Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Honda CR-V facelift 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#37
trick10

trick10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 01.08.2007
Clar masinile sunt cam sensibile. Dar vad ca nu a intrebat nimeni in ce fel sunt conduse. Se sta mult pe loc cu motorul pornit? La ce turatie se schimba vitezele? Sunt conduse pe distante scurte iar regenerarile nu se fac automat?

#38
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009
e clar vina masinii, daca din 4 masini conduse de 4 oameni diferiti, avand un km foarte mic , fiind luate de noi, fac asemenea probleme. Mai ales ca nu cred ca scrie in garantie ca e perfect k sa se strice masina daca o folosesti in oras.

#39
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,477
  • Înscris: 14.04.2002
Intreaba la Asko de update de fw. Am pus ceva intrebari la un dealer (altul decat Asko) si se pare ca a aparut un update ce rezolva buba.

#40
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
Am obosit  de atatea intrebari, inlocuiri de senzori, resetari, resoftari, re...gretari!!!
Vreau doar niste masini functionale, sa ne facem treaba cu ele!  Nu ma intereseaza si nu am timp sa masor turatii, timpi de semafor, viteze medii, temperaturi ambientale, si de lucru, sa tin evidenta orelor la care se intampla etc... Platim niste bani (multi !) ca sa le folosim si sa ne bucuram de ele...
Daca trebuie sa stau sa fac toate cele de mai sus trebuie sa fiu renumerat pentru asta, ca un pilot de teste, nu???
Restul e poveste...

#41
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postionut_ionut, on 10 septembrie 2015 - 09:54, said:

El are 1.6d, variante colegului mai mult ca sigur este 2.2d.

Nu, e 1.6 insa pe varianta fara facelift are 120cp si doar 1 turbina.

#42
b76bgaarh

b76bgaarh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 09.12.2010
ciudat cum aia automata nu are nici o problema de asta.

am mai intrebat, cine si cum o conduce pe aia?

#43
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009
bai barfule cand sunt 3 masini cu aceasi problema si se pare ca mai sunt si altele cu aceeasi problema, nu soferii is de vina, ca nu is toti soferii niste cizme sa nu stie sa conduca. ci producatorul o dat rasol mare de tot la motorizarea aia cu cutie de viteza manuala. Defect de proiectare si/sau de fabricatie. E statistic foarte improbabil ca 3 masini cu km relativi putini sa aiba asa de grave probleme din cauza soferilor.

#44
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006

View Postvanitty, on 11 septembrie 2015 - 18:01, said:

bai barfule cand sunt 3 masini cu aceasi problema si se pare ca mai sunt si altele cu aceeasi problema, nu soferii is de vina, ca nu is toti soferii niste cizme sa nu stie sa conduca. ci producatorul o dat rasol mare de tot la motorizarea aia cu cutie de viteza manuala. Defect de proiectare si/sau de fabricatie. E statistic foarte improbabil ca 3 masini cu km relativi putini sa aiba asa de grave probleme din cauza soferilor.
Nu 3, 5!!! 5 masini care au prezentat toate aceleasi simptome, 2 ale noastre, 2 de la Asko (masini de drive test date noua ca replacement) si una de la Honda Romania...
Referitor la automata, conducatorul este femeie, 46 ani, utilizare cca 60 % oras, restul afara... adica aproximativ aceeasi proportie ca si la cele manuale...

View Postmorogan, on 10 septembrie 2015 - 21:03, said:

Intreaba la Asko de update de fw. Am pus ceva intrebari la un dealer (altul decat Asko) si se pare ca a aparut un update ce rezolva buba.
Update-ul despre care faci vorbire a fost facut la toate masinile mentionate aici, mai putin la automata care nu a ajuns niciodata in service...
SI NU A REZOLVAT NIMIC!

#45
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Înlocuire pe garanție, îndeplinești toate condițiile legale. Evident ca înlocuire cu automata care e problem free, fără alte costuri și comentarii. Sau cu benzinar, cu rambursarea diferenței de cost.

#46
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
Azi e o zi importanta... Ne vedem cu distribuitorul si importatorul pentru a incerca sa gasim o solutie amiabila a problemelor de mai sus (prin inlocuire)...
Asteptam cu nerabdare sa vedem cum v-a evolua intalnirea, daca se vor cauta solutii reale sau nu...
Speram ca atitudinea sa fie proactiva si macar asa sa se mai spele din toate neplacerile si prejudiciile de pana acum...
Va tin la current...

Edited by ovidiun, 17 September 2015 - 11:18.


#47
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
Salut tuturor,
in episodul de azi  avem noi intamplari si evolutii...
Pe 17.09.2015, cand ne duceam spre importator pentru a discuta variantele de rezolvare a mizerei situatii, s-a aprins senzoru' filtrului de particule la masina de replacement oferita de Honda Romania (din nou ), iar la cealalta masina s-a blocat programul de monitorizare al consumului de combustibil!!!
Din rau in mai rau...
La intalnirea cu importatorul, distribuitorul si reprezentantul firmei de leasing, am discutat despre inlocuirea celor 2 Honda CR-V 1.6 MT cu echivalentul lor pe cutie automata si probabil ca, dupa cum au decurs discutiile, se va gasi o cale de a face acest pas, desi implica multe probleme de natura financiara (diferenta de pret la masini, taxe mediu, asigurari , comisioane bancare, etc...)
Inca odata, desi nu recomand varianta manuala a Honda CR-V 1.6 diesel, subliniez atitudinea de cooperare a celor de la Asko International, o echipa minunata, care sper sa fie sprijinita pana la capat si pe toate planurile in aceasta speta si de importator, reprezentant direct al producatorului de altfel...

#48
b76bgaarh

b76bgaarh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 09.12.2010
Asko zici? Pe alte forumuri lumea zice ca asko nu știe nimic.

#49
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
eu cati amici am cu honde (nu multi e drept), toti au fost / merg  la asko (unii de la 3-500 km), si toti au fost multumiti. acum orice e posibil, oricum, aici nu e vina dealerului ci a producatorului ca a dat drumul la petarde fara sa testeze

#50
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
In  tot cosmarul asta care sper sa se termine cat mai curand, vad si un lucru bun... La cat de des se infunda filtrele de particule  la Honda, este clar ca in comparatie cu Volkswagen, astea  chiar filtreaza! :-)
Fac si eu haz de necaz...

View Postb76bgaarh, on 22 septembrie 2015 - 20:27, said:

Asko zici? Pe alte forumuri lumea zice ca asko nu știe nimic.
Nu stie nimic despre ce?

#51
b76bgaarh

b76bgaarh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 09.12.2010
despre "marea" ta problema.

#52
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Adevărul este ca e motiv de lauda și Share pe onlinw... Puteau chiar sa aibă un billboard stradal "avem mașini diesel manual de rahat "

Edited by aandrei_24, 24 September 2015 - 20:01.


#53
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006

View Postb76bgaarh, on 24 septembrie 2015 - 14:38, said:

despre "marea" ta problema.
Scuza-ma, dar nu prea inteleg ghilimelele alea... Sau incerc sa ma fac ca nu inteleg...
Nu stiu despre ce alte forumuri vorbesti... Eu nu postez decat aici, timpul nu imi permite mai mult... Cine vrea sa se informeze despre aceasta masina sunt convins ca va gasi si topicul asta... Care are btw, peste 4500 vizualizari acum.
Cei de la Asko sunt liberi sa declare sau sa recunoasca/ nu recunoasca ce vor ei... E alegerea si responsabilitatea lor. Iar eu nu de ei ma plang, din contra. Ei nu au nici o  vina.
Eu doar imi vars of-ul aici iar cine alege sa creada altceva e liber sa o faca...
APROPO... IERI S-A APRINS BECUL LA A MEA.... Trimis service, resetat, regenerat, alt upgrade de soft ( nici nu mai stiu al catelea...) primit azi masina inapoi...
Sper ca in 2 saptamani sa se termine cosmarul si sa se finalizeze procedurile de inlocuire...
Masina cu cele mai multe probleme este la ei de mai bine de 2 saptamani, iar noi am primit momentan (luni) spre folosinta, pana la solutionarea definitiva, o automata full.

#54
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006

View Postmarr, on 10 septembrie 2015 - 10:47, said:

Din pacate, pe varianta cu face-lift este un motor NOU, biturbo, diferit de cel de 1.6 montat pe versiunea pre-facelift (si pe Civic dealtfel, care avea o putere mai mica).
Daca al tau coleg  are motorul de 2.2 i-DTEC, poate sa-l lase fara griji mostenire nepotilor !

Asta-i, din pacate, una  dintre problemele cursei nebune a downsizingului .....

PS: @ovidiun - daca "dai la pace" cu ei si poti returna si schimba masinile cu unele noi, si mai si vrei sa te bucuri de ele fara batai de cap, cere-le fie motorizarea de 2.2 diesel ( desi parca nu mai este disponibila pe facelift) fie cea pe benzina ( pierzi ceva la consum, dar castigi muuult la fiabilitate si costuri de intretinere).


Esti neinformat. Si 2.2 I-CDTI a avut probleme cu DPF-ul atat pe modelul anterior de CR-V cat si pe Accord (citeste pe jurnal de bord experienta nefericita a lui StGermain pana si-a dat jos DPF-ul de masina).

Pentru ovidiun, o serie de intrebari:

I-ai facut vreo regenerare in mers DPF-ului atunci cand s-a aprins primul martor de avertizare? Cum ai procedat si dupa cati km ai fost avertizat din nou?

E foarte important sa se faca regenerarea in mers atunci cand ea este ceruta. Daca nu o faci, sau mai rau, opresti motorul in timpul regenerarii ai toate sansele sa infunzi grav DPF-ul si apoi sa fie nevoie de regenerare fortata in service.

Masinile tale sunt Euro5 sau Euro6?

M-as mira sa iti inlocuiasca masinile doar pentru o chestiune deranjanta care e prevazuta in cartea de utilizare.

Posibil ca dealerul Asko sa iti faca un buyback la masini, ca sa iti vanda altele noi. Insa si cu alea ai putea avea aceleasi probleme. Nu mai bine cumperi varianta pe benzina? Problem free...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate