Honda CR-V facelift 2015
Last Updated: Apr 17 2019 03:47, Started by
ovidiun
, Jul 31 2015 11:23
·
0
#1
Posted 31 July 2015 - 11:23
Salut!
Din nefericire nu pot sa vin cu nimic bun despre alegerea facuta... Este cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o in viata mea! Am achizitionat pe firma 3 Honda CR-V 1.6 Diesel 4x4 160 CP, MT 6 viteze, echiparea Lifestyle, de la Asko International, dealer official Honda. In acest moment intentionez returnarea lor. Motivul: problemele majore la filtrul de particule! Masinile au cam o luna de la achizitie si intre 1000 si 2500 de km rulati. In aceasta perioada de cosmar, una dintre ele a fost deja in service de 3 ori, ultima data fiind dusa acum 10 zile si de atunci este la ei. Masina data ca replacement, tot o Honda CR-V 1.6 MT, a cedat si ea azi dimineata, afisand exact aceeasi problema cu filtrul de particule. O a doua masina din cele 3 achizitionate a avut si ea o vizita la service cu probleme la acelasi celebru deja, filtrul de particule! Nimeni de la Honda nu stie ce sa faca cu oul asta fierbinte... In prezent nu au nici o solutie clara si serioasa la problema asta, noi perecandu-ne timpul mai mult ducand si luand masinile din service (doar cu eroarea resetata, dar fara a fi solutionat fondul problemei), decat folosindu-le... Este foarte clar ca problema este una constructiva ce afecteaza cel putin intregul lot daca nu chiar modelul in sine... In consecinta, pentru moment nu sfatuiesc pe nimeni sa aleaga aceasta masina, decat daca e masochist !!! Regret sa constat dar Honda CR-V nu mai este ce a fost candva... Am deschis deja discutia cu dealerul pentru a vedea care este procedura de returnare/inlocuire a masinilor. Sper ca postul meu sa ajute in luarea unor decizii corecte a tuturor celor in cautarea unei masini din aceasta categorie si va promit sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor, indiferent de directia in care acestea o vor lua... Si ca tortul sa aibe motul pus, nici pana acum nu mi-au fost inmanate Cartile Tehnice ale masinilor si Manualele de exploatare, importatorul Honda Trading neavand nici pana acum aceste documente si carti tiparite in limba romana, desi legile in vigoare le interzic cu desavarsire comercializarea vehiculelor neinsotite de cele specificate mai sus!!! Bafta tuturor! |
#2
Posted 31 July 2015 - 11:52
Parerea mea de neavizat: Producatorii ne baga pe gat motoare (foarte) mici cu 5 turbine, 7 compresoare si inca 4 turbine si uite asa avem > 100 cp / 1000 cmc. Apoi ne miram ca pica cate una cate alta, e si normal daca ne gandim la uzura. Nu e tot una sa ai un motor de 1L 140 cp sau 2L 140 cp, ma gandesc. Dar ce nu facem noi de dragul copaceilor si a naturii.
|
#3
Posted 31 July 2015 - 11:56
#4
Posted 31 July 2015 - 13:04
Daca chiar e o problema la masinile astea atunci am avut un noroc chior deoarece luna trecuta am achizitionat si eu un CR-V si am avut de ales sa imi vina una rapid dar modelul precedent sau sa mai astept o luna pt noul facelift... am ales prima varianta!
Oricum sfatul meu este sa evitati mereu sa luati masini nou aparute in prima jumatate de an sau chiar in primul an, la fel ca si softurile noi si masinile pot intampina multe probleme care nu au fost anticipate sau descoperite de producator... In principiu un Facelift nu ar trebui sa aibe probleme majore dar in cazul de fata nu a fost un simplu facelift ci si o noua cutie de viteze si motorizari noi... ceea ce a dus la problema prezentata mai sus. In principiu problema ti se va rezolva dar va necesita timp. |
#5
Posted 02 August 2015 - 22:18
at
Friskey, on 31 iulie 2015 - 13:56, said:
Eu zic ca minti. Cum sa se intample asa ceva cu masinile japoneze?!? Nu exista asa ceva si nici nu va exista vreodata. Nici un singur cuvant din postul meu nu e minciuna sau macar exagerare... Din contra, am incercat din greu sa imi stapanesc nervii si sa scriu un post civilizat si asta numai pentru ca cei de la Asko, au colaborat foarte bine pana acum. Dupa cum vezi sunt foarte obiectiv, dar asta nu ma ajuta sau cel putin nu m-a ajutat pana acum sa am o experienta placuta vis-a -vis de masinile japoneze... Or fi bune, dar la mine s-a nimerit ca toti dracii din iad sa lucreze cu scopul comun de a-mi face belele... Si ca sa vezi ca sunt in continuare obiectiv, de vineri de cand am luat inapoi masina mea din service, am observant ca trage altfel iar consumul in oras a scazut sensibil, de la peste 11 l /100 km la sub 7l... E adevarat ca zilele astea orasul a fost foarte gol si s-a circulat foarte bine, dar sper sa nu fie doar o impresie si sa se confirme imbunatatirea... Probabil ca s-a umblat la soft... Cat despre cealalata care a fost de 3 ori in service intr-o luna de viata,(10 zile ultima data...) ne-a fost data inapoi din service tot vineri, odata cu a mea, dar nu am apucat sa vorbesc cu persoana care o utilizeaza sa vad impresia ei... Oricum ar fi, e incredibil de neplacut si repet, nu as mai lua decizia de a mai achizitiona o Honda (cel putin acum, la cald...) . Acest model se pare ca are un viciu constructiv major! Referitor la Cartile Tehnice si la Manualul masinii, singurul lucru care s-a schimbat este ca in sfarsit, dupa aproape o luna jumate de cand am luat masinile, mi-a fost trimis pe mail manualul in format PDF. Un pas inainte dar mic si insuficient... E neplacut sa fii in masina , sa vrei sa consulti ceva in manual si sa nu poti, ca nu il ai fizic... Cat despre Cartile tehnice inca lipsesc cu desavarsire, importatorul netrimitandu-le nici pana acum catre dealeri!!! Dracu stie care este adevarul in situatia asta si de ce nu le au sau intarzie/evita sa le dea cumparatorilor, dar cert este ca legal, aceste carti, atat manualele cat si cartile tehnice trebuiau sa insoteasca masinile inca de la livrare!!! Asa ca, in final, imi pare rau ca trebuie sa spun, nu mai crede in povesti cu samurai, ca si aia au disparut de mult... Sau poti sa fii soldatul japonez uitat pe insula din Pacific... :-) |
#6
Posted 02 August 2015 - 23:16
@ovidiun eu cred ca @Friskey era ironic
Cred ca mitul cu fiabilitatea japoneza este de la motoarele pe benzina, astea pe motorina inca mai invata cum sa le copieze Edited by trident, 02 August 2015 - 23:17. |
#7
Posted 04 August 2015 - 20:28
Masinile japoneze sunt foarte fiabile, cele pe benzina, pentru ca au motoare clasice, aspirate, de cilindree relativ mare. Efectiv nu are ce sa se strice.
La diesel au mai dat si vor mai da chix, pentru ca, unu la mana nu au experienta in motoare diesel si doi la mana, la orice diesel apar niste componente care pun probleme: egr, turbo, dpf, pompe si alte acareturi. Un alt motor diesele cu probleme la prima generatie a fost boxerul diesel de la Subaru, dar acolo macar a fost o noutate, nimeni nu a mai facut asa ceva inainte pe o masina de serie. Se pare ca motorul de 1.6 de pe CR-V este un motor nou, nu cum am crezut eu ca e acelasi propulso de pe Civic. Si ca orice motor nou, la prima generatie, are bube care apar cand intra in exploatare la consumatori, si nu in teste pe banc. Din pacate acestea se remediaza pe nervii si timpul utilizatorului. Bine ca s-a rezolvat intr-un final, si eu zic sa stai linistit ca ai garantie. Stiu ca e neplacut dar nu prea ai ce face. Treaba cu lipsa cartilor tehnice este tot datorita faptului ca au lansat repede masina, iar piata Romaneasca au lasat-o mai la coada cu traducerea |
#8
Posted 05 August 2015 - 13:06
Cred ca e o politica generala la Honda cu cartile tehnice, eu am un Civic de vreo luna si jumatate si manualul l-am dat jos de pe net, nici o sansa de unul tiparit. Mi-am tras la imprimanta partea cu schimbatul becurilor (cred ca se face facultate pentru asta), restul citesc de pe tableta sau laptop daca e nevoie. In America ai posibilitatea sa comanzi gratuit varianta tiparita in termen de 6 luni de la achizitia masinii.
La livrare am aflat ca, daca vreau covorase, trebuie sa le iau separat... Tavita pentru portbagaj am luat-o de pe Emag. In rest, Civicul e impecabil (dar motorul e benzina 1.8/142 CP). E posibil ca motorizarea Diesel sa nu fie pe placul lui Soichiro Honda, dusmanul motorinei |
#9
Posted 05 August 2015 - 13:16
Somebody shoot me! Or better shoot them!!!
Masina care a fost de 3 ori in service in 5 saptamani de viata si care a stat la ei 10 zile ultima data, adica cea returnata vinerea trecuta cu asigurari ca finalmente totul e ok acum, verificat si rasverificat si nu vom mai avea neplaceri cu ea de acum incolo, a cedat DIN NOU! A patra oara si dupa numai 5 zile de folosinta! Bineinteles cu aceeasi problema, filtrul de particule !!!! Eu nu mai zic nimic, concluziile trageti-le voi, cei care cititi acest topic... |
#10
Posted 05 August 2015 - 13:21
Concluzia este ca au o problema. Una grava. Vezi cum le poti da inapoi, sa se spele pe cap cu ele.
|
|
#11
Posted 05 August 2015 - 15:48
Incearca si solutia asta:
am-cea-mai-proasta-masina.jpg 620.49K 423 downloads cea-mai-proasta-masina-011db18e06ed0950eb-0-0-0-0-0.jpg 328.32K 402 downloads nissan-450x337.jpg 55.76K 413 downloads |
#12
Posted 05 August 2015 - 17:29
ovidiun, on 02 august 2015 - 22:18, said:
..... Probabil ca s-a umblat la soft... .... Sper sa fi umblat la soft ! Pe cand au aparut motoarele boxer-diesel de la Subaru, in primul an, au tot fost si la ei probleme cu DPF-ul. Bine, nu ca si in cazul tau - la 1000-2000 km - dar destul de devreme ( 10-15-20k km) si destul de multe. Eu nu am avut probleme pentru simplul fapt ca fac km multi si in marea lor majoritate la drum intins + merg destul de turat. Dar asta-i doar o paranteza. In sfarsit, ideea e ca, dupa cca. 1 an, au rezolvat problema printr-un up-date de soft ! In esenta, rezolvarea a fost foarte simpla - au modificat din soft "gradul incarcare" al filtrului de particule ( de la care se declanseaza procesul de regenerare ) de la 75 % la 35 % ! Si de atunci n-am mai auzit pe nimeni sa aiba probleme cu porcaria aia de filtru ! Varianta 2 - daca nu "cazi la pace" cu dealerul, e sa le ceri sa-ti anuleze filtrul de particule ( sub semnatura) ! Si asta e o rezolvare pe vecie ! |
#14
Posted 05 August 2015 - 19:03
#15
Posted 05 August 2015 - 20:11
Fără filtru? pe când fumam Carpați fără filtru, ma întrebam ce naiba ma zgârie pe gât in halul ăla. După ce am trecut la Marlboro, am scăpat 80% de senzația aia. După ce m-am lăsat de fumat, am scăpat 100%. Nu zic sa mergem cu bicicletele, dar nici anularea filtrelor nu cred ca e o soluție buna...
|
|
#16
Posted 05 August 2015 - 20:19
Pai avand in vedere ca numeroase diesel de generatia noua cu dpf sunt cu acest defect , deja este un compliment sa o postezi la coltul turnatorului , evidentiand faptul ca nu s-a mai stricat si altceva la ele.
|
#17
Posted 05 August 2015 - 20:50
@danvlas ...am un mondeo 2 tdci cu aproape 400000 de km, cu DPF dat jos, si nu fumega gram. Nici cand bag piciorul, nici in frana de motor, nimic.
@initiator Cred ca poti solicita returnarea/schimbarea masinii pentru defecte majore de fabricatie. Ameninta-i cu OPC, televiziuni, reclama negativa si alte cele. Eventual consulta un avocat Edited by aandrei_24, 05 August 2015 - 20:50. |
#18
Posted 06 August 2015 - 08:25
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users