Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

Escrocii de la ARCA Space Corp. lovesc in Las Cruces (New Mexico) cu avionul AirStrato

- - - - -
  • Please log in to reply
753 replies to this topic

#37
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010

View Postenergizer777, on 27 iulie 2015 - 02:16, said:

Escrocii de la ARCA Space Corporation lovesc în Las Cruces (New Mexico, US) cu "avionul" AirStrato

Dupa cum se remarca în imaginile video de mai jos, luate dintr-un jurnal de știri american, Dumitru Popescu pare sa fi reușit s-o pacaleasca pe guvernatoarea statului New Mexico, Suzana Martinez, din declarațiile acesteia și ale comentatorului postului TV reieșind ca ARCA va primi 500 mii dolari ajutor de stat cu speranța ca fabrica șefului ARCA va genera 100 locuri de munca.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MXrGFROxVHY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Este de ajuns însa sa te uiți la caracteristicile tehnice ale avionului AirStrato pentru a constata ca acestea sunt o înșiruire de aiureli. Aparatul nu poate zbura. Imaginile video cu el în aer sunt trucaje.

Citez din foaia de date a lui Air Strato varianta Explorer versiunea fără celule foto-solare:

- Empty weight - 185 kg
- Max. take-off weight - 230 kg
- Engine - Robbe 8085/10

- Engine thrust at sea level - 6 x 20 kgf
- Power generator for hybrid version - 5,100 W
- Take-off speed - 54 km/h
- Endurance - 20 hours
Sursa: http://airstrato.com/en/explorer.html

Asa cum rezulta din fisa tehnica a motorului utilizat in 6 exemplare de ARCA (vezi: http://www.sierra.ro... ) acesta trebuie sa tragă 125 A la 45 V adică 5625 W pentru a genera ~ 20 kgf. In consecința cele 6 propulsoare necesita pe total 6 * 5625 W = 33.75 kW!!
Generatorul de electricitate furnizează doar 5.1 kW deci nu ajunge nici măcar pentru învârtirea elicei unui singur motor astfel încât ea sa genereze 20 kgf. In loc de 120 kgf, AirStrato are sub 20 kgf tracțiune (prea putin pentru masa lui de 185 - 230 kg) iar 5 din motoarele sale stau degeaba deoarece nu exista energie pentru ele.

Ar trebui ca DNA-ul sa pună mana pe cei de la ARCA, dacă mai vin în Romania, sa le facă un dosar pentru tentativa de înșelăciune ținând cont ca cer înainte de livrare 30% din cei 140000 dolari preț pretins pentru avion (vezi: http://www.airstrato...information.pdf). Evident, nu au cum sa-l furnizeze decât macheta scara 1:1. Acest Dumitru Popescu se învârtește de o condamnare pe care în final, la noi sau în alta țară, o va incasa.

Facand un calcul grosier, pentru a putea decola e necesar ca portanta  > greutatea , iar tractiunea > rezistenta la inaintare

Portanta (P) =1/2*ro*S*CL*v^2 , unde

ro = 1,225 Kg7m^3 (densitatea aerului la 0m altitudine)
S = 19,2 m^2 suprafata aripii
v= 54 km / h viteza de decolare
CL = 1,6 estimativ

rezulta portanta la 54 km /h ar fi L = 3969 N sau 405 kgf , deci greutatea maxima pentru care avionur ar putea decola la 54 km / h ar fi de 405 kg ceea ce e OK.

Analog pentru rezistenta la inaintare:

Rezistenta la inaintare (D) =1/2*ro*S*CD*v^2 , unde
ro = 1,225 Kg/m^3 (densitatea aerului la 0m altitudine)
S = 19,2 m^2 suprafata aripii
v= 54 km / h viteza de decolare
CD = 0,06 estimativ (cam cu 2 ordine de marime mai mic decat CL)

Rezulta rezistenta la inaintare D = 132,3 N sau D=13,5 kgf  Tractiunea trebuie sa fie cel putin egala cu rezistenta la inaintare

Puterea necesara decolarii ari fi Pn=T*V Pn > D*V  = 1,94 KW  ceea ce e OK

Sunt de acord ca cei de la ARCA sunt niste escroci insa aceste specificatii tehnice sunt cat de cat OK.

Edited by zyraxes27, 08 August 2015 - 14:21.


#38
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,656
  • Înscris: 29.03.2006
Eu ma intreb ce rost are catapulta, pt. ca tot vad ca se discuta de ea.

Aeomodelistii lanseaza mii de avioane la scara , de toate marimile, cu decolare de la sol, fara asa ceva, doar prin forta motoarelor.

Americanii au o dambla cu ele, probabil le-a ramas de la tramvaiele din Frisco, pe care le trageau de cand le-au facut, si de la portavioanele lor gigantice, care au catapulte cu aburi.
Dar romanii nu au nici tramvaie trase si nici portavioane, deci nu suferim de damblaua asta.

Gasesc mult mai simplu sa pui in coada dronei, doua motoare racheta simple, de 2 x 1000 N / 2 x 2000N, care se gasesc usor in state, si sa lansezi pe o rampa de 4 - 6 m.

Sau inca muuuult mai simplu, sa pui un mic acumulator dedicat pt. decolare, care sa dea in cateva secunde destul "juice" pt. a tura toate motoarele alea care altfel sunt redundante, caz in care nu mai ai nevoie de alte scamatorii ( chiar si rampa e o fitza inutila).

Edited by loock, 08 August 2015 - 18:44.


#39
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015

Quote

Puterea necesara decolarii ari fi Pn=T*V Pn > D*V  = 1,94 KW  ceea ce e OK ... aceste specificatii tehnice sunt cat de cat OK.
Daca jonglam cu raportul Lift / Drag, fără sa știm exact cât este, (aproape) orice avion poate fi făcut sa plutească la înălțime constanta cu o viteza data!
Într-adevăr pentru zbor orizontal puterea necesara ar fi mica sub 2.8 kW insa ARCA pretinde ca AirStrato urca cu 3 m/s și în consecință mai trebuie adăugată puterea corespunzătoare ascensiunii, M * g * Vv, care este mare, vezi calculele de mai jos.

Scriind ecuațiile avionului cu notațiile Vh = viteza orizontala, Vv = viteza verticala, M = masa lui AirStrato (gol) vom avea:

Lift eq.:
L = 1/2*ro*S*CL*Vh^2 = M * g (1)

Drag eq.:
D = 1/2*ro*S*CD*Vh^2 = T (2)

Power eq.:
P = T * Vh + M * g * Vv = D * Vh + M * g * Vv (3)

Din (1) si (2) rezulta: T = M * g * (CD / CL) (4)

Din (3) si (4) se obtine:

P = M * g *  Vh * (CD / CL) + M * g * Vv = M * g * (Vh * (CD / CL) + Vv) (5)

adica,

CL / CD = M * g *  Vh / ( P - M * g * Vv)

Cum CL / CD > 0 implica P > M * g * Vv = 185 kg * 9.81 m/s^2 * 3 m/s = 5.44 kW (kW mecanici)

Revenind la (5)

Pentru ascensiune cu  Vv = 3 m/s:
CL / CD = 20 ---> P  = M * g * (Vh * (CD / CL) + Vv) = 185 kg * 9.81 m/s^2 * ( 54 km/h * (1/30) + 3 m/s) = 6.8 kW (kW mecanici)
CL / CD = 30 ---> P = 6.35 kW
CL / CD = 50 ---> P = 5.99 kW

Pentru zbor orizontal (Vv = 0):
CL / CD = 20 ---> P = 1.36 kW (kW mecanici)
CL / CD = 30 ---> P = 0.907 kW
CL / CD = 50 ---> P = 0.544 kW

Concluzie, teoretic, doar pentru zbor orizontal, puterea necesara ca un AirStrato gol (M = 185 kg) sa se mențină în aer ar fi mica, sub 1.36 kW, insa cum acesta mai trebuie sa și urce cu 3 m/s sunt necesari minim 5.99 kW (6 kW). Asemenea putere nu exista la bord nici în varianta cu celule solare (P = 2.8 kW) nici in cea cu generator (P = 5.1 kW). De abia la o viteza ascensionala Vv = 2.31 m/s (CL / CD = 30) ar da P = 5.1 kW.
Daca nu neglijam randamentele elicilor (0.87% max.) si ale motoarelor (0.9%), cum am făcut până acum considerând P_electrica = P_mecanica (randament unitar),  atunci P_real = 0.87% * 0.9% * P = 0.783 * P deci cei 5.1 kW electrici (varianta cu generator), datorita pierderilor, se transforma în 0.783 * 5.1 kW = 4 kW mecanici adica viteza de ascensiune nu poate depăși 1.704 m/s dacă CL / CD = 30 (calcul făcut cu (5)) si în consecință urcatul la 18 km ar lua 18 km / 1.704 m/s = 2.93 ore.

Clar nu exista energie pentru ascensiune cu 3 m/s asa cum se pretinde în foaia de caracteristici a lui AirStrato (vezi: http://airstrato.com/en/explorer.html) indiferent cât am lua raportul CL/CD.

Edited by energizer777, 08 August 2015 - 23:50.


#40
infostoc

infostoc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 07.04.2007
@energizer777

Ba roaca ba, mare plictiseala trebuie sa ai la servici daca iti permiti sa pierzi zile in sir ca sa-i poti discredita pe aia. Aproape ca m-ai pacalit ca nu lucrezi la stat: acolo se sta, ori tu nu stai o clipita. Infierezi cu mandrie proletara si cu notite aritmetice de 2 lei.
PS - las ca o sa le aratati voi. O sa faceti un satelit nou mai bun, mai mic, mai scump, lansabil cu prastia.

#41
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
ARCA investește 1.2 milioane dolari în New Mexico dar se plânge ca ROSA i-a blocat accesul la 200 mii $, suficienți pentru realizarea motorului Executor ce deschidea calea spre un zbor spațial romanesc!

Într-un interval de sub o luna, 23 Iunie - 13 Iulie 2015, ARCA face doua afirmații contradictorii.

Pe de-o parte în articolul "În România, până și drumul spre spațiul cosmic trece pe la DNA" din 23 Iunie 2015, semnat Cătălin Pruteanu, se vorbește despre 200 mii dolari bani necesari ARCA pentru dezvoltarea priorității ei numărul unu, motorul racheta Executor.

Citez:
"Cosmonautul ar fi urmat să-și ia zborul cu racheta orbitală pilotată Super Haas, un vehicul orbital de clasă medie, în două trepte. Pentru ARCA, prioritatea pe termen scurt era realizarea motorului rachetă Executor, iar pentru asta avea nevoie de două sute de mii de dolari."
Sursa: http://www.vice.com/...e-pe-la-dna-713

Din restul textului, ce reda un interviu cu nevasta lui Dumitru Popescu, se înțelege ca ROSA a blocat cei 200 mii, fonduri bugetare, pe care dacă ARCA le obținea construia propulsorul lucru ce permitea trimiterea unui roman în cosmos. De asemenea, se vorbește despre plecarea grupului în SUA pentru a se ocupa de fabricarea dronelor tip AirStrato afacere din care Asociația de Cosmonautica spera sa obțină bani pentru finanțarea lui Executor.  

Pe de alta parte, un comunicat ARCA din 13 Iulie 2015 anunță o investiție a grupului în New Mexico, cifrata la 1.2 milioane dolari, cu scopul producerii unor avioane fără pilot.

Citat:
"July 13, 2015 - AirStrato air-robot to start the flight tests in New Mexico

Today, ARCA SPACE CORPORATION CEO Dumitru Popescu and Governor Susana Martinez announced the start of ARCA SPACE Corporation activity in Las Cruces, New Mexico. This activity will include the production and flight tests of AirStrato UAS and Haas rocket series at ARCA's new facilities from Las Cruces Airport.

The company will invest $1.2 million to start the activities. The New Mexico Economic Development Department will contribute $500,000 in Local Economic Development funds toward the construction of ARCA Space's new 14,000 sq. ft. hangar and manufacturing space. The City of Las Cruces will also provide ARCA Space abated lease of office, showroom and hanger space for one year - an estimated value of $55,000."
Sursa:
- http://www.arcaspace..._Las_Cruces.pdf
- http://www.arcaspace.com/

Deci bani are ARCA, cel putin de sase ori mai multi decât cei 200 mii necesari lui Executor. Ce sens are sa te complici cu investirea a 1.2 mil. dolari pentru a deschide o fabrica în US, care urmează sa vândă drone cu 140 000 $ unitatea, ca din profitul realizat sa finanțezi motorul Executor?!! Nu era mai logic sa folosească 1/6 din 1.2 mil. $ la dezvoltarea motorului racheta care odată testat și probat la stand (cu martori credibili nu arătând poze trucate), și dovedit ca dezvolta tracțiunea necesara rezistând la temperatura ridicata, ar fi adus ARCA finanțări bugetare.

In aceeași ordine de idei, vad ca ANAF tocmai a declanșat o acțiune ce vizează controlarea celor cu averi mari. Dumitru Popescu, care se afla în Romania nu în New Mexico cum lasă de înțeles, cu al sau 1.2 mil. $ s-ar înscrie pe lista priorităților fiscului deoarece nu este clar cum a obținut banii respectivi sau de ce nu i-a cheltuit pe numeroasele sale proiecte, nici unul terminat. Ce face el, ia fonduri de la sponsori sub pretextul dezvoltării unor rachete și avioane, realizează formal niște decoruri, bune doar de expus la Luna Parc, pe care cheltuiește relativ putin iar restul sumelor le bagă în buzunar.

Edited by energizer777, 10 August 2015 - 16:27.


#42
Bolund

Bolund

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 04.07.2015
Atata timp cat nu fura din Romania ma doare in coor...

#43
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,114
  • Înscris: 04.02.2011
Corect, o să fie ca un fel de țigani care îi f_t undeva pe occidentali și sparg banii în țară la curve, deci ieșim pe plus :naughty:

#44
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
Acei 1.2 mil. dolari, de care vorbeam în postarea anterioara, din Romania i-a obținut Dumitru Popescu, asta bineînțeles dacă ii are și nu a jucat la cacialma în New Mexico doar promițând investirea unor fonduri pe care în realitate nu le poseda, varianta foarte posibila la cât de specializata pe induceri în eroare este ARCA.

Ca o precizare, mi-ar place ca toate postările sa conțină argumente științifice, financiare sau de alta natura nu simple cuvinte urate tip înjurătura pentru ca asemenea abordare nu face decât sa discrediteze orice semnal de alarma tras referitor la onestitatea grupului ARCA lăsând impresia existentei unei campanii împotriva organizației mănată doar de răutate gratuita, lucru total fals.

Edited by energizer777, 10 August 2015 - 16:44.


#45
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,114
  • Înscris: 04.02.2011
Eu unul am adus argumente de natură financiară. Cum bine ai remarcat, suma primită de la americani ajunge pentru plata salariilor și cam atât. Am zis că sunt proiecte care toacă inutil mai mulți bani publici și am dat și exemple. Nu există suspiciuni de fraudă la nivel internațional cu privire la ARCA
Au deja multe proiecte îndeplinite cu succes

Missions
Flight  Program  Category  Altitude/destination  Ship configuration  Engine start  Status
First Flight  Demonstrator 2B  Unmanned  1.000 m  Ground-launched rocket  Yes  Completed
Mission 1  Stabilo  Unmanned  22.000 m  Carrier balloon + Crew cabin  No  Completed
Mission 2  Stabilo  Unmanned  22.000 m  Carrier balloon + Complete ship  No  Completed
Mission 3  Lunar Project (Helen Test Rocket)  Unmanned  100.000 m  Carrier balloon + Helen (3 stages)  Yes  Unsuccessful
Mission 4  Lunar Project (Helen 2 Test Rocket)  Unmanned  100.000 m  Carrier balloon + Helen 2 (2 stages)  Yes  Unsuccessful
Mission 4b  Lunar Project (Helen 2 Test Rocket - single stage)  Unmanned  40.000 m  Carrier balloon + Helen 2 (1 stage)  Yes  Completed
Mission 5  Avionics & TV transmission test  Manned  5.000 m  Carrier balloon + Stage 1 (Helen 2) + ELL  No  Completed
Mission 6  Cabin drop safety test  Unmanned  700 m  IAR-111 cabin (dropped by helicopter)  No  Completed
Mission 8  Equipment test (Propulsion and data transmission)  Unmanned  Stratospheric  Payload with undisclosed rocket  Yes  Completed
WP3  ExoMars HADT avionics qualification test  Unmanned  24,000 m  Pressurized gondola  No  Completed[32]
CubeMessenger (BOREAS)  Space launch  Unmanned  Orbital  Haas 2C  Yes  TBL[33]
Mission 7  Suborbital plane test  Manned  16.000 m (?)  IAR-111  Yes  TBL

Tu crezi că poți angaja zeci de oameni în America și să dai un tun fără să se prindă nimeni? Nu nene, acolo tunurile se dau la nivel de miliarde de dolari și nu- gușteri care să-i deconspire niște băieți pe forum.
Chiar și în România e greu să dai un astfel de tun fără să se prindă nimeni.

Nu zic că ARCA este cea mai bună investiție publică însă în mod cert nu reprezintă un tun în sens clasic.

#46
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
Cu excepția lui Demonstrator 2B lansata în 2004 și care s-a ridicat cam 1 km din cei 20 promiși, ARCA nu a mai lansat decât baloane și parașute. Zborurile cu motor, nu la remorca vreunui Montgolfier, pretinse după 2004 de Dumitru Popescu (vezi: https://en.wikipedia...rogram_helen-10 ) sunt fabulații, simple minciuni. Nimeni, din 2005 încoace, nici măcar el, nu a văzut rachetele lui D. Popescu înălțându-se prin propriile mijloace de bord.
Putem discuta despre oricare din misiunile "încheiate cu succes" pretinse de ARCA. Absolut toate au fost niște trucuri cum ar fi: se promitea un zbor cu motor iar după un an vedeam o parașuta cazând în mare sau un balon înălțându-se și cu asta treceau la alt proiect.

Edited by energizer777, 10 August 2015 - 20:29.


#47
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,114
  • Înscris: 04.02.2011
Ok, hai să o punem altfel: Era posibil să se obțină mai mult din fondurile disponibile?

Și, o întrebare personală: De ani de zile ești un critic al lor. De ce ARCA? De ce nu corupția din guvern care toacă de mii de ori mai mulți bani? De ce ai fix o problemă cu ei?

Pe această cale îmi cer scuze dacă te-am insultat cumvba, nu acesta era scopul meu.

#48
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
Era posibil ca ARCA sa facă mult mai mult cu banii obținuți atâta vreme cât rachete artizanale au atins altitudini peste 30 km filmând pământul și prezentând dovezi credibile ale zborului.
Exemplu:
Home-built rocket climbs to 121,000 feet in 92 seconds
[ http://images.gizmag.com/gallery_lrg/qu8k-rocket-derek-deville-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa: http://www.gizmag.co...ro-prize/20119/

De ce nu atac corupția din guvern? Pentru ca nu suntem la secțiunea Poiana lui Iocan.

Edited by energizer777, 11 August 2015 - 00:37.


#49
infostoc

infostoc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 07.04.2007
domnu roaca, vrei argumente stiintifice ?
ce argumente stiintifice sa dai unuia care (conform profilului) s-a inscris pe acest forum pe 27 mai 2015 (nu-s 3 luni), timp in care are un singur topic deschis si 33 de postari practic doar in acest topic ???
Adica, vine unu sa se inscrie pe un forum de discutii doar pentru asta, dupa care posteaza obsesiv la 2-3 zile aceleasi rahaturi, si tu vrei argumente stiintifice ?
PS - sa afli si tu cu ce IP intri, nu vrei ? Ca macar excrocii de la arca nu se ascund in spatele anonimatului ...

Edited by infostoc, 13 August 2015 - 01:27.


#50
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
Pe 26 Mai 2015 am postat subiectul "Platforma zburătoare a lui Alexandru Duru și apariția unui nou sport" în care l-am apreciat pe inventatorul respectiv deoarece m-a convins ca a realizat o mașinărie zburătoare deosebita. Asadar, nu am intrat pe Softpedia cu scopul de a critica ARCA cum zic unii. Apoi am găsit caracteristicile tehnice ale lui AirStrato plus filmul cu aparatul zburând și mi-am dat imediat seama de înșelătoria conceputa de șarlatanul Popescu Dumitru. Mi se pare corect sa scriu ca AirStrato este o simpla păcăleala, un decor ce nu s-a ridicat de la sol iar ARCA nu are intenția sa-l înalțe și nici sa deschidă vreo fabrica de motoplanoare electrice în New Mexico sau oriunde altundeva. Grupul incearca obținerea unor noi finanțări, prin reclama și spectacol de presa, cu care sa construiască formal cine știe ce noua aiureala tehnica, materializata în final doar printr-un corp gol din fibra de sticla, iar majoritatea banilor sa-i bage în buzunar.

#51
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,600
  • Înscris: 30.07.2003
Stii vorba aia: prost e cine da, nu cine cere !

#52
valdan71

valdan71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 738
  • Înscris: 26.01.2006
Depinde ce bani da. Daca sunt ai altora si el isi ia comision din achizitie se spune altfel.

#53
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
ARCA și arta inducerii în eroare

Pentru a încerca sa convingă lumea de livrarea dronei AirStrato in New Mexico, D. Popescu publica pe pagina organizației sale o fotografie, din Bosfor probabil, prezentând o nava a liniei ARKAS nume ce te duce involuntar cu gândul la englezescul ARCA's adică în traducere Al lui ARCA. Evident nu exista legătura intre vas și grupul din Vâlcea și nici vreo dovada ca unul din containerele sale conține echipament ARCA.

Cea de-a doua poza înfățișează un tir cu un container având ușile deschise. In spatele lui se afla un încărcător descărcător. Nici urma de AirStrato deși sub imagine sunt date explicații potrivit cărora acesta a fost băgat în hangar.

Când într-adevăr ești sincer și vrei sa demonstrezi ca ai încărcat în Romania și descarcat în New Mexico, containerul cu materiale ARCA, postezi fotografii relevante nu doar niște sugestii, doua imagini ce nu dovedesc nimic în sine.  

[ http://www.arcaspace.com/images/news_container.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
June 24, 2015 - Equipment delivery from ARCA Europe to US based
ARCA Space Corporation

As part of relocation program of ARCA from Europe to US, the first transport of equipment has left our facilities, from Constanta-Romania, to the ARCA SPACE CORPORATION facilities in US. The transport will take one month and it will arrive in Houston, TX and by there, by truck to Las Cruces, NM

[ http://www.arcaspace.com/images/news_descarcare_container_las_cruces.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
August 7, 2015 - AirStrato aircraft arrived in New Mexico
Two AirStrato aircraft and the ground support equipment arrived today at Las Cruces Airport, New Mexico, after one month of travel on the sea and land between Europe and America. The aircraft and equipment were unloaded today and stored in ARCA's hangars from the airport.

Sursa imagini și text explicativ: http://www.arcaspace.com/

Attached Files


Edited by energizer777, 14 August 2015 - 04:33.


#54
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
17 August 2015, data memorabila, în sfârșit s-a aflat și la Vâlcea de plecare ARCA în SUA.

Ziarul de Vâlcea
"Un vâlcean de 38 de ani creează 100 de joburi în SUA. De ce nu a putut să facă asta în România
Postat in 12:08, luni, 17 august 2015"
Sursa: http://ziaruldevalce...sta-in-romania/

Edited by energizer777, 17 August 2015 - 16:40.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate