Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Honda CR-V facelift 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#1
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
Salut!
Din nefericire nu pot sa vin cu nimic bun despre alegerea facuta...Posted Image
Posted Image Este cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o in viata mea!
Am achizitionat pe firma 3 Honda CR-V 1.6 Diesel 4x4 160 CP, MT 6 viteze,  echiparea Lifestyle, de la Asko International, dealer official Honda.
In acest moment intentionez returnarea lor. Motivul: problemele majore la filtrul de particule!
Masinile au cam o luna de la achizitie si intre 1000 si 2500 de km rulati.
In aceasta perioada de cosmar, una dintre ele a fost deja in service de 3 ori, ultima data fiind dusa acum 10 zile si de atunci este la ei. Masina data ca replacement, tot o Honda CR-V 1.6 MT, a cedat si ea azi dimineata, afisand exact aceeasi problema cu filtrul de particule.
O a doua masina din cele 3 achizitionate a avut si ea o vizita la service cu probleme la acelasi celebru deja, filtrul de particule!
Nimeni  de la Honda nu stie ce sa faca cu oul asta fierbinte... In prezent nu au nici o solutie clara si serioasa la problema asta, noi perecandu-ne timpul mai mult ducand si luand masinile din service (doar cu eroarea resetata, dar fara a fi solutionat fondul problemei), decat folosindu-le...
Este foarte clar ca problema este una constructiva ce afecteaza cel putin intregul lot daca nu chiar modelul in sine...
In consecinta, pentru moment nu sfatuiesc pe nimeni sa aleaga aceasta masina, decat daca e masochist !!! Regret sa constat dar Honda CR-V nu mai este ce a fost candva...
Am deschis deja discutia cu dealerul pentru a vedea care este procedura de returnare/inlocuire a masinilor.
Sper ca postul meu sa ajute in luarea unor decizii corecte a tuturor celor in cautarea unei masini din aceasta categorie si va promit sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor, indiferent de directia in care acestea o vor lua...
Si ca tortul sa aibe motul pus, nici pana acum nu mi-au fost inmanate Cartile Tehnice ale masinilor si Manualele de exploatare, importatorul Honda Trading neavand nici pana acum aceste documente si carti tiparite in limba romana, desi legile in vigoare le interzic cu desavarsire comercializarea vehiculelor neinsotite de cele specificate mai sus!!!

Bafta tuturor!

#2
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 05.08.2014
Parerea mea de neavizat: Producatorii ne baga pe gat motoare (foarte) mici cu 5 turbine, 7 compresoare si inca 4 turbine si uite asa avem > 100 cp / 1000 cmc. Apoi ne miram ca pica cate una cate alta, e si normal daca ne gandim la uzura. Nu e tot una sa ai un motor de 1L 140 cp sau 2L 140 cp, ma gandesc. Dar ce nu facem noi de dragul copaceilor si a naturii.

#3
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,413
  • Înscris: 15.12.2009

 v_andrei, on 31 iulie 2015 - 11:52, said:

Dar ce nu facem noi de dragul copaceilor si a naturii.

Nu de asta e vorba. E vorba de impozite si alte taxe. Cilindree mica, taxe relativ mai mici.

#4
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 14.04.2010
Daca chiar e o problema la masinile astea atunci am avut un noroc chior deoarece luna trecuta am achizitionat si eu un CR-V si am avut de ales sa imi vina una rapid dar modelul precedent sau sa mai astept o luna pt noul facelift... am ales prima varianta!
Oricum sfatul meu este sa evitati mereu sa luati masini nou aparute in prima jumatate de an sau chiar in primul an, la fel ca si softurile noi si masinile pot intampina multe probleme care nu au fost anticipate sau descoperite de producator... In principiu un Facelift nu ar trebui sa aibe probleme majore dar in cazul de fata nu a fost un simplu facelift ci si o noua cutie de viteze si motorizari noi... ceea ce a dus la problema prezentata mai sus.
In principiu problema ti se va rezolva dar va necesita timp.

#5
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
at

 Friskey, on 31 iulie 2015 - 13:56, said:

Eu zic ca minti. Cum sa se intample asa ceva cu masinile japoneze?!? Nu exista asa ceva si nici nu va exista vreodata.
Imi pare rau sa iti distrug mitul in care credeai... Si eu am crezut pana la un moment dat ca Mos Craciun exista...
Nici un singur cuvant din postul meu nu e minciuna sau macar exagerare... Din contra, am incercat din greu sa imi stapanesc nervii si sa scriu un post civilizat si asta numai pentru ca cei de la Asko, au colaborat foarte bine pana acum. Dupa cum vezi sunt foarte obiectiv, dar asta nu ma ajuta sau cel putin nu m-a ajutat pana acum sa am o experienta placuta vis-a -vis de masinile japoneze... Or fi bune,  dar la mine s-a nimerit ca toti dracii din iad sa lucreze cu scopul comun de a-mi face belele...
Si ca sa vezi ca sunt in continuare obiectiv, de vineri de cand am luat inapoi masina mea din service, am observant ca trage altfel iar consumul in oras a scazut sensibil, de la peste 11 l /100 km la sub 7l... E adevarat ca zilele astea orasul a fost foarte gol si s-a circulat foarte bine, dar sper sa nu fie doar o impresie si sa se confirme imbunatatirea... Probabil ca s-a umblat la soft...
Cat despre cealalata care a fost de 3 ori in service intr-o luna de viata,(10 zile ultima data...) ne-a fost data inapoi din service tot vineri, odata cu a mea, dar nu am apucat sa vorbesc cu persoana care o utilizeaza sa vad impresia ei...
Oricum ar fi, e incredibil de neplacut si repet, nu as mai lua decizia de a mai achizitiona o Honda (cel putin acum, la cald...) . Acest model se pare ca are un viciu constructiv major!
Referitor la Cartile Tehnice si la Manualul masinii, singurul lucru care s-a schimbat este ca in sfarsit, dupa aproape o luna jumate de cand am luat masinile, mi-a fost trimis pe mail manualul in format PDF. Un pas inainte dar mic si insuficient... E neplacut sa fii in masina , sa vrei sa consulti ceva in manual si sa nu poti, ca nu il ai fizic...
Cat despre Cartile tehnice inca lipsesc cu desavarsire, importatorul netrimitandu-le nici pana acum catre dealeri!!!
Dracu stie care este adevarul in situatia asta si de ce nu le au sau intarzie/evita sa le dea cumparatorilor, dar cert este ca legal, aceste carti, atat manualele cat si cartile tehnice trebuiau sa insoteasca masinile inca de la livrare!!!
Asa ca, in final, imi pare rau ca trebuie sa spun, nu mai crede in povesti cu samurai, ca si aia au disparut de mult...
Sau poti sa fii soldatul japonez uitat pe insula din Pacific... :-)

#6
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
@ovidiun eu cred ca @Friskey era ironic

Cred ca mitul cu fiabilitatea japoneza este de la motoarele pe benzina, astea pe motorina inca mai invata cum sa le copieze

Edited by trident, 02 August 2015 - 23:17.


#7
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Masinile japoneze sunt foarte fiabile, cele pe benzina, pentru ca au motoare clasice, aspirate, de cilindree relativ mare. Efectiv nu are ce sa se strice.
La diesel au mai dat si vor mai da chix, pentru ca, unu la mana nu au experienta in motoare diesel si doi la mana, la orice diesel apar niste componente care pun probleme: egr, turbo, dpf, pompe si alte acareturi.
Un alt motor diesele cu probleme la prima generatie a fost boxerul diesel de la Subaru, dar acolo macar a fost o noutate, nimeni nu a mai facut asa ceva inainte pe o masina de serie. Se pare ca motorul de 1.6 de pe CR-V este un motor nou, nu cum am crezut eu ca e acelasi propulso de pe Civic. Si ca orice motor nou, la prima generatie, are bube care apar cand intra in exploatare la consumatori, si nu in teste pe banc. Din pacate acestea se remediaza pe nervii si timpul utilizatorului.
Bine ca s-a rezolvat intr-un final, si eu zic sa stai linistit ca ai garantie. Stiu ca e neplacut dar nu prea ai ce face.
Treaba cu lipsa cartilor tehnice este tot datorita faptului ca au lansat repede masina, iar piata Romaneasca au lasat-o mai la coada cu traducerea :)

#8
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Cred ca e o politica generala la Honda cu cartile tehnice, eu am un Civic de vreo luna si jumatate si manualul l-am dat jos de pe net, nici o sansa de unul tiparit. Mi-am tras la imprimanta partea cu schimbatul becurilor (cred ca se face facultate pentru asta), restul citesc de pe tableta sau laptop daca e nevoie. In America ai posibilitatea sa comanzi gratuit varianta tiparita in termen de 6 luni de la achizitia masinii.
La livrare am aflat ca, daca vreau covorase, trebuie sa le iau separat... Tavita pentru portbagaj am luat-o de pe Emag.
In rest, Civicul e impecabil (dar motorul e benzina 1.8/142 CP). E posibil ca motorizarea Diesel sa nu fie pe placul lui Soichiro Honda, dusmanul motorinei :)

#9
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
Somebody shoot me! Or better shoot them!!!
Masina care a fost de 3 ori in service in 5 saptamani de viata si care a stat la ei 10 zile ultima data, adica cea returnata vinerea trecuta cu asigurari ca finalmente totul e ok acum, verificat si rasverificat si nu vom mai avea neplaceri cu ea de acum incolo, a cedat DIN NOU! A patra oara si dupa numai 5 zile de folosinta! Bineinteles cu aceeasi problema, filtrul de particule !!!!
Eu nu mai zic nimic, concluziile trageti-le voi, cei care cititi acest topic...

#10
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Concluzia este ca au o problema. Una grava. Vezi cum le poti da inapoi, sa se spele pe cap cu ele.

#11
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Incearca si solutia asta:
Attached File  am-cea-mai-proasta-masina.jpg   620.49K   423 downloadsAttached File  cea-mai-proasta-masina-011db18e06ed0950eb-0-0-0-0-0.jpg   328.32K   402 downloadsAttached File  nissan-450x337.jpg   55.76K   413 downloads

#12
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005

 ovidiun, on 02 august 2015 - 22:18, said:

..... Probabil ca s-a umblat la soft...
....

Sper sa fi umblat la soft !
Pe cand au aparut motoarele boxer-diesel de la Subaru, in primul an, au tot fost si la ei probleme cu DPF-ul.
Bine, nu ca si in cazul tau - la 1000-2000 km - dar destul de devreme ( 10-15-20k km)  si destul de multe. Eu nu am avut probleme pentru simplul fapt ca fac km multi si in marea lor majoritate la drum intins + merg destul de turat. Dar asta-i doar o paranteza.
In sfarsit, ideea e ca, dupa cca. 1 an, au rezolvat problema printr-un up-date de soft !
In esenta, rezolvarea a fost foarte simpla - au modificat din soft "gradul incarcare" al filtrului de particule ( de la care se declanseaza procesul de regenerare ) de la 75 % la 35 % !
Si de atunci n-am mai auzit pe nimeni sa aiba probleme cu porcaria aia de filtru !

Varianta 2 - daca nu "cazi la pace" cu dealerul, e sa le ceri sa-ti anuleze filtrul de particule ( sub semnatura) !
Si asta e o rezolvare pe vecie !

#13
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Si o sa fumege ca un Siemens-Martin...

#14
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005

 danvlas, on 05 august 2015 - 18:37, said:

Si o sa fumege .....

Absolut deloc !

#15
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Fără filtru? pe când fumam Carpați fără filtru, ma întrebam ce naiba ma zgârie pe gât in halul ăla. După ce am trecut la Marlboro, am scăpat 80% de senzația aia. După ce m-am lăsat de fumat, am scăpat 100%. Nu zic sa mergem cu bicicletele, dar nici anularea filtrelor nu cred ca e o soluție buna...

#16
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Pai avand in vedere ca numeroase diesel de generatia noua cu dpf sunt cu acest defect , deja este un compliment sa o postezi la coltul turnatorului , evidentiand faptul ca nu s-a mai stricat si altceva la ele.

#17
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
@danvlas ...am un mondeo 2 tdci cu aproape 400000 de km, cu DPF dat jos, si nu fumega gram. Nici cand bag piciorul, nici in frana de motor, nimic.
@initiator Cred ca poti solicita returnarea/schimbarea masinii pentru defecte majore de fabricatie. Ameninta-i cu OPC, televiziuni, reclama negativa si alte cele. Eventual consulta un avocat

Edited by aandrei_24, 05 August 2015 - 20:50.


#18
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012

 ovidiun, on 31 iulie 2015 - 11:23, said:

Am achizitionat pe firma

 aandrei_24, on 05 august 2015 - 20:50, said:

Ameninta-i cu OPC
ANPC-ul apara mai nou si persoanele juridice sau vorbim asa, sa ne aflam in treaba?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate