Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Romanii si sistemele de canalizar...

Intocmire PUZ pentru schimbare de...

Somiera cu lamele curbate + salte...
 Deconectare aragaz

Sfat achizitie masina noua buget ...

Companiile de telefoane si pretur...

centrala termica gaz
 Vanzare parte din teren

Iesire din devalmasie -concubinaj

Remediere izolatie planseu pod ne...

Miros parchet
 Sa vedem ce usb-stick-uri aveti s...

Instalatie termica pe Cu - Teava ...

Autentificare aplicatie cod acces

Laptop Facultate
 

2015 Renault Talisman , inlocuitorul Lagunei si al Latitude-ului

- - - - -
  • Please log in to reply
1574 replies to this topic

#1567
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 29.08.2009
Depinde de talpa si de cel din spatele volanului ..
   Da-mi mie acel 3.0 l de 300 cp si il invat eu sa mearga cum trebuie asa un motor si sub 25 % in oras nu va vedea iar la sosea , un 14 % pe acolo ar trebui sa fie la un 180 la ora stabilizat pe autostrada si demaraje normale pentru un 3.0 L de 300 cp .
   Daca il va conduce sotia mea , bineinteles ca nu va sari de 12%  in oras si un 8%  la sosea.

   Iti spune ceva .. plecat de la Ploiesti la ora 02.00 AM si ajuns in Trieste ( Italia ) la ora 16.30 dupa amiaza, bineinteles in aceasi zi Posted Image , cu pauza de masa min 45 min si alte minime pauze mici  ? Iesit prin Turnu Severin ... vama Portile de Fier .. Serbia prin Cazanele Dunarii si apoi autostrada Zagreb , Lublijana .. Trieste .. Asa ca . vorbim de soferi diferiti aici cand vorbim de consumuri ..diferite ...

Iar ce spun eu mai sus de consumuri .. sunt reale si le pot dovedi cu oricine vrea sa marga cu mine in masina ...EU NU VORBESC BALARII sau AIURELI

Edited by stefandinescu70, 23 June 2020 - 15:40.


#1568
protecties

protecties

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 06.11.2008
Tu doar furi pozele utilizatorilor  de pe forum reno si le postezi  aici pe softpedia ca fiind pozele tale..."TU NU VORBESTI BALARII!"

#1569
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 29.08.2009
Sefu ...glumesti ???
Sunt pozele mele de dinainte sa ma blocheze ( am devenit incomod pentru reprezentantele Renault de acolo si pentru un Clujean fraier de MODERATOR  )  pe Reno.ro forum. Sunt masinile mele din batatura / topicurile mele / comentariile mele ... Eu nu ma ascund ca altii ,,, numele meu este clar in ID , locatie  ....  si totul este la vedere la mine .   Am   OO   nu ca altii .... Asa ca ... please ...

Scuze moderatorilor de aici daca am fost prea ...... direct ...

Edited by stefandinescu70, 27 June 2020 - 14:07.


#1570
protecties

protecties

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 06.11.2008
Nu sunt pozele tale cele de pe topicul tau cu jurnalul de bord, sunt pozele unui utilizator ce are un Megane IV GT dCi...se observa din poza cu filtru de motorina că nu este mașină ta. Iar acel utilizator NU ești tu... Minciuna are picioare scurte.

#1571
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,261
  • Înscris: 12.03.2003
Lasă-l pe domnul Ștefan Dinescu în lumea lui.

#1572
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 29.08.2009
Daca va referiti la acest post ..

https://forum.softpe...m/page__st__306

Este explicat acolo tot ... si nu cred ca trebuie sa mai zic prea multe in plus ....  AM POZE ( facute de mine ) CU ORICE .. DE LA Talisman , GT , ESPACE V SI ALTE Renault ... care au trecut prin mana mea ...
Dar ... nu este rau .. cand cineva tine ochiul pe mine .. chiar ma bucura asta ...

#1573
protecties

protecties

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 06.11.2008
Tu nu înțelegi că ai furat pozele de pe forum reno.ro... Daca tot ești așa "de sigur" că sunt pozele tale spune cu ce telefon le-ai făcut și pune pozele originale sa vedem și noi exif-ul.



#1574
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,669
  • Înscris: 30.04.2006

View Poststefandinescu70, on 23 iunie 2020 - 15:38, said:

Depinde de talpa si de cel din spatele volanului ..
   Da-mi mie acel 3.0 l de 300 cp si il invat eu sa mearga cum trebuie asa un motor si sub 25 % in oras nu va vedea iar la sosea , un 14 % pe acolo ar trebui sa fie la un 180 la ora stabilizat pe autostrada si demaraje normale pentru un 3.0 L de 300 cp .
   Daca il va conduce sotia mea , bineinteles ca nu va sari de 12%  in oras si un 8%  la sosea.
m-am învățat să merg cu viteza obișnuită a traficului în oraș. nu ajută cu nimic să fiu primul la următorul semafor roșu. obiectivul meu este de a merge normal pentru a prinde semafoarele cât de cât sincronizate. faptul că se nimerește și un consum bun - cu atât mai bine, doar nu m-oi plânge. altfel se transformă totul în condus de cocalar cu mașină puternică. nu-s eu ăsta, chiar și cu 300 cai sub talpă.

pe autostradă pe distanțe lungi merg cu 160-180km/h de obicei. 160km/h este perfect și oferă o percepție a deplasării ca o combinație de stare de bine și siguranță fără senzația de prea rapid. Oricum și mașina ajută.
la 200km/h se depune un efort psihic destul de greu de susținut pt. perioade lungi de timp. e diferență imensă de percepție a lui +220km/h față de 200km/h. e ca o barieră psihologică.
e timp și de joacă și de mers calm. nu consumul e definitoriu, ci starea de spirit. pt. mine Autobahn-ul fără limită de viteză s-a transformat în "merg cu cât am chef fără teama de a fi amendat de vreun radar", nu doar "pedala la fund". oricum sunt de părere că se poate implementa în multe țări din Europa o viteză de deplasare pe autostradă mult mai ridicată față de valorile conservatoare de acum fără a se afecta siguranța traficului. probabil că vor fi câteva mici probleme la început, dar totul va trece rapid odată ce șoferii se vor fi răcorit și vor fi căpătat experiență.

recunosc că prefer mai degrabă serpentinele de la munte, unde quattro și torque vectoring ies bine în evidență, nu viteza brută în linie dreaptă de pe autostradă.

#1575
zurLee

zurLee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 30.11.2014
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Rx0OWoFmLe0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate