Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Părerea clienților despre www.forit.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
ClaudiuE

ClaudiuE

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.10.2015

View PostdiZy, on 26 octombrie 2015 - 14:08, said:

Uite chiar de pe site-ul lor.


Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.


Am observat si eu partea asta de pe site-ul lor. La telefon au zis ca sa citesc nu stiu ce lege. O sa las OPC-ul sa rezolve. Am mai apelat o singura data la OPC importriva Altex-ului si chiar au facut minuni.

#20
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,024
  • Înscris: 07.11.2006

View PostClaudiuE, on 26 octombrie 2015 - 13:24, said:

Am comandat de la ei componente pentru un PC in valoare totala de 4474Ron (Comanda #13074).


Urat moment.
Nu stiu in ce masura te va ajuta ANPC.Indiferent de rezultata,sa nu uiti sa ne tii la curent.

ps.
Trebuia totusi sa comentezi (doar) pe tema deschisa deja pe forum.

#21
ClaudiuE

ClaudiuE

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.10.2015
Attached File  forit.jpg   133.12K   16 downloads

Am atasat si o mica "dovada" ca sa elimin orice suspiciune.

#22
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Salutare !

Scuze ca dezgrop acest topic dar vreau sa stiu daca a mai cumparat cineva de la Forit.ro dupa 2015.
V-au bvandut componente resigilate la pret de noi ?
Ati avut probleme cu garantia ? etc.

multumesc

#23
coss

coss

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 16.03.2005
Absolut neseriosi si neprofesionisti.
Dupa nici 24 de ore dupa ce am primit mesaj in care ma anuntau ca mi-a fost expediata comanda, ba chiar mi-au dat si numarul de AWB pentru urmarirea acesteia, ma suna sa imi spuna ca isi cer scuze dar produsul nu este pe stoc si imi ofera altul in conditii mult mai dezavantajoase. Aceasta in conditiile in produsul care aparea in stoc inclusiv la cateva ore bune dupa confirmarea comenzii.
Puteam accepta o alta varianta in aceleasi conditii dar comerciantii nostri nu numai ca habar nu au sa faca comert dar nici inteligenta si bunul simt pentru a remedia prostiile pe care le fac nu le au. Iata si mesajul (va rog sa observati pasajul in care fac precizarea "Acest mesaj confirma predarea coletului catre firma de curierat." :
"Buna ziua,
Comanda dvs. #48771 la ForIT a fost expediata cu numarul de AWB 2184724790039 prin curierul rapid Fan Courier
Valoare ramburs: 139,98 lei
Pentru a urmari starea expeditiei va rugam accesati link-ul de mai jos:
https://www.forit.ro.../2184724790039/
*Acest mesaj confirma predarea coletului catre firma de curierat. Este posibil ca datele referitoare la expeditie sa apara in baza de date a curierului numai dupa procesarea coletului de catre acesta, operatiune care poate dura pana la 12 ore.
In cazul in care nu receptionati coletul va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 031.005.0295.
Va multumim,
Echipa ForIT
https://www.forit.ro"

Bravos!!!

#24
bogdanozaurus

bogdanozaurus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 11.02.2006
mda , nu am citit despre "celebra" ... firma asa ca mi-am luat-o si eu . sunt la "plata acceptata" de vreo 10 zile. m-am bazat pe faptul ca emag isi alege intr-un mod profesionist partenerii de pe marketplace... mare greseala !!!

#25
NonoGe

NonoGe

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.03.2015
Va prezint si eu experienta foarte scurta cu acest site forit.ro... Am sunat pentru o tableta Asus, sa obtin termen de livrare exact, ... motivul ... se indica 4 zile pentru a fi livrata. Operatorul spune ca in 4 zile va fi livrata, dar se confirma pe mail dupa ce se lanseaza comanda. Lansez comanda, dau informatii complete cu toate datele concrete pentru factura, livrare si in maxim 60 secunde vin raspunsurile pe mail (cont, confirmare cerere,..), dar  ...surpriza ultimul mesaj mentioneaza anularea comenzii ...nu este in stoc la nici un furnizor produsul cerut... Ce seriozitate denota aceasta situatie  ... date introduse pe site, timp pierdut, apeluri  in asteptare cateva minute pentru ...nimic. Deci Atentie mare!

Edited by NonoGe, 20 February 2018 - 17:42.


#26
Wonderhero

Wonderhero

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 24.02.2016
Tocmai ce am facut o comanda de 2.300 lei. Jumatate din produse erau la furnizor. Mi-a sosit coletul in exact 5 zile dupa cum m-au anuntat pe email.
Am examinat cu lupa procesorul si placa de baza si nici o zgarietura/urma n-am vazut, de unde am tras concluzia ca sunt noi.
SSD si memoria sunt sigilate.

Mi-au raspuns si la telefon cand i-am intrebat daca toate produsele pe care vreau sa le comand sunt pe stoc la ei sau la furnizor.

Cu alte cuvinte sunt multumit.

De asemeni am un prieten care a comandat mai de multe ori de la For IT si nu a avut nici o problema cu ei.
Sper sa nu fie cazul sa apelez la ei pentru garantie

#27
arigo

arigo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 06.11.2006
Penali!

Evitati sa cumparati de la ei. Am cumparat un produs, mi-au trimis altul.
Nu au vrut sa acepte returul initial...apoi cand in sfarsit au trimis curierul si au dat acceptul de retur, mi se cere IBAN-ul pentru tranferul banilor dupa ce a ajuns la ei coletul si vin cu tupeu de borfasi sa spuna ca nu se poate face returul pentru ca produsul nu a fost achizitionat de la ei...Posted Image .
Era pusa copie factura in cutie....chitanta remburs...etc. Le mentionez ca am pastrat originalul facturii si ca aceasta demonstreaza clar ca de la ei a fost cumparat produsul.
Apoi o intorc...cum ca defapt produsul returnat de mine difera (putin) de cel din factura/oferta/specificatiile de pe marketplace.

Le mentionez ca eu tocmai asta le-am reclamat....si de aceea le cer banii inapoi. Dupa aia se face liniste....Posted Image

Am facut reclamatie la eMag.

#28
CheckOut

CheckOut

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.07.2018
Daca as fi citit inainte ce s-a spus despre ei n-as fi comandat niciodata nimic.  Am platit totul cu cardul, in valoare de peste 5000lei. Dupa am inceput sa caut informatii si bineinteles ca n-au mers toate struna . Doar platile mele au mers asa cum trebuie.
  Pe scurt, depinde cu cine vorbesti de la ei asa e si tonul. Unii inteleg sa-si respecte clientii, ei nu.
  Termenele de livrare nu sunt respectate, la un termen cu disponibilitate in 5 zile, stai si 2 saptamani, trimit intentionat alte produse decat cele comandate. De ce spun intentionat? Pentru ca desi le-am sesizat la retur acest lucru, a doua oara au trimis acelasi produs pe care evident l-am trimis inapoi. Satul de plimbatul asta, le-am cerut banii inapoi. Acest produs era scris cu marker pe spate, ceea ce un producator  ma indoiesc ca face. Bineinteles ca au incercat sa ma convinga ca este ceea ce am comandat , pana cand i-am pus sa-si verifice propriile facturi emise.
Desi era culpa lor pentru acest lucru, mi-au cerut sa achit transportul pentru ca nu a fost curierul agrreat de ei. Chiar mi s-a reprosat acest lucru. Mi s-a transmis ca trebuia sa citesc inainte de a face retur. SI chiar am citit, iar ei habar nu au ce scrie pe prpriul site. In cazul in care se trimite un produs gresit, adica nu cel comandat si facturat transportul este suportat de catre magazin. Si nicaieri nu exista la acea data obligatia  de a face retur doar cu Fan Courier. Aparea scris doar ca se recomanda curierul rapid. Adica se RECOMANDA UN CURIER. ( asta a fost pentru cei de la For IT pentru care un client cu o comanda de peste 5000, este pus sa-si plateasca transportul desi a fost achitat initial prin plasarea comenzii, fara a fi culpa lui. ) Cam asta e si valoarea lor. Cat un transport.
Nu vreau sa ma gandesc cum s-ar achita de garantii in cazul in care as putea sa am ghinion ca tocmai un produs luat de la ei sa faca probleme.
Recomand tuturor sa citeasca experientele altora si sa-i evite pentru a nu se complica inutil.

Si eu am primit AWB de la ei, dar acel AWB era doar retinut. Am verificat la curier. Curierul nu avea nimic. O alta faza de prost gust.
Mai am si o factura pe ultimul produs returnat de 2 ori inapoi ( produsul insemnat cu marker) la care, desi le cer de 2 saptamani dovada platii, e liniste deplina. Noroc ca nu e mare factura. Ma costa avocatul mai mult.

Edited by CheckOut, 17 July 2018 - 15:20.


#29
brian_k

brian_k

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 17.02.2011
NESERIOSI!
ps: nu raspunde nimeni la telefonul de contact!

#30
juGGaKNot

juGGaKNot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 786
  • Înscris: 29.10.2007
De bf am luat o priza apc gratis.

UPS stricat cu o luna inainte de expirare garantie am luat inapoi 700RON.

Raspund greu la telefon, trebuie sa mergi in persoana.

#31
Aerish

Aerish

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.11.2013
Si eu am probleme cu ei. Am cumparat componente pentru un pc de peste 5000lei, in timp ce ma jucam s-a blocat, iar la restart nu mai pornesc numai ventilatoarele. Locuiesc la tara si nu am nici un service prin apropriere, am reusit sa testez sursa, hddul si placa video care in alt calculator functioneaza asa ca m-am hotarat sa trimit in garantie restul produselor achizitionate de la ei. Am sunat pana m-am saturat la telefon nu raspunde nimeni. Am trimis produsele dupa indicatiile de pe site si am asteptat ..... dupa o saptamana fara sa fiu contactat de nimeni le-am trimis un mail la care mi-au raspun sa le trimit awb-ul.Le-am trimis si awb si dupa inca o saptamana nu am fost inca contactat de nimeni.
Urmeaza dupa sarbatori sa incerc sa fac o plangere la autoritati pentru a-mi rezolva problema.

NU CUMPARATI DE LA FORIT.

#32
xaogeo

xaogeo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.09.2015

View PostAerish, on 17 decembrie 2018 - 18:56, said:

Si eu am probleme cu ei. Am cumparat componente pentru un pc de peste 5000lei, in timp ce ma jucam s-a blocat, iar la restart nu mai pornesc numai ventilatoarele. Locuiesc la tara si nu am nici un service prin apropriere, am reusit sa testez sursa, hddul si placa video care in alt calculator functioneaza asa ca m-am hotarat sa trimit in garantie restul produselor achizitionate de la ei. Am sunat pana m-am saturat la telefon nu raspunde nimeni. Am trimis produsele dupa indicatiile de pe site si am asteptat ..... dupa o saptamana fara sa fiu contactat de nimeni le-am trimis un mail la care mi-au raspun sa le trimit awb-ul.Le-am trimis si awb si dupa inca o saptamana nu am fost inca contactat de nimeni.
Urmeaza dupa sarbatori sa incerc sa fac o plangere la autoritati pentru a-mi rezolva problema.

NU CUMPARATI DE LA FORIT.


ma' man! ca ti s-a blocat compul nu e vina lor :)
Macar zi-ne de ce sau ce s-a intampalt!

sunt multi "guru" al calculatoarelor...
Am cumaprat si eu de la ei un produs(ceva cablu sata->esata), nu am avut nici o problema cu ei

#33
iconicpaul

iconicpaul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 293
  • Înscris: 17.07.2009
Eu am cumparat recent de la ei diverse componente IT si a fost totul ok, cu comanda, livrarea, produsele...etc. Produsele nu au probleme.
Intr-adevar, au cele mai mici preturi de pe piata aproape la orice.

E o parere personala sincera si avand in vedere vechimea pe care o am pe forum, nu cred ca pot fi banuit de vreo reclama

Edited by iconicpaul, 02 October 2019 - 16:13.


#34
mihaii8

mihaii8

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.01.2020
Neserioși! Cel puțin staff-ul tehnic și managementul. Nu am avut cu cine să mai discut pentru că nu mai raspunde nimeni la telefon după ce serviciile au fost prestate. Au trecut deja 3 luni.
PS. Un contract avizat de un jurist nu este o pierdere de timp si bani.

#35
mariusixy

mariusixy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,428
  • Înscris: 28.09.2008
La prima vedere iti lasa impresia ca au preturi mici insa preturi mai mici fata de concurenta au doar la produse cu livrare la cerere la 5 sau 7 zile.
Citez din regulament:
Produse excluse, fara drept de returnare
k. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Deci daca platesc cu cardul inseamna ca nu pot returna placa video daca primesc o placa fara sigiliu, folosita, cu vreun defect?

#36
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,395
  • Înscris: 08.02.2011
Chestiile pe comanda speciala oricum nu le poti plati decat in avans.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate