Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator
 Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut

Cum reactivez Google Maps?
 

Cum sa faci iteme pentru MuOnline ?

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Platonique

Platonique

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 03.07.2015
Salutare,

Stiu ca o sa spuneti ca "cine mai joaca in 2015 MuOnline", dar na, eu inca mai joc si vreau sa stiu cum pot sa fac niste iteme pentru el. La crearea propriu-zisa ,sa zicem o sabie, o pot face in Blender sau Autodesk 3dsmax, dar la implementarea in joc ma refer. Programe, alea-alea ... . Astept raspunsuri. Multumesc anticipat !

#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
.

Edited by gumball3000, 03 July 2015 - 23:46.


#3
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,664
  • Înscris: 05.02.2012
1. Trebuie sa ai acces la "engine"
2. Trebuie sa ai cunostinte de modelare 3d, unwrap, texturare, optimizarea modelelor pentru jocurile video (assets creation)

Quote

Programe, alea-alea ... . Astept raspunsuri. Multumesc anticipat !

3. alea-alea = programare, cunoasterea engine-ului in care este creat jocul cat si limitele acestuia, import/export a diferitelor formate de fisiere. etc

PS : am impresia ca o sa ramai impotmolit in modelare, dar in fine

Edited by Andreysc7, 03 July 2015 - 23:50.


#4
Platonique

Platonique

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 03.07.2015

View PostAndreysc7, on 03 iulie 2015 - 23:47, said:

1. Trebuie sa ai acces la "engine"
2. Trebuie sa ai cunostinte de modelare 3d, unwrap, texturare, optimizarea modelelor pentru jocurile video (assets creation)



3. alea-alea = programare, cunoasterea engine-ului in care este creat jocul cat si limitele acestuia, import/export a diferitelor formate de fisiere. etc

PS : am impresia ca o sa ramai impotmolit in modelare, dar in fine
Cu modelarea si programarea n-am probleme ca fac asta de cativa ani buni, problema este ca nu stiu care e game engine-ul in care a fost facut Mu. M-am uitat pe net si am gasit decat engine-ul lui MU2.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate