Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda CR-V facelift 2015
Last Updated: Apr 17 2019 03:47, Started by
ovidiun
, Jul 31 2015 11:23
·
0
#37
Posted 10 September 2015 - 15:26
Clar masinile sunt cam sensibile. Dar vad ca nu a intrebat nimeni in ce fel sunt conduse. Se sta mult pe loc cu motorul pornit? La ce turatie se schimba vitezele? Sunt conduse pe distante scurte iar regenerarile nu se fac automat?
|
#38
Posted 10 September 2015 - 20:45
e clar vina masinii, daca din 4 masini conduse de 4 oameni diferiti, avand un km foarte mic , fiind luate de noi, fac asemenea probleme. Mai ales ca nu cred ca scrie in garantie ca e perfect k sa se strice masina daca o folosesti in oras.
|
#39
Posted 10 September 2015 - 21:03
Intreaba la Asko de update de fw. Am pus ceva intrebari la un dealer (altul decat Asko) si se pare ca a aparut un update ce rezolva buba.
|
#40
Posted 11 September 2015 - 14:22
Am obosit de atatea intrebari, inlocuiri de senzori, resetari, resoftari, re...gretari!!!
Vreau doar niste masini functionale, sa ne facem treaba cu ele! Nu ma intereseaza si nu am timp sa masor turatii, timpi de semafor, viteze medii, temperaturi ambientale, si de lucru, sa tin evidenta orelor la care se intampla etc... Platim niste bani (multi !) ca sa le folosim si sa ne bucuram de ele... Daca trebuie sa stau sa fac toate cele de mai sus trebuie sa fiu renumerat pentru asta, ca un pilot de teste, nu??? Restul e poveste... |
#41
Posted 11 September 2015 - 17:25
#42
Posted 11 September 2015 - 17:59
ciudat cum aia automata nu are nici o problema de asta.
am mai intrebat, cine si cum o conduce pe aia? |
#43
Posted 11 September 2015 - 18:01
bai barfule cand sunt 3 masini cu aceasi problema si se pare ca mai sunt si altele cu aceeasi problema, nu soferii is de vina, ca nu is toti soferii niste cizme sa nu stie sa conduca. ci producatorul o dat rasol mare de tot la motorizarea aia cu cutie de viteza manuala. Defect de proiectare si/sau de fabricatie. E statistic foarte improbabil ca 3 masini cu km relativi putini sa aiba asa de grave probleme din cauza soferilor.
|
#44
Posted 11 September 2015 - 20:44
vanitty, on 11 septembrie 2015 - 18:01, said:
bai barfule cand sunt 3 masini cu aceasi problema si se pare ca mai sunt si altele cu aceeasi problema, nu soferii is de vina, ca nu is toti soferii niste cizme sa nu stie sa conduca. ci producatorul o dat rasol mare de tot la motorizarea aia cu cutie de viteza manuala. Defect de proiectare si/sau de fabricatie. E statistic foarte improbabil ca 3 masini cu km relativi putini sa aiba asa de grave probleme din cauza soferilor. Referitor la automata, conducatorul este femeie, 46 ani, utilizare cca 60 % oras, restul afara... adica aproximativ aceeasi proportie ca si la cele manuale... morogan, on 10 septembrie 2015 - 21:03, said:
Intreaba la Asko de update de fw. Am pus ceva intrebari la un dealer (altul decat Asko) si se pare ca a aparut un update ce rezolva buba. SI NU A REZOLVAT NIMIC! |
#45
Posted 12 September 2015 - 23:55
Înlocuire pe garanție, îndeplinești toate condițiile legale. Evident ca înlocuire cu automata care e problem free, fără alte costuri și comentarii. Sau cu benzinar, cu rambursarea diferenței de cost.
|
#46
Posted 17 September 2015 - 11:16
Azi e o zi importanta... Ne vedem cu distribuitorul si importatorul pentru a incerca sa gasim o solutie amiabila a problemelor de mai sus (prin inlocuire)...
Asteptam cu nerabdare sa vedem cum v-a evolua intalnirea, daca se vor cauta solutii reale sau nu... Speram ca atitudinea sa fie proactiva si macar asa sa se mai spele din toate neplacerile si prejudiciile de pana acum... Va tin la current... Edited by ovidiun, 17 September 2015 - 11:18. |
|
#47
Posted 21 September 2015 - 10:42
Salut tuturor,
in episodul de azi avem noi intamplari si evolutii... Pe 17.09.2015, cand ne duceam spre importator pentru a discuta variantele de rezolvare a mizerei situatii, s-a aprins senzoru' filtrului de particule la masina de replacement oferita de Honda Romania (din nou ), iar la cealalta masina s-a blocat programul de monitorizare al consumului de combustibil!!! Din rau in mai rau... La intalnirea cu importatorul, distribuitorul si reprezentantul firmei de leasing, am discutat despre inlocuirea celor 2 Honda CR-V 1.6 MT cu echivalentul lor pe cutie automata si probabil ca, dupa cum au decurs discutiile, se va gasi o cale de a face acest pas, desi implica multe probleme de natura financiara (diferenta de pret la masini, taxe mediu, asigurari , comisioane bancare, etc...) Inca odata, desi nu recomand varianta manuala a Honda CR-V 1.6 diesel, subliniez atitudinea de cooperare a celor de la Asko International, o echipa minunata, care sper sa fie sprijinita pana la capat si pe toate planurile in aceasta speta si de importator, reprezentant direct al producatorului de altfel... |
#48
Posted 22 September 2015 - 20:27
Asko zici? Pe alte forumuri lumea zice ca asko nu știe nimic.
|
#49
Posted 22 September 2015 - 23:55
eu cati amici am cu honde (nu multi e drept), toti au fost / merg la asko (unii de la 3-500 km), si toti au fost multumiti. acum orice e posibil, oricum, aici nu e vina dealerului ci a producatorului ca a dat drumul la petarde fara sa testeze
|
#50
Posted 23 September 2015 - 07:45
In tot cosmarul asta care sper sa se termine cat mai curand, vad si un lucru bun... La cat de des se infunda filtrele de particule la Honda, este clar ca in comparatie cu Volkswagen, astea chiar filtreaza! :-)
Fac si eu haz de necaz... b76bgaarh, on 22 septembrie 2015 - 20:27, said:
Asko zici? Pe alte forumuri lumea zice ca asko nu știe nimic. |
#52
Posted 24 September 2015 - 20:00
Adevărul este ca e motiv de lauda și Share pe onlinw... Puteau chiar sa aibă un billboard stradal "avem mașini diesel manual de rahat "
Edited by aandrei_24, 24 September 2015 - 20:01. |
#53
Posted 24 September 2015 - 22:46
b76bgaarh, on 24 septembrie 2015 - 14:38, said:
despre "marea" ta problema. Nu stiu despre ce alte forumuri vorbesti... Eu nu postez decat aici, timpul nu imi permite mai mult... Cine vrea sa se informeze despre aceasta masina sunt convins ca va gasi si topicul asta... Care are btw, peste 4500 vizualizari acum. Cei de la Asko sunt liberi sa declare sau sa recunoasca/ nu recunoasca ce vor ei... E alegerea si responsabilitatea lor. Iar eu nu de ei ma plang, din contra. Ei nu au nici o vina. Eu doar imi vars of-ul aici iar cine alege sa creada altceva e liber sa o faca... APROPO... IERI S-A APRINS BECUL LA A MEA.... Trimis service, resetat, regenerat, alt upgrade de soft ( nici nu mai stiu al catelea...) primit azi masina inapoi... Sper ca in 2 saptamani sa se termine cosmarul si sa se finalizeze procedurile de inlocuire... Masina cu cele mai multe probleme este la ei de mai bine de 2 saptamani, iar noi am primit momentan (luni) spre folosinta, pana la solutionarea definitiva, o automata full. |
#54
Posted 30 September 2015 - 22:46
marr, on 10 septembrie 2015 - 10:47, said:
Din pacate, pe varianta cu face-lift este un motor NOU, biturbo, diferit de cel de 1.6 montat pe versiunea pre-facelift (si pe Civic dealtfel, care avea o putere mai mica). Daca al tau coleg are motorul de 2.2 i-DTEC, poate sa-l lase fara griji mostenire nepotilor ! Asta-i, din pacate, una dintre problemele cursei nebune a downsizingului ..... PS: @ovidiun - daca "dai la pace" cu ei si poti returna si schimba masinile cu unele noi, si mai si vrei sa te bucuri de ele fara batai de cap, cere-le fie motorizarea de 2.2 diesel ( desi parca nu mai este disponibila pe facelift) fie cea pe benzina ( pierzi ceva la consum, dar castigi muuult la fiabilitate si costuri de intretinere). Esti neinformat. Si 2.2 I-CDTI a avut probleme cu DPF-ul atat pe modelul anterior de CR-V cat si pe Accord (citeste pe jurnal de bord experienta nefericita a lui StGermain pana si-a dat jos DPF-ul de masina). Pentru ovidiun, o serie de intrebari: I-ai facut vreo regenerare in mers DPF-ului atunci cand s-a aprins primul martor de avertizare? Cum ai procedat si dupa cati km ai fost avertizat din nou? E foarte important sa se faca regenerarea in mers atunci cand ea este ceruta. Daca nu o faci, sau mai rau, opresti motorul in timpul regenerarii ai toate sansele sa infunzi grav DPF-ul si apoi sa fie nevoie de regenerare fortata in service. Masinile tale sunt Euro5 sau Euro6? M-as mira sa iti inlocuiasca masinile doar pentru o chestiune deranjanta care e prevazuta in cartea de utilizare. Posibil ca dealerul Asko sa iti faca un buyback la masini, ca sa iti vanda altele noi. Insa si cu alea ai putea avea aceleasi probleme. Nu mai bine cumperi varianta pe benzina? Problem free... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users