2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului
Last Updated: Sep 02 2020 03:01, Started by
vanitty
, Jul 07 2015 07:09
·
0
#73
Posted 17 December 2015 - 22:27
Kroghy, on 17 decembrie 2015 - 21:52, said:
1. eu sunt la a 2-a masina personala si a 4-a in familie cu turbo si nici una nu a avut probleme cu turbina nici dupa 200 mii km si chiar daca e sa se defecteze o turbina nu e un capat de tara, o schimbi o data si nu mai ai treaba toata viata volanta la A4 a costat 1400 ron adica 300 euro, si asta tot asa am schimbat-o acum si nu mai stiu de ea 2. eu in 2 km am 7 semafoare si toate sunt pe rosu, la unele stau chiar de 3 ori asa ca sunt mai mult decat sigur ca un motor de 1.0 consuma mai putin decat unul de 2.0 la stat pe loc la semafor si mers cu 5km/h viteza medie pana la servici de multe ori ma uit pe trotuar la cum sunt imbracati oamenii si vad ca unii ajung pe jos fix in acelasi timp cu mine, cam asta e viteze de deplasare in centrul Iasiului 3. nu ma intereseaza absolut deloc aspectele de poluare, ii las pe hipsteri sa se lase mintiti si sa creada ca autoturismele personale contribuie la poluare 1. Si eu am masina cu Turbina, si in 130 000km aproape, nu am nici o problema, decat cu un senzor DPF (700 RON) si un tampon la motor (850 RON) cu tot cu manopera. Permitem sa ma indoiesc de pretul de 1400RON la o volanta de orice. Noua si originala, daca vorbim de SH-uri sau AM aia e altceva. 2. 2km as merge pe jos fara probleme, indiferent de vremea de afara, pentru ca nici mama motoarelor nu se incalzesc in distanta asta. asa ca tot in frig stai si mai stai si pe loc. Deci e naspa. Dar la consum... esti sigur ca aia de 1.0 consuma mai putin de aia de 2.0? Eu tot am ceva indoieli, mari de tot. Un motor subdimensionat va consuma intodeauna mai mult pentru ca este obligat sa se supraalimentez tot timpul, ala de 2.0 litri e relaxat. Mai sti testul intre M3 si Prius? ala e dus la extrem, dar arata intr-o oarecare masura realitatea. 3. Nici pe mine, dar ar trebui sa conteze la taxare, daca tot suntem mai catolici decat papa. In schimb la noi se incurajeaza poluatul cu particule. |
#74
Posted 17 December 2015 - 22:32
eu merg preponderent pe acel traseu de 2km cu 7 semafoare si chiar si atunci cand ies din centrul orasului spre perifrie e acelasi scenariu, tot orasul e blocat de cand au inchis una din cele mai importante sosele din oras ca sa o faca pietonala ca cica asa e la moda acum
poti face medie pe saptamana, pe luna sau pe an, in Iasi conteaza consumul la relanti si la pornit de pe loc pentru ca viteza de deplasare medie este egala cu cea a unui pieton uite cum arata traficul in Iasi, voi va plangeti de traficul din B dar macar acolo se invarte roata, in Iasi roata sta pe loc si atunci motorul cel mai mic castiga detasat http://www.aktual24.ro/wp-content/uploads/2015/05/obor.jpg Edited by Kroghy, 17 December 2015 - 22:35. |
#75
Posted 17 December 2015 - 22:38
La ralani, cam orice masina moderna are start-stop, dar se incalzeste motorul cand mi-oi vedea eu ceafa. Daca il ti pornit, deja nu sti ce e mai important, sa consume mai mult, si sa apuci si tu sa te incalzesti, ca nu o sa mori pentru 0.5 litri pe ora in plus (e prea mult in plus, dar zic si eu asa), sau sa consume masina mai putin. Daca diferenta de consum este de 10 litri la 100km, si aia cu motor mare consuma mai mult, deci o sa consume in loc de 9, fabuloasa cantitate de 19, intr-un an de munca, in care o sa muncesti si sambata si duminica si de paste si de revelion, o sa consumi 745 de RON in plus, adica 62,5 RON/Luna in plus. WOW o avere!!!
Parerea mea e ca nu merita. Diferenta oricum nu e mai mare de 1 litru, indiferent care consuma mai mult. Iar motorul de pe Mazda se misca mult mai bine in realitate. |
#76
Posted 17 December 2015 - 22:41
Un motor mic iti face consum bun daca nu ceri nimic de la el, cand treci de 110 in sus, incepe sa gafaie si sa consume si consuma...plus de asta 800 de lei pentru un motor de 2.2 diesel si 177 de cai pe an nu mi se pare mult, vorbim de 800 de lei pe an, hai sa fim seriosi, economisesti 70 de lei pe luna si gata, ai platit impozitul.Motoarele astea de 1, 1,2 si multi cai sunt facute doar pentru a arata ca se poate, nu te ajuta cu nimic in afara de faptul ca platesti mai putin impozit...
...si apropo, impozitul pentru un motor de 2.0 e undeva la 180 de lei, cred ca depinde si de judet. Edited by DaniJ90, 17 December 2015 - 22:53. |
#77
Posted 18 December 2015 - 06:45
Nu inteleg de ce puneti in ecuatie doar impozitul. Pe langa impozit aveti de platit RCA si CASCO care la motoarele mari sunt substantial mai scumpe. Nu comentez consumurile ireale postate aici la motoarele mari, dar stiu sigur ca sunt asiguratori care taxeaza in plus la asigurari una dintre marcile laudate aici.
|
#78
Posted 18 December 2015 - 07:31
DaniJ90, on 10 decembrie 2015 - 08:22, said: Se pare ca doar motorizarile asta sunt, cel putin o vreme, iata si preturile in Franta... preturile-noului-renault-talisman-6e83323159da894f90-0-0-0-0-0.jpg Kroghy, on 10 decembrie 2015 - 08:30, said: cel mai mult imi plac motoarele, ce-i drept Renault a avut intotdeauna motoare bunicele din 1.6 litri scot 200 de cai din benzina si 160 cai din motorina, asa da motoare, mai au mult de invatat japonezii pana vor ajunge la asa performante Pe mine ma enerveaza designul de la franceze, parca e facut acolo sa fie, la repezeala. Este oroginal prin felul sau dar nu pe gustul meu. Mereu francezele au fost "altceva". DaniJ90, on 11 decembrie 2015 - 22:56, said: EuroNcap... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/f-KjiaKoTMM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] catalin11catalin, on 16 decembrie 2015 - 17:31, said: Lasa ca nu le e greata la baietii de la BMW sa puna motor mic la noul x5... |
#79
Posted 18 December 2015 - 07:38
Torquemada-666, on 17 decembrie 2015 - 20:21, said:
Sau ca masinile gen "cocalarul sarac ce vrea sa para bazat", X6 si daca se poate cu motor de 1.6 TDI. E plina strada de jeepuri cu motorul cel mai mic din gama. |
#80
Posted 18 December 2015 - 07:53
test_driver, on 17 decembrie 2015 - 18:20, said: Spune-mi si mie cu ce este superior un motor de 1 litru si 130CP fata de un motor de 5 litri si 130 CP care consuma la fel si polueaza la fel? In afara de faptul ca cel mai probabil primul are 3 pistoane si al doilea e un V8 obosit? Sa zicem prin abstract ca ar exista cele doua oferte pe iata, una la un producator, si alta la altul. SPecificatiile la NOxe si la consum identice. Iar la cuplu.... fiecare cum poate, pe pariu ca ala de 5 litri este limitat de o turatie mica sa ajunga la puterea aia, si deci va avea un cuplu imens ca si comparatie, dar totusi, sa zicem ca au aceleasi specificatii. Deci, cu ce este mai bun ala de 1 litru? Iti zic eu, are taxe mai mici, in rest e mult mai naspa la condus, iar fiabilitatea va fi mult mai slaba la cel de 1 litru, muuuuuuult mai slaba. Motoarele mici se incalzesc mai repede. Am comparat mai demult Dacia pe injectie1.4 cu matiz 0.800L |
#81
Posted 18 December 2015 - 08:28
44.000e pe un reno nu as da niciodata. Nici pe RS. Mai bine un Passat CC sau 2.0 biTDI. Sau o Octavia RS la 26.000e si mai pui ce crei tu pe ea si nici una din ele nu are comparatie. Sau cui ii place isi ia o Civic 2.0 de 310cai sau un Mercedes C.
Un Renault e bun in variante de masini mai mici cu motoare mici. Nu vapoare cu motorase, ca in timp nu rezista. Sau daca mergi ca strabunicu si intr.o depasire cand te bagi dai a v.a atunci va rezista. Dar nu sunt multi tineri cu avant "grand papa driver". E frumos Renaul Talisman ca si design. Dar daca avea si motor de 2.0 TDI era o treaba. Si acest model se vrea premium doar prin urcarea fictiva a pretului si nu prin calitate, traditie, stil si clasa, care se dobandesc in ani de zile. E posibil sa aiba acelasi rasunet ca si Laguna si Latitude. Acuma am aflat si am auzit ca a existat o varianta Latitude. Sincer nici una din astea 2 nu stiu cum arata si nici nu am vazut pe strazi. Edited by Torquemada-666, 18 December 2015 - 08:39. |
#82
Posted 18 December 2015 - 08:44
Motorul pe benzina e ok, pe partea diesel preferam sa vad un motor de 2 (cel putin) si peste 175cp, sa dai 44.000 de euro si sa scoti 9.4 secunde de la 0-100, nu e tocmai ok, stiu ca e masina destul de mare si pe confort, dar si celelalte sunt si inca o data zic, Mazda 6 costa 33000 de euro si scoate sub 8 secunde....
Edited by DaniJ90, 18 December 2015 - 08:45. |
|
#83
Posted 18 December 2015 - 08:45
#85
Posted 18 December 2015 - 10:18
Dar, oricum nu se justifica pretul asa de mare, fata de ce ofera concurenta.
|
#88
Posted 02 February 2016 - 11:02
Preturile din Romania fara TVA :
LIFE Life Energy dCi 110 18 167 LIFE Energy dCi 130 19 083 ZEN Zen Energy dCi 110 EDC 21 083 ZEN Energy dCi 130 20 750 ZEN Energy dCi 160 EDC 22 958 INTENS Intens Energy dCi 160 EDC 26 167 INTENS Intens Energy TCe 200 EDC 24 917 Edited by clase74, 02 February 2016 - 11:03. |
#89
Posted 02 February 2016 - 12:35
Unde ai gasit preturile? Mi se pare destul de acceptabile...acuma depinde si ce dotari primim la 30000 de euro...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users