Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Părerea clienților despre www.forit.ro
Last Updated: May 04 2023 16:44, Started by
123321
, Aug 03 2015 21:41
·
0
#19
Posted 26 October 2015 - 14:23
diZy, on 26 octombrie 2015 - 14:08, said:
Uite chiar de pe site-ul lor. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract. Am observat si eu partea asta de pe site-ul lor. La telefon au zis ca sa citesc nu stiu ce lege. O sa las OPC-ul sa rezolve. Am mai apelat o singura data la OPC importriva Altex-ului si chiar au facut minuni. |
#20
Posted 26 October 2015 - 14:24
ClaudiuE, on 26 octombrie 2015 - 13:24, said:
Am comandat de la ei componente pentru un PC in valoare totala de 4474Ron (Comanda #13074). Urat moment. Nu stiu in ce masura te va ajuta ANPC.Indiferent de rezultata,sa nu uiti sa ne tii la curent. ps. Trebuia totusi sa comentezi (doar) pe tema deschisa deja pe forum. |
#21
Posted 26 October 2015 - 14:33
#22
Posted 01 March 2017 - 16:13
Salutare !
Scuze ca dezgrop acest topic dar vreau sa stiu daca a mai cumparat cineva de la Forit.ro dupa 2015. V-au bvandut componente resigilate la pret de noi ? Ati avut probleme cu garantia ? etc. multumesc |
#23
Posted 04 July 2017 - 09:01
Absolut neseriosi si neprofesionisti.
Dupa nici 24 de ore dupa ce am primit mesaj in care ma anuntau ca mi-a fost expediata comanda, ba chiar mi-au dat si numarul de AWB pentru urmarirea acesteia, ma suna sa imi spuna ca isi cer scuze dar produsul nu este pe stoc si imi ofera altul in conditii mult mai dezavantajoase. Aceasta in conditiile in produsul care aparea in stoc inclusiv la cateva ore bune dupa confirmarea comenzii. Puteam accepta o alta varianta in aceleasi conditii dar comerciantii nostri nu numai ca habar nu au sa faca comert dar nici inteligenta si bunul simt pentru a remedia prostiile pe care le fac nu le au. Iata si mesajul (va rog sa observati pasajul in care fac precizarea "Acest mesaj confirma predarea coletului catre firma de curierat." : "Buna ziua, Comanda dvs. #48771 la ForIT a fost expediata cu numarul de AWB 2184724790039 prin curierul rapid Fan Courier Valoare ramburs: 139,98 lei Pentru a urmari starea expeditiei va rugam accesati link-ul de mai jos: https://www.forit.ro.../2184724790039/ *Acest mesaj confirma predarea coletului catre firma de curierat. Este posibil ca datele referitoare la expeditie sa apara in baza de date a curierului numai dupa procesarea coletului de catre acesta, operatiune care poate dura pana la 12 ore. In cazul in care nu receptionati coletul va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 031.005.0295. Va multumim, Echipa ForIT https://www.forit.ro" Bravos!!! |
#24
Posted 19 January 2018 - 21:17
mda , nu am citit despre "celebra" ... firma asa ca mi-am luat-o si eu . sunt la "plata acceptata" de vreo 10 zile. m-am bazat pe faptul ca emag isi alege intr-un mod profesionist partenerii de pe marketplace... mare greseala !!!
|
#25
Posted 20 February 2018 - 17:40
Va prezint si eu experienta foarte scurta cu acest site forit.ro... Am sunat pentru o tableta Asus, sa obtin termen de livrare exact, ... motivul ... se indica 4 zile pentru a fi livrata. Operatorul spune ca in 4 zile va fi livrata, dar se confirma pe mail dupa ce se lanseaza comanda. Lansez comanda, dau informatii complete cu toate datele concrete pentru factura, livrare si in maxim 60 secunde vin raspunsurile pe mail (cont, confirmare cerere,..), dar ...surpriza ultimul mesaj mentioneaza anularea comenzii ...nu este in stoc la nici un furnizor produsul cerut... Ce seriozitate denota aceasta situatie ... date introduse pe site, timp pierdut, apeluri in asteptare cateva minute pentru ...nimic. Deci Atentie mare!
Edited by NonoGe, 20 February 2018 - 17:42. |
#26
Posted 05 March 2018 - 11:39
Tocmai ce am facut o comanda de 2.300 lei. Jumatate din produse erau la furnizor. Mi-a sosit coletul in exact 5 zile dupa cum m-au anuntat pe email.
Am examinat cu lupa procesorul si placa de baza si nici o zgarietura/urma n-am vazut, de unde am tras concluzia ca sunt noi. SSD si memoria sunt sigilate. Mi-au raspuns si la telefon cand i-am intrebat daca toate produsele pe care vreau sa le comand sunt pe stoc la ei sau la furnizor. Cu alte cuvinte sunt multumit. De asemeni am un prieten care a comandat mai de multe ori de la For IT si nu a avut nici o problema cu ei. Sper sa nu fie cazul sa apelez la ei pentru garantie |
#27
Posted 13 March 2018 - 14:06
Penali!
Evitati sa cumparati de la ei. Am cumparat un produs, mi-au trimis altul. Nu au vrut sa acepte returul initial...apoi cand in sfarsit au trimis curierul si au dat acceptul de retur, mi se cere IBAN-ul pentru tranferul banilor dupa ce a ajuns la ei coletul si vin cu tupeu de borfasi sa spuna ca nu se poate face returul pentru ca produsul nu a fost achizitionat de la ei... . Era pusa copie factura in cutie....chitanta remburs...etc. Le mentionez ca am pastrat originalul facturii si ca aceasta demonstreaza clar ca de la ei a fost cumparat produsul. Apoi o intorc...cum ca defapt produsul returnat de mine difera (putin) de cel din factura/oferta/specificatiile de pe marketplace. Le mentionez ca eu tocmai asta le-am reclamat....si de aceea le cer banii inapoi. Dupa aia se face liniste.... Am facut reclamatie la eMag. |
#28
Posted 17 July 2018 - 15:12
Daca as fi citit inainte ce s-a spus despre ei n-as fi comandat niciodata nimic. Am platit totul cu cardul, in valoare de peste 5000lei. Dupa am inceput sa caut informatii si bineinteles ca n-au mers toate struna . Doar platile mele au mers asa cum trebuie.
Pe scurt, depinde cu cine vorbesti de la ei asa e si tonul. Unii inteleg sa-si respecte clientii, ei nu. Termenele de livrare nu sunt respectate, la un termen cu disponibilitate in 5 zile, stai si 2 saptamani, trimit intentionat alte produse decat cele comandate. De ce spun intentionat? Pentru ca desi le-am sesizat la retur acest lucru, a doua oara au trimis acelasi produs pe care evident l-am trimis inapoi. Satul de plimbatul asta, le-am cerut banii inapoi. Acest produs era scris cu marker pe spate, ceea ce un producator ma indoiesc ca face. Bineinteles ca au incercat sa ma convinga ca este ceea ce am comandat , pana cand i-am pus sa-si verifice propriile facturi emise. Desi era culpa lor pentru acest lucru, mi-au cerut sa achit transportul pentru ca nu a fost curierul agrreat de ei. Chiar mi s-a reprosat acest lucru. Mi s-a transmis ca trebuia sa citesc inainte de a face retur. SI chiar am citit, iar ei habar nu au ce scrie pe prpriul site. In cazul in care se trimite un produs gresit, adica nu cel comandat si facturat transportul este suportat de catre magazin. Si nicaieri nu exista la acea data obligatia de a face retur doar cu Fan Courier. Aparea scris doar ca se recomanda curierul rapid. Adica se RECOMANDA UN CURIER. ( asta a fost pentru cei de la For IT pentru care un client cu o comanda de peste 5000, este pus sa-si plateasca transportul desi a fost achitat initial prin plasarea comenzii, fara a fi culpa lui. ) Cam asta e si valoarea lor. Cat un transport. Nu vreau sa ma gandesc cum s-ar achita de garantii in cazul in care as putea sa am ghinion ca tocmai un produs luat de la ei sa faca probleme. Recomand tuturor sa citeasca experientele altora si sa-i evite pentru a nu se complica inutil. Si eu am primit AWB de la ei, dar acel AWB era doar retinut. Am verificat la curier. Curierul nu avea nimic. O alta faza de prost gust. Mai am si o factura pe ultimul produs returnat de 2 ori inapoi ( produsul insemnat cu marker) la care, desi le cer de 2 saptamani dovada platii, e liniste deplina. Noroc ca nu e mare factura. Ma costa avocatul mai mult. Edited by CheckOut, 17 July 2018 - 15:20. |
|
#29
Posted 12 December 2018 - 16:23
NESERIOSI!
ps: nu raspunde nimeni la telefonul de contact! |
#30
Posted 12 December 2018 - 20:01
De bf am luat o priza apc gratis.
UPS stricat cu o luna inainte de expirare garantie am luat inapoi 700RON. Raspund greu la telefon, trebuie sa mergi in persoana. |
#31
Posted 17 December 2018 - 18:56
Si eu am probleme cu ei. Am cumparat componente pentru un pc de peste 5000lei, in timp ce ma jucam s-a blocat, iar la restart nu mai pornesc numai ventilatoarele. Locuiesc la tara si nu am nici un service prin apropriere, am reusit sa testez sursa, hddul si placa video care in alt calculator functioneaza asa ca m-am hotarat sa trimit in garantie restul produselor achizitionate de la ei. Am sunat pana m-am saturat la telefon nu raspunde nimeni. Am trimis produsele dupa indicatiile de pe site si am asteptat ..... dupa o saptamana fara sa fiu contactat de nimeni le-am trimis un mail la care mi-au raspun sa le trimit awb-ul.Le-am trimis si awb si dupa inca o saptamana nu am fost inca contactat de nimeni.
Urmeaza dupa sarbatori sa incerc sa fac o plangere la autoritati pentru a-mi rezolva problema. NU CUMPARATI DE LA FORIT. |
#32
Posted 09 January 2019 - 16:18
Aerish, on 17 decembrie 2018 - 18:56, said:
Si eu am probleme cu ei. Am cumparat componente pentru un pc de peste 5000lei, in timp ce ma jucam s-a blocat, iar la restart nu mai pornesc numai ventilatoarele. Locuiesc la tara si nu am nici un service prin apropriere, am reusit sa testez sursa, hddul si placa video care in alt calculator functioneaza asa ca m-am hotarat sa trimit in garantie restul produselor achizitionate de la ei. Am sunat pana m-am saturat la telefon nu raspunde nimeni. Am trimis produsele dupa indicatiile de pe site si am asteptat ..... dupa o saptamana fara sa fiu contactat de nimeni le-am trimis un mail la care mi-au raspun sa le trimit awb-ul.Le-am trimis si awb si dupa inca o saptamana nu am fost inca contactat de nimeni. Urmeaza dupa sarbatori sa incerc sa fac o plangere la autoritati pentru a-mi rezolva problema. NU CUMPARATI DE LA FORIT. ma' man! ca ti s-a blocat compul nu e vina lor Macar zi-ne de ce sau ce s-a intampalt! sunt multi "guru" al calculatoarelor... Am cumaprat si eu de la ei un produs(ceva cablu sata->esata), nu am avut nici o problema cu ei |
#33
Posted 02 October 2019 - 16:11
Eu am cumparat recent de la ei diverse componente IT si a fost totul ok, cu comanda, livrarea, produsele...etc. Produsele nu au probleme.
Intr-adevar, au cele mai mici preturi de pe piata aproape la orice. E o parere personala sincera si avand in vedere vechimea pe care o am pe forum, nu cred ca pot fi banuit de vreo reclama Edited by iconicpaul, 02 October 2019 - 16:13. |
|
#34
Posted 09 January 2020 - 15:14
Neserioși! Cel puțin staff-ul tehnic și managementul. Nu am avut cu cine să mai discut pentru că nu mai raspunde nimeni la telefon după ce serviciile au fost prestate. Au trecut deja 3 luni.
PS. Un contract avizat de un jurist nu este o pierdere de timp si bani. |
#35
Posted 25 July 2020 - 07:27
La prima vedere iti lasa impresia ca au preturi mici insa preturi mai mici fata de concurenta au doar la produse cu livrare la cerere la 5 sau 7 zile.
Citez din regulament: Produse excluse, fara drept de returnare k. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract. Deci daca platesc cu cardul inseamna ca nu pot returna placa video daca primesc o placa fara sigiliu, folosita, cu vreun defect? |
#36
Posted 25 July 2020 - 09:02
Chestiile pe comanda speciala oricum nu le poti plati decat in avans.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users