu sunt de cea mai buna calitate (este incurajat 'datul in gat' al altor colegi) si tot felul de chestii din astea.
Totusi, daca lucrezi de acasa, e foarte probabil sa fie cu totul diferita situatia.

Multa bafta si sa ne spui si noua cum decurge treaba.

#10
dan210

dan210

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,400
  • Înscris: 24.06.2006

View PostAlexEn, on 05 septembrie 2015 - 22:07, said:

este incurajat 'datul in gat' al altor colegi
cam la orice interviu se practica asta, scarbos dar politically correct ... asta-i viata!

#11
fictivul

fictivul

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 25.06.2015

View PostAlexEn, on 05 septembrie 2015 - 22:07, said:

In principiu e vorba de abuz asupra angajatilor, suprasolicitare, relatiile, cu ceilalti colegi si seful direct, care nu sunt de cea mai buna calitate (este incurajat 'datul in gat' al altor colegi) si tot felul de chestii din astea.
Totusi, daca lucrezi de acasa, e foarte probabil sa fie cu totul diferita situatia.

Multa bafta si sa ne spui si noua cum decurge treaba.

Prin 24 incep traningul de 1 luna.

#12
blabla2016

blabla2016

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.03.2016
Buna,

Sper ca mai esti prin preajma, as aprecia daca m-ai lamuri putin si pe mine. In tot procesul de recrutare ai avut vreun interviu in lb spaniola, sau totul s-a desfasurat in scris, prin email? Si trainning ul a avut loc online, sau la sediul celor de la viva call?

Si, nu in ultimul rand as fi curioasa ce parere ai acum dupa cateva luni de lucru...

Sper sa-mi raspunzi... Ms anticipat...

Eu abia am aplicat.

#13
Ella-C

Ella-C

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.08.2017

View Postblabla2016, on 21 martie 2016 - 14:03, said:

Buna,

Sper ca mai esti prin preajma, as aprecia daca m-ai lamuri putin si pe mine. In tot procesul de recrutare ai avut vreun interviu in lb spaniola, sau totul s-a desfasurat in scris, prin email? Si trainning ul a avut loc online, sau la sediul celor de la viva call?

Si, nu in ultimul rand as fi curioasa ce parere ai acum dupa cateva luni de lucru...

Sper sa-mi raspunzi... Ms anticipat...

Eu abia am aplicat.
Salut blabla2016 poti da cateva detalii despre interviu(uri) (daca au fost mai multe, daca sunt grele , daca se fac online sau intr-o locatie anume, in cat timp te-au contactat pentru interviu din momentul in care ai aplicat) si daca ai inceput sa lucrezi aici cate ceva despre mediul de lucru?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate