Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Wagon in Red - Ford Focus 3 (2015) wagon 1.5 Ecoboost Titanium

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Cel mai mic consum pe care l-am scos la drum lung a fost 5.5, mers chiar linistit, dar: a fost iarna, cu incalzirea pornita, 2 adulti + copil + bagaje. Trebe avut in vedere insa si ca cauciucurile mele de iarna de 16'' inseala putin la consum, in jos.
Deci, in conditii de drum ideale, fara masina incarcata, fara AC sau incalzire, ar fi posibil sa te apropii de 5.

Legat de motor, n-am condus TDCI, nu pot face o comparatie. Drive test am facut tot pe 1.5 ecoboost, hatchback. Eu sunt foarte multumit de cum se comporta motorul, daca incepi o repriza de pe la 2300-2500 rpm, se duce fara probleme.
Ca si stabilitate, pot sa zic ca e foarte OK, poate putin se simte daca e incarcata in portbagaj, dar in conditi normale sta excelent, relativ la clasa ei, evident.

#20
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015
Buna, recent am comandat si eu un Focus Sedan 1.5 ecoboost. Mie mi-a spus ca pentru a ma mai incadra la Rabla pe anul acesta trebuie sa iau una de pa stoc si m-a asigurat ca o voi avea pana de sarbatori. Nu prea mi-a convenit deoarece a trebuit s-o iau cu dotarile pe care deja le avea pe ea, dar cum cea veche deja incepea sa ma lase nu am mai vrut sa mai bag bani in ea.
Am o nelamurire. La tine vad ca ai primit-o la peste 3 luni de la comanda. Stiu ca daca nu e pe stoc dureaza mai mult dar vad niste diferente de procedura pe care nu le inteleg. Ai dus tu masina la casare ? Mie mi-a luat-o deja dealerul si a spus ca se vor ocupa ei de aceasta. Sper sa nu ma lase fara masina 3 luni.
Ai mai testat si alte masini pana ai luat-o ?
Eu mai puteam sa iau in acelasi pret un Renault Megane Sedane 1.5 DCI care desi avea numai 110 CP tragea excelent fiind pe motorina. La Ford la drive test nu aveau decat motorul de 1.0 care nu mi s-a parut ca trage la fel de bine deși avea 125 CP. Datorita tinutei de drum mai bune am hotarat totuși să iau Ford. Fiindu-mi teama ca incarcat si cu AC pornit masina va fi si mai lenta, am comandat-o cu acest motor de 1.5. Spune-mi te rog in aceste conditii, eventual in pante la munte cum trage masina, fiind totusi pe benzina ?

#21
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005
1.5 ecoboost trage de rupe în orice condiții, nu îți face griji. Nici nu suporta comparație cu 1.0. La asemenea putere, faptul ca AC ul e pornit nici nu se va simți.

#22
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Nu am ecosboost dar am in familie 1.4TSI de 15O CP pe un Leon nou... si trage de rupe. SI afirm asta eu care am un 2.OTDI de 15O CP ... de pe loc chiar trage mai bine ca dieselul. 1.5 ecoboost trage la fel de bine. Si asta o spun eu care am facut drive test cu noul Megane 1.5 DCI de 11O CP si nu am fost deloc impressionat de motor, imi parea slabut...asa ca poti sa stai linistit. Probabil la tine masina deja este fabricata si se afla undeva pe stoc. Cand actele de la ministerul mediului se rezolva, in max. o saptamana vei avea masina...nu va trebui sa stepti 3 luni. Timpul ala este pentru cei care isi configureaza masinile ineinte de productie

#23
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 541
  • Înscris: 15.10.2010
Ai facut o alegere buna, acest 1.5 va trage foarte bine, fara sa simti atunci cand cuplezi clima.

Am o mica curiozitate, voi ce jante aveti pe ele? Eu am niste jante pe 16 si mi se par frumusele, dar am vazut cateva Focusuri cu jante pe 17, model Titanium si cred ca la primavara vreau sa imi cumpar.

Va consuma infim mai mult, dar va fi mult mai stabila, tot asta imi zic.

#24
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 TudorMondialul, on 03 decembrie 2016 - 21:32, said:

Ai facut o alegere buna, acest 1.5 va trage foarte bine, fara sa simti atunci cand cuplezi clima.

Am o mica curiozitate, voi ce jante aveti pe ele? Eu am niste jante pe 16 si mi se par frumusele, dar am vazut cateva Focusuri cu jante pe 17, model Titanium si cred ca la primavara vreau sa imi cumpar.

Va consuma infim mai mult, dar va fi mult mai stabila, tot asta imi zic.

Din manualul de Service Training :

Tyre/Wheel Rim Combinations
• The following tyre/wheel rim combinations are
available:
• 6.5J x 16 steel wheel rim and structured steel
wheel rim, also 7J x 16 light alloy wheel rim:
– 205/55 R 16 91V 1)
– 215/55 R 16 93H
– 215/55 R 16 93V
– 215/55 R 16 97W (XL 2))
• 7J x 17 light alloy wheel rim:
– 215/50 R 17 95W
• 8J x 18 light alloy wheel rim:
– 235/40 R 18 95W
1) This size of tire may only be fitted on the standard
steel rim.
2) XL = Xtra Load; tire is suitable for markets with poor
roads
WARNING: Only the tire/rim combinations
which are envisaged for the vehicle may be
fitted.

Din cate inteleg pot fi montate jante de 17 doar de aliaj (???). Probabil ca tinuta de drum va fi mai buna, dar cred ca vei simti mai tare gropile (cauciucul va trebui sa fie cu bulbul de 50 in loc de 55).

#25
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Circumferinta rotii trebuie sa fie intotdeauna acelasi la un model de masina, indiferent ca vorbim de unele de 15 sau de 19 inci. Pot aparea mici diferente, dar doar foarte mici. Deci cu cat iti iei jante mai mari o sa ai talonul mai mic la cauciuc. O sa fie mai stabil in curbe si o sa fie mai dure pe denivelari gropi. Inca cu talon de 50 nici nu este tragedie. Leonul meu are 225/45 R 17 ( astea sunt marimile pe care le foloseste de ani de zile grupul VW) si deja se simt destul de tare denivelarile, dar inca mai merge. Atat jantele cat si cauciucurile au rezistat excelent si pe drumurile din Romania, deci nu iti fie frica. Chiar sunt mai stabile, dar si mai grele si pierde masina un picut din fasnete. Intotdeauna simt asta cand pun cauciucurile de iarna, 205/55 R16 si parca masina accelereaza mai bine cu acestea in timpul mersului. Insa se simte pierderea de stabulitate in curbele de mare viteza... Deci 15/16 mers mai fin, cauciucuri mai ieftine, 17/18 arata mai bine si stabilitate mai mare in curbe, dar consum un pic marit, preturi mai mari de achizitie, la lovituri puternice pot face galme mai usor.
Si da probabil de aliaj mai sunt la marimea de 17, dar chiar cine si-ar dori sa puna jante de tabla la marimea de 17 sau mai mari... :)  ?

#26
carbotox

carbotox

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 20.10.2005
Caut si eu un break benzina in clasa compacta, interesant focusul. Ceva probleme pana acum?

#27
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,322
  • Înscris: 17.09.2008

 andrew1980, on 03 decembrie 2016 - 14:25, said:

Nu am ecosboost dar am in familie 1.4TSI de 15O CP pe un Leon nou... si trage de rupe. SI afirm asta eu care am un 2.OTDI de 15O CP ... de pe loc chiar trage mai bine ca dieselul. 1.5 ecoboost trage la fel de bine. Si asta o spun eu care am facut drive test cu noul Megane 1.5 DCI de 11O CP si nu am fost deloc impressionat de motor, imi parea slabut...asa ca poti sa stai linistit. Probabil la tine masina deja este fabricata si se afla undeva pe stoc. Cand actele de la ministerul mediului se rezolva, in max. o saptamana vei avea masina...nu va trebui sa stepti 3 luni. Timpul ala este pentru cei care isi configureaza masinile ineinte de productie
Cum ti se pare TSI-ul de 150 cai putere versus ecoboostul de la Ford?La fel de performante, inclusiv la consum?
katty, ce consum ai acum cu Focusul?In oras sau pe autostrada, ruland constant cu 130-140km/h?Ai fost cu masina plina pe drumuri de munte?Nu ti-a dat impresia ca era nevoie de mai multi cai putere?Ai avut probleme tehnice in cei 2 ani de folosinta cu Focusul?Esti multumit de dinamica si tinuta sa de drum?

Edited by dennis_2005, 06 August 2017 - 15:28.


#28
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Nu am avut sansa sa conduc TSI de 150 CP, asa ca nu pot face o comparatie. Am condus doar 1.2 TSI la un testdrive cu Seat Leon, nu am ramas impresionat.
Consumul pe autostrada mi-a iesit la 7.0, anut trecut cand am fost in concediu in Croatia. Cu cruise control setat la 140 (viteza reala ~133), si AC pornit nonstop.
Consumul in Cluj undeva pe la 11 in medie. Pe drumuri de munte am mai fost, mi s-a parut foarte OK motorul si in acele conditii, oricum nu mi-e frica sa schimb intr-o treapta inferioara daca e nevoie. Per total eu sunt foarte multumit de masina, cred ca se descurca foarte bine pentru clasa ei, ca si dinamica, tinuta de drum, puterea motorului. Imi pare rau unpic de ea ca o chinui mult in traficul infect din Cluj, dar n-am incotro. In afara se simte in largul ei Posted Image Consumul mediu de DN de Romania e undeva pe la 6,0-6,2, am scos si 5,5, dar si 6,7, cu stil de condus total diferit desigur Posted Image

Acum am 2 ani si 26000 km, probleme tehnice 0 (la motor, mecanica, electrica etc.), am fost doar pt revizii in service (si o mica verificare unde m-am dus mai mult pt linistea mea sufleteasca, n-a avut nimic).
Am scris probleme 0 la motor/mecanica pt ca sistemul audio mi-a facut o figura de vreo 3 ori, dar si-a revenit de fiecare data dupa oprirea si pornirea masinii. La service n-au gasit nimic, nici nu s-a mai intamplat de cateva luni. Tind sa cred ca e de la soft. Sistemul SYNC care ruleaza pe consola cu touchscreen e facut de Microsoft... Posted Image

Edited by katti, 06 August 2017 - 20:38.


#29
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Fara probleme majore in continuare, am fost recent la o verificare/reglaj directie pentru ca cauciucurile de iarna s-au uzat intr-un mod dubios, dar abaterile au fost minime spre nesemnificative.
Se pare ca problema era cu caucicurile. Plictisitoare masina... totul ok cu ea :D Consum in Cluj in ultimele saptamani, 9,3 l/100km.

#30
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Revizia la 3 ani (a fost acum 3 luni, dar am uitat sa mai scriu pe aici :D): chestiile obisnuite, ulei/filtre + schimb placute frana fata. M-a surprins unpic, la doar 33.000 km, dar probabil se explica prin mers 90% in oras, si cu traficul din Cluj...

#31
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Super masina! Abia acum am vazut jurnalul tau.
Am avut si eu un Focus 95% identic cu al tau, in plus avea Xenon, dar in minus nu avea camera spate si senzori fata. Acelasi 1.5 Ecoboost. Geniala masinuta si culoarea e extraordinara.
Imi placea foarte mult cum se conducea dar parca nu era suficient de dura suspensia pentru gustul meu. Era prea orientata spre confort. Asa ca am trecut pe alt Focus 3 cu suspensie ceva mai dura din fabrica. :)

Sa o folositi sanatosi multi km de acum incolo!

Attached Files



#32
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Foarte faina! Vad ca ai avut alt model de jante, sunt cele originale in poza? Ceva probleme in perioada cand ai avut Focusul? Sa inteleg ca acum ai trecut pe ST? :)
Cu suspensia, probabil fiecare are perceptia lui, eu am 2 copii deci confortul e binevenit. Oricum, cu rotile de vara (jantele originale de 17'') mi se pare ca simt orice denivelare mica de pe drumurile noastre minunate... :( Pentru iarna am de 16'', parca e mai bine.

#33
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009
@katti, am citit mai sus că ai fost în aprilie la o verificare de direcție, bănuiesc că în reprezentanță. Îmi poți spune, te rog, cît te-a costat „distracția”?
Mersi!

#34
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Da, bineinteles, la reprezentanta, 155 de RON. Nu stiu care mai sunt preturile la service-urile obisnuite, poate pana la 100...?

#35
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014

 katti, on 16 octombrie 2018 - 09:23, said:

Foarte faina! Vad ca ai avut alt model de jante, sunt cele originale in poza? Ceva probleme in perioada cand ai avut Focusul? Sa inteleg ca acum ai trecut pe ST? Posted Image
Cu suspensia, probabil fiecare are perceptia lui, eu am 2 copii deci confortul e binevenit. Oricum, cu rotile de vara (jantele originale de 17'') mi se pare ca simt orice denivelare mica de pe drumurile noastre minunate... Posted Image Pentru iarna am de 16'', parca e mai bine.
Ah, da, tu ai avut pe 17", eu pe 16". Da, erau cele din fabrica, nu le-am schimbat.
Nici un fel de problema cat am avut Focus-ul, dar era si de asteptat, ca abia 1 an l-am avut. :D

Si da, la ST am trecut, tot Wagon. E mai in jos pe pagina topicul daca vrei sa vezi niste poze.

#36
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009

 katti, on 16 octombrie 2018 - 10:43, said:

Da, bineinteles, la reprezentanta, 155 de RON. Nu stiu care mai sunt preturile la service-urile obisnuite, poate pana la 100...?
Perfect, mulțumesc frumos!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate