Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pareri VW Jetta Select 2015 1.2 TSI 105 cp
#38
Posted 01 July 2015 - 23:16
adisz, on 30 iunie 2015 - 12:06, said:
Topicul era doar despre Jetta noua,unde initiatorul a adaugat lista cu dotari,pe cre doar am vrut sa le compar. La vremea respectiva (2002) Golf si Bora aveau dotarile astea doar la modelele "lux".Si NU ofereau mult peste alte marci.Din contra. ps. Am un Fiat Stilo.Iar scaunele incalzite le-au montat cei din Torino. btw, ESP ai ? asta era din fabrica atunci |
#39
Posted 02 July 2015 - 10:15
OmulLLORT, on 01 iulie 2015 - 23:10, said:
Toledo e pe platforma de Polo, deci alta clasa. Confunzi Toledo cu Ibiza. Vechiul Toledo (Exeo) se facea pe platforma lui Audi A4, nu au schimbat atat de mult incat sa o treaca spre Polo. Fara a fi sigur in totalitate, acum am impresia ca se face pe aceeasi platforma cu Skoda Rapid. http://wardsauto.com...ext-seat-toledo Edited by Bogdansv1, 02 July 2015 - 10:16. |
#40
Posted 02 July 2015 - 11:23
Va multumesc pentru pareri. Din ce am vorbit cu mai multe persoane zic eu pricepute, mi-au zis ca respectivele probleme enumerate de voi se intamplau la motarizarile 1.2 TSI facute intre 2008 so 2011. Motorul folosit pe masinile fabricate in 2015 mi s-a spus ca are transmisia pe curea, si aceasta se schimba de regula, pe la 100.000 km sau cand se aprinde beculetul pe bord.
|
#41
Posted 02 July 2015 - 11:28
Se schimba preventiv... daca beculetul este unul de reamintire (precum cel de la revizia in functie de intervalul de timp) este in regula. Altfel e jale caci o distributie care se duce in mers are drept consecinta si distrugerea motorului.
|
#42
Posted 02 July 2015 - 11:47
Quote Motorul folosit pe masinile fabricate in 2015 mi s-a spus ca are transmisia pe curea, si aceasta se schimba de regula, pe la 100.000 km sau cand se aprinde beculetul pe bord. Beculet de curea? asta e una noua . Cureaua la VAG se schimba de regula la 4 ani sau 120000 de km. Motorul cu probleme avea lant . |
#43
Posted 02 July 2015 - 13:00
eu nu am auzit de bec sau orice fel de semnalizare de uzura sau schimb al distributiei, poate o fi dar eu nu am auzit de asa ceva inca
am auzit de bec care indica ca s-a rupt cureaua si atunci e jale mare la portofel cat tine de numarul de km depinde de motor, la 1.9TDI de pe Jetta se schimba la 150 mii km, la 2.0TDI de pe Passat se schimba la 120 mii, la 2.0TDI de pe A4 mai nou se schimba la 210 mii in medie e undeva pe la 100-150 mii km dar trebuie citit exact in cartea masinii pt. ca difera de la motor la motor Edited by Kroghy, 02 July 2015 - 13:01. |
#44
Posted 02 July 2015 - 13:25
StefanSC, on 02 iulie 2015 - 11:47, said: Beculet de curea? asta e una noua . Cureaua la VAG se schimba de regula la 4 ani sau 120000 de km. Motorul cu probleme avea lant . Posibil sa fi inteles eu prost Oricum, am inteles ca e recomandat sa se schimbe putin mai devreme, mai ales la traficul si gropile din capitala. Edited by oauzor, 02 July 2015 - 13:25. |
#45
Posted 02 July 2015 - 14:31
Quote mai ales la traficul si gropile din capitala. |
#46
Posted 02 July 2015 - 14:52
Eu stiam ca doar la 1.4 TSI s-a trecut de pe lant, pe curea.
|
|
#48
Posted 02 July 2015 - 19:40
eu nu stiu pe nimeni care sa fi luat un Ford si sa fi spus ca urmatoarea masina va fi tot Ford
ba din contra, stiu pe cineva care avea Passat second si a vrut sa incerce Ford Focus nou si dupa 20 mii km i s-a supraincalzit motorul, i s-a facut varza chiuloasa si acum e in service cu ea la schimbat un milion de piese la motorul, totul pe garantie dar Ford a spus ca nu mai cumpara niciodata in schimb stiu multi care dupa un VW au spus si chiar au cumparat alt VW, inclusiv eu Edited by Kroghy, 02 July 2015 - 19:40. |
#49
Posted 02 July 2015 - 20:05
@kroghy: pe masura ce iti citesc posturile imi dau seama ca tu esti un tip aparte. Tu ai niste concluzii generale cu pretentia de adevar absolut, bazate pe cazurile a 2-3 prieteni carora in general li se intampla doar lucruri atipice.
Edited by flaviuf, 02 July 2015 - 20:06. |
#50
Posted 02 July 2015 - 21:15
orice axioma se bazeaza pe observatii empirice
cand acele observatii empirice se dovedesc adevarate de n ori atunci devin axiome matematica dragul meu, pune mana pe carte si invata ca vine bac-ul legenda: empiric=babesc (pentru cei care nu inteleg termenii de liceu) Edited by Kroghy, 02 July 2015 - 21:16. |
#51
Posted 02 July 2015 - 21:24
oauzor, on 02 iulie 2015 - 11:23, said:
Va multumesc pentru pareri. Din ce am vorbit cu mai multe persoane zic eu pricepute, mi-au zis ca respectivele probleme enumerate de voi se intamplau la motarizarile 1.2 TSI facute intre 2008 so 2011. Motorul folosit pe masinile fabricate in 2015 mi s-a spus ca are transmisia pe curea, si aceasta se schimba de regula, pe la 100.000 km sau cand se aprinde beculetul pe bord. Sti bine. Nu asculta de cei care vb din folclor. Jetta e (dupa mine) cea mai misto compacta. Si ca sa-ntelegi fa drive test si cu Focus si cu Civic si cu orice alta compacta. Si o sa iei Jetta. Motoarele 1,2 TSI actuale chiar nu am auzit sa mai aiba probleme (si cu alea vechi e mult folclor). Totusi eu as lua un 1,6 TDI chiar daca costa probabil 1k in plus. Din diferenta de consum (2-3l/100) ii recuperezi repede. In plus dieselul e atceva. |
|
#52
Posted 02 July 2015 - 21:25
Explica-mi si de cate "observatii empirice" (sau babesti cum si spune tu) s-au facut la axioma paralelelor. Ai idee ce este o axioma?
Edited by flaviuf, 02 July 2015 - 21:28. |
#53
Posted 02 July 2015 - 21:30
Kroghy, on 02 iulie 2015 - 19:40, said:
eu nu stiu pe nimeni care sa fi luat un Ford si sa fi spus ca urmatoarea masina va fi tot Ford ba din contra, stiu pe cineva care avea Passat second si a vrut sa incerce Ford Focus nou si dupa 20 mii km i s-a supraincalzit motorul, i s-a facut varza chiuloasa si acum e in service cu ea la schimbat un milion de piese la motorul, totul pe garantie dar Ford a spus ca nu mai cumpara niciodata in schimb stiu multi care dupa un VW au spus si chiar au cumparat alt VW, inclusiv eu +1. Sunt la al 4-lea VW. Nu as lua ever altceva cu exceptia marcilor premium. De fapt e recunoscut ca VW tine trena premiumurilor. Si BTW, cei care o sa sara in sus la afirmatia asta nu au avut niciodata VW ca a fost acru. Nu cred ca a trecut cineva vreodata de la VW la Toyota sau Opel sau ... invers DA. |
#54
Posted 02 July 2015 - 21:32
mufasa, on 02 iulie 2015 - 21:24, said:
Motoarele 1,2 TSI actuale chiar nu am auzit sa mai aiba probleme (si cu alea vechi e mult folclor). Daca la noi se vand 100 mii de 1.2TSI si apar 10 oameni probleme pe forum deja lumea spune ca 1.2TSI e motor prost ca a citit 10 oameni cu probleme. Dar daca face un raport intre cate se vand atunci VW iese mult mai bine fata de concurenta. La japoneze apar mai putini oameni cu probleme si asta nu pt. ca nu au probleme ci pt. ca se vand mult mai putine. mufasa, on 02 iulie 2015 - 21:30, said:
+1. Sunt la al 4-lea VW. Nu as lua ever altceva cu exceptia marcilor premium. De fapt e recunoscut ca VW tine trena premiumurilor. Si BTW, cei care o sa sara in sus la afirmatia asta nu au avut niciodata VW ca a fost acru. Nu cred ca a trecut cineva vreodata de la VW la Toyota sau Opel sau ... invers DA. Am avut VW Jetta, mai am in familie inca 3 VAG de care suntem foarte multimiti si acum am trecut la Audi A4. Mai nou se compara Mondeo cu Passat, recomand tuturor sa vada cum se apasa butoanele la Mondeo fara nici un feedback de parca e casetofon chinezesc fata de butoanele VAG care au feedback tactil de pe vremea lui Noe. Totul tine de atentia la detalii, unii fac lucru nemtesc cu simtul raspunderii si altii fac ca americanii, daca nu e bun la gust mai pui putin ketchup si e bun de vandut. Edited by Kroghy, 02 July 2015 - 21:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users