Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Escrocii de la ARCA Space Corp. lovesc in Las Cruces (New Mexico) cu avionul AirStrato

- - - - -
  • Please log in to reply
753 replies to this topic

#325
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
Te invit sa postezi tu contractul ca doar îl ai, și nu uita sa prezinți și lista de plați efectuate de ESA.

Daca Agenția Spatiala Europeana ar fi reziliat înțelegerea cu ARCA fără sa achite nici un ban atunci Dumitru Popescu nu ar mai fi apărut cu acea minciuna ridicola potrivit căreia din cauza Rusiei nu a reușit sa efectueze testul din Septembrie 2013 asa cum trebuie.

Interviu cu Dumitru Popescu: "În paraşutele testate de noi va atârna un program de circa un miliard de euro.

"ARCA, celebra organizaţie neguvernamentală de la Râmnicu Vâlcea care construieşte rachete pentru explorarea şi colonizarea spaţiului cosmic, a anunţat vineri că a fost aleasă de Agenţia Spaţială Europeană (ESA) pentru a lucra în cadrul proiectului ExoMars – de căutarea a vieţii pe planeta Marte.Contractul dintre ARCA şi ESA , în valoare de 1,1 milioane de dolari, presupune testarea în România a paraşutelor navei care va coborî pe Planeta Roşie în 2016.

Cum au ajuns în elita europeană, ce vor face concret şi cum sunt trataţi în România – într-un interviu cu Dumitru Popescu, preşedintele ARCA.

După NASA şi Roscosmos, ESA este a treia agenţie spaţială din lume. Cum a reuşit ARCA, o organizaţie neguvernamentală din România, să devină furnizorul unui colos mondial?
DUMITRU POPESCU, preşedintele ARCA: Agenţia Spaţială Europeană avea nevoie de un partener care să testeze paraşutele pentru nava spaţială ExoMars. Căutau pentru asta organizaţii care au experienţă în construcţia şi lansarea de baloane care să transporte sarcini foarte mari, de ordinul tonelor, şi la o altitudine de circa 30 de kilometri. Dintre toate organizaţiile pe care le-au analizat, ARCA a fost cea mai bună opţiune.

Mai mult, pe lângă construcţia şi lansarea baloanelor necesare testării acestor paraşute, ESA ne-a propus să construim şi vehiculele de test, în greutate de peste o jumătate de tonă fiecare, precum şi echipamentele radioelectronice necesare desfăşurării misiunii.

Ce colegi aveţi în misiune?
Pe lângă ESA, în programul ExoMars participă Agenţia Spaţială Rusă - care va asigura lansarea navei spaţiale cu ajutotrul celei mai puternice rachete din lume, în acest moment, racheta Proton.
Strict pentru misiunile de zbor pe care ARCA le va desfăşura în programul ExoMars, avem parteneri din Franţa - Thales Alenia Aerospace, un colos din domeiul apărării, şi din Marea Britanie - compania Vorticity, specializată în calculul sistemelor de reintrare în atmosferă.

Cât de important este rolul ARCA în misiunea pe Marte? Ce va atârna de paraşutele pe care le testaţi?
În paraşutele testate de noi va atârna un program de circa un miliard de euro.

Principalul obiectiv al programului ExoMars este căutarea dovezilor de existenţă a vieţii pe Marte, spre deosebire de celebra de acum misiune a americană Curiosity, al cărei principal obiectiv este explorarea geologică şi analiză chimică.
Modulul care va coborî pe suprafaţa planetei Marte se numeşte EDM - Entry, Descent and Landing Demonstrator Module. Are o formă tronconică, asemănătoare capsulelor Apollo, o greutate de 600 de kilograme şi un diametru de 3 metri.
Nava este în construcţie în mai multe ţări europene - Franţa, Italia, Germania etc - şi este echipată cu 9 motoare care vor intra în funcţiune după ce paraşutele testate de noi vor frâna coborârea de pe orbită. Va avea la bord camere de luat vederi, echipamentele de comunicaţie cu componenta rămasă pe orbita planetei Marte, precum şi cu o navă americană care se află pe orbtă de mai mult timp.
Călătoria spre Marte va dura 9 luni.

Programul „marţienilor” de la ARCA: până la 16 ore de muncă pe zi

Deci, o rachetă zboară 9 luni, ajunge pe orbita lui Marte şi lansează un obiect în "greutate" de un miliard de euro susţinut de paraşutele testate de ARCA. Mai dormiţi noaptea?
Dormim fiindcă e necesar, ca să fim a doua zi odhiniţi să lucrăm la program. Când sonda o să ajungă pe orbita planetei Marte cu paraşutele testate de noi, probabil că nu o să dormim liniştiţi până nu s-a încheiat aterizarea cu succes. E greu să dormi când te gândeşti că de tine depinde succesul unui program de peste 1 miliard de euro.


Lucraţi şi la nişte rachete. Cum faceţi, dormiţi în ele?
E adevărat că, pe lângă programul ExoMars, ARCA lucrează şi la programul rachetei orbitale Haas şi la avionul IAR 111. La ARCA se lucrează full time circa 10 ore pe zi, iar unii membri ajung şi la 14-16. Dacă dorm în rachetă? Încă nu, dar m-am gândit la asta şi cred că mi-ar plăcea.


Cum veţi simula condiţiile de pe Marte şi unde veţi face asta în România?
Vor fi două zboruri. Pentru fiecare zbor vom construi câte un balon de 100.000 de metri cubi alimentat cu heliu care va transporta un vehicul de test care va simula vehiculul marţian. Balonul va fi realizat din folie de polietilenă de înaltă densitate fabricată în România. Folia este puţin mai groasă decât o foaie de ceapă şi va avea o suprafaţă desfăşurată mai mare decât două terenuri de fotbal.

Vehiculul de test va fi de asemenea proiectat şi construit la ARCA, la Râmnicu Vâlvea. Va fi realizat în special din materiale compozite - răşină epoxidică şi fibre de kevlar şi sticlă.
Ansamblul balon - vehicul de teste, în greutate de circa 2 tone, va urca la o altitudine de trei ori mai mare decât cea la care zboară avioanele comerciale de pasageri. La acea altitudine, vom comanda desprinderea vehicului de teste de balonul purtător. Acesta va cădea circa 25 de secunde, până va atinge viteza de 900 km/h. La această viteză, paraşutele se vor declanşa şi vom urmări cu senzorii de la bord deschiderea corectă şi rezistenţa paraşutei de 12 metri diametru la această viteză transonică.
Condiţiile marţiene le vom simula în stratosfera de deasupra Mării Negre, vehiculul de test urmând să amerizeze la 100 de kilometri de ţărm, în apele internaţionale.

Cine sunt "marţienii" de la ARCA?
Mugurel Ionescu, pilot, inginer de aviaţie, responsabil cu avionica. Este managerul de proiect.
Teodor Diaconu, inginer chimist şi specialist propulsie la ARCA, este responsabil cu proiectarea generală a sistemului format din balonul purtător şi vehiculul de teste.
Paul Răduţ, inginer automatică, responsabil cu testarea la sol a vehiculului de teste şi a tuturor sistemelor electronice de transmisie a datelor prin radio şi satelit.
Din echipă mai fac parte Sorin Dinea - doctor inginer de aviaţie, Viorel Canja - programator, Mihai Ilie - inginer electrotehnică, pilot, Vasile Barlaboiu - maistru, Dragoş Mureşan - grafician, proiectant şi alţi colegi, până la 40.
Reprezentaţi România într-unul dintre cele mai importante proiecte spaţiale europene. Cum vă ajută România?
ARCA colaborează tradiţional cu instituţii militare precum Forţele Navale, Forţele Aeriene şi civile, Ministerul de Interne prin Unitatea specială de aviaţie, ROMATSA, Aeroclubul României. Fiind o organizaţie neguvernamentală, programele noastre sunt sponsorizate de companii precum BRD, SIAD, System Plus şi, foarte important pentru noi, de donatori persoane fizice.

„Prin ceea ce facem, dorim să devenim un model inspiraţional pentru societatea românească”

Cum vă sprijină Agenţia Spaţială Română?
Noi îi cunoaştem, băieţii ne sunt simpatici, am colaborat în trecut, în 2008 - 2009, când au fost subcontractorii noştri, dar de atunci nu au progresat cu nimic.

Ei au activitate la nivelul lor, sunt sprijiniţi cu fonduri de la stat, 85 milioane de euro din câte am văzut într-un articol de ziar, ce-i drept nu înţelegem pentru ce, cred că de fapt nimeni nu înţelege, dar în condiţiile astea de criză economică, probabil că asta e calea de urmat. Le urăm succes în continuare la ceea ce numai ei ştiu ce fac.

Ce câştigă România din succesul ARCA?
Poate nu pare mult dar, ca organizaţie neguvernamenală, aducem în ţară peste un milion de dolari. În afară de asta, România câştigă prestigiu, figurând printre ţările care participă efectiv la cel mai important program spaţial european de explorare. Prin ceea ce facem, dorim să devenim un model inspiraţional pentru societatea românească.

ARCA este un brand cunoscut în ţară, unii chiar cred că ARCA este agenţia spaţială a României. Cât de cunoscuţi sunteţi în lume?
Nu suntem Agenţia Spaţială Română. Este adevărat că de multe ori, datorită activităţii noastre, lumea crede că suntem agenţia spaţială a României. Ni s-a întâmplat să fim confundaţi cu ROSA şi chiar să fim traşi la răspundere pentru eşecul picosatelitului Goliat.

Cât de cunoscuţi suntem în lume? Printre cele mai cunoscute organizaţii de profil. Suntem prieteni cu oameni din organizaţii importante - NASA, Google, Virgin Galactic - şi cu mulţi cosmonauţi.

V-aţi gândit vreodată să plecaţi din România?
Noi suntem dispuşi să ajutăm statul român în acest domeniu, dar statul român, se pare, nu doreşte să fie ajutat."
Sursa: http://jurnalul.ro/s...rte-632520.html (28 Dec 2012 - 14:29)

Edited by energizer777, 19 December 2016 - 13:42.


#326
Ersilia

Ersilia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 04.01.2016

Quote

Te invit sa postezi tu contractul ca doar îl ai, și nu uita sa prezinți și lista de plați efectuate de ESA.

Ce tare esti tu mai flacau.Pai tu acuzi de zor pe aici, tu te plangi la rusi, nu eu. In concluzie, te mai intreb o data: Ai citit contractul cu ESA? Sti care erau clauzele? Daca, da, posteaza, daca nu , fa-te mic ca plictisesti.

Quote

În paraşutele testate de noi va atârna un program de circa un miliard de euro.
Orice om cu scaun la cap , isi da seama din afirmatia facuta ca, un fanfaron, isi face publicitate pentru cei ce sunt dispusi sa creada (aia fiind sponsorii si alti gura-casca).
In rest s-auzim de bine.

#327
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
"2013 - The European Space Agency (ESA) awarded ARCA with a contract to test the parachutes system for the ExoMars spacecraft that will be launched to Mars in 2016. ARCA developed the hardware and performed the flight tests for the High Altitude Drop Test."
Sursa: Situl ARCA -  http://www.arcaspace...en/about_us.htm

Un lucru este sigur, contractul a existat și ARCA a efectuat testele specificate. Asta pretinde în mod oficial Dumitru Popescu. Am citat de pe propriul sau site.

#328
Ersilia

Ersilia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 04.01.2016
Gata barfa? Posted Image

#329
Ersilia

Ersilia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 04.01.2016
ARCA SPACE LAS CRUCES are probleme dar NU SE LASA! Succes baieti si fetite!
http://www.lcsun-new...tions/97652538/
Posted Image

#330
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,104
  • Înscris: 25.02.2007

Quote

a hoverboard designed for personal use that the company unveiled in December, 2015. Since then, the company has made roughly $350,000 in sales of the roughly $14,500 board.
350/15=24 boarde vandute intr-un an.
Si totusi nici o opinie a unui client.

#331
Ersilia

Ersilia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 04.01.2016
Asta inseamna, 2 fraieri cu bani pe luna si nu asigura un salariu satisfacator pe luna unui angajat. Aia 500000 de dolari promisi de consiliu...nu au fost dati ca au angajat prea repede injinerii....da e bine ca vine un contract de 3 milioane juma din Europa Posted Image Probabil tot de la Thales Italia Posted Image

Edited by Ersilia, 20 February 2017 - 12:12.


#332
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
danutzu22 - vezi ce postezi, suntem pe aria de stiinta totusi, nu suntem la vreun stand up comedy bar.

#333
Ixtl

Ixtl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 27.04.2006
Wow.

https://www.facebook...55928577273332/

More wow.

https://www.facebook...56047047303332/

#334
Ersilia

Ersilia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 04.01.2016
Alte machete?Posted Image

#335
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,104
  • Înscris: 25.02.2007
Nu sunt ei in stare sa faca nici un proiect calumea da' macar incearca fara numar fara numar :)

#336
Ersilia

Ersilia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 04.01.2016
Vom vedea. Daca amaricanilor le place butaforia (vezi  "Hollywood..."), atunci multe proiecte vor mai fi in viitor.
Intai insa trebuie sa demonstreze ca "aerospik"-ul functioneaza fiabil. Altii mai puternici financiar, au oprit dezvoltarea fiind mare consumator de bani.
Eu insa , daca as fi in locul lui Popescu, m-as baga la facut de machete la Hollywood, ca aici sunt mesteri.

Edited by Ersilia, 03 May 2017 - 11:29.


#337
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
Lasind la o parte faptul ca nimic din ce fac aia nu zboara sau macar aterizeaza fara sa se faca bucati, tre sa recunoastem ca au dus escrocheria la un nivel absolut fascinant. Sa gasesti prosti gramada care sa-ti dea bani cu fandroma pentru nimic este un talent care nu se gaseste pe toate gardurile

#338
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,104
  • Înscris: 25.02.2007

 Ersilia, on 03 mai 2017 - 11:28, said:

Eu insa , daca as fi in locul lui Popescu, m-as baga la facut de machete la Hollywood, ca aici sunt mesteri.
Era sa zic ca s-ar umple filmele de ozeneie da' mi-am amintit de CGI. Nu prea mai iese o paine buna din machete. In special din cele nezburatoare.

#339
Ersilia

Ersilia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 04.01.2016
[ https://scontent.fakl2-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18278931_10156060339683332_4256120892028485085_o.jpg?oh=bb10d71baa6d09beb7746cfd3286ce25&oe=59BE52FE - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Posted Image

Edited by Ersilia, 06 May 2017 - 11:44.


#340
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
ARCA face statie orbitala din cinci rachete cu o singura treapta (vezi imaginea atasata). Problema este ca orbita se deterioreaza in timp si statia, care este compusa in cea mai mare parte din masa inutila (corpurile, rezervoarele si motoarele, cu exceptia unuia, a 5 rachete nu mai folosesc la nimic), trebuie accelerata cu un consum enorm de combustibil. Chiar cu o treapta, mare parte din fiecare racheta tot trebuie sa se desprinda de incarcatura utila.

Attached Files



#341
chflorin

chflorin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,985
  • Înscris: 11.01.2011
Statia orbitala a lui Dumitru Popescu va sta langa constelatia de sateliti a lui Gabi Dumitriu  https://goanadupabit...-cercetare.html

Edited by chflorin, 12 May 2017 - 10:48.


#342
Ersilia

Ersilia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 04.01.2016

Quote

24 May 2017
The inquiry into the crash-landing of the ExoMars Schiaparelli module has concluded that conflicting information in the onboard computer caused the descent sequence to end prematurely.
The Schiaparelli entry, descent and landing demonstrator module separated from its mothership, the Trace Gas Orbiter, as planned on 16 October last year, and coasted towards Mars for three days.
Much of the six-minute descent on 19 October went as expected: the module entered the atmosphere correctly, with the heatshield protecting it at supersonic speeds. Sensors on the front and back shields collected useful scientific and engineering data on the atmosphere and heatshield.

Heatshield sensors
Telemetry from Schiaparelli was relayed to the main craft, which was entering orbit around the Red Planet at the same time – the first time this had been achieved in Mars exploration. This realtime transmission proved invaluable in reconstructing the unfolding chain of events.
At the same time as the orbiter recorded Schiaparelli’s transmissions, ESA’s Mars Express orbiter also monitored the lander’s carrier signal, as did the Giant Metrewave Radio Telescope in India.
In the days and weeks afterwards, NASA’s Mars Reconnaissance Orbiter took a number of images identifying the module, the front shield, and the parachute still connected with the backshield, on Mars, very close to the targeted landing site.

Schiaparelli impact site
The images suggested that these pieces of hardware had separated from the module as expected, although the arrival of Schiaparelli had clearly been at a high speed, with debris strewn around the impact site.
The independent external inquiry, chaired by ESA’s Inspector General, has now been completed.
It identifies the circumstances and the root causes, and makes general recommendations to avoid such defects and weaknesses in the future. The report summary can be downloaded here http://exploration.e...omaly-inquiry/.

http://www.esa.int/O...ation_completed

Ce mai zici energica 777 ?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate